Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Bujoreni

220 posts, 105563 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bujoreni Utilizator anonim

E bine asa, 90 probabil va avea acces din BN la Stadion, asa avem si mai multe troleibuze dimineata in Pajura, deja la 04.10 incep sa treaca iar pe la 05.10-40, zici ca circula 79 prin Pajura. Ca din BN ies si ajung la Dridu pentru a merge in centru.

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

[...]Cui ii trebuie troleibuze ? - de fapt intrebarea e mai degraba care troleibuze...?

Cit despre BN - Stadion, intr-adevar, e o aruncatura de bat... Partea pozitiva (pentru ca -nu-i asa - trebuie sa laudam conducerea inteleapta) e ca nu ard motorina sa taie Bucurestiul dintr-un capat in celalalt....

 


Re: Depoul Bujoreni alexandru_minciu91

Pe lângă aberații, la Bujoreni se fac și abuzuri. Spre exemplu șoferii ce nu vin la asa zisele "chemări" nu primesc autobuz hybrid, și mai rău, sunt turați de pe o zi pe alta în alte linii. Un șofer titular în linia 96 (titular pe repartizarea lunara) , a fost mutat timp de 3 zile la rand în linia 62 (ultimul tur ce se retrage după 00), și cel mai rău a fost și neanunțat. Efectiv șoferul a mers la Depoul Alexandria sa îl schimbe pe șoferul de dimineață (turul 11 în cauza) și acolo s-a întâlnit cu alt șofer care și el era tot turul 11. Sunând la garaj a aflat ca a fost repartizat în ziua precedenta în linia 62. O schimbare din pix făcută dimineața...

 


Re: Depoul Bujoreni barbuandrei

Alexandru, nu este cazul sa discuți pe grup problemele tatălui tau sau al altui sofer de la Bujoreni. Fiecare e responsabil pentru ceea ce face, exista o repartizare lunară, la care iti pot cita din regulamentul de ordine interioara ca "este orientativa", deci se poate schimba in orice moment, desigur anuntand soferul prin repartizarea zilnica, ce este afisata la statia de miscare a fiecarui depou/autobaza, ori telefonic, daca este o decizie internă ce este luata in ziua respectivă, ce poate aparea neașteptat fie din cauza unui medical anuntat tarziu, fie din cauza unui schimb de tur al altui sofer.
Iar ca un sfat prietenesc de la cineva care cunoaște foarte bine "lucrarile" din depoul Bujoreni, este de a nu mai comenta cu exemple clare pe forum, deoarece se poate gasi un asa "prieten" ce ii va face doar rau acelui sofer.

 


Re: Depoul Bujoreni Stefan28

barbuandrei wrote:
Totodata, se vor efectua transferuri ale catorva troleibuze la VL si BN.


Bujoreni dorește sa scape cumva de Ikarusurile rămase și sa opereze liniile de troleibuz ramase (62, 93) exclusiv cu Irisbus? :ugeek:

 


Re: Depoul Bujoreni barbuandrei

Turatia depoului Bujoreni, sectiunea troleibuze, incepand cu 02.12.2020,
Linia 62 - 10 / 6
Linia 93 - 9 / 6
Linia 96 - 2 / 2
Total ture: 21 / 14 ture.

 


Re: Depoul Bujoreni Stefan28

La depoul Bujoreni se efectuează lucrări de asfaltare...





 


Re: Depoul Bujoreni ByOnu

Iata deci de unde vine noroiul si praful de pe strazi... nu se poate amenda singura Primaria cumva?

 


Re: Depoul Bujoreni barbuandrei

Aceea nu este asfaltare, ci doar o betonare de fatada.

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

De ce a fost nevoie sa se demonteze reteaua de contact ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bujoreni Utilizator anonim

Bujoreni devine autobaza, aici pare ca vor fi aduse si primele CNG.

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

Asta a decis cine ?
Normal e sa existe depouri/autobaze distribuite echilibrat in toate zonele astfel incit sa nu fie situatii in care accesul la Valea Ialomitei sa se faca de la Vatra Luminoasa.

Ca s-a decis ca Bujoreni sa devina garaj mixt - nu judecam de ce - e una, dar transformarea in autobaza e deja altceva.

Nu exista nici o justificare ca CNG-urile sa fie garate la Bujoreni. Oricum, se presupune ca acestea vor proveni din autobuze existente, nu exista nici macar acea justificare (ne plauzibila din punctul meu de vedere) ca “sint pe fonduri de_nu_stiu_care, nu putem schimba” - ba da, se pot depune documente justificative (daca s-ar vrea si/sau ar mai exista cineva competent care sa le intocmeasca...) si se pot cere ajustari de la planul initial.

Exista o statie de incarcare in Militari, deci cel putin primele CNG ar trebui duse acolo.

Apoi - conform declaratiilor - urmeaza sa se construiasca alte trei statii. Care logic si eficient ar trebui sa acopere celelalte zone ale orasului (Berceni, Titan si Alexandria - sau Nordului).

Desfiintarea Bujoreni ca depou e o lovitura grava la adresa viitorului troleibuzului in Bucuresti.

 


Re: Depoul Bujoreni linia 69

După cum am citit pe aici se pregătește transformarea Depoului Bujoreni în Autobaza Bujoreni.
Trist, dar oare chiar nu mai avem nevoie de Bujoreni în varianta (și) depou?  
Oare Vatra Luminoasa și Bucureștii Noi vor avea unde sa mai gareze și troleibuzele Bujoreniului?  Astea care mai sunt încă.
În cazul asta legătură rețelelor la Gara de Nord este obligatorie, evident în varianta logica și fireasca nu în cea aberanta.
Chiar dacă o sa para de ras dar nu putem exclude intrarea în cărți și a Depoului Berceni, evident cu montarea rețelei intre P-ta Unirii - P-ta Universității (cel puțin) - P-ta Romna.
De altfel, la înființare liniile 69 și 67 ( cine si-o mai amintește), veneau de la Depoul Nitu Vasile. Și linia 88 tot la acest depou se retrăgea. Totul pana tăierea rețelei din centru și începerea șantierului pentru M 2.
După 1989, linia 69 s-a reînființat cu troleibuze de la Depoul Bujoreni iar celelalte doua, după cum știți, au intrat în istorie.
Asa ca ceva variante mai sunt dar asta nu înseamnă că Depoul Bujoreni trebuie scos din circuitul troleibuzelor respectiv a rețelei de troleibuz din București, capitala României, totuși.

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

Nitu Vasile deja este aproape jumatate autobaza, asa ca singurul depou de troleibuze cu functie unica ramas e Vatra Luminoasa.

Unul din trei...

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2307 forum members have written 423152 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use