Topic: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazilescu
265 posts, 85174 views
📖 Pagination options
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
subway guru
Iar vorbesti 'in dodii'...
Topul complet a fost pus pe forumuri demult...
Nu ma dau eu 'mare', doar tu te dovedesti 'mic'...in cunostintze...
Iar vorbesti 'in dodii'...
Topul complet a fost pus pe forumuri demult...
Nu ma dau eu 'mare', doar tu te dovedesti 'mic'...in cunostintze...
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
mradulescu
M iertati ca trebuie sa citez, dar face sens...
La Victoriei n-ar fi singura problema... In general, cam toate statiile au fost proiectate ca niste mari hale imense, dar cu accese jenante...
Cui ii foloseste spatiul larg de deasupra peroanelor, daca accesele sunt ingesuite...
Despre corespondenta jenanta intre PU1 si PU2 n-are rost sa mai vorbim...
Despre accesul la peronul comun de la Eroilor (o strunga de oi, practic...)
Aviatorilor, peron central, cu acces predominant printr-un singur capat...
Piata Unirii1 , la fel
Universitate?
Asta ca sa nu punem decat cateva din statiile aglomerate...
sab wrote:
La Victoriei sunt mai multi factori, pe langa frecventa jenanta de pe M1 determinata de numarul de garnituri BM insuficiente.
In primul rand este o greseala imensa de proiectare, de aceea nu face fata. Cum s-a putut gandi cineva la un nod format dintr-o statie cu peroane laterale (cu incarcare din schimbul de calatori pe la un singur capat , in plus si cu supratraversarea liniilor) si la o statie cu peron central mult prea ingusta ...numai arhitectul stie...
M iertati ca trebuie sa citez, dar face sens...
La Victoriei n-ar fi singura problema... In general, cam toate statiile au fost proiectate ca niste mari hale imense, dar cu accese jenante...
Cui ii foloseste spatiul larg de deasupra peroanelor, daca accesele sunt ingesuite...
Despre corespondenta jenanta intre PU1 si PU2 n-are rost sa mai vorbim...
Despre accesul la peronul comun de la Eroilor (o strunga de oi, practic...)
Aviatorilor, peron central, cu acces predominant printr-un singur capat...
Piata Unirii1 , la fel
Universitate?
Asta ca sa nu punem decat cateva din statiile aglomerate...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
mradulescu
Or fi fost puse pe forumuri (Metrorex le tine secrete...?)... eu n-am reusit sa le gasesc... si nu contrazic cu nimic afirmatiile mele.
Ma faci mic pe mine, dar cum justifici scaderea utilizarii retelei de la 40% (in 1997) la 25% (in 2011) - STATISTICI OFICIALE... in conditiile in care nunmarul de calatori a ramas practic constant (chiar a scazut un pic in 2011 vs 2010?)
Nu e vorba de o scadere aleatorie, ci una sistematica, timp de PATRU ani de zile la rand...
Si continuam in aceeasi directie (in afara de M5), respectiv prelungirea unei magistrale mai mult sau mai putin moarte... cu 4 trenuri? Aruncand un maruntis de 200 de milioane de euro?
Cu un depou la o linie care. in cele mai bune conditii, o sa fie util cel putin 3-4 ani mai tarziu (M6 neavand inca nici finantare decat pe 1/3?).
subway guru wrote:
Iar vorbesti 'in dodii'...
Topul complet a fost pus pe forumuri demult...
Nu ma dau eu 'mare', doar tu te dovedesti 'mic'...in cunostintze...
Or fi fost puse pe forumuri (Metrorex le tine secrete...?)... eu n-am reusit sa le gasesc... si nu contrazic cu nimic afirmatiile mele.
Ma faci mic pe mine, dar cum justifici scaderea utilizarii retelei de la 40% (in 1997) la 25% (in 2011) - STATISTICI OFICIALE... in conditiile in care nunmarul de calatori a ramas practic constant (chiar a scazut un pic in 2011 vs 2010?)
