MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2562 posts, 602015 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 183
 
 

📖 Pagination options
  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo ADY881

Slasher1985 wrote:
Solutia a doua desenata de tine acolo este singura ce am vazut-o "pe viu". Magistrala 14 complet autonoma din Paris este ceva de vis, departe de ce o sa vedem prea curand pe aici pe la noi. :D

De ce? nu e complicat, MT ar trebui sa cumpere niste termopane  :lol:  + Usi automate, s-a le sincronizeze cu usile ramelor si gata.
Eu as aplica in primul rand aceasta solutie ptr P.Romana, dupa celelalte statii centrale de pe M2 ....

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo andrei11

A.C. in statiile de metrou ? Pentru cine ? In statii nu e nevoie de AC, e un moft.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo ADY881

andrei11 wrote:
A.C. in statiile de metrou ? Pentru cine ? In statii nu e nevoie de AC, e un moft.

Vara mi se intampla sa transpir si in statii, de rame nici nu mai spun, bine ca nu au avut bani pentru AC in Bombardiere si au bani pentru metrouri sub campurile patriei.
Dar posibil ca eu as fi mai "calduros" de felul meu :lol: .

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo andrei11

OK,  mie nu mi se pare cald vara in statiile de metrou. Dar e parerea mea proprie, trebuie tinut cont si de altii.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo ADY881

andrei11 wrote:
OK,  mie nu mi se pare cald vara in statiile de metrou. Dar e parerea mea proprie, trebuie tinut cont si de altii.

Firesc AC in statii e un lucru discutabil,insa usile automate ar fi utile.

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo bercenicity

Sunt si eu curios, exista in Europa (de exemplu - sau undeva cu clima similara) trenuri de metrou cu AC si acestea sa circule integral in subteran? (statia Berceni e cantitate neglijabila)

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo florin

În Barcelona au AC, dar nu ştiu dacă la capete ies la suprafaţă.

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo iliutu

In Barcelona au AC doar in vagoane, nu si in statii. Si e rau ca se incalzeste puternic in statie, transpiri si intri in vagon unde bate vantul rece si ... depinde de om in parte, dar de cele mai multe ori se lasa cu dureri reumatice, cel putin la cei neobisnuiti.
Ce ar trebui la vagoanele nostre: ventilatie mai bune si ritmicitate crescuta, sa nu mai circulam sardine style.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo ADY881

iliutu wrote:
In Barcelona au AC doar in vagoane, nu si in statii. Si e rau ca se incalzeste puternic in statie, transpiri si intri in vagon unde bate vantul rece si ... depinde de om in parte, dar de cele mai multe ori se lasa cu dureri reumatice, cel putin la cei neobisnuiti.
Ce ar trebui la vagoanele nostre: ventilatie mai bune si ritmicitate crescuta, sa nu mai circulam sardine style.

Pai nu vezi ca sefu lu pestele subteran, a zis ca e fita AC in metrou, ce ar fi sa ii demonteze jegosului, clima din Mercedes?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo sab

Dincolo de exprimarea "de toata jena", aflam ca azi dimineata o garnitura s-a defectat pe M2

Circulația la metrou pe Magistrala II a fost îngreunată în această dimineață, din cauza unei defecțiuni.

În jurul orei 8.40, circulația trenurilor a revenit la normal după ce garnitura defectă a fost trasată  ;) la depou, au precizat reprezentanții Metrorex pentru B1 TV.

Timp de câteva zeci de minute, pe Magistrala Doi, trenurile au circulat cu dificultate, iar la Eroii Revoluției, garniturile s-au deplasat pe o singură linie pentru a se deplasa ;) .

Garnitura de metrou s-a defectat între stațiile Piața Unirii și Tineretului.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/circula...73838.html

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo AndreyCFR

sab wrote:
Dincolo de exprimarea "de toata jena", aflam ca azi dimineata o garnitura s-a defectat pe M2

Circulația la metrou pe Magistrala II a fost îngreunată în această dimineață, din cauza unei defecțiuni.

În jurul orei 8.40, circulația trenurilor a revenit la normal după ce garnitura defectă a fost trasată  ;) la depou, au precizat reprezentanții Metrorex pentru B1 TV.

