MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3163 posts, 823114 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF survola

Dar vagoanele intermediare nu au cabina pentru mecanic. Poate de acolo apare spatiul pentru trei scaune.
Parca si IVA are 2 scaune (sau 3?) acolo.
Ceva spatiu e si acum in Bombardier, iar poate prin reamplasarea echipamentelor electrice acest spatiu se mareste astfel incat sa incapa scaunele suplimentare...

 


Re: Trenurile CAF misterr

@andrei11: Extras din caietul de sarcini:
Trenul va fi compus din şase vagoane în varianta cu 4 vagoane motoare şi 2 vagoane remorcă cu cabină de conducere.

Lungimea trenului peste cuple: maxim 114 m

Uşile laterale pentru accesul călătorilor:
- 4 pe fiecare parte, culisante în exterior
- deschiderea uşii va fi de min. 1400 mm

Ferestre laterale:
- 6 ferestre laterale/vagon, poziţionate echidistant între uşile laterale pentru accesul călătorilor;

Scaune:
- 36 scaune individuale dispuse longitudinal, montate în consolă. Bancheta formată din 6 scaune va fi amplasată pe peretele lateral al vagonului în zona dintre uşile de acces călători;

Locuri pentru doua carucioare de handicapati: fiecare tren trebuie sa fie amenajat cu doua locuri pentru calatori care folosesc carucior pentru handicapati, în imediata vecinătate a cabinei de conducere.
@survola: Nu era vorba de spațiul din zona cabinelor, ci din zona burdufurilor. Nici IVA nu are scaune în zona cabinelor, ci tot în zona cuplei, tocmai pentru că IVA nu are burduf (sînt cîte 2 scaune acolo).

 


Re: Trenurile CAF survola

Exact, deci distanta dintre usile celor doua vagoane permite si niste scaune in vagoane, daca spatiul disponibil nu este ocupat de altceva.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF IK4

In caietul de sarcini scrie
Scaune:
- 36 scaune individuale dispuse longitudinal, montate în consolă. Bancheta formată din 6 scaune va fi amplasată pe peretele lateral al vagonului în zona dintre uşile de acces călători.


Adica la fel ca la Bombardier.

E clar ca in acele simulari digitale cineva s-a jucat cu scaunele, amplasandu-le prin diverse locuri prin vagon, pentru a vedea cum arata.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim

În data de 29.11.2011 Metrorex a semnat cu firma spaniolă CAF un contract de achiziţie şi punere în funcţiune a 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie livrate (conform prevederilor contractului) şi puse în funcţiune începând cu anul 2013. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA). Conform prevederilor contractuale trenurile de metrou vor fi livrate începând cu semestru al II-lea al acestui an. Primul tren de metrou, fabricat de CAF, va ajunge la Bucureşti în luna septembrie 2013 şi urmează a fi pus în circulaţie cu călători în cursul lunii ianuarie 2014. Înainte de punerea în funcţiune cu pasageri, primul tren de metrou fabricat de CAF trebuie supus unor teste, conform legislaţiei in vigoare, în vederea obţinerii Agrementului Tehnic de la AFER (Autoritatea Feroviară Română-organismul acreditat în România pentru omologarea şi agrementarea produselor feroviare). De asemenea, primul tren va trebui să efectueze un parcurs de probă de anduranţă, fără călători, de 20.000 km. Restul trenurilor de metrou, fabricate de CAF, vor ajunge la Metrorex şi vor începe să funcţioneze în cursul anului 2014. Conform prevederilor contractuale, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Griviţa SA", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, actualul director general al Metrorex.

http://www.b365.ro/trenurile-de-metrou- ... 90564.html

P.S. Trenurile vor intra in exploatare cu calatori pe M1/3.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Am ramas cu impresia (din paginile 9 si 10 ale topicului) ca intra pe "magistrala de protocol" M2 (vorba lui andrei11) si ca muta BM-urile de pe M2 pe M1/M3, sa fie parcul uniform. Daca nu este asa , este bine...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim

La metrou nu prea exista magistrala de protocol. Acum importanta este inlocuirea IVA, ca mergem cu BM sau CAF, tot bine e. IVA sa nu mai fie.

