Topic: Întrebari și răspunsuri
1082 posts, 357007 views
📖 Pagination options
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
Robert24
Intre 1991 si 1992. Din 1992, au inceput sa circule pe acolo 3, 20, 24 si 45.
Intre 1991 si 1992. Din 1992, au inceput sa circule pe acolo 3, 20, 24 si 45.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- mafteiu
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
mafteiu
Panain 1988 circulau prin Dr Felix/Dr Sergiu - Piata Buzesti.
Cand s-au inceput demolarile in zona, toate tramvaiele care veneau pe Mihalache (1 Mai la vremea aceea) au fost re-rutate prin Dr Felix - Sos N Titulescu - Cal Grivitei - Nuferilor (Gral Berthelot) -- desi nu am inteles de ce nu au mers unele in continuare la V Parvan intrucat exista racord Cal Grivitei - Buzesti catre Berzei -- pana la constructia liniei prin Pta Victoriei.
Panain 1988 circulau prin Dr Felix/Dr Sergiu - Piata Buzesti.
Cand s-au inceput demolarile in zona, toate tramvaiele care veneau pe Mihalache (1 Mai la vremea aceea) au fost re-rutate prin Dr Felix - Sos N Titulescu - Cal Grivitei - Nuferilor (Gral Berthelot) -- desi nu am inteles de ce nu au mers unele in continuare la V Parvan intrucat exista racord Cal Grivitei - Buzesti catre Berzei -- pana la constructia liniei prin Pta Victoriei.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
rosetti61
Dupa demolarea str. Dr. Sergiu s-a facut o fragmentare si o distribuire a liniilor spre capetele disponibile - spre Basarab au mers 27 si 34, spre Parvan, doar 13 iar restul, indiferent ca veneau dinspre Obor sau dinspre Grivita-1Mai, la gramada spre Nuferilor (3, 4, 6, 10, 20, 24, 45, 46, 51, 55). Nu stiu daca si 13 a mers o perioada scurta la Nuferilor. Faptul ca acel racord nu s-a folosit tine de mai multi factori - nefunctional si carosabil degradat (numai piatra cubica in zona), functional dar nu s-a considerat necesar a orienta linii de pe Grivitei spre Parvan. Singura data cand a fost folosit intens a fost pe la sfarsitul anilor '60 cand au fost lucrari edilitare pe str. Buzesti si tramvaiele ocoleau santierul prin Titulescu - Grivitei. Racordul simplu din Grivitei spre Buzesti a fost folosit cel mai mult - 24 si 34, pana cand a fost ciuntit si s-a realizat virajul dublu dinspre Buzesti spre Nuferilor (au inceput lucrarile la statia de metrou de la gara, in 1983, alte ocolisuri)
Dupa demolarea str. Dr. Sergiu s-a facut o fragmentare si o distribuire a liniilor spre capetele disponibile - spre Basarab au mers 27 si 34, spre Parvan, doar 13 iar restul, indiferent ca veneau dinspre Obor sau dinspre Grivita-1Mai, la gramada spre Nuferilor (3, 4, 6, 10, 20, 24, 45, 46, 51, 55). Nu stiu daca si 13 a mers o perioada scurta la Nuferilor. Faptul ca acel racord nu s-a folosit tine de mai multi factori - nefunctional si carosabil degradat (numai piatra cubica in zona), functional dar nu s-a considerat necesar a orienta linii de pe Grivitei spre Parvan. Singura data cand a fost folosit intens a fost pe la sfarsitul anilor '60 cand au fost lucrari edilitare pe str. Buzesti si tramvaiele ocoleau santierul prin Titulescu - Grivitei. Racordul simplu din Grivitei spre Buzesti a fost folosit cel mai mult - 24 si 34, pana cand a fost ciuntit si s-a realizat virajul dublu dinspre Buzesti spre Nuferilor (au inceput lucrarile la statia de metrou de la gara, in 1983, alte ocolisuri)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination