MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)

1234 posts, 468888 views
 
Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) shoppy

Stai întâi să vină, dupaia să fie omologat...

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) ByOnu

Luca M. wrote here:
Acum ca se apropie livrarea primului Alstom, se stie care va fi soarta celor trei trenuri IVA care inca mai circula pe M3?
Se va renunta la ele, asemeni celorlalte doua (013-070-020 & 110-107-172)?


Un singur raspuns este corect: depinde de ce va fi prevazut in noul contract de mentenanta cu Alstom, pe masura ce sosesc ramele BM4. In contractul respectiv este clar stipulata flota activa pe care Alstom in calitate de provider al serviciilor de mentenanta se obliga sa o asigure apta de traseu. Ultimul contract de care stiu eu, de acum cativa ani, stipula clar cele 15 TEM IVA. Daca intre timp doua dintre ele s-au defectat iremediabil... cam aia e.

Absolut subiectiv, nu pot decat sa sper ca Metrorex va cere pastrarea a cat mai multe TEM IVA apte de circulatie. Ar fi singura decizie rationala pana ce se va finaliza ceva din M6.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) punmeister

In noul contract de mentenanta sunt incluse 15 TEM IVA, cele 44 Bombardier BM2/BM21, 23 de CAF BM3 si cele 13 Alstom BM4.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) shoppy

Daca scrie 15 atunci atatea trebuie sa intretina, daca s-au stricat atunci le repara.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Cele doua deja au 2 spre 3 ani de cand nu au mai circulat…

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) subway guru

Chestia cu reparatul e cam imposibilă atâta vreme cat nu se mai găsesc piese de schimb.
Soluția ar fi un upgrade la ce se fabrică acum.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Astazi am luat parte la o intamplare ciudata.

Urcat intr-o IVA (trenul in cauza - 142-096-150), la plecarea din statia Nicolae Grigorescu 2 spre Dristor 1 - deci directia PRECIZIEI - trenul a accelerat rapid, foarte rapid, s-a simtit ca si cum ar fi bagat la maxim si nu s a oprit, ci a mers in continuare mult mai repede ca orice alt tren cu care am circulat eu vreodata pe bucata aia…

Pe la momentul cand incepe coborarea in panta a incetinit foarte mult si acum calatoria se simtea normal, cum era intotdeauna cand mergeam pe bucata respectiva de traseu.

Limitarea de viteza am vazut ca este de 35.
Ar fi avut cum sa depaseasca limitarea de viteza…?

Am mers zilnic timp de 4 ani acea bucata de traseu. Asta este prima data cand un tren pleaca din statie atat de repede.  

(Voi atasa un fisier, dintr-o alta filmare de a mea DIN ALTA STATIE, care arata exact cum s-a simtit calatoria dintre Grigorescu 2 si Dristor , povestita mai sus)
IMG_6692.mov
IMG_6692.mov (16.99 MB; downloaded 155 times)

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) punmeister

Inseamna ca Indusii nu merg sau erau izolati pe tren, altfel nu se explica.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Mihaidraghici

Indiferent ca pe portiunea respectiva ai limitare 35, indusii nu franeaza un tren daca ai semnalul pus pe liber cu viteza stabilita, adica verde...  :headbash:  A nu se face confuzie cu alb-lunar cu rosu, unde, pentru trenurile neechipate cu instalatia ATC, semnalul ordona oprirea. In caz contrar, abia atunci indusii franeaza de urgenta trenul.

Da, trenurile IVA pot depasi limita de viteza... Cu indusii in functie sau fara  ;)

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Multumesc pentru explicatii

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) shoppy

Se poate ca INDUSI sa fie defect, adica semnalul este pe verde dar INDUSI emite semnal de rosu si se produce franare, se intampla periodic la CFR.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Pavlov195

Probabil că acest aspect a mai fost discutat.
Acest prototip pentru metroul din Praga, denumit R1 și fabricat în anul 1970 de către ČKD seamănă destul de mult cu IVA-urile noastre. Să fi fost acesta inspirația pentru trenurile noastre de metrou?

Sursa foto: Facebook - Muzeum MHD Praha
433879023_915780060557116_6431903436386614221_n.jpg (173.59 KB; downloaded 1148 times)
433890406_915780027223786_5752809037571131839_n.jpg (223.83 KB; downloaded 1148 times)
433912536_915780240557098_8040856733074511128_n.jpg (1020.43 KB; downloaded 1148 times)
431572298_915780140557108_474532446989854911_n.jpg (579.33 KB; downloaded 1148 times)
420172737_915780167223772_3369088933588010501_n.jpg (708.61 KB; downloaded 1148 times)
434049412_915780113890444_8205713919605289908_n.jpg (557.83 KB; downloaded 1148 times)
433864543_915780053890450_153518447129380777_n.jpg (189.75 KB; downloaded 1148 times)
431531798_915780237223765_84337874552063735_n.jpg (695.58 KB; downloaded 1148 times)
431524863_915780050557117_5543130158672982500_n.jpg (212.32 KB; downloaded 1148 times)

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) subway guru

Nu, sursa de inspirație e BART pentru ambele.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) punmeister

Iar tehnic ramele D57/D60 din West Berlin.

 


Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422733 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use