Topic: Piața Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
181 posts, 75537 views
📖 Pagination options
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
andreiiul
Taie doar spatiul dintre bordura si marcaj sau noua latime va fi la marcaj? Sper ca prima varianta pt ca altfel riscul de accidente este foarte mare si vor aparea destule accidentari la urcare/coborare din vagon.
Taie doar spatiul dintre bordura si marcaj sau noua latime va fi la marcaj? Sper ca prima varianta pt ca altfel riscul de accidente este foarte mare si vor aparea destule accidentari la urcare/coborare din vagon.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
Gabi23
Da, dispare spațiul dintre bordură și marcaj fiind relocate apoi bordurile. Așa au făcut pe Șos. Progresului, la stația ”Cartier Panduri”.
Da, dispare spațiul dintre bordură și marcaj fiind relocate apoi bordurile. Așa au făcut pe Șos. Progresului, la stația ”Cartier Panduri”.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
cris_m
Dar cum de a incaput tramvaiul fara modificari ale peronului?
Dar cum de a incaput tramvaiul fara modificari ale peronului?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
Andrei98
Fara deschiderea usilor incape la multe peroane dar la multe din ele ar lovi cu usile de bordura daca le-ar deschise avand 2470mm latime cu usile deschise fata de 2400mm cu usile inchise.
Fara deschiderea usilor incape la multe peroane dar la multe din ele ar lovi cu usile de bordura daca le-ar deschise avand 2470mm latime cu usile deschise fata de 2400mm cu usile inchise.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
Gabi23
Abia azi-noapte au tăiat peronul:
Abia azi-noapte au tăiat peronul:
Calea Rahovei - 25.08.2022 (2).jpg (308.88 KB; downloaded 2203 times)
Calea Rahovei - 25.08.2022 (1).jpg (340.59 KB; downloaded 2203 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
shoppy
Daca iese la fix atunci nu mai trebuie completat cu beton facut la lopata la fata locului, deci de evitat.
Daca iese la fix atunci nu mai trebuie completat cu beton facut la lopata la fata locului, deci de evitat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
Gabi23
Au făcut jumătate de peron azi-noapte:
Au făcut jumătate de peron azi-noapte:
RAHOVEI - 26.08.2022 (1).jpg (321.56 KB; downloaded 1965 times)
RAHOVEI - 26.08.2022 (2).jpg (319.87 KB; downloaded 1965 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
cris_m
Din cate vad in ultima poza, diferenta este destul de mica, de aproximativ 5 cm. Personal aveam impresia ca diferenta va fi mai mare intre limitele bordurilor vechi si noi.
Din cate vad in ultima poza, diferenta este destul de mica, de aproximativ 5 cm. Personal aveam impresia ca diferenta va fi mai mare intre limitele bordurilor vechi si noi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
subway guru
Usile la Astra se deschid la fel ca la V3A?
Usile la Astra se deschid la fel ca la V3A?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
WT_fan06
Nu. Mecanismul e asemănător cu cel al ușilor duble de la Bucur LF, de aici și necesitatea unei ajustări de mică amploare la peroane, @cris_m .
Nu. Mecanismul e asemănător cu cel al ușilor duble de la Bucur LF, de aici și necesitatea unei ajustări de mică amploare la peroane, @cris_m .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
subway guru
Adica nu ies in afara gabaritului caroseriei V3A cu usile deschise sau ies mai mult? BucurLF e neglijabil in ansamblul parcului circulant, de ce ar trebui sa-l bagam in seama? N-am auzit de peroane cioplite, retusate si ingustate pentru mareata productie de un tramvai pe an pe sasiu de Tatra casate…
Mecanismele de actionare pot fi diferite dar treaba asta nu prezinta interes pentru utilizatori decat prin prisma fiabilitatii…
Adica nu ies in afara gabaritului caroseriei V3A cu usile deschise sau ies mai mult? BucurLF e neglijabil in ansamblul parcului circulant, de ce ar trebui sa-l bagam in seama? N-am auzit de peroane cioplite, retusate si ingustate pentru mareata productie de un tramvai pe an pe sasiu de Tatra casate…
Mecanismele de actionare pot fi diferite dar treaba asta nu prezinta interes pentru utilizatori decat prin prisma fiabilitatii…
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
WT_fan06
Imperio are teoretic un gabarit mai redus din moment ce ușile glisează pe lângă caroserie. Problema cred că stă în faptul că podeaua Imperio e mai "LF" ca la V3A, iar ușile intră efectiv în borduri. Aceeași problemă pe care au avut-o și tramvaiele Rathgeber, înainte să fie suite pe boghiuri, acum vreo 25 de ani... Iată cum se repetă istoria... 🤡
Imperio are teoretic un gabarit mai redus din moment ce ușile glisează pe lângă caroserie. Problema cred că stă în faptul că podeaua Imperio e mai "LF" ca la V3A, iar ușile intră efectiv în borduri. Aceeași problemă pe care au avut-o și tramvaiele Rathgeber, înainte să fie suite pe boghiuri, acum vreo 25 de ani... Iată cum se repetă istoria... 🤡
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Piata Unirii - Rahova - Depoul Alexandria (linia 32)
punmeister
Uite aici mecanismul:
https://www.ife-doors.com/en/products/lr ... glas.jsp
subway guru wrote here:
Adica nu ies in afara gabaritului caroseriei V3A cu usile deschise sau ies mai mult? BucurLF e neglijabil in ansamblul parcului circulant, de ce ar trebui sa-l bagam in seama? N-am auzit de peroane cioplite, retusate si ingustate pentru mareata productie de un tramvai pe an pe sasiu de Tatra casate…
Mecanismele de actionare pot fi diferite dar treaba asta nu prezinta interes pentru utilizatori decat prin prisma fiabilitatii…
Uite aici mecanismul:
https://www.ife-doors.com/en/products/lr ... glas.jsp
📖 Pagination options