Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1337210 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB DanCld

Ca parere subiectiva, 25 vine mai rar; de la 2-3 minute de asteptare (uzual) am ajuns la 6-7. Plus ca e mult mai aglomerat.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Mai e de mentionat ca alaturi de 41 linia 35 e a doua linie echipata cu mai mult de jumatate din parc cu vagoane noi din Bucuresti (34 nu se pune ca acolo daca sunt maxim 8 ch ppc intr-o zi)

Şi asta doar pentru că Oprică nu vrea Tatre la Basarab. Vagoanele astea sunt mult prea MARI pentru linia asta! Azi, la 8:40, la APACA erau 8 călători, din care 4 au coborât!

25 vine mai greu (6 minute), 8 vine şi mai greu (12-20 minute), da' bine că avem 35 la 9 minute, să care aer.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Afirmatia ca 35 merge gol e falsa. Azi in jurul orei 17.30 cand am plecat de la Gara Basarab in 3011 nu mai erau locuri pe scaune, estimez chiar ca va fi nevoie de cupluri pentru turele cu Tatra in cateva saptamani pentru prevenirea aglomeratiei.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Asa mergea si 11 "gol"  :mrgreen:  :twisted:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

11 pe traseul traditional Romprim - Cartier 16 Februarie  8-)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Omule, azi la ora 8:40, în 3xxx, la APACA, sensul spre Basarab erau 8 (OPT) călători, din care 4 au coborât acolo! Pe Bd. Timişoara au fost 15 (CINCISPREZECE) călători, 7 coborând la Bd. Vasile Milea. În spate era un 25, spre care se îndreptau cam toţi de prin staţii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
Omule, azi la ora 8:40, în 3xxx, la APACA, sensul spre Basarab erau 8 (OPT) călători, din care 4 au coborât acolo! Pe Bd. Timişoara au fost 15 (CINCISPREZECE) călători, 7 coborând la Bd. Vasile Milea. În spate era un 25, spre care se îndreptau cam toţi de prin staţii.


Ma faci sa stau cateva zile pe linia 35 si sa ii numar si pozez la fiecare cursa, dupa vin si iti dau cu ei in cap, cu tot cu tramvaie   :lol:  :ugeek: . Asteapta inchiderea de troleibuze si trafic de peste scurt timp cu ocazia lucrarilor la M5 si mai discutam.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GAC

Avand in vedere ca in curand Drumul taberei o sa fie un mare santier, o linie de tramvai care sa faca dreapta de pe Brasov pe Timisoara, nu ar strica. De asemenea, nu inteleg de ce linia 41 cand a fost facuta metrou usos, nu a fost prelungita pe Prelugirea Ghencea, cu un eventual capat la Valea Oltului. Cu siguranta o linie Valea Oltului, Brasov, Timisoara, Vasile Milea Victoriei, Obor ar fi fost excelenta in aceste vremuri.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Greseala mare s-a facut in 2002 cand s-au desfiintat toate racordurile din intersectiile Brasov/Timisoara/Lujerului, respectiv Mihalache/Turda/Averescu, lasandu-se doar traversarile T16 din centrul intersectiei. Prostia facuta a iesit de mai multe ori in evidenta, fiindca neexistand nici o posibilitate de deviere, tot traseul Ghencea - PPL se blocheaza in caz de accident sau lucrari, La intersectia Brasov/Timisoara poate va amintiti ca existau toate posibilitatile de viraj (cu exceptia celui de viraj dreapta dinspre Pasajul Lujerului spre Razoare, si stanga dinspre Razoare spre Pasajul Lujerului) din care ambele variante spre Militari (dinspre Lujerului si dinspre Ghencea) erau folosite curent de liniile 8, 42, 47 si 48.
GAC wrote:
De asemenea, nu inteleg de ce linia 41 cand a fost facuta metrou usor, nu a fost prelungita pe Prelugirea Ghencea, cu un eventual capat la Valea Oltului.
Ma bucur ca si altii au ajuns la concluzia ca un asemenea traseu ar fi fost util. Partea interesanta si trista in acelasi timp este ca la elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei 41, initial s-a luat in discutie si executarea unei linii de tramvai prin Drumul Taberei, de la intersectia Brasov/Ghencea pe Prelungirea Ghencea si strada Valea Oltului pana la intersectia cu Bd. Timisoara, unde ar fi facut jonctiunea cu linia existenta pe Bd. Timisoara. Pe atunci, linia 8 circula comun cu 41 intre Plaza si Ghencea si era un traseu solicitat, iar traseul alternativ prin Drumul Taberei a fost gandit pentru o deservire mai buna a cartierului si limitarea suprapunerii cu linia 41, pe distanta de numai o statie. Din pacate, nu s-a mai realizat si probabil nici nu se va mai face vreodata.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Dominatrix wrote:
Greseala mare s-a facut in 2002 cand s-au desfiintat toate racordurile din intersectiile Brasov/Timisoara/Lujerului, respectiv Mihalache/Turda/Averescu, lasandu-se doar traversarile T16 din centrul intersectiei. Prostia facuta a iesit de mai multe ori in evidenta, fiindca neexistand nici o posibilitate de deviere, tot traseul Ghencea - PPL se blocheaza in caz de accident sau lucrari, La intersectia Brasov/Timisoara poate va amintiti ca existau toate posibilitatile de viraj (cu exceptia celui de viraj dreapta dinspre Pasajul Lujerului spre Razoare, si stanga dinspre Razoare spre Pasajul Lujerului) din care ambele variante spre Militari (dinspre Lujerului si dinspre Ghencea) erau folosite curent de liniile 8, 42, 47 si 48.
GAC wrote:
De asemenea, nu inteleg de ce linia 41 cand a fost facuta metrou usor, nu a fost prelungita pe Prelugirea Ghencea, cu un eventual capat la Valea Oltului.
Ma bucur ca si altii au ajuns la concluzia ca un asemenea traseu ar fi fost util. Partea interesanta si trista in acelasi timp este ca la elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei 41, initial s-a luat in discutie si executarea unei linii de tramvai prin Drumul Taberei, de la intersectia Brasov/Ghencea pe Prelungirea Ghencea si strada Valea Oltului pana la intersectia cu Bd. Timisoara, unde ar fi facut jonctiunea cu linia existenta pe Bd. Timisoara. Pe atunci, linia 8 circula comun cu 41 intre Plaza si Ghencea si era un traseu solicitat, iar traseul alternativ prin Drumul Taberei a fost gandit pentru o deservire mai buna a cartierului si limitarea suprapunerii cu linia 41, pe distanta de numai o statie. Din pacate, nu s-a mai realizat si probabil nici nu se va mai face vreodata.


