Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 401775 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee alexandru_gr

În urma cu puțin timp am primit și răspunsul cu privire la propunerile legate de reorganizarea liniilor în zona Roșu Chiajna, răspuns care pare mai degrabă a fi unul generic.
Screenshot_20240412_112453_Yahoo Mail.jpg (148.84 KB; downloaded 2017 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee e_a_b.o.c

Nu imi dau seama daca e topicul potrivit, dar ar fi o idee buna prelungirea lui 97 (traseu actual Străulești - Bd. Tinetetului) pana la Piața Reșița?

Pros:
- Ar prelua din aglomerația de la Sudului de la orele de vârf
- Ar avea secțiune electrificata si ar avea încărcare la ambele capete de linie
- Sunt mulți pasageri care schimba la pod oricum pentru 97 venind din zona

Cons:
- Traseul deja lung s-ar lungii și mai mult si ar fi nevoie, probabil, de suplimentarea parcului cu Trollino 12 sau autobuze


Edit: văd că deja s-a mai pus problema asta, dar nu vorbesc de desființarea liniei 76, ea ajută la evitarea supra aglomerării pe 381 la momentul de față. Iar legat de obosirea șoferilor, ar fi exact ca in scenariul comasării lui 381 cu 300. Nu oferă cel mai modern terminal (Piața Reșița), însă tot e mai bun decât cel de la pod care este "chel" de tot

 


Re: Propuneri de noi trasee Daddy

Cred ca 97 are acum cel mai lung parcurs din oras si asa ar mai adauga inca 15 min pe semicursa, sunt multe inconveniente.

Sa nu va doriti linii de genul acesta ce traverseaza Bucureștiul. In lipsa unor benzi dedicate, o semicursa dureaza peste o ora iar frecventele devin haotice: 3-4 vehicule in trenuleț apoi pauza 20 de minute. Comasarile trebuiau/vor trebui facute cu mult mai mare responsabilitate, avand grija sa nu înrautateasca conditiile si durata calatoriei (a se vedea cum calatorii de pe fostul 133 se plang acum de vehiculele euro3 + viteza comerciala mai scazuta a troleibuzelor + frecventa haotica + lipsa vechii legături la GdN si Basarab).

Totusi, cererile pentru o linie de suprafata Berceni-Gara au fost multe in timp si era prevazuta una in planul intial cu Solaris. De aceea, daca tot doreau 133 sa devina troleibuz, il puteau uni cu 73,74 sau 76 pentru ca era mult mai natural, o linie mai scurta decat acest 97 de azi si isi putea mentine vechiul traseu in jurul garilor.

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

De ce a scăzut viteza comercială din cauza troleibuzelor? Dacă se întâmplă, care este justificarea? Se întâmplă doar pe 97 sau și pe celelalte linii?

 


Re: Propuneri de noi trasee Dragos31

Pentru ca viteza comerciala a troleibuzelor este in general mai mica (vorbind strict de Bucuresti) decat a autobuzelor. Troleibuzele au de negociat separatoare (cu viteza redusa), trecerea peste macazuri se face instructional cu 5 km/h, deci elemente de retea vechi si degradate, care scad drastic viteza de deplasare, pe cand autobuzele nu intampina astfel de probleme.

Situatia se observa cel mai bine pe liniile 61 si 97, unde autobuzele repartizate "alearga" mereu troleibuzul din fata.

Cat despre linia de troleibuz/autobuz (?) 97, situatia devine penibila deja - in acest moment sunt turate 8 autobuze ...

