Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab

468 posts, 124691 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab ionescu63

Nu mai stiu cum este acum la Sudului. Inainte exista traseul 17 pentru relatia Sura Mare-Vacarescu.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab truscamihai

La Piata Sudului se poate face de la Brancoveanu spre Vacaresti , exista macaz . Ce bun a fost 17 eheee .

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab ionescu63

Eu personal nu inteleg de ce nu s-a rededchi 17, dupa modernizari.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Trole

34 circular! Extraordinar... din toate punctele de vedere. Doar ca....
1. Sa definim cercul. Daca e vorba sa ajunga la Romprim, nu mai e cerc. Si din pacate trebuie doua indicative, ca sa stim pe tronsonul Romprim - Sudului in ce tramvai ne urcam. (La Milano exista un traseu circular de troleibuz - deservit de liniile 90 si 91 circolare destra/circolare sinistra.)
2. Si daca e totusi un traseu circular, unde va avea capatul/capetele? (Nu mai trece pe la Leu :D)
3. Mai nasol. Daca 34 e circular se mai justifica linia 11 pe traseul Romprim - Giulesti? Ar fi un soi de risipa de tramvaie insirate anapoda printre mult mai desele 34/34 altcumva.
4. Si mai nasol. Intersectia de la Razoare. Presupunand ca linia 12 va pastra frecventa liniei 25, iar 8 va ramane nemodificat (ar trebui, caci oricum capacitatea de transport fara transbordare pe sectorul Timisoara - Progresului se reduce), mai incape si 34? + bonus 11 si 47. Din constatarile mele (cam rare, e drept) intersectia nu poate fi tranzitata decat de doua vagoane per sens si ciclu de semaforizare. Mi s-a intamplat sa gasesc trenulete de tramvaie asteptand sa traverseze zona. Din acest punct de vedere varianta 34+35 e in avantaj. Traseul ocoleste elegant zona.
5. Cel mai nasol. De unde atatea tramvaie?

Nici mie nu imi place ideea 34+35, dar pare cel mai bun compromis.

O alta varianta auxiliara. 34 ramane asa cum e. La Banu Manta. 35 trece podul, deserveste Piata Victoriei si zona Obor si intoarce la Gara Obor. Avantaje - 35 asigura legatura logica Dr. Tabrei (Militari) - Gari -  Victoriei - Obor. Putin probabil ca publicul sa doreasca sa ajunga si mai departe, intrucat trasul ar ocoli prea mult. Metroul e o alternativa mai rapida. Un alt mare avantaj ar fi limitarea perturbatiilor produse intr-una din extremitatile unui ipotetic traseu 34+35. Dezavantajul imediat il constituie necesarul de tramvaie in plus pentru asigurarea traseului Apaca - Gara Obor. Un alt dezavantaj e imposibilitatea revenirii directe pe Bd. Ferdinand catre Mihai Bravu si apoi spre Obor. Tramvaiul ar trebui sa ocoleasca Piata Obor si sa reintre pe traseul de venire la Bucur Obor. (Lizeanu iese din discutie.)

PS 34 se poate orienta catre Lacul Tei... precum 17.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Daca fac o linie circulara singurul capat posibil in configuratia actuala a retelei ar fi la Sura Mare. Daca vagoanele vor avea stationare la Sura Mare, fiindca nu cred ca se va pune in aplicare alte metoda de coorodnare a liniei (de ex. prin preluare de stafeta), cred ca va fi o problema pentru vagoanele care vor circula in sens trigonometric. Concret, daca astepti tramvaiul in statia vizavi de Cimitirul Serban Voda, va trebui sa ghicesti in care vagon sa te sui ca sa mergi mai departe.

