Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022)

377 posts, 54185 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Unirii Puss in Boots

Bani aruncati de pomana pt mizeriile astea. Sau bine, poate nu sunt de pomana.... ca de obicei e un baiat destept care avea flocirele pe stoc.
Ce vreau eu sa stiu si probabil imi dau singur raspunsul: s-a lucrat si la structura acestui pasaj, la infiltratii la una la alta mai serioase sau doar o spoiala manelistica si atat?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii ByOnu

La infiltratii s-a lucrat, inclusiv la refacerea partii electrice. Structura de rezistenta (planseul / tavanul) va face, conform declaratiilor, parte dintr-o alta runda de lucrari, fiind afectat structural la nivelul 4 din 5 - din nou, conform declaratiilor primarului S4. A incarcat astazi un interviu pe pagina sa de Facebook in care mai explica una alta.

Q: Pasajul Unirii are pompe?

O problema adusa in discutie destul de des pe Facebook de cetateni, dar pe care nu am regasit-o deloc aici, este lipsa unor iesiri de urgenta pentru evacuare in caz de incendiu. Si le-as cam da dreptate, lipseste aproape total componenta de siguranta si evacuare in caz de forta majora. Poate ar fi o idee sa se realizeze niste iesiri de urgenta care, in functie de realitatea din teren, sa dea la suprafata pe la mijlocului pasajului (sau in incinta metroului, daca impart un perete comun undeva).

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii andrei11

Dacă nu au decopertat la suprafaţă înseamnă că nu au lucrat de adevăratelea la infiltraţii.
N-am înţeles unde sunt problemele de rezistenţă şi de unde a scos Băluţă scara asta de 5 unităţi şi ce înseamnă 4 din 5.
Despre ieşiri de urgenţă sunt de acord să se studieze problema. De către profesionişti, desigur.

 



Re: Reabilitare Pasaj Unirii shoppy

Toate pasajele au un bazin(bașă) si pompe dar nu este clar cine le plateste curentul, intretinerea si este responsabil cand se inunda de la ploaie.
In caz de incendiu te dai jos din masina si mergi pe jos in partea opusa incendiului, pasajul are 500m lungime si pe 200m sensurile sunt unite, o iesire de incendiu la un internval mai scurt de 500m nu prea se justifica, nu este ca si cum ai avea 2 incendii in mai putin de 300m ca sa fii prins la mijloc.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii cris_m

Corect, nici tunelele de autostrazi din afara nu au iesiri daca nu au peste 500 m (din ce am observat prin Bulgaria, Grecia, Croatia, Slovenia, Austria).

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii andrei11

Trebuie citit normativul. Răspunsul e simplu, dacă se încadrează da, dacă  nu, nu.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii subway guru

cris_m wrote here:
Corect, nici tunelele de autostrazi din afara nu au iesiri daca nu au peste 500 m (din ce am observat prin Bulgaria, Grecia, Croatia, Slovenia, Austria).

Daca sunt lungi sau foarte lungi si adanci mai au un tunel mai mic in paralel pe mijloc pentru evacuare, cu ventilatie separata.
In cazul nostru nu e cazul.
Cel mai grav lucru la tunelele rutiere in caz de incendiu in afara de evacuarea persoanelor e afectarea structurii de rezistenta.

 



Re: Reabilitare Pasaj Unirii Media

Prima ”victima” a pasajului.
Un autocar blocat

https://www.facebook.com/photo/?fbid=471 ... 78653577

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii subway guru

Preferai sa demoleze frumuseata de rehabilitare baluteasca???
Observ totusi ca pe cadrul acela metalic e inscrisa limita maxima a gabaritului vertical maxim admisibil pentru acces…
:rofl:

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii Media

A fost modificata înălțimea sau șoferul e bizon?

Adică, dacă acel șofer a mai trecut pe acolo și nu a avut probleme sau așa era și înainte?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii Andrei98

Soferul a spus ca inainte trecea doar pe acolo fara probleme. Inainte plafonul era gol, acum a fost acoperit deci inaltimea a scazut iar.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii subway guru

Nu conteaza cum era inainte vreme, conteaza cum e acum si daca limita de gabarit inscrisa e cea corecta! (sau a ramas cea perimata?)
:o
Ptiu, mama dreacilor, viata e facuta exclusiv din detalii aparent minore…si victimele nu lipsesc!
8-)
Genul acesta de cadre metalice nu au avut niciodata o viata foarte lunga, au fost mereu lovite de cate un bizon motorizat supraetajat.
:headbash:
Autobuzele STB cred ca pot trece fara probleme, au inaltimea limitata cat sa nu agate firele de troleibuz si tramvai atarnate de plafoane.
:bere:

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423814 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use