MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2562 posts, 593810 views
 
Go to page:  1  ... 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Pe M2, sens Berceni, se circula cu dificultate acum. Cred ca sunt aproape 20 min de când nu a sosit niciun metrou cu calatori la U2. În schimb tocmai a trecut unul fără calatori.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Care-i cauza?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Nu vad niciun comunicat, dar ceva a fost. Probabil a "crăpat" un CAF.

 


Re: Accidente / incidente sorin.niculescu_

@sab e ok, Metrorexul nu a pus la dispoziția publicului nici măcar un comunicat în legătură cu femeia care a căzut la Unirii, barem să mai spună ceva legat de o problemă din interior…

 


Re: Accidente / incidente Luca M.

Nu e neaparat un incident, dar Talin 1123-2123 a oprit cam tarziu in statie la Lujerului sens Saligny. Ulterior a dat cu spatele.
IMG_1094.jpeg (1.68 MB; downloaded 1211 times)
IMG_1093.jpeg (1.67 MB; downloaded 1211 times)

 


Re: Accidente / incidente Hygham

S-a intamplat de multe ori sa opreasca destul de tarziu la lujerului sens politehnica, nu stiu de ce...

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Sunt mecanici noi care circula pe ATP.

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Bombardier accidentat in Depoul Militari.

Sursa: Club Feroviar
Tren-lovit-metrou-Metrorex.jpg (87.65 KB; downloaded 1019 times)

 


Re: Accidente / incidente punmeister

De vreo doua luni e stirea.

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Daca a fost pe forum, inclusiv cu fotografie, mi-a scapat.

 


Re: Știri și articole din presă Luca M.

https://b365.ro/esential-incident-grav-l ... iscovery

ESENȚIAL | Incident grav la metrou, ținut secret de Metrorex: un tren plin cu călători n-a mai răspuns la comenzi. Club Feroviar: Priceperea mecanicului a fost salvatoare

Un incident grav a avut loc la metrou, în urmă cu aproximativ două luni, însă Metrorex l-a ținut secret. Un tren care circula pe Magistrala 2, plin cu călători, nu a mai răspuns la comenzi. Doar priceperea mecanicului a făcut posibilă evitarea unui accident grav.

Conducerea Metrorex nu a informat AGIFER (Agenția de Investigare Feroviară Română) despre acest incident.

Oficialii Metrorex au recunoscut producerea incidentului abia după ce au fost chestionați de Club Feroviar în acest sens, dar au încercat să bagatelizeze gravitatea lui, spune Club Feroviar.
Metrorex a ținut secret un incident grav la metrou
Mai exact, la data de 20 octombrie 2023, trenul 16 format din REM 1314-2314 nu a mai răspuns la comenzi în momentul în care mecanicul i-a dat comandă de plecare din stația de metrou „Dimitrie Leonida” (fostă IMGB) de pe Magistrala 2. Totodată, trenul de metrou a început să meargă înapoi.

Din fericire, mecanicul a avut prezență de spirit și a evitat producerea unui grav accident. Trenul a fost readus în stația Dimitrie Leonida, iar călătorii au fost debarcați în siguranță.

Club Feroviar a reușit să discute cu mecanicul implicat, iar bărbatul a confirmat producerea incidentului. Cu toate acestea, a refuzat să ofere detalii și a recomandat sursei citate să contacteze conducerea Metrorex.

Surse din cadrul Metrorex au declarat pentru Club Feroviar că mecanicul a întocmit un raport de eveniment. Acolo, a relatat cu lux de amănunte: trenul de metrou a acționat invers comenzii date de el. Mai apoi, documentul a fost modificat, la presiunile făcute de personalul ingineresc Metrorex.

În consecință, Agenția de Investigare Feroviară Română (AGIFER) nu a fost informată, așa cum ar fi fost normal să se procedeze în cazul unui incident grav.

Responsabilii societății au bagatelizat incidentul
În data de 20.10.2023, personalul de conducere a trenului 16, format din REM 1314 – 2314, a avizat operatorul de circulație despre un defect apărut în momentul opririi în stația Dimitrie Leonida, pe firul 1. Defectul, semnalat de bordul trenului (display HMI) ca , a provocat un efect mecanic de mișcare înapoi în momentul în care trenul a fost oprit și frânat în stație. Ca urmare, s-a decis retragerea trenului din circulație în vederea verificării și remedierii. Călătorii au fost debarcați în stația Dimitrie Leonida și au continuat călătoria cu următorul tren sosit în stație. Trenul a fost preluat de reprezentanții firmei responsabile de mentenanța trenurilor, Alstom Transport SA, care au identificat și remediat o defecțiune minoră la unitatea de tracțiune a trenului. De asemenea, reprezentanții firmei de mentenanță Alstom Transport SA au subliniat în procesul verbal că acest singur defect de tracțiune nu afectează performanțele tracțiunii trenului. Este important de menționat că atât producătorul trenului, CAF, cât și AGIFER, sunt informate cu privire la evenimentele produse în circulație, în conformitate cu prevederile HG 117/2010. Defecțiunea minoră din data de 20.10.2023, așa cum este denumită în reglementările, manualele sau alte documente de circulație a trenurilor de metrou, nu se încadrează în categoriile reglementate de HG 117/2010, se arată în răspunsul Metrorex pentru Club Feroviar.

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

Dupa ce trenul acela s-a apucat sa demoleze depoul primul lucru pe care il invata orice mecanic de CAF este cum sa dea cu pumnul in ciuperca de oprire de urgenta.

 


Re: Știri și articole din presă Mihaidraghici

Franarea de urgenta se face de la joystick. Ciupera din postul de conducere are ca si scop franarea de siguranta, mai slaba fata de cea de urgenta... ;)

 


Re: Știri și articole din presă punmeister

Chiar si din master controller se face instant franarea de urgenta daca face trenul figuri.

 


Go to page:  1  ... 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422416 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use