Totusi, nu cred ca e cazul sa ne agitam. E vorba totusi de RATB, iar deciziile se mai schimba "din mers". S-ar putea ma insel, dar nu ii dau acestei idei cu traseu circular prea mari sanse de reusita, stiut fiind ca vatmanii se vor plange ca e o linie prea lunga si grea. Si inclin sa cred ca ar avea dreptate, iar traseul in sine nu cred ca ar fi prea folositor publicului calator.
Trole wrote:
Nici mie nu imi place ideea 34+35, dar pare cel mai bun compromis.
Asa cred si eu. Iar Romania in general e tara compromisurilor, deci nimic surprinzator. Problema e ca daca 34 va deveni circular, mai mult ca sigur nu va mai exista nici o linie din Militari care sa traverseze pasajul si sa ajunga in zona Victoriei - Stefan cel Mare - Obor, desi o asemenea linie pare foarte necesara. Oricum, pe cei care fac traseele astea s-a vazut de mai multe ori ca ii doare in pantograf de publicul calator, deci nu e cazul sa ne surprinda nimic. Asteptam cu interes sa se termine lucrarile pe Berzei si sa reapara 3 trasee de tramvai la Cismigiu (20, 35 si 44), care nu conteaza ca vor merge goale. Important e ca astea sunt traseele "traditionale"...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab ionescu63

Cu putina "imaginatie" se pot gasi trasee mult mai utile decat acest "circular".

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab AdrianC

Dominatrix wrote:
Problema e ca daca 34 va deveni circular, mai mult ca sigur nu va mai exista nici o linie din Militari care sa traverseze pasajul si sa ajunga in zona Victoriei - Stefan cel Mare - Obor, desi o asemenea linie pare foarte necesara.


Eu v-am zis ce ar putea deservi cartierul Militari: CF de pe strada Liniei. (stiu, am si eu o fixatie :) )

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab DanCld

Azi dimineata am vazut pe geam pe Progresului numai Tatre  :?  Iar in cele 4 statii parcurse pana la Eroii Revolutiei singurele V3A-uri intalnite au fost de pe liniile 7 si 25. Aparent o anume linie s-a fantomizat peste noapte...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab bercenicity

Cu ocazia aniversarii a tz-spe ani de la lovilutie a fost o fanfara militara la cimitiru' Eroii Revolutiei - asa ca 11-le a facut 2 statii (Brancoveanu - Sura Mare) in vreo 40 min... (coada de masini pe linie, masini intrau pe contrasens si se intalneau cu tramvaie --- trafic normal pentru manifestatii). De la Romprim pleca bine cam la intervalu afisat.

Posibil sa fi prins golu' format  :cry:

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Radu Stanescu

Nu imi vine sa cred ce am vazut pe giulesti azi..
pegiulesti.jpg (43.3 KB; downloaded 2299 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim 2

Iata citeva poze proaspete, cu primele curse "comerciale" pe linia 11 in zona pasajului:

















Indicatoarele de statie, traditionale:





Nu putea lipsi nici prietenul nostru, maidanezu':



 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab shoppy

CH-PPC la Giulesti, geniala asta, un fel de in ciuada fraierilor care se calca in picioare cand baga blocare vreun harb de B Noi pe 41, sigur bastinasii din Giulesti au ramas masca la genul "Fratie..., de pe asta ce furam prima data?! !? !?".

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab sloppy

CH-PPC la Giulesti, geniala asta, un fel de in ciuada fraierilor care se calca in picioare cand baga blocare vreun harb de B Noi pe 41, sigur bastinasii din Giulesti au ramas masca la genul "Fratie..., de pe asta ce furam prima data?! !? !?".

Shoppy au vazut vrodata ca bastinasi din giulesti au furat vreun tramvai ?? Cezi ca tot giulestiul e la fel mai intai documenteaza-te si dupaia comenteaza .

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab shoppy

Pasionatii feroviari care au dat raite pe langa si prin triaj(si chiar si pe Butuceni pe la PO Carpati) sunt(din nefericire) foarte bine "documentati" in domeniul asta; si am zis ca se fura "de pe el", nu ca il fura cu totu'.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2320 forum members have written 424041 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use