Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Despre biciclete și infrastructura velo

547 posts, 146860 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 40
 
 

📖 Pagination options
Biciclete ViitorulPrimar

Un mijloc de transport la indemana oricui.
Intrebarile mele ar fi doua:
1.Cum ar trebui sa arate o infrastructura pentru biciclete?
2.Este posibila acoperirea pistelor de bicicleta pentru a fi aparate de ploaie si zapada?
http://www.google.ro/search?um=1&hl=ro& ... l515l2.2l4


 


Re: Despre biciclete shoppy

Foarte tare, "Inainte mergem...deci inainte mergem...spre...aaa...INAINTE BAAA NU PE ACOLO  ! ! ! ! !" :D  :lol:  :mrgreen: .

Chiar, stii daca s-au dus oamenii pe Valcea - Valcele?, ca eu nu am cont pe facebook.

Stii cand se mai intalnesc astia de la critcal mass, au vreun site ceva?

 


Re: Despre biciclete bercenicity

Masa Critica e in ultima vineri din fiecare luna. Anul asta la statui in Parcul Izvor, deci next time e pe 29 iulie. Ora am vazut ca ora variaza, dar e seara; vinerea asta ora oficiala a fost 19:30, dar s-a plecat la 20:00.  'Saitul' e un grup pe feisbuc http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 5911105854 Ochiometrii comentatorilor au numarat vreo 200-270-300 biciclisti.
Pe parcursul lunii se voteaza variantele de traseu; varianta castigatoare luna asta a fost cu minunea Pasajul Basarab (care a fost cucerit :D)
S-a mers Parc Izvor - Bd. Libertatii - Bd. Unirii - Bd. D. Cantemir - Bd. Gh. Sincai - Str. Nerva Traian - Bd. Unirii - Bd. Decebal - Sos. Mihai Bravu (dupa ce am trecut de Sectia 8 am inceput sa fim escorati de politie) - Sos. Stefan cel Mare - Cal. Dorobantilor - Bd. Constantin Prezan - Sos. Kiseleff - Sos. Nicolae Titulescu - Pasaj Basarab - Bd. Vasile Milea - Bd. Timisoara - Str. Razoare - Sos. Panduri - Str. Dr. Reiner - Bd. Eroilor - Splaiul Independentei - Parc Izvor; cam 23km cu sosire pe la 22:15

A fost tare; momentele gen stanga la Piata Constitutiei spre Bd. Unirii, mers pe mijlocul Bd. Cantemir si blocat intersectia sa facem stanga pe Sincai; Pasajul Basarab doar pentru noi au fost foarte satisfacatoare  :lol:  :)  ;)  :mrgreen:

Niste info si aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Masa_Criti ... m.C3.A2nia

Despre Valcele, nu stiu, nu e niciun semn pe pagina eventului; ziceau ca se intorc cu A1730 care ajunge in Buc pe la 23:21; abia vineri am vazut si eu, cam putin timp si nu eram sigur de vreme.

 


Re: Biciclete BuGabriel

Cum ar trebui să arată ... uită-te la alte țări în care acest mijloc de transport este popular.
Cât despre acea acoperitoare cred că este mai mult pentru șoferi, deservind mallului din fundal.

 


Re: Despre biciclete macheta218

Pentru cei ce asteapta prea mult tramvaiul 47 :lol:
tramvai velo.jpg (110.72 KB; downloaded 4300 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre biciclete Dr2005

Nu-i bună, că are profiluri conice la roţi :twisted:
De fapt, şina de pe Ghencea s-a uzat enorm din cauza vagoanelor de Victoria şi Dudeşti (!) cu roţi cu profil conic. Probabil criza a afectat şi bandajele, pentru că am văzut foarte multe vagoane cu roţi cu profil conic chiar dacă, iniţial, acestea trebuiau să fie doar la Dep. Titan şi Colentina, care acoperă trasee cu porţiuni mari cu şină OR.

 


Re: Despre biciclete bercenicity

plimbare Masa Critica - 29 iulie, Parc Izvor la statui, 19.30 http://www.facebook.com/event.php?eid=228648980488504 ~20km

 


Re: Despre biciclete bercenicity

Masa Critica a fost si vinerea asta, a venit si B1 sa ne filmeze:

http://inregistrari.b1.ro/view-26_Aug-2 ... 20-41.html transmisie live la minutul 18:12; si baiatul de la stirea urmatoare era acolo

 


Re: Despre biciclete 3mil

Am fost si eu si a meritat...:) Tot aproximativ 20 km am facut si de data asta.
Pacat ca nu se organizeaza mai des.  :)

 


Re: Despre biciclete Aron

Si eu....in iunie a fost prima oara cand m-am dus si m-am si in iulie si acum in august.....de exemplu in inregistrarea de la b1 tv...cel in albastru cu pantaloni scurti galbeni sunt eu......eram chiar langa reporterita, caruia i s-a blocat bicicleta la inceput :lol:

 