Daca s-ar fi facut o linia de tramvai in Drumul Taberei, pe mijlocul drumului, unde exista verdeata, nu ar mai fi fost nevoie de sapaturi, devieri de trafic, suspendari de linii ce vor urma in curand din cauza constructiei "marelui" metroul In cateva luni si cu bani de n ori mai putini s-ar fi rezolvat problema simplu si civilizat. O linie de tramvai plecand de la Billa, mergand pe la bucla,Roamncierilor,Piata Drumul Taberei, apoi pana la Orizont, stanga la Afi ar fi fost excelenta. Dar nu: noi vrem metrou ca sa stricam unul din ultimele cartiere verzi din capitala. Pacat.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GAC

Acum, bineinteles, intr-o saptamana s-ar putea monta niste macazuri ca tramvaiul sa faca dreapta de pe Brasov pe Timisoara, cu pretul unor blocaje terifiante in acea saptamana, dar costurile nu ar fi prea mari, iar acea linie ipotetica sa intoarca tot in Ghencea si mai mult ca sigur ca va fi solicitata dupa ce tot Drumul Taberei  va incerca sa evite cat mai mult bulevardul de la Razoare pana la Brasov, care va fi puternic afectat de lucrari.
Aceasta linie va putea fi desfintata dupa dare in folosinta a metroului, iar 41 rarit putin, intrucat nimeni din DT nu va mai merge cu 41 sa ia metroul de la Crangasi.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Până prin 2000 se montau / schimbau macaze într-o singură noapte, cel mult un week-end pentru macazele mai cu pretenţii gen macaze automate.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

...si se stricau in noaptea urmatoare :twisted: Acum serios vorbind, macazele care se montau pe vreme aceea de Sectia Linii erau pe traverse de balast si cu limba mobila care se uza destul de repede, iar dupa cativa ani, linia era numai "valuri". In plus, spre deosebire de incrucisarile noi, la care am vazut ca au inimile de incrucisare incadrate intr-un bloc solid de metal, cele vechi erau "fabricate" romaneste: adica pur si simplu se sudau sinele pe o directie in linie dreapta, iar pe directia divergenta se suda sina pana ce se "pupa" cu cea in linie drepta, si apoi se taia din ciuperca pe locul inimii de incrucisare. "Calitatea deosebita" a lucrarilor de acest gen o puteti vedea in mai multe locuri, de exemplu:

1. linia pe Camil Ressu si Theodor Pallady intre Fizicienilor si Ozana, inlocuita gradual intre 2003 si 2008.
2. schimbatorul dublu de la intersectia Camil Ressu/Liviu Rebreanu inlocuit intr-un weekend in 2000.
3. schimbatorul dublu de la intersectia Basarabia/Chisinau inlocuite intr-un weekend in 2001.
4. schimbatoarele si incrucisarile de la intersectia Pantelimon/Chisinau, idem.
5. incrucisarile de la Piata Muncii, idem.
6. toate incrucisarile de la intersectia Colentina/Ziduri Mosi/Turmelor, inlocuite in 2001 (refacute din nou, dar la standardele noi in 2007)
Si probabil mai sunt si altele...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Aron

Foarte buna ideea unui macaz de pe Brasov pe Timisoara, iar daca acest lucru se va intampla si o sa intoarca o linie de tramvai la Ghencea, o sa trebuiasca sa scoata vreo 4 ture la 41 deoarece stiti si voi cum e capatul in unele ore de ajungi sa cobori la acel teren sintetic de langa stadion. Daca tot se face supralargirea Prel. Ghencea - Domnesti, poate o sa fie si un proiect pentru linia de tramvai pana la Valea Oltului, si asa mai scapa si 385 de calatori deoarece e cam singurul care face legatura cu Ghencea - 13 Septembrie, si mai e si 122 care vin din an in Paste, iar cu ocazi liniei de tramvai chiar ar putea sa readuca 385 la traseul stravechi cand intorcea la T. Vladimirescu si sa intoarca la Ghencea.

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421130 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use