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

97 nu este cea mai lunga linie din Bucuresti la cei 16 km! Cea mai lunga este 243 la aproape 20 km semi-cursa, urmata de 330 si 335 cu 17 km, 102 si 232 cu 16 km semi-cursa.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Socotesc ca ar fi o chestie desteapta daca s-ar prelungi una dintre liniile care intorc la Faur Poarta 4 pana la Republica, pe drumul existent prin curtile celor 2 foste intreprinderi. Ar ajuta mult legatura aceasta intre cartiere. Actualmente, pentru a ajunge dintr-o parte in cealalta exista doar mersul pe jos ori combinatia 40+36. Care este statutul juridic al drumului? Vad ca automobilelor private le este permis accesul, de ce n-ar putea si STB-ul sa circule pe acolo? Ma gandeam la prelungirea cu o statie a lui 101 ori chiar 311 pana la Republica.

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Nu poti sa prelungesti nimic pana la Republica pentru ca este interzisa stationarea la capatul de la Republica.

 


Re: Propuneri de noi trasee dany

Se poate efectua stationarea tot la Faur, singura exceptie ar fi trecerea pe la Republica si intoarcerea catre Faur fara stationare la Republica

 


Re: Propuneri de noi trasee Cezar210

Sau mai bine prelungit pana la P&R Pantelimon, unde poate stationa..

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Sau lasat unde e acum si prelungit in alta parte unde chiar lipsesc rute... ;)

 


Re: Știri despre transportul local din București valy

valy wrote here:
https://romanialibera.ro/la-zi/exclusiv- ... tar-foto

Bolnavii, obligați la mers pe jos până la spital
O altă mare problemă pentru locuitorii din Militari este că linia de autobuz 336 era singurul mijloc de transport public care îi lăsa exact în fața Spitalului Universitar de Urgență București.
Linia 61 îi lasă acum la cel puțin 10 – 15 minute de mers pe jos față de unitatea de primiri urgențe a Spitalului Universitar, ceea ce poate însemna foarte mult pentru o persoană cu probleme ortopedice, de exemplu.
Într-un răspuns oficial pentru “România liberă”, Societatea de Transport București (STB) susține că noua linie 61 a preluat în proporție de 100% traseul autobuzului 336.

Nu este însă adevărat, patru stații din zona Splaiul Independenței care făceau parte din traseul autobuzului 336, printre care și stația Spitalul Universitar, fiind eliminate din traseul liniei 61.





Dacă tot e o problemă așa mare n-ar putea să-l ducă pe 61 pe Splai cum o lua 336? Se decuplează la Carol Davila și se recuplează la Piața Operei unde deja sunt pâlnii pentru 90.
Singura problemă ar fi că pe Eroii Sanitari ar rămâne doar 69 spre Operă dar nu știu cât de mult afectează.

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

Am avut o dezbatere destul de intensă și în asociație pe marginea acestui subiect. Până la urmă, noi am propus menținerea traseului actual al lui 336, dar TPBI a decis că menținerea traseului lui 61 e mai potrivită. La o adică, e de înțeles: nu obosești acumulatorii. În plus, abandonarea unei rețele de troleibuz, mai ales dat fiind un curent de opinie împotriva troleibuzului cauzat de proasta comunicare și informare pe marginea subiectului, nu este chiar o opțiune de luat în calcul.

Legat de articol, rămân sceptic privitor la integritatea jurnaliștilor. Să spui că "unui astfel de troleibuz i-au picat încărcătoarele cu energie electrică, din mers, pe Bulevardul Regina Elisabeta, în data de 29 martie a.c.." este pur și simplu lipsă de pricepere și arată prostie și atât. În plus, cunoscând România Liberă și ce înclinații politice au, nu m-ar mira să fie doar un articol propagandistic ieftin de campanie, vădit împotriva administrației actuale, și care încearcă doar să valorifice câțiva nemulțumiți.

 


Re: Propuneri de noi trasee valy

Pe Eroii Sanitari mai e 69, deci n-ar fi chiar abandonată. Cât despre acumulatori, ei oricum nu parcurg cine știe ce distanță nici acum și nici dacă ar merge pe Splai, acum că îi folosește de 2ori, înțeleg că și 97 face la fel.

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2294 forum members have written 421791 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use