MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Despre rețea (infrastructură, caracteristici, etc.)

254 posts, 118428 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) Sudsemnatu

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) Goldmund

Exista statii de metrou f. aglomerate, de ex. Unirii 1 si 2 mai mereu sau Aurel Vlaicu/Pipera dimineata si seara. Daca se ia in calcul fluxul urias de calatori din aceste statii, anumite accese nu s-ar putea largi, iar scarile rulante sa fie cate doua pe sens? Plus ca ar trebui modernizat si aspectul accesului la metrou. Nu exista fonduri de modernizare a retelei de metrou de la UE?!

 



Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) shoppy

Pai tocmai ce se face un acces la Uniri si multi au sarit ca e inutil, ca se cheltuiesc bani aiurea...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Da, este aboslut inutil, atata timp cat da la jumatatea scarilor fixe si foloseste vechiul acces, extrem de ingust si fara rulanta sau lift. Au mai spus-o si altii pe aici. Dar atata timp cat nu se chesltuiesc banii publici , nu conteaza.
Oricum acolo nu se face un nou acces, se face doar o derivatie a vechiului acces, deci nu se schimba nimic, oamenii au la dispozitie absolut ce aveau si inainte, nu incap mai multi oameni acum. Ba chiar se ingusteaza vechiul acces cu vreo 20cm datorita finisajelor "moderne". Dar acel acces nu prea era folosit pentru ca erau multe scari fixe de urcat/coborat, asa ca nici asta nu conteaza. Cel cu rulante ramane de baza.

Mai sus am vrut sa spun ca este exclus sa se largeasca vreun acces la Unirii 2, nu este tehnic posibil. La Unirii 1 s-ar putea face ceva, dar nu se doreste. Tocmai s-au "modernizat" accesele de la U1, dupa cum se stie..

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) shoppy

Da, asta a fost ca in bancurile alea, defapt nu da direct in magazin ci afara, si defapt nu e un nou acces ci o derivatie...
Daca il foloseste 1 om/ora atunci e util, si se poate folosi ca alternativa daca intra in renovare alt acces, si nu e ca si cand particular ar putea sa si-l ia inapoi.
Daca se face confuzie intre util si profitabil/economic viabil atunci nu stiu daca e profitabil, treaba particularului de a dat banii si a bucurestenilor care se calca in picioare pe rulante in loc sa faca cativa pasi(si ca s-a ingustat alt acces e irelevant, se putea sa se ingusteze fara sa se construiasca nimic nou).

Teoretic se pot face multe chestii, problema e daca e profitabil si daca chiar se va face.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Nu este ca in niciun banc. Eu i-am raspuns lui Goldmund, care a intrebat simplu, daca se pot largi accesurile existente si instala rulante suplimentare. Iar una din statiile mentionate de el era U2. Unde nu se face niciun acces nou si nici nu se instaleaza vreo scara rulanta suplimentara.
Ce se face la U2 nu mareste in niciun fel capacitatea de a prelua calatori. Daca vrem sa intelegem asta, bine, daca nu...sanatate...Acesta era sensul intrebarii lui Goldmund.
Cat despre folosirea ca alternativa in cazul in care alt acces intra in renovare, mantionez doar ca scarile acelea fixe sunt acolo inca de la constructia statiei U2 si au fost folosite ca alternativa cand nu functionau rulantele sau cand au fost inlocuite...

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) shoppy

Goldmund a zis ca statiile si accesele sunt aglomerate, nu ca ar avea capacitatea de transport limitata, este o diferenta, daca tot te arunci sa demonstrezi cine vorbeste pe langa discutie si cine nu.
Apoi accesele mai au si alt rol decat sa asigure capacitatea maxima de preluare a unei statii.

Daca vrei sa intelegi atunci iti explic, altfel... sanatate... poti sa continui sa scri oricate mesaje cu orice logica rastalmacita si oricate sinonime ale lui inutil in legatura cu acel acces.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Shoppy, eu zic sa mai citesti inca o data, insa fara nervi (cade fapt se scrie sa scrii), ce anume a intrebat Goldmund:
Goldmund wrote:
.anumite accese nu s-ar putea largi, iar scarile rulante sa fie cate doua pe sens?

Si sa explici cum anume raspunde accesul de la magazin acestei intrebari, ca tu l-ai adus in discutie, nu eu.
Deci daca se largeste ceva acolo si/sau se instaleaza vreo scara rulanta suplimentara fata de ce exista acum.
Fara discutii inutile despre cat util este sau nu, ca aici fiecare ramane la parerea lui si nu asta era intrebarea. Mai si plictisim lumea si umplem paginile degeaba.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

Goldmund a facut o propunere sa se largeasca anumite accesuri ( accese (izbucniri), accesuri (intrări) ) in statia de metrou Unirii 2.
Ceea ce in configuratia actuala e imposibil...
In ceea ce priveste deviatia de la Magazinul Unirea, particularul a platit, tehnic a fost posibil, s-au incasat banii, s-a realizat deviatia. Oricum deviatia nu a marit capacitatea de preluare a accesului existent.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) bercenicity

mcosmin wrote:
Pai conform afiselor din statie

Linia 1 -> spre Republica/Pantelimon
Linia 2 -> spre Gara de Nord/ Dristor 2
Linia 3 -> ce a mai ramas.
O regula usor de retinut e ca linia 1 este linia care mergea spre capatul cel mai apropiat de centru cand s-au deschis segmentele initiale ale M1 si M2 in 1979 si 1986 (Timpuri Noi si Piata Unirii), dupa aia pastrandu-se si la restul extensiilor. Pentru M4 linia 1 este cea care corespunde liniei 3 de la statia Basarab (acolo linia 1 a M1 este in acelasi sens cu linia 1 a M4) - deci e invers cu linia 1 spre periferie.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) zapacitu

Mie nu mi se pare usor de tinut minte - fara suparare :)

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Si la Eroilor? Ca s-a inaugurat  cu liniile 2 si 3..
Ma rog, putem spune si acolo ca ciotul de Militari, care se termina atunci la Gradina Botanica, era mai apropiat de Centru fata de Semanatoarea, dar mi se pare ciudat algoritmul...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 422775 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use