Nu e vorba de o scadere aleatorie, ci una sistematica, timp de PATRU ani de zile la rand...
Si continuam in aceeasi directie (in afara de M5), respectiv prelungirea unei magistrale mai mult sau mai putin moarte... cu 4 trenuri? Aruncand un maruntis de 200 de milioane de euro?
Cu un depou la o linie care. in cele mai bune conditii, o sa fie util cel putin 3-4 ani mai tarziu (M6 neavand inca nici finantare decat pe 1/3?).
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
subway guru
'Documentul' ala la care faci tu referire e cu 'acces restrictionat'...daca vrei o 'dezbatere' adevarata...pune-l pe forum...ca sa poata 'comenta' tot omul...ar fi prima 'fapta buna' din partea ta in folosul 'comunitatii'...
In rest, constat ca tot ce nu-ti 'convine' nu gasesti pe net...nashpa!...desi exista!
Roaga-l frumos pe #andrei11 sa-ti dea 'adresa' exacta cu 'topul' daca nu te descurci cu Goagal...
P.S.
Daca mai postezi tot 'off-topic'...nu-ti mai raspund...Cartonasul galben...!!!
'Documentul' ala la care faci tu referire e cu 'acces restrictionat'...daca vrei o 'dezbatere' adevarata...pune-l pe forum...ca sa poata 'comenta' tot omul...ar fi prima 'fapta buna' din partea ta in folosul 'comunitatii'...
In rest, constat ca tot ce nu-ti 'convine' nu gasesti pe net...nashpa!...desi exista!
Roaga-l frumos pe #andrei11 sa-ti dea 'adresa' exacta cu 'topul' daca nu te descurci cu Goagal...
P.S.
Daca mai postezi tot 'off-topic'...nu-ti mai raspund...Cartonasul galben...!!!
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
mradulescu
http://www.mt.ro/statistici/metrou.pdf
Documentul l-am gasit cu Goagal si am mai postat link-ul... tot astazi mai devreme
Am mai gasit si cifrele din 2007, tot oficiale, si uite ce a rezultat:
(ultima linie, "tendentioasa" am calculat-o eu...)
Am rugamintea sa ma luminezi... oricum ce-i facut e bun facut, dar de ce TREBUIE sa continuam tampenia cu investitii de 200 de milioane in fundaturi si depouri cu utilizare planificata peste inaca 3-4 ani?
Nu sunt OFF-TOPIC, pentru ca e vorba de OPORTUNITATEA prelungirii lui M4 dincolo de Bazilescu
INDICATORUL 2007 2008 2009 2010 2011
1. Locuri-km oferite (mii) 6603693 7290805 8070171 9784664 10037237
2. Pasageri transportaţi (mii pasag.) 164781 182017 170887 177232 170525
3.Parcursul pasagerilor (mii pasag.- km) 2649213 2870915 2554366 2649205 2507272
Rata Utilizare (3)/(1) 40% 39% 32% 27% 25%
http://www.mt.ro/statistici/metrou.pdf
Documentul l-am gasit cu Goagal si am mai postat link-ul... tot astazi mai devreme
Am mai gasit si cifrele din 2007, tot oficiale, si uite ce a rezultat:
(ultima linie, "tendentioasa" am calculat-o eu...)
Am rugamintea sa ma luminezi... oricum ce-i facut e bun facut, dar de ce TREBUIE sa continuam tampenia cu investitii de 200 de milioane in fundaturi si depouri cu utilizare planificata peste inaca 3-4 ani?
Nu sunt OFF-TOPIC, pentru ca e vorba de OPORTUNITATEA prelungirii lui M4 dincolo de Bazilescu
INDICATORUL 2007 2008 2009 2010 2011
1. Locuri-km oferite (mii) 6603693 7290805 8070171 9784664 10037237
2. Pasageri transportaţi (mii pasag.) 164781 182017 170887 177232 170525
3.Parcursul pasagerilor (mii pasag.- km) 2649213 2870915 2554366 2649205 2507272
Rata Utilizare (3)/(1) 40% 39% 32% 27% 25%
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
subway guru
Link-ul tau cere autentificare...
