Topic: DN2 București - Suceava
14 posts, 4518 views- shoppy
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
shoppy
Fix ce scrie in titlu.
Poate iti plac acest tip de de filmulete, poate nu cunosti drumul si vrei sa vezi ce este pe acolo sau poate nu l-ai mai vazut de mult timp si vrei sa vezi ce s-a mai schimbat. Daca niciuna nu se aplica, atunci mai bine uita-te la altceva.
Fix ce scrie in titlu.
Poate iti plac acest tip de de filmulete, poate nu cunosti drumul si vrei sa vezi ce este pe acolo sau poate nu l-ai mai vazut de mult timp si vrei sa vezi ce s-a mai schimbat. Daca niciuna nu se aplica, atunci mai bine uita-te la altceva.
- shoppy
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
andrei11
Nu e cea mai bună soluție !
Autostrada e lozul câștigător.
Accidente grave se produc nu din cauza acostamentului consolidat ci din cauză că se găsesc prea mulți căpoși care circulă pe această șosea ! Aceasta e cauza ! Trei mașini în paralel încap perfect, patru NU !
Nu e cea mai bună soluție !
Autostrada e lozul câștigător.
Accidente grave se produc nu din cauza acostamentului consolidat ci din cauză că se găsesc prea mulți căpoși care circulă pe această șosea ! Aceasta e cauza ! Trei mașini în paralel încap perfect, patru NU !
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
ByOnu
Tu:
Tot tu:
Tu:
Nu e cea mai bună soluție !
Tot tu:
Trei mașini în paralel încap perfect, patru NU !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
andrei11
Da, m-am referit la configurația actuală, 1+1 plus acostamente consolidate. ( Asta până după Roman că după aceea DN 2 se transformă în 1 + 1 fără acostament )
Am făcut drumul ăsta de sute de ori ( pasager sau șofer ), știu despre ce vorbesc !
____________
Ce vor să facă ei ( 2+ 1 lărgit ) nu e cea mai bună variantă.
Iar gândești teoretic situațiile și nu e bine.
La 2 + 1 ( lărgit ) sunt mulți cretini care dacă tu circuli normal ( când ești pe 1 lărgit ) îți suflă în spate că nu pot trece de tine.
Când ajung la 2 benzi te depășesc și în loc să-și vadă de drum se pun în fața ta și frânează violent, chipurile să evite o fantomă pe care numai ei o văd. Mai pe scurt se răzbună ca frustații.
Pe porțiunea asta actuală de 2 + 1 eu îmi iau ca punct de reper un TIR și stau în fundul lui. Dacă am un TIR în față frustații nu mai forțează.
Poliție nu e pe zona asta și dacă ar fi nu se ocupă de frustați.
Așa încât lasă teoria în pace ( e bună și asta la ceva ) și-mi dă o soluție practică dacă am un frustat din ăsta în spate care vrea să meargă el cu 140 pe oră. Dacă n-ar frâna în fața mea n-ar fi nicio problemă, dar dacă dai de un tâmpit din ăsta care te șicanează după aceea ?
Bun venit în viața reală.
În Suedia o funcționa, la noi mai sunt unele amănunte de pus la punct.
Norocul meu e că nu o să mai conduc mult timp până ce fac ei 2 + 1. Dacă voi fi pasager e treaba șoferului cum rezolvă cu viteza. Dar cea mai bună variantă actuală e să mergi în fundul unui TIR.
Da, m-am referit la configurația actuală, 1+1 plus acostamente consolidate. ( Asta până după Roman că după aceea DN 2 se transformă în 1 + 1 fără acostament )
Am făcut drumul ăsta de sute de ori ( pasager sau șofer ), știu despre ce vorbesc !
____________
Ce vor să facă ei ( 2+ 1 lărgit ) nu e cea mai bună variantă.
Iar gândești teoretic situațiile și nu e bine.
La 2 + 1 ( lărgit ) sunt mulți cretini care dacă tu circuli normal ( când ești pe 1 lărgit ) îți suflă în spate că nu pot trece de tine.
