Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1331394 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Sincer mie mi se pare foarte proasta ideea de macaze pe linia 41, unde ziceti voi la Brasov - Timisoara si Mihalache-Turda.  De ce? Simplu o linie foarte buna, de viteza relativ mare avem si noi in Bucuresti si hai sa o stricam, sa putem sa mai bagam si alte linii printre ea sa se incurce  :roll:. Hai sa-l deviem pe 8 prin str. Brasov (cum era pe timpuri), hai sa-l aducem pe 24 la Cet Vest via Crangasi s.a. Iar in caz de blocari ce se spune ca ar merge 41 deviat, iar o chestie aiurea ca tot iese haos chiar mai mare decat daca sunt vagoanele blocate. Asa omu' deja daca nu vine 10-15 min tramvaiul se uita dupa 641... L-as felicita personal pe cel care a avut ideea desfintarii macazelor si ideea de a separa si prin garduri.

P.S. Din pacate linia va fi stricata in urmatorii ani din ce se pare cu montarea unui macaz la Plaza, pentru a ajunge la Ghencea via Razoare, pentru ca se va lucra la M5.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB SprinterXP

Atunci o sa vedem noi in perioada urmatoare trenulet de tramvaie la Razoare: 8, 25, 47 si ciresile de pe tort, 34 si 41. :twisted:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Iata mai jos ce le-am scris celor de la RATB. Astept raspuns (sper eu unul favorabil) :evil:

"Buna ziua,

Ma numesc George David, am 28 de ani si locuiesc in sectorul 4 pe sos. Giurgiului.

Imi permit sa fac o sesizare pe aceasta cale cu privire la orele inadecvate la care pleaca de la capatele de linie (Unirii si Militari) catre CFR Progresul ultimele semicurse ale liniilor 7 si 25.

Asadar, in zilele lucratoare ultimul vagon al liniei 7 ar trebui sa plece de la Unirii la 22:40 (in practica, marti, 3 mai, vagonul cu nr. 145 a plecat din statia Unirii la 22:35). Este prea devreme si nu acopera nevoia de transport catre zona Giurgiului la ore mai inaintate. Ultimul tur al liniei 32, de exemplu, pleaca din Unirii catre Rahova la 23:20.

Linia 25 are ca ora de plecare 22:25 pentru ultima semicursa dinspre Militari catre Giurgiului. In practica, functie de trafic sau functie de cat de grabit este vatmanul, vagonul ajunge in zona Eroii Revolutiei candva intre 23:00 si 23:05.

Am rugamintea sa luati in considerare posibilitatea de a adauga 1-2 ture in linia 7, dupa ora 22:40 si/sau sa adaugati 1-2 ture in linia 25, astfel incat calatorii sa aiba acces la transport in comun si la ore mai inaintate. Un ultim tramvai la Eroii Revolutiei catre Progresul la ora 23:05 este insuficient. Ideal ar fi ca programul uneia din liniile 7 sau 25 sa fie "sincronizat" cu ultimul metrou care trece prin statia Eroii Revolutiei in jurul orei 23:37.

Va rog sa nu imi oferiti ca si contraargument situatia in care se afla in prezent depoul Giurgiului, cu vagoanele mutate la Alexandria, deoarece calatorii trebuiesc deserviti la ore decente chiar si in aceste conditii. In ceea ce priveste acest aspect, exista o data estimativa pentru redeschiderea acestui depou ? Asta ar rezolva problema transportului pe sos. Giurgiului la ore inaintate.

Cu respect,
George David"

