Topic: Despre rețea (infrastructură, caracteristici, etc.)
254 posts, 118861 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
punmeister
Pentru cine doreste lectura suplimentara, aveti aici manualul de intretinere al CITYFLO 350 imbarcat pentru BM2 si BM21.
https://www.scritub.com/tehnica-mecanica ... 9921.php
Pentru cine doreste lectura suplimentara, aveti aici manualul de intretinere al CITYFLO 350 imbarcat pentru BM2 si BM21.
https://www.scritub.com/tehnica-mecanica ... 9921.php
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
ByOnu
Unde sa fie asta?
Unde sa fie asta?
Screenshot_20210801-103345_Instagram.jpg (445.04 KB; downloaded 3821 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
punmeister
Remiza de la Unirii sau fosta linie 4 de la Eroilor.
Remiza de la Unirii sau fosta linie 4 de la Eroilor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
ByOnu
Eroilor nu cred ca poate fi pentru ca L4 era pavata cu ceramica specifica metroului.
Eroilor nu cred ca poate fi pentru ca L4 era pavata cu ceramica specifica metroului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
sab
Ceramica la fosta linie 4 la Eroilor cred ca a fost pusa abia prin 1998, când au fost făcute si spărturile in peretele dintre liniile 2 si 4 . Se dorea transformarea acelei linii in linie activa, altfel nu avea rost sa faci finisaje pe o linie de garare.
Daca totuși este Eroilor, nu știu sa fi existat acolo acel gard cu plasa, cel puțin către Izvor...
Daca este Unirii, este la Horoscop.
Ceramica la fosta linie 4 la Eroilor cred ca a fost pusa abia prin 1998, când au fost făcute si spărturile in peretele dintre liniile 2 si 4 . Se dorea transformarea acelei linii in linie activa, altfel nu avea rost sa faci finisaje pe o linie de garare.
Daca totuși este Eroilor, nu știu sa fi existat acolo acel gard cu plasa, cel puțin către Izvor...
Daca este Unirii, este la Horoscop.
p1080060_medium_108.jpg (84.86 KB; downloaded 3733 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
rosetti61
La Constantin Brancoveanu? La Eroilor e posibil sa fi fost gard doar pe o portiune finala a peronului. Remiza de la Unirii nu e asa in curba - ar fi in spatiile tehnice spre coada statiei cap Izvor sau Timpuri Noi.
La Constantin Brancoveanu? La Eroilor e posibil sa fi fost gard doar pe o portiune finala a peronului. Remiza de la Unirii nu e asa in curba - ar fi in spatiile tehnice spre coada statiei cap Izvor sau Timpuri Noi.
- Hygham
-
Posted:
-
- Atroskelis
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
Atroskelis
Salutare,
Am si eu o curozitate, si nu reusesc sa gasesc informatii.
Intrebarea pe scurt : Metroul, daca vrea, ar putea ajunge de la Piata Muncii, la Mihai Bravu, facand bypass la Dristor?
Curizozitatea de fapt : mi se pare extrem de interesant sa faci un cerc (ma rog, mai degraba litera 9), la M1 fara sa poti comuta usor metrourile Dristor 1 <-> Dristor 2. Din cate am vazut de la Dristor 2 se urca mai spre suprafata sa se ajunga la Dristor 1, deci "scurtatura" ar trebui sa fie foarte inainte de statii.
Multumesc,
Salutare,
Am si eu o curozitate, si nu reusesc sa gasesc informatii.
Intrebarea pe scurt : Metroul, daca vrea, ar putea ajunge de la Piata Muncii, la Mihai Bravu, facand bypass la Dristor?
Curizozitatea de fapt : mi se pare extrem de interesant sa faci un cerc (ma rog, mai degraba litera 9), la M1 fara sa poti comuta usor metrourile Dristor 1 <-> Dristor 2. Din cate am vazut de la Dristor 2 se urca mai spre suprafata sa se ajunga la Dristor 1, deci "scurtatura" ar trebui sa fie foarte inainte de statii.
Multumesc,
- survola
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
sab
Raspunsul simplu este NU, pentru ca liniile nu comunica deloc la Dristor, deci nu ai ce bypass sa faci .
Raspunsul complex este ca, și în situația în care sa spunem ca liniile ar comunica (cum se intampla de exemplu la Basarab, Victoriei, Eroilor), ar fi vorba de o linie simpla (un singur sens) , deci nu poate fi folosita cu calatori.
Și, in cele mai multe cazuri s-ar rata o stație. De ex se ratează Victoriei la trecerea de pe M1 pe M2 pentru ca linia de legatura începe înainte de statia Victoriei M1 si ajunge pe M2 după stația Victoriei M2. Deci orice ipotetic parcurs cu calatori ar rata statia Victoriei. Aceeași situație este la Eroilor.
Dar, repet, nu este posibil în nicio situație sa folosești o linie tehnica simpla (un sens) pentru mersul cu calatori pe ambele sensuri. Linia a fost creata cu alt scop, doar ca să poți sa muti un tren sau un utilaj de pe o magistrala pe alta.
Raspunsul simplu este NU, pentru ca liniile nu comunica deloc la Dristor, deci nu ai ce bypass sa faci .
Raspunsul complex este ca, și în situația în care sa spunem ca liniile ar comