De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4352 posts, 891892 views
 
Go to page:  1  ... 249 250 251 252 253 254 255  ... 311
 
 

📖 Pagination options
Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

andrei11 wrote:
Shoppy, aici e cu dus și întors, trebuie să existe un orizont de timp decent între PUG / PUZ și realizarea lui. Așa nici Vlad Țepeș n-ar fi dezvoltat orașul pe motiv că odată, într-un viitor, pe undeva pe acolo se va construi metroul, Gara de Nord, etc, etc.
De ce s-o fi apucat Ștefan cel Mare să-și construiască cetăți, peste 200 - 250 de ani ele au fost părăsite.
Nici actualele construcții Socialiste / Capitaliste nu vor mai fi prin anul 2150.
Deci un PUG / PUZ care prevede că peste 100 de ani pe acolo va fi șosea nu prea mai e PUG / PUZ.

Ce spui de o planificare din asta ratată ?
2020-07-26_13-24-53.jpg (262.2 KB; downloaded 2846 times)

Altă planificare ratată, Senatul României.
Așa trebuia să arate:
1S.jpg (40.41 KB; downloaded 2846 times)
Și ce a rezultat până la urmă:
2S.jpg (226.42 KB; downloaded 2845 times)

Și mai am exemple de PUG-uri / PUZ - uri de care s-a ales praful...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Planificarile comuniste sunt ratate pentru ca nu se faceau dupa principiile urbanismului ci dupa cum indica impuscatu, care, impreuna cu viitoarele fostele circurile foamei si cartierele muncitoresti, mai avea un pic si transforma Bucurestiul in lagar de munca.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Dar de proiectul acesta ce spui ? Era Capitalist 100 %. Ceaușescu l-a preluat și l-a dezvoltat.
Cred că știi unde s-ar fi aflat. Ar fi presupus demolări.
PS: Dimensiunile Catedralei ar fi fost foarte aproape de dimensiunile actuale ale Catedralei Mântuirii Neamului. ( Lungime - tot aproximativ 120 metri - lățime / înălțime aproape identice cu cea actuală ).
020311 - 6.JPG (508.86 KB; downloaded 2821 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Explicații
P1.jpg (326.04 KB; downloaded 3192 times)

 


Re: Irisbus Citelis andrei11

Despre montarea instalațiilor de AC pe troleibuzele Irisbus Citelis
anndrei wrote:
Pai oricum aceste unitati cred ca mai au garantie. Normal, producatorul plus cei care le-au montat ar trebui sa plateasca troleibuzul in cazul in care arde. Acel eveniment s-a produs din cauza instalatiei de Aer Conditionat sau nu a avut nicio treaba cu aceasta?
Ca o paranteza, trebuia sa monteze unitati de Ac cu compresorul actionat de un motor diesel, cum au cele frigorifice de pe camioane. In felul acesta nu mai luau foc...Dar tot s-ar fi gasit un motiv sa nu fie pornite. E clar ca nu se vrea ca Ac sa fie functional.

:rofl:
Unde pui motorul Diesel ? Și de ce nu motor Otto ?  Unde pui rezervorul de combustibil ? Da ce fel de ulei o să folosești la acest motor ? Bujii, injectoare ? Cu carburator sau fără ? Alternatoare / electromotoare ? Eu cred că antigelul albastru ar fi preferabil. E o problemă cu vasul de expansiune, dar ne descurcăm. Iarna dăm jos motorul auxiliar cu tot cu rezervor de combustibil ? Atunci merge și apă distilată în loc de antigel.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis anndrei

A fost o gluma cu unitatea de AC cu motor Diesel. Dar exista asa ceva!
Sursa Facebook.jpg (436.52 KB; downloaded 2744 times)

 


Re: Irisbus Citelis andrei11

Aia nu e unitate AC, e ditamai frigiderul pentru semiremorca cu 2 axe !
Iar convenția vamală TIR NU se mai aplică în UE !

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" alexm

http://www.unece.org/tir/system/countries.html
http://www.unece.org/tir/welcome.html

The Customs Convention on the International Transport of Goods under Cover of TIR Carnets (TIR Convention, 1975) is one of the most successful international transport conventions and is so far the only universal Customs transit system in existence. To date, it has 76 Contracting Parties, including the European Union. It covers the whole of Europe and reaches out to North Africa and the Near and Middle East. More than 33,000 operators are authorized to use the TIR system and around 1.5 million TIR transports are carried out per year.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

andrei11 wrote:
Pământul dintre pistele aeroportului Otopeni și bretelele TAXI sunt ale lui Țiriac. De asta ce spuneți ?


Pune un link catre un topic unde sa citim mai pe larg.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Din păcate informația - pe care tot am susținut-o aici, nu e pentru prima oară - am auzit-o la Tv. Acum ceva ( zeci ) de ani. Dezvolt. Deci Țiriac NU are voie pe acel teren, nu are voie să pună nimic pe el, nici măcar o piatră ( a fost expresia comentatorului ) dar e a lui. Orice face aeroportul pe acel teren - cosește iarba, etc, trebuie să-l înștiințeze.
A fost o emisiune mai amplă cum au pus mâna diverși dubioși pe terenurile din nordul capitalei profitând de bâlbele legislative imediat  după 1989, Puiu Popoviciu, Becali, etc ( că mai sunt dar îmi scapă numele ). Mai sap. Dacă găsesc articole o să le pun și aici.
_______________________________________
Aici

INVESTIGAȚIE EXCLUSIVĂ / Țiriac a luat o țeapă de 25 de milioane de euro! Caracatiţa terenurilor de la Aeroportul Otopeni

Se pregătește extinderea aeroportului, se vor da despăgubiri-record, dar Ion Țiriac s-a păcălit pentru că a cumpărat 50 de hectare în 2006, de la unul dintre afaceriștii "Grupului de la Monaco", cu un milion de euro pe hectar. Acum, prețurile sunt la jumătate.
Guvernul a aprobat în luna august 2018 extinderea Aeroportului Internaţional „Henri Coandă” Otopeni. Un nou terminal de pasageri, cu 25 de porţi de îmbarcare şi 9.600 de locuri de parcare ar trebui să fie gata în trei ani. O componentă majoră a proiectului de un miliard de euro o reprezintă exproprierile de terenuri, care vor depăși doar ele 250 de milioane de euro. Libertatea a aflat cine sunt cei care deţin terenurile. Ion Țiriac are 50 de hectare, dintre care unele terenuri dintre piste, unde trebuie construit noul turn de control!

Oamenilor li s-au restituit terenurile dintre piste Povestea terenurilor de la Otopeni are, bineînțeles, legătură cu aeroportul. Oamenii au cumpărat, au vândut și au cumpărat, așteptând să dea lovitura. După 1990, statul începe procesul de retrocedare a terenurilor confiscate abuziv de comunişti. Majoritatea cetăţenilor sunt împroprietăriţi în 1998, iar lipsa unor legi clare duce la situaţii absurde. Sute de oameni se trezesc proprietari de terenuri între cele două piste ale aeroportului. Adică fix în zona de dezvoltare supusă unor restricţii de securitate aeronautică şi acolo unde nu se pot emite autorizaţii de construcţie, prin lege. Pentru dezvoltarea Aeroportului Internaţional Otopeni, planul urbanistic zonal ar fi trebuit adoptat în 1999, iar terenurile ar fi trebuit să fie răscumpărate de stat între 2004 şi 2005.
______________
Și așa mai departe ( articolul e mai lung )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Pacatul originar e ca s-au retrocedat terenuri in baza vechilor parcelari fara sa se tina cont de noile sistematizari. Asa ne-am ales cu propietari intre pistele aeroportului, pe buclele de intoarcere ale tramvaielor, pe spatiile verzi dintre blocuri, etc. Urmasii propietarilor aveau tot dreptul sa fie despagubiti dar acea despagubire trebuia facut in bani si/sau terenuri libere nu aberatii ca cea de mai sus. La asta se mai adauga si situatia din anii 90-2000 cand doar o anumita categorie de persoane avea practic dreptul la retrocedari, restul nici nu sperau la asa ceva si in felul asta au aparut cumparatorii de drepturi litigioase, aka Dumitrescu Tanti Virginica.  :headbash:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" aztec

Beirut azi..
O explozie ce va rămâne în istorie.

Nu discutam problemele politice.
Explozie în port, pare muniție...posibil accident, prea "la cald" sa tragem concluzii...
Însă e bine de văzut ce se poate întâmpla cu o facilitate portuara...sa vedem ce măsuri de precauție sa luăm când filmam un incendiu, chiar la distanța. Suflul e ...fantastic.

Imagini tot apar...e ...dezastru in tot orașul.
Număr morți...prea devreme.


https://t.co/hId8JhZMKV https://twitter.com/tobiaschneider/stat ... 43329?s=20

https://t.co/BV9b1Jpf1U https://twitter.com/Conflicts/status/12 ... 78529?s=20

https://t.co/GKSY3ePeLZ https://twitter.com/Cooperwings/status/ ... 40675?s=20

https://twitter.com/Charles_Lister/stat ... 61505?s=20
https://t.co/c3asZ3eCYJ https://twitter.com/zerosum24/status/12 ... 20966?s=20

No stiu cum se pun de pe Twitter...

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" punmeister

Si de la Philip DeFranco una.


 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Cristi N

Cauza pare sa fie vreo 2700t de azotat de amoniu confiscate in 2014 de pe o nava sub pavilion moldovenesc care fusese arestata in port cu un an in urma. Libertatea

 


Go to page:  1  ... 249 250 251 252 253 254 255  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use