Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Stiri, proiecte, perspective

1874 posts, 563878 views
 
Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective V2A

Proiectul de reorganizare a traficului a fost pus în dezbatere publică.
https://www.pmb.ro/interes-public/arhiva ... 2022/169
Proiect supus consultării publice: Soluții de trafic în zona Calea Floreasca – Radu Beller – Calea Dorobanți.

”Soluții de sistematizare a traficului rutier și a transportului public în zona Calea Floreasca – strada Radu Beller – Calea Dorobanți”.

În scopul îmbunătățirii condițiilor de desfășurare a traficului general și de încurajare a utilizării transportului public, Direcția Transporturi - prin Comisia Tehnică de Circulație - din cadrul Primăriei Municipiului București propune realizarea unor investiții cu costuri reduse în infrastructura rutieră, astfel:

1. Calea Floreasca

- Introducerea sens unic de circulație pe direcția Șoseaua Ștefan cel Mare către intersecția Calea Floreasca cu strada Ceaikovski.

- Crearea de benzi unice pentru transport public pe ambele laturi ale drumului, atât pe direcția Șoseaua Ștefan cel Mare – strada Ceaikovski, cât și în sens invers.

- Crearea de locuri de parcare  

- Montarea semnelor de circulație corespunzătoare noilor reglementări de trafic (sens unic pentru traficul general, marcaje rutiere pe asfalt, pentru delimitarea benzii de circulație dedicate exclusiv transportului public)

2. Strada Radu Beller

- Introducerea sens unic de circulație pe direcția strada Mircea Eliade – Piața Dorobanți

- Crearea de benzi unice pentru transport public pe ambele laturi ale drumului, atât pe direcția Piața Dorobanți – strada Mircea Eliade, cât și în sens invers.

- Crearea de locuri de parcare, conform propunerilor din planșele anexate

- Montarea semnelor de circulație corespunzătoare noilor reglementări de trafic (sens unic pentru traficul general, marcaje rutiere pe asfalt, pentru delimitarea benzii de circulație dedicate exclusiv transportului public)

3. Calea Dorobanți – tronsonul cuprins între Piața Dorobanți și Șoseaua Ștefan cel Mare

- Suplimentarea cu o bandă de circulație pe direcția Piața Dorobanți – Șoseaua Ștefan cel Mare (total 4 benzi de circulație pe sens)

- Crearea de benzi unice pentru transportul public pe ambele laturi ale drumului

- Crearea de locuri de parcare, conform propunerilor din planșele anexate

- Montarea semnelor de circulație corespunzătoare noilor reglementări de trafic (sens unic pentru traficul general, marcaje rutiere pe asfalt, pentru delimitarea benzii de circulație dedicate exclusiv transportului public)

Aceasta variantă de sistematizare a traficului în zona Calea Floreasca – Radu Beller – Calea Dorobanți reprezintă o soluție de fluidizare a traficului în zonă, dar și o legătură mai rapidă între zona centrală și Nordul Municipiului București.

Odată implementată această soluție, traseul dinspre Centru spre nord se va derula pe artere cu sens unic de circulație (Bd Magheru – Strada Polonă – Calea Floreasca).

De asemenea, tronsonul de drum Mircea Eliade - Radu Beller - Piața Dorobanți - Calea Dorobanți - Piața Romană se transformă într-un culoar rapid de trafic, între zona de Nord și Centru.

Proiectul mai sus descris este în consultare publică până la data de 15 martie 2022.

Opiniile Dvs. pot fi transmise prin email, la adresa: cabinet.viceprimar1@pmb.ro și DirectiaTransporturi@pmb.ro

De asemenea, opiniile scrise ale bucureștenilor pot fi depuse la sediul Primăriei Municipiului București, Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5 – Direcția Transporturi
https://doc.pmb.ro/institutii/primaria/d ... 0215.pdf

 


Re: Stiri, proiecte, perspective aztec

Verde intermitent asigura fluidizarea traficului destul de bine pt unele zone.
Pierderea lui este o prostie mare...dar ce sa faci, ar trebui sa gandeasca mai mult.
Inteleg, pot fi zone unde nu functioneaza, dar dispariția lor in diverse zone se pare ca este un trend...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective subway guru

Singurul lucru neplacut la verdele clipitor e ca bizonii nu acorda prioritate pietonilor.
:bleah:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective bgd70

Semaforul cu verde intermitent crea probleme in intersectiile unde prima banda era pt. inainte si la dreapta. Exista un conflic intre soferii care circulau in cele 2 directii. Un exemplu concret era la Dristor, pe partea cu McDonald's unde era intermident la dreapta. Acolo de pe prima banda puteai merge si inainte, dar erau disperati care voiau sa faca dreapta si claxonau/injurau/sareau la bataie  pe cei care mergeau inainte si "blocau" banda. Ma astept sa fie unul din motivele desfintarii lor, cu toate ca erau foarte benefice oriunde, daca lumea ar fi civilizata si ar cunoaste codul rutier.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Intermitent dreapta obligatoriu trebuie să vină la pachet cu bandă dedicată dreapta.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Hawkuletz

Daca banda nu e dedicata cu bolarzi, sulite sau alte metode de descurajare atunci intotdeauna vor fi ticalosi care nu respecta sageata aia. Intr-o multime de intersectii vezi masini intinse pana aproape de mijlocul intersectiei pentru ca se duc pe banda aia dedicata dreapta, apoi ii claxoneaza altii care vor sa faca dreapta pe intermitent in timp ce oamenii care respecta legea stau ca prostii in coloana pe benzile pentru inainte. Eu unul, prefer fara intermitent la dreapta decat sa ma enervez de fiecare data cand vad o gramada de ghertoi care se baga cu tupeu in fata tuturor folosind banda aia!

Plus ca daca esti pieton si traversezi pe verdele de pieton, risti sa te calce unul nervos ca a stat din cauza altora si vai nu poate el sa faca dreapta pe verde intermitent!
Da, intermitent la dreapta cu blocare fizica a mersului inainte de pe banda aia sau camere si ridicarea permisului de conducere pentru cei care depasesc coloana de "fraieri" care respecta regulamentul rutier. Altfel, NU!

Problema este ca toate mecanismele astea care propaga incalcarea legii rutiere, in timp erodeaza tot mai mult respectul pentru lege. Astfel, un sofer care sta de 6 ori la acelasi semafor in timp ce vede zeci si zeci de masini trecand "din prima" in fata de pe banda aia, in cele din urma va ajunge sa faca si el la fel. Si in cele din urma, tot mai multi vor conduce ca si cand toate regulile astea sunt mai mult optionale, "la misto" sau "pentru fraieri".

(later edit): Ce vreau sa spun este ca o lege care mai degraba penalizeaza pe cel care o respecta, reprezinta o problema. In cazul de fata cei care nu respecta legea au un avantaj (trec cu cateva semafoare mai devreme la fiecare intersectie astfel echipata) fara sa riste nimic.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Puss in Boots

subway guru wrote here:
Singurul lucru neplacut la verdele clipitor e ca bizonii nu acorda prioritate pietonilor.
:bleah:


De asta poate ar trebui facut ca in alte tari. Separat verdele pietonilor de cel al masinilor.  Cred ca s-ar fluidiza mai mult traficul si cu mai putini nervi pt toata lumea (pietoni si soferi).

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Bogdan MD

Nu mai bine lasam traficul asa cum e, si nu obligam pietonii sa astepta cate doua minute pentru fiecare strada pe care trebuie sa o traverseze ca sa iasa din casa.  :headbash: Toti suntem la origine pietoni, doar unii dintre noi devin ocazional soferi, cu toate obligatiile aferente.

Cat despre cei care plang dupa semafoarele cu verde intermitent, aduceti-va aminte ca o mare parte din ele au fost montate masiv, heirupist, in mandatul trecut, ca parte a "revolutiei in trafic" de la vremea respectiva. Majoritatea au fost montate anapoda pe benzi care erau pentru directia Inainte si la dreapta. Bineinteles, cum majoritatea romanilor au citit codul rutier strict cat sa treaca grila pentru carnet candva, in tinerete, au fost nenumarate agresiuni in trafic intre cei educati si cei care incurca semnificatia verdelui clipitor cu cea din instructia CFR... Cam o data pe luna, ajungeau si pe la stiri unii dintre ei. In mod paradoxal, in multe intersectii a crescut timpul de asteptare, tot din cauza celor needucati care au lasat o banda nefolosita si s-au inghesuit toti gramada pe singura banda ramasa, diminuand enorm capacitatea intersectiilor "revolutionate"  :applause: .

Sunt de acord sa ramana verdele clipitor in acele foarte putine intersectii din Bucuresti unde exista banda amenajata exclusiv pentru dreapta si unde chiar exista flux de trafic pentru dreapta respectiva. Atat.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Cristi N

Expropieri extrem de necesare au fost votate în Consiliul General!
Astăzi am solicitat suplimentarea ordinii de zi a ședinței Consiliului General cu 4 proiecte de hotărâri pentru aprobarea expropierilor necesare pentru 4 investiții extrem de necesare pentru București:
•  Penetraţie Prelungirea Ghencea – Domneşti şi lărgirea  Bulevardul Ghencea între str. Braşov şi Terminal Tramvai 41 astfel încât să înainteze proiectul adoptat pe hârtie din 2006 și început efectiv în 2019;
•  Drum de acces în Cartier Henri Coandă prin Str. Biharia astfel încât  să se facă o legătură civilizată și rapidă a cartierului Henri Coandă cu zona Romaero - Aviației;
•  Străpungere B-dul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu - intersecţie Calea Vitan Bârzeşti astfel încât să se lărgească  la 2 benzi pe sens strada Iuliu Hațeganu unde acum sunt cozi foarte mari;
•  Modernizare sistem rutier şi linii de tramvai - reabilitare unică Bulevardul Aerogării, între șos. București-Ploiești și str. Alexandru Șerbănescu astfel încât să se reia circulația tramvaiului 5 care leagă Piața Unirii de Pipera și de cartierul Aviației.
Prin adoptarea acestor hotărâri Primăria Capitalei poate face pași înainte spre finalizarea acestor investiții astfel încât să nu mai avem imagini ca cele de mai jos în zonele respective.

Sursa: FB Andrei Rigu

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Dacă se lărgeşte la 2 benzi Iuliu Haţeganu coada va fi la fel de mare. Acolo trebuie pasaj subteran aşa cum e prevăzut...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective cris_m

Pasajul dureaza, benzile se fac una-doua, taman bine sa se laude cu o realizare...  :roll:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective mirceade

O tot dăm înainte ca inepții cu investiții în infrastructura auto cu străpungeri și lărgiri.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

Dacă nu merge cu teleportarea, ne chinuim cu transportul individual pe roți.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Largirea e una si strapungerea alta, nu-i corect sa le tratam impreuna, strapungerea creaza alternative pe care poate circula transportul in comun si incurajeaza folosirea inelelor exterioare.

 


Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2307 forum members have written 423138 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use