Daca l-ai descarcat, pune-l pe forum...
La topicul discutii generale...
Hai, fa si tu un efort si arata ca sti sa faci si o 'fapta buna'...
Link-ul tau cere autentificare...
Daca l-ai descarcat, pune-l pe forum...
La topicul discutii generale...
Hai, fa si tu un efort si arata ca sti sa faci si o 'fapta buna'...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
sab
Revin cu niste poze. Dupa cum se vede, primul si ultimul vagon sunt cu 2 usi in tunel.
Iar chestia cu monitoarele in care se uita doar calatorii din tren (sa vada cine a fost prins intre usi, ca doar statia mai este si in curba) este de mare efect...
Stie cineva de ce Bazilescu a iesit asa ?
2009 wrote:
Uite ca din 4 monstruleti au ramas doi: Romana si Gorjului, darBazilescu in nicintr-un caz nu e,
Revin cu niste poze. Dupa cum se vede, primul si ultimul vagon sunt cu 2 usi in tunel.
Iar chestia cu monitoarele in care se uita doar calatorii din tren (sa vada cine a fost prins intre usi, ca doar statia mai este si in curba) este de mare efect...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Stie cineva de ce Bazilescu a iesit asa ?
Bazilescu1.jpg (44.57 KB; downloaded 4426 times)
Bazilescu2.jpg (36.06 KB; downloaded 4424 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
Dr2005
A ieşit aşa că atât s-a putut lungi vechiul PLS ca să fie staţie în el. Staţia aia nu trebuia să existe, dar doar până acolo era săpat tunelul.
A ieşit aşa că atât s-a putut lungi vechiul PLS ca să fie staţie în el. Staţia aia nu trebuia să existe, dar doar până acolo era săpat tunelul.
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
argos
Hmmm... tunel stiam ca e pana la Zarea, la PLS Zarea. Care e dincolo de parc, inspre Straulesti.
Oricum, despre formatul 'nestandard' al statiei Bazilescu s-a mai discutat (au explicat la vremea aia @subway_guru si @andrei11).
Dr2005 wrote:
A ieşit aşa că atât s-a putut lungi vechiul PLS ca să fie staţie în el. Staţia aia nu trebuia să existe, dar doar până acolo era săpat tunelul.
Hmmm... tunel stiam ca e pana la Zarea, la PLS Zarea. Care e dincolo de parc, inspre Straulesti.
Oricum, despre formatul 'nestandard' al statiei Bazilescu s-a mai discutat (au explicat la vremea aia @subway_guru si @andrei11).
-
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
Slasher1985
Vad ca aceasta conversatie prelungita cu #mradulescu a ingropat intrebarea mea de mai devreme, si incerc sa o repet, ca poate poate exista un raspuns:
Cat mai dureaza licitatia pentru Straulesti ? De fapt, ar trebui sa intreb de ce dureaza asa de mult ? A inceput in februarie...
Vad ca aceasta conversatie prelungita cu #mradulescu a ingropat intrebarea mea de mai devreme, si incerc sa o repet, ca poate poate exista un raspuns:
Cat mai dureaza licitatia pentru Straulesti ? De fapt, ar trebui sa intreb de ce dureaza asa de mult ? A inceput in februarie...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
sab
Una este formatul statiei (gen Dristor1), rezultat din faptul ca au vrut sa pastreze 3/4 din tunelul circular si au "degajat" doar inelele care dadeau spre viitorul peron si alta este sa faci un peron mai scurt cu 20m si sa cobori in tunel pe un peron ceva in genul Pta Romana (cu diferenta ca la Romana sunt "decupaje" in dreptul usilor si este perete drept , aici chiar trebuie sa mergi jumatate din lungimea vagonului pe portiunea de 1m cu perete curb pana ajungi la peronul "normal").
