Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1622 posts, 429808 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 116
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse reiny2000

@ADK  Lumea se "înghesuie" de peste 10.000 de ani, de când au apărut primele așezări umane. Dacă ai putea să împrăștii oamenii astfel încât să ai o densitate egală peste tot pe glob, atunci multe bunuri și servicii pe care le luăm de-a gata ar dispărea.

Da, la sat nu ai poluarea de la milioane de mașini fără catalizatoare sau filtre, dar stai liniștit că există și acolo destulă poluare: fum de la arderi de gunoaie, frunze, lemne sau orice, gunoi aruncat în râu sau șanț, toaletă în curte fără fosă septică astfel că toată mizeria ajunge în pânza freatică etc.

 


Re: Discuții diverse subway guru

Solutii moderne contra ciocnirilor:
Tehnologii de top pentru a evita ciocnirea tramvaielor în București și alte orașe
https://clubferoviar.ro/ciocnirea-tramva ... e-orase/
La cat de mult se investeste in modernizarea parcului de material rulan e momentul sa ne gandim si cum ne protejam investitia…

 


Re: Discuții diverse reiny2000

Ăsta nu e sistemul pe care l-au testat și pe V3A?

 


Re: Discuții diverse punmeister

Da, pe 044.

 


Re: Discuții diverse shoppy

Gargara scrisa la comanda, de top si modern nu inseamna performant, "riscul de ciocniri este redus cu doar 46% iar cel de ciocniri tramvai - tramvai cu 100% dar nici un sistem nu este perfect".(100% inseamna perfect, deci ori este perfect ori nu?)
Mai e mult pana departe, daca vor sa functioneze bine atunci sistemul trebuie sa stie de la dispecerat traseul, semicursa si pozitia macazelor(inclusiv comenzile de miscare si pozitia macazelor din depou, ca astia nici macar in depou nu-s in stare sa nu le buseasca), o sa zboare porcul cand o sa circule la STB tramvaie numai daca aceste informatii se transmit corect la vagoane.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

Cezar210 wrote here:
Singura problemă este că au lipit și peste firma din spate...

Din păcate cu reclamele așa fac la nivel de țară. "Mult" IQ trebuie să ai ca să lipești un afiș temporar peste unul important, unde doar trebuie făcută o simplă decupătură.

 


Re: Discuții diverse Luca M.

Am o intrebare. Tin minte (poate tin minte gresit) dintr-un reportaj ca ziceau ca si 4036 e cu fibra de sticla.. Asa este? Sau am inteles eu gresit.

 


Re: Discuții diverse Gabi23

Extremitățile au fost încă de la începutul anilor 2000 din fibră de sticlă la vagoanele Bucur, CH-PPC, CA.  

 


Re: Discuții diverse 3mil

Luca M. wrote here:
Am o intrebare. Tin minte (poate tin minte gresit) dintr-un reportaj ca ziceau ca si 4036 e cu fibra de sticla.. Asa este? Sau am inteles eu gresit.

Sau poate confuzi cu precizarea legat de interior, ca nu mai este din clasica melamină.

 


Re: Discuții diverse Luca M.

Probabil. Va multumesc!

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) 1689

punmeister wrote here:
E vorba de 50 de V3A si 20 de T4R, unde URAC contribuie doar cu asamblarea finala (cum a facut EP Craiova la Bombardier si CFR Grivita la CAF), restul fiind externalizate prin licitatie.


?!?!

Pai ori e modernizare (deci se ia un vehicul existent si se surubareste la el pina iese ceva “modernizat”), ori e “modernizare” (adica se ia un vehicul existent, se pastreaza numarul de parc si se construieste altul nou - adica fix modernizarea V3A 71 in V3A 93)…

Eu unul cred ca toata povestea asta e doar (inca) un basm…

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 ADK

valy wrote here:
Aceste tramvaie mai pot da în marșarier și altfel decât utilizând panoul de comandă din spate?

Înainte să fi întrebat asta... Te-ai gândit la ce folosesc lămpile albe de pe spate? Cum, orice vehicul ar fi, să nu poată da cu spatele de la postul principal...

Ai întrebat același lucru și la bidirecționale, asta mi s-a părut și mai comică - deși tu poate te refereai dacă are posibilitatea de la unul dintre posturi să poată merge înapoi - normal că poate. Crezi că un vehicul, chiar și un tramvai, merge strict doar înainte? În depou mai ales dar și în trafic, nu-i necesar chiar și ocazional, decât de la postul din spate? probabil consideri că find un vehicul lung este mai greu în privința vizibilității... Dar asta nu înseamnă că merge doar drept ca calul.

 


Re: Discuții diverse valy

Bidirecționalele din construcție nu aveau lămpi de marșarier ceea ce m-a dus cu gândul la faptul că acest lucru se poate face strict din panoul din spate.

 


Re: Discuții diverse Cezar210

De exemplu, in vagoanele CH-PPC, exista, langa mansa, ceva ce se numeste "ax inversor" - cand este spre fata, vehiculul merge inainte, iar cand este spre spate, vehiculul da in marsarier. Deci da, se poate da cu spatele si din postul principal de conducere.

 


Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 116
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423829 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use