Re: Despre biciclete bercenicity

subway guru wrote:
De ce sunt ilegale pistele de bicicliști din București VIDEO
25 sep, 08:16 / Catalin Doscas
Utilizarea pistelor pentru biciclete, în forma în care sunt acum proiectate, avizate şi executate, obligă bicicliștii să încalce legea pe toate pistele din București. Este concluzia pe care a tras-o un ONG în urma mai multor analize în teren.
http://b365.ro/news/de-ce-p ... t-ilegale/
Potrivit Codului Rutier, „participanţii la trafic sunt obligaţi să anunţe administratorul drumului public ori cea mai apropiată unitate de poliţie atunci când au cunoştinţă despre existenţa pe drum a unui obstacol sau a oricărei alte situaţii periculoase pentru fluenţa şi siguranţa circulaţiei”. Chiar dacă textul legii ne trimite cu gandul doar la conducătorii auto, acesta face referire inclusiv la bicicliști și conducători de mopede. Mai ales că în noțiunea de „drum” intră și pistele de bicicliști prezente pe mai toate trotuarele din Capitală.  Plecând de la faptul că majoritatea dintre acestea sunt blocate de multe ori de bănci, gropi, mașini sau terase, ori sunt discontinue, cei de la Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternativ în România(OPTAR) trag un semnal de alarmă cu privire la situația creată, mai ales că textul de lege face referire la „ocrotirea vieții, integrității corporale și a sănătății persoanelor participante la trafic sau aflate în zona drumului public”.

Practic în acest moment, potrivit legii, mopedele si bicicletele sunt obligate să circule pe trotuare, acolo unde sunt trasate piste speciale.

În Capitală, pistele pentru bicicliști adună 140 de kilometri, potrivit Administrației Străzilor din cadrul Primăriei Generale. „Prin parcurgerea acestora, din primul moment este clar faptul că se încalcă cel mai elementar principiu al fluidității traficului: manevrele de depășire sunt imposibile, daca vrei sa respecti legea. Așa cum sunt materializate, indiferent că este vina proiectantului, a executantului, a Politiei care a avizat lucrarile sau a administratorului de drum care a receptionat lucrarile, pistele nu sunt utilizabile”, explică pentru B365.ro repezentantul OPTAR, Marian Ivan. În cazul în care bicicliștii aleg să nu efectueze depăşiri, pistele pentru biciclete sunt inutilizabile. Situaţiile contravin Dispozitiilor Generale din Codul Rutier, art.1, alin (2):  „dispoziţiile prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă au ca scop asigurarea desfăşurării fluente şi în siguranţă a circulaţiei pe drumurile publice”.



Pistele de biciclete din Bucuresti sunt niste mari ratari. Singurele mai bune (adica mai putine obstacole) sunt pe Bd. Unirii, Bd. Aviatorilor si intr-o mai mica masura pe Sos. Kiseleff. Si nici astea: abordarea unei intersectii este o aventura: borduri, trase nedefinite, masini parcate, sicane care te obliga sa stai la tz-spe semafoare, etc...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre biciclete Dr2005

De câteva zile s-a trasat o pistă şi pe Bd. Ghencea (unde mai lipsea, adică de la Gârleni la Home and Design Mall). Evident, pe ea sunt înşiraţi la linie toţi vânzătorii ambulanţi de zarzavaturi, cerşetorii, cei de la bingo, vreo 3 chioşcuri de ziare şi un Logan argintiu (cel puţin aşa erau acum câteva ore). Şi unde nu erau cei de mai sus, mai mergea câte o băbuţă cu căruciorul după ea, deşi avea 4m de trotuar LIBER în stânga pistei!

O să caut să îmi dotez bicicleta cu goarnă de locomotivă şi plug, poate aşa pot merge bine... apropo de Kiseleff, ultima oară când am trecut pe acolo m-am trezit urmărit până la semafor de unul cu o maşină... fusese parcată pe pista de biciclişti (adică pe tot trotuarul) şi cum eu sunt mai gras... am preferat să nu lovesc copacul din stânga mea, ci să îi frec lui bara de protecţie. Ulterior s-a dovedit că maşina nu era zgâriată (dar avea nevoie de o vizită la spălătorie) aşa că respectivul nu a mai comentat.

Şi unde nu sunt pise sunt probleme. Să luăm ca exemplu Bd. Uverturii. Acesta are 2 benzi pe sens, însă sunt relativ înguste. Teoretic, pe toată lungimea lui oprirea este strict INTERZISĂ şi semanlizată ca atare. Practic, banda 1 este PERMANENT blocată cu maşini parcate (de la Matizuri la dube). Cum benzile sunt înguste, eu ca biciclist nu mă pot încadra nici pe trotuar (nu am loc de pietoni), nici pe banda a 2a pentru că nu am loc şi puţini mă lasă. Ştiţi cât de nasol e să vezi drumul liber în faţă, să ai o dubă parcată pe banda 1, pe banda 2 să fie coloana de maşini blocată şi să NU ai loc şi să trebuiască să te rogi de ei să te lase să intri şi tu repede să ocoleşti duba şi după aia să îţi vezi de ale tale? Sunt momente când îmi vine să înţep cauciuri sau să mă car din ţara asta.

 


Re: Despre biciclete Dominatrix

Oprescu, la I'Velo Bike Day: Ii iau pe consilieri si-i duc la lei (Galerie foto)

http://www.ziare.com/sorin-oprescu/stir ... -i-1128923

 


Re: Despre biciclete Dominatrix

Traseu Mountain Bike cu obstacole în noul parc, deschis de 1 Decembrie, în Capitală

Parcul “Ion Creangă” va fi inaugurat de Ziua Naţională a României, investiţia de 2,3 milioane de euro fiind asigurată din fonduri europene, de la Primăria Sectorului 2 şi o contribuţie a Guvernului. Parcul va fi dotat cu locuri de joacă pentru copii, terenuri de sport, pistă de biciclişti cu traseu de tip Mountain Bike, skatepark şi zone de fitness pentru adulţi.

Continuarea aici.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422415 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use