Chestia asta cu lungimea statiei parca a ridicat-o si andrei11 si, din ce imi aduc eu aminte, nu s-a raspuns clar. Stiu ca s-a spus ca era o constrangere legata de incadrarea statiei intre 2 strazi, dar nu vad cu ce a impiedicat asta sa avem un peron normal. De ex in capatul dinspre Jiului, exact cat tine acest "peron" este un gol, dupa care incep scarile. Nu se putea decupa tunelul si acolo ? Iar scarile puteau incepe mai din timp, daca asta era problema.
Nu cred nici ca este legat de vreun PLS, PLS-ul este la Zarea, mai incolo, aici este tunel circular, deci scutul era "in plina actiune" in zona...cred ca este ceva mai "subtil".
@slasher1985...care este problema asa mare cu intarzierea, poate nu se mai face deloc..
Sau poate nu iese cine trebuie...
anitzei wrote:
Oricum, despre formatul 'nestandard' al statiei Bazilescu s-a mai discutat (au explicat la vremea aia @subway_guru si @andrei11).
Una este formatul statiei (gen Dristor1), rezultat din faptul ca au vrut sa pastreze 3/4 din tunelul circular si au "degajat" doar inelele care dadeau spre viitorul peron si alta este sa faci un peron mai scurt cu 20m si sa cobori in tunel pe un peron ceva in genul Pta Romana (cu diferenta ca la Romana sunt "decupaje" in dreptul usilor si este perete drept , aici chiar trebuie sa mergi jumatate din lungimea vagonului pe portiunea de 1m cu perete curb pana ajungi la peronul "normal").
Chestia asta cu lungimea statiei parca a ridicat-o si andrei11 si, din ce imi aduc eu aminte, nu s-a raspuns clar. Stiu ca s-a spus ca era o constrangere legata de incadrarea statiei intre 2 strazi, dar nu vad cu ce a impiedicat asta sa avem un peron normal. De ex in capatul dinspre Jiului, exact cat tine acest "peron" este un gol, dupa care incep scarile. Nu se putea decupa tunelul si acolo ? Iar scarile puteau incepe mai din timp, daca asta era problema.
Nu cred nici ca este legat de vreun PLS, PLS-ul este la Zarea, mai incolo, aici este tunel circular, deci scutul era "in plina actiune" in zona...cred ca este ceva mai "subtil".
@slasher1985...care este problema asa mare cu intarzierea, poate nu se mai face deloc..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
Slasher1985
@sab
Nu este nicio problema. Intrebam doar asa de informare. Sunt curios ce se mai intampla. Nu-mi plac chestiile lasate "in plop".
@sab
Nu este nicio problema. Intrebam doar asa de informare. Sunt curios ce se mai intampla. Nu-mi plac chestiile lasate "in plop".
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- Mircea Hirjau
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
Mircea Hirjau
Voi credeti ca se va mai face ceva in continuare?! Mai este o luna si jumate si se face 1 an de cand s-au dat in functiune statiile Jiului si Parc Bazilescu si nu se intrevede nimic in viitor.
Voi credeti ca se va mai face ceva in continuare?! Mai este o luna si jumate si se face 1 an de cand s-au dat in functiune statiile Jiului si Parc Bazilescu si nu se intrevede nimic in viitor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil
Utilizator anonim
Este la etapa de analiza oferte licitatia pentru executia tunelelor pana la Straulesti. Favoriti sunt Asocierea Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI care au cea mai ieftina oferta pe la vreo 164 mil euro, fata de ceilalti care au incepand cu 194 milioane euro. Sa zicem ca daca se atribuie pana in toamna avem sanse ca lucrarile sa inceapa undeva in primavara 2013.
Este la etapa de analiza oferte licitatia pentru executia tunelelor pana la Straulesti. Favoriti sunt Asocierea Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI care au cea mai ieftina oferta pe la vreo 164 mil euro, fata de ceilalti care au incepand cu 194 milioane euro. Sa zicem ca daca se atribuie pana in toamna avem sanse ca lucrarile sa inceapa undeva in primavara 2013.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011
•
Choose destination