Timp de câteva zeci de minute, pe Magistrala Doi, trenurile au circulat cu dificultate, iar la Eroii Revoluției, garniturile s-au deplasat pe o singură linie pentru a se deplasa ;) .

Garnitura de metrou s-a defectat între stațiile Piața Unirii și Tineretului.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/circula...73838.html

Vai de capul meu... "trasată", "s-au deplasat pentru a se deplasa"
R.I.P. Limba Română...
Mai cunosc eu specimene care au terminat ASE-ul sau Spiru şi dacă îi întrebi ceva nu ştiu să lege două cuvinte...

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo thor5

Eu propun ca in statiile foarte aglomerate gen Unirii, Victoriei sa existe portarei care sa dirijeze imbarcarea calatorilor ca la metroul din Tokio. Astfel s-ar evita situatiile penibile in care conducatorul trenului "freaca", adica inchide usile de vreo 3 ori pana se hotaraste sa paraseasca statia. Deasemenea, am vazut uneori ca mai si claxoneaza!?! :shock: , desi semaforul indica culoarea verde, adica cale de rulare libera. Cred ca usile ar trebui programate sa se inchida automat dupa x secunde (decideti voi cate), astel incat bizonii sa fie obligati sa astepte trenul urmator.
Mi se pare absolut penibil ca un tren sa stationeze in tunel la intrarea in statie doar pentru ca trenul anterior nu poate parasi statia. Si culmea, tot bizonii sunt cei nemultumiti de viteza de succedare a trenurilor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo sab

Asta mai lipsea...portarei ...
Problema este aglomeratia. Aglomeratia are cauze normale .
Una din cauze o reprezinta intervalul de succedare. Ar fi bine ca trenurile sa vina la intervale rezonabile,corelate cu orele de varf (mai ales pe M1 si M3), dar pentru asta trebuie mai multe trenuri. Si cum costa 1milion de euro vagonul, nu prea vad cum sa ai mai multe trenuri. Eu pur si simplu nu-mi imaginez ce poate sa aiba vagonul ala sa coste 1mil euro... :twisted:
A doua cauza este modul in care au fost construite statiile. Majoritatea au incarcare pe la capete, ceea ce inseamna ca niciodata nu va fi distributie uniforma pe peron. Daca mai pui la socoteala si catastrofele de corespondente gandite pentru cele mai importante statii (PU SI PV), mai , avem imaginea completa a dezastrului...
La PV -M2 cu incarcare a calatorilor proprii si a celor care schimba magistrala pe la acelasi capat.
La PU avem o corespondenta de toata jena, pe care o parcurgi in 4-5 min la ora de varf... Dar noi ne concentram pe alte lucruri...

 


Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo ByOnu

thor5 wrote:
usile ar trebui programate sa se inchida automat dupa x secunde (decideti voi cate), astel incat bizonii sa fie obligati sa astepte trenul urmator...


Aiureli. Sunt situatii cand trenul este aproape gol si n-are nevoie sa stea mai mult de cateva secunde, si sunt momente cand trebuie sa stea mai mult. Nu stiu daca as numi calatorii bizoni. Eu iau in fiecare dimineata trenul de la Unviersitate si ma inghesui, de obicei urc ultimul si este nevoie sa ma imping putin. Asta este situatia. Nici mie nu imi convine sa ma inghesui, dar nici sa intarzii. La Unirii intr-adevar este o situatie mai speciala, si vorbesc aici despre Unirii 2. Auzeam eu niste colegi plangandu-se ca nu se pot urca de aglomerat ce este, dar nu i-am crezut, deoarece cand trenul ajungea la Universitate puteam sa urc mereu. Dar am vazut pe pielea mea ce-i acolo, am pierdut 3 trenuri la rand, n-ai unde sa mai urci.

Vina nu este a bizonilor (mai sunt si din acestia, dar nu-i putem categorisii in acest fel pe bietii amarasteni care pur si simplu trebuie sa ajunga la servici sau la scoala pentru a pune tara in miscare), ci a autoritatilor. CAT MAI MULT METROU, lungit cat se poate, asta este solutia. Iar RATB-ul trebuie pus la punct. Pur si simplu nu te poti urca in 104 sau 123 la Unirii. :roll:

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423790 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use