 


Re: Trenurile CAF bercenicity

subway guru wrote:
http://www.caf.es/en/productos-servicios/proyectos/proyecto-detalle.php?p=57


Ce imi place:
-barele verticale
-locul de bici.. pardon, scaun cu rotile de la capetele trenului  :D

Ce nu imi place:
-dulapul din ultima poza; :roll:  Puteau sa faca ca la Bombardier, il faceau in doua si il incorporau in peretele din capatul vagonului de o parte si de alta a burdufului
-mecla: urat; tampoanele anti-telescopare mult iesite in afara impreuna cu ingustarea profilului (a-la Bucur LF) nu se potrivesc deloc. BM-urile si IVEle (ne-concave) au fata mai armonioasa

Macar fiabil sa fie si boghiuri blande cu calea de rulare  ;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Intr-adevar, este foarte utila bara depe mijloc, in dreptul usilor. Nu de putine ori "le urez de bine "celor care au aprobat design-ul final la BM-uri...
Insa continui sa cred ca era nevoie de mai multe bare, poate chiar cea  de la IVA de la  mijlocul geamului era utila. Nu stiu cat s-au plimbat cei care aproba design-ul final la ora de varf cu metroul. Daca ar fi facut-o, ar fi observat ca la ora de varf este necesar mai mult decat cele 3 "bratari "de prindere care exista intre 2 bare verticale in dreptul scaunelor.
Pana la urma cele 3 scaune suplimentare din zona burdufurilor exista sau nu ? Nu prea inteleg, cand este dulap, cand sunt scaune...

 


Re: Trenurile CAF Orgonon

Ma gandesc, chiar ar fi atat de greu sa se monteze bare in dreptul usilor la trenurile Bombardier? Cand e foarte aglomerat, in zonele respective nu poti sa te tii decat de gaurile de ventilatie din tavan, si nu toata lumea ajunge la ele.

Oricum, mi se pare reusit designul trenurilor CAF, atat interior cat si exterior. Pacat insa ca dureaza atat de mult realizarea lor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Cine stie cat mai costa o bara, daca un geam costa 500 eur ?
Altfel, crezi ca celor de la Metrorex le este usor sa recunoasca ca au dat-o "in bara" ( :lol: ), mai ales ca au platit si consultanta pentru aceste trenuri ? BM-urile nu sunt tocmai reusite, dar este greu sa recunosti asta cand ai dat peste 6 mil de euro pe bucata.
Bine ca la CAF au mai remediat din deficiente, in special barele de pe mijloc, desi nu prea cred erau necesare si acele "inflorituri" .
Astept insa sa vad cum este cu ventilatia, daca este tot fortata si fara A/C ca la BM (cica A/C nu se justifica atunci cand stai inghesuit ca sardelele ;) ), atunci n-au facut mare lucru.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF IK4

Uitandu-ma din nou la pozele cu designul noului tren, mi-am dat seama ca acea bancheta cu 3 scaune de langa burduf va fi o realitate, cate una in 4 dintre cele 6 vagoane (probabil cele motoare, remorcile avand acel dulap). Scaunele dislocate de spatiul pentru persoanele cu handicap fizic trebuie imprastiate pe undeva...

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Primul CAF se preconizeaza sa ajunga pana la sfarsitul lui septembrie. Dupa receptionare se vor incepe probele pentru a putea intra in circulatie. Primul tren in circulatie cu calatori va intra teoretic undeva spre sfarsitul lunii ianuarie, daca nu apar probleme.
Trenurile CAF vor circula pe M2, urmand ca trenurile Bombardier sa inceapa sa migreze pe M1+M3.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim

Este un lucru foarte bun ca nu se va face amestecatura pe M1/3 de Bombardier + CAF, asa pe M2 vor ramane izolate doar CAFuri si vor avea rulaj constant. Oricum Bombardierele raman net superioare din toate punctele de vedere. Iar esentialul actiunii este ca scapam in sfarsit de IVA 8-)

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2307 forum members have written 423128 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use