Când ajung la 2 benzi te depășesc și în loc să-și vadă de drum se pun în fața ta și frânează violent, chipurile să evite o fantomă pe care numai ei o văd. Mai pe scurt se răzbună ca frustații.
Pe porțiunea asta actuală de 2 + 1 eu îmi iau ca punct de reper un TIR și stau în fundul lui. Dacă am un TIR în față frustații nu mai forțează.
Poliție nu e pe zona asta și dacă ar fi nu se ocupă de frustați.
Așa încât lasă teoria în pace ( e bună și asta la ceva ) și-mi dă o soluție practică dacă am un frustat din ăsta în spate care vrea să meargă el cu 140 pe oră. Dacă n-ar frâna în fața mea n-ar fi nicio problemă, dar dacă dai de un tâmpit din ăsta care te șicanează după aceea ?
Bun venit în viața reală.
În Suedia o funcționa, la noi mai sunt unele amănunte de pus la punct.
Norocul meu e că nu o să mai conduc mult timp până ce fac ei 2 + 1. Dacă voi fi pasager e treaba șoferului cum rezolvă cu viteza. Dar cea mai bună variantă actuală e să mergi în fundul unui TIR.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
Chev Celios
Nivelul de trafic de pe DN2 este peste capacitatea drumului de mult. Trebuie reconfigurat la 2+2. Orice alta reconfigurare este fix frectie la picior de lemn.
Nivelul de trafic de pe DN2 este peste capacitatea drumului de mult. Trebuie reconfigurat la 2+2. Orice alta reconfigurare este fix frectie la picior de lemn.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
andrei11
Corect !
Nu aș spune totuși că nivelul de trafic este peste capacitatea drumului. Nimeni, nici poliția nu respectă la ora actuală configurația de 1 + 1. Toată lumea se folosește ( în mod ilegal ) și de acostamentul consolidat. Repet, inclusiv poliția !
Corect !
Nu aș spune totuși că nivelul de trafic este peste capacitatea drumului. Nimeni, nici poliția nu respectă la ora actuală configurația de 1 + 1. Toată lumea se folosește ( în mod ilegal ) și de acostamentul consolidat. Repet, inclusiv poliția !
- cris_m
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
cris_m
Evident ca 2+2 e solutia castigatoare pe termen scurt si mediu, iar pe termen mediu si lung autostrada...
Evident ca 2+2 e solutia castigatoare pe termen scurt si mediu, iar pe termen mediu si lung autostrada...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
shoppy
Da, multi baietei in joburi practic de necalificati toata saptamana isi sug de sub unghie iar in weekend baga gaz de 50 de lei si isi descarca frustrarile pe strada ca sa demonstreze valoarea la ei in sat cand se duc sa isi cumpere tigari sau seara se duc in oras la discoteca(sau o data pe luna se baga 4-5 intr-o masina sa mearga si ei 2 zile la munte sau la mare), foarte foarte periculosi.
Mai sunt si oamenii care lucreaza in deplasare pe la firme de 2 bani cu sediul in Bucuresti care isi trimit oamenii sa faca zilnic naveta la locul lucrarii care poate sa fie chiar si la Bacau, adica in aceeasi zi pleaca din Bucuresti, conduce pana la Bacau, lucreaza acolo cateva ore, conduce inapoi pana la Bucuresti si a doua zi o ia de la capat, si acestia sunt foarte periculosi.
Apoi tot acestia care au masina de serviciu trebuie in fiecare weekend sa mearga la parintii de la tara sa ia mancare pentru saptamana urmatoare pentru ca ei nu au timp sau nu isi permit sa gateasca(iar masina si carburantul este de la serviciu).
Cu oamenii acestia nu te poti intelege omeneste, ei nu inteleg siguranta sau investitii pe timp lung, ei cauta doar castigul imediat, daca te pui in fata lor pentru a le arata ca merg periculos lor li se pare normal ca apoi sa te sicaneze sau sa se comporte violent pentru ca tu te pui intre ei si castigul imediat, practic educandui pe ceilalti sa mearga pe acostament ei investesc in perpetuarea conditiilor care le permit lor sa obtina castigul imediat.