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

dj_exemplar wrote:
poate o sa fie si un proiect pentru linia de tramvai pana la Valea Oltului, si asa mai scapa si 385 de calatori deoarece e cam singurul care face legatura cu Ghencea - 13 Septembrie, si mai e si 122 care vin din an in Paste, iar cu ocazi liniei de tramvai chiar ar putea sa readuca 385 la traseul stravechi cand intorcea la T. Vladimirescu si sa intoarca la Ghencea.
Nu se face nici un tramvai spre Valea Oltului. Nu mai "fantazati" inutil. Odata cu deschiderea M5 e de asteptat ca fluxurile de trafic sa se modifice radical iar multi care folosesc 385 pentru legatura cu centrul se vor "re-orienta" spre M5. Ar trebui reorganizata reteaua de autobuze din cartier (inclusiv 122 dinspre Cartierul Latin) pentru legaturi rapide cu noile statii de metrou de pe M5.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Gabi23 wrote:
Sincer mie mi se pare foarte proasta ideea de macaze pe linia 41, unde ziceti voi la Brasov - Timisoara si Mihalache-Turda. De ce? Simplu o linie foarte buna, de viteza relativ mare avem si noi in Bucuresti si hai sa o stricam, sa putem sa mai bagam si alte linii printre ea sa se incurce . Hai sa-l deviem pe 8 prin str. Brasov (cum era pe timpuri), hai sa-l aducem pe 24 la Cet Vest via Crangasi s.a. Iar in caz de blocari ce se spune ca ar merge 41 deviat, iar o chestie aiurea ca tot iese haos chiar mai mare decat daca sunt vagoanele blocate. Asa omu' deja daca nu vine 10-15 min tramvaiul se uita dupa 641... L-as felicita personal pe cel care a avut ideea desfintarii macazelor si ideea de a separa si prin garduri.
Nu m-ai inteles, sau poate nu m-am exprimat eu bine. Nu a spus nimeni ca 41 sa se suprapuna partial cu alte trasee (8, 47 etc.). Macazele Brasov - Timisoara si Mihalache-Turda daca ar fi ramas, nu ar fi fost folosite in mod curent de alte trasee, ci doar in cazuri speciale, in caz de accidente, devieri speciale etc. Nu e normal ca un traseu precum 41, cu incarcare mare aproape in fiecare zi, sa fie suspendat un weekend de exemplu fiindca se inlocuieste nu stiu ce intr-un punct de pe traseu (au mai fost cazuri, la Casin de exemplu).

In caz de accident sau blocaje, poate e adevarat ca poporul ar fi mai bulversat fiindca n-ar sti pe unde circula vagonul (desi nu am inteles niciodata de ce in alte parti, sistemele de acest gen functioneaza iar poporul stie sa se orienteze, si la Bucuresti nu), dar din punct de vedere al dispecerizarii si al reglarii orarelor dupa reluarea circulatiei normale, treaba ar fi infinit mai simpla. Reglarea s-ar face mai rapid si nu ar mai fi nevoie ca primele vagoane "eliberate" din blocaj sa circule goale cu viteza maxima pana la capat pentru a prelua din calatorii de pe traseu sau din sens opus.

Problema lipsei macazelor a iesit si mai acut in evidenta in anii trecuti cand din cauza diferitelor lucrari de modernizare din oras, linia 41 era singura cale de acces intre URAC si diferite depouri, iar din cauza lipsei macazelor toti magarii si transporturile speciale trebuiau sa faca niste ocoluri aiuristice, cu un consumurile aferente de timp si energie electrica. Ba a existat o perioada cand si accesul pe linia 20 se facea pe linia 41, pe un traseu de acces/retragere intre Depoul Militari si Laromet de ...25 km :!: (da, ati citit bine), tot din cauza lipsei unor macaze amarate.

De fapt, nu stiu daca stiti ca ideea asta cu desfiintarea macazelor a aparut pe vremea cand pentru 41 era in discutie modernizarea fara bucle de intoarcere la capete, si era luata in calcul folosirea de vagoane V2ST cuplate cate 2. Pe traseu ar fi fost prevazute din loc in loc macaze "foarfeca" pentru a permite intoarcerea in rebrusment in caz de nevoie, deci chiar daca ar fi fost blocari, s-ar fi pastrat cat de cat o circulatie normala macar pe o portiune de traseu. Din motivele pe care le stim, ideea a picat, pe 41 circula tramvaie normale, dar macazele din pacate tot s-au desfiintat.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB autob368

Cred ca discutia a luat o turnura gresita... si nu se va mai termina niciodata.
Un lucru este clar, linia 41 trebuie sa ramana exact asa cum este acum, fara alte macaze, cu un numar de 40-41 ture, interval de succedare intre 1.5 - 5 minute, iar durata semicursei sa fie de maxim 32-34 minute cu tot cu stationari. Nu este nevoie de alte macaze, iar eventual sa se pastreze, daca este posibil, impartirea intre cele 2 depouri de acum.
Sper ca odata cu inceperea lucrarilor la M5 sa nu se suspende linia 41 sau sa nu intre alte trasee gen 8, 47, etc pe traseul acesta (a se vedea ce s-a scris mai sus).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Linia 282 o sa revina in scurt timp la traseu normal prin Titulescu/Grivitei. Deja au fost facute pregatirile si "semnalistica".