Daca va deranjeaza ca nu se respecta legea si vreti sa va investiti energia pentru a face drumurile un loc mai sigur, eu va recomand sa o faceti in alt fel decat punandu-va in calea tampitilor.
(Daca mergeti lunar sau mai des o sa vedeti ca exista un radar in fiecare judet, adica unul in Moviltia / Cosereni / Cotorca, altul in Limpezis / Costesti / Mihailesti si tot asa, doar ca se mai si plimba intre locatii iar la ora 20 se retrage.)
Da, multi baietei in joburi practic de necalificati toata saptamana isi sug de sub unghie iar in weekend baga gaz de 50 de lei si isi descarca frustrarile pe strada ca sa demonstreze valoarea la ei in sat cand se duc sa isi cumpere tigari sau seara se duc in oras la discoteca(sau o data pe luna se baga 4-5 intr-o masina sa mearga si ei 2 zile la munte sau la mare), foarte foarte periculosi.
Mai sunt si oamenii care lucreaza in deplasare pe la firme de 2 bani cu sediul in Bucuresti care isi trimit oamenii sa faca zilnic naveta la locul lucrarii care poate sa fie chiar si la Bacau, adica in aceeasi zi pleaca din Bucuresti, conduce pana la Bacau, lucreaza acolo cateva ore, conduce inapoi pana la Bucuresti si a doua zi o ia de la capat, si acestia sunt foarte periculosi.
Apoi tot acestia care au masina de serviciu trebuie in fiecare weekend sa mearga la parintii de la tara sa ia mancare pentru saptamana urmatoare pentru ca ei nu au timp sau nu isi permit sa gateasca(iar masina si carburantul este de la serviciu).
Cu oamenii acestia nu te poti intelege omeneste, ei nu inteleg siguranta sau investitii pe timp lung, ei cauta doar castigul imediat, daca te pui in fata lor pentru a le arata ca merg periculos lor li se pare normal ca apoi sa te sicaneze sau sa se comporte violent pentru ca tu te pui intre ei si castigul imediat, practic educandui pe ceilalti sa mearga pe acostament ei investesc in perpetuarea conditiilor care le permit lor sa obtina castigul imediat.
Daca va deranjeaza ca nu se respecta legea si vreti sa va investiti energia pentru a face drumurile un loc mai sigur, eu va recomand sa o faceti in alt fel decat punandu-va in calea tampitilor.
(Daca mergeti lunar sau mai des o sa vedeti ca exista un radar in fiecare judet, adica unul in Moviltia / Cosereni / Cotorca, altul in Limpezis / Costesti / Mihailesti si tot asa, doar ca se mai si plimba intre locatii iar la ora 20 se retrage.)
- AdrianC
-
Posted:
-
Re: DN2 București - Suceava
AdrianC
Momentan solutia 2+1 e cea mai buna, rapida si mai ieftina. Am facut de sute de ori drumul asta si cel mai in siguranta ma simt pe portiunea "experimentala" 2+1. Speram sa il faca cat mai curand pe toata portiunea asa. La inceput era un pic haos dar s-au mai temperat "desteptii". Acum periculosi sunt cei cei care se baga pe prima banda la 1 metru de ingustare (ii las, duca-se sa se duca), dar se vor potoli si ei cand va fi asa tot drumul.
Momentan solutia 2+1 e cea mai buna, rapida si mai ieftina. Am facut de sute de ori drumul asta si cel mai in siguranta ma simt pe portiunea "experimentala" 2+1. Speram sa il faca cat mai curand pe toata portiunea asa. La inceput era un pic haos dar s-au mai temperat "desteptii". Acum periculosi sunt cei cei care se baga pe prima banda la 1 metru de ingustare (ii las, duca-se sa se duca), dar se vor potoli si ei cand va fi asa tot drumul.
- andrei11
-
Posted:
-