IMG_5016.JPG (227.76 KB; downloaded 5066 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Iată cum se circulă pe 601:
IMG_8045.jpg (119.69 KB; downloaded 4965 times)


Totdeauna se întâmplă aşa. Minim 20 de minute în staţie, după care te trezeşti cu 2-3 autobuze. Evident, la Semănătoarea mai stai 10 minute (şi mai plăteşti un bilet), că mereu maşina din faţă pleacă până să deschidă uşile cea care soseşte.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Eu am vazut ca de cele mai mule ori masina care trebuie sa plece pleca la 2-3 minute dupa ce au coborat calatorii la Semanatoarea. Si aceste "gauri"pe care le vezi tu mereu nu le contest, dar nu stiu cum de mie nu imi vin niciodata asa pe linia 601. SI le vad zilnic la Crangasi-Ciurel... Probabil ca din cauza traficului extrem de incarcat din centru se intampla asta.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Citelis5396

Stie cineva ce masini au fost sambata la noaptea muzeelor? Eu am vazut pe 4697 si 4882. Dar nu cred ca erau doar 2.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

alch3mist wrote:
Iata mai jos ce le-am scris celor de la RATB. Astept raspuns (sper eu unul favorabil) :evil:

"Buna ziua,

Ma numesc George David, am 28 de ani si locuiesc in sectorul 4 pe sos. Giurgiului.

Imi permit sa fac o sesizare pe aceasta cale cu privire la orele inadecvate la care pleaca de la capatele de linie (Unirii si Militari) catre CFR Progresul ultimele semicurse ale liniilor 7 si 25.

Asadar, in zilele lucratoare ultimul vagon al liniei 7 ar trebui sa plece de la Unirii la 22:40 (in practica, marti, 3 mai, vagonul cu nr. 145 a plecat din statia Unirii la 22:35). Este prea devreme si nu acopera nevoia de transport catre zona Giurgiului la ore mai inaintate. Ultimul tur al liniei 32, de exemplu, pleaca din Unirii catre Rahova la 23:20.

Linia 25 are ca ora de plecare 22:25 pentru ultima semicursa dinspre Militari catre Giurgiului. In practica, functie de trafic sau functie de cat de grabit este vatmanul, vagonul ajunge in zona Eroii Revolutiei candva intre 23:00 si 23:05.

Am rugamintea sa luati in considerare posibilitatea de a adauga 1-2 ture in linia 7, dupa ora 22:40 si/sau sa adaugati 1-2 ture in linia 25, astfel incat calatorii sa aiba acces la transport in comun si la ore mai inaintate. Un ultim tramvai la Eroii Revolutiei catre Progresul la ora 23:05 este insuficient. Ideal ar fi ca programul uneia din liniile 7 sau 25 sa fie "sincronizat" cu ultimul metrou care trece prin statia Eroii Revolutiei in jurul orei 23:37.

Va rog sa nu imi oferiti ca si contraargument situatia in care se afla in prezent depoul Giurgiului, cu vagoanele mutate la Alexandria, deoarece calatorii trebuiesc deserviti la ore decente chiar si in aceste conditii. In ceea ce priveste acest aspect, exista o data estimativa pentru redeschiderea acestui depou ? Asta ar rezolva problema transportului pe sos. Giurgiului la ore inaintate.

Cu respect,
George David"



Iata mai jos si raspunsul celor de la RATB. Doamna nu imi raspunde practic la nicio intrebare. Totusi, eu stiam ca transportul de noapte este considerat cel de dupa miezul noptii, desi am mentionat clar orele 22:35 pentru linia 7 si 22:25 pentru linia 25.
Remarc de asemenea ca au taiat ultimul tur de Alexandria din weekend de pe linia 25, care pleca in jur de 22:50 din Militari, ajungand la Eroii Revolutiei pe la 23:30.

"RATB
Serviciul Relatii Publice

Nr.inreg :30852/18.05.2011

Buna ziua,

Referitor la solicitarea dumneavostra transmisa prin e-mail, va comunicam urmatoarele:

RATB a realizat un sondaj in vederea  identificarii oportunitatii privind functionarea unor linii de transport public de noapte. Din analiza a rezultat ca cererea pe timp de noapte este insuficient conturata, iar transportul de noapte este ineficient prin exploatarea  vehiculelor de mare capacitate, cum sunt cele cu care opereaza RATB.

Pentru a veni in sprijinul publicului calator care doreste asemenea servicii, Regia intentioneaza sa achizitioneze vehicule de dimensiuni mai mici. Aceasta initiativa necesita aprobarea din partea Consiliului General al Municipiului Bucuresti si speram sa poata fi implementata in curand.

In ceea ce priveste redeschiderea depoului Giurgiului, acest lucru se va intampla dupa finalizarea lucrarilor de reparatii derulate in prezent.

Va multumim pentru intelegere si ramanem receptivi la orice sugestii din partea publicului calator, care pot contribui la cresterea calitatii serviciilor de transport public oferite.

Cu respect,



Brindusa Raeceanu
Sef Serviciu Relatii Publice"

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Doamna de la felatii, pardon relatii cu publicul a incurcat transportul de noapte cu ultimele curse de seara. Un fel de "eu te intreb cum te cheama, si tu imi raspunzi unde stai". Adica un raspuns in batjocura tipica pentru RATB. Mai trimite o petitie in care sa precizezi clar ca rapsunsul primit e neastisfacator fiindca se refera la altceva.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alelanco10

Dominatrix wrote:
In caz de accident sau blocaje, poate e adevarat ca poporul ar fi mai bulversat fiindca n-ar sti pe unde circula vagonul (desi nu am inteles niciodata de ce in alte parti, sistemele de acest gen functioneaza iar poporul stie sa se orienteze, si la Bucuresti nu), dar din punct de vedere al dispecerizarii si al reglarii orarelor dupa reluarea circulatiei normale, treaba ar fi infinit mai simpla. Reglarea s-ar face mai rapid si nu ar mai fi nevoie ca primele vagoane "eliberate" din blocaj sa circule goale cu viteza maxima pana la capat pentru a prelua din calatorii de pe traseu sau din sens opus.

Problema lipsei macazelor a iesit si mai acut in evidenta in anii trecuti cand din cauza diferitelor lucrari de modernizare din oras, linia 41 era singura cale de acces intre URAC si diferite depouri, iar din cauza lipsei macazelor toti magarii si transporturile speciale trebuiau sa faca niste ocoluri aiuristice, cu un consumurile aferente de timp si energie electrica. Ba a existat o perioada cand si accesul pe linia 20 se facea pe linia 41, pe un traseu de acces/retragere intre Depoul Militari si Laromet de ...25 km :!: (da, ati citit bine), tot din cauza lipsei unor macaze amarate.

De fapt, nu stiu daca stiti ca ideea asta cu desfiintarea macazelor a aparut pe vremea cand pentru 41 era in discutie modernizarea fara bucle de intoarcere la capete, si era luata in calcul folosirea de vagoane V2ST cuplate cate 2. Pe traseu ar fi fost prevazute din loc in loc macaze "foarfeca" pentru a permite intoarcerea in rebrusment in caz de nevoie, deci chiar daca ar fi fost blocari, s-ar fi pastrat cat de cat o circulatie normala macar pe o portiune de traseu. Din motivele pe care le stim, ideea a picat, pe 41 circula tramvaie normale, dar macazele din pacate tot s-au desfiintat.



Ca nespecialist, as fi si eu de acord cu macazele de care s-a tot vorbit si nu numai pe linia 41; nu in ideea de a suprapune trasee cu 41, dar in ideea de flexibilitate in caz de evenimente nedorite. Chiar si asa, cu tramvaie normale, ar fi fost poate utile niste macaze din loc in loc, intre cele doua linii, astfel incat, in caz de defectiune/accident, alte tramvaie sa il poata "depasi" pe cel blocat. Nu de alta, dar am fost client permanent al acestui traseu (de cand existau tramvaie bidirectionale care "intorceau" la Crangasi  :) ) si mai sunt si acum cateodata. Cred ca ar fi nevoie de asa ceva, ca sa nu se mai intample situatia descrisa de Dominatrix. Mai ales ca, avand in vedere traficul de masini de pe traseu, nici 641 nu e o solutie fericita.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

"Dr2005" : "Apropo de lungime, unii şoferi de pe linii ca 185 şi 303 se plâng că e prea scurtă cursa şi sunt prea multe curse, deşi au 30 de minute/semicursă pentru 3 km (şi 60 la pauza de masă)."

Daca asa stau lucrurile ar fi mai bine sa se uneasca cele doua linii si atunci poate nu s-ar mai plange soferii. Sau sa se desfiinteze ca si asa circula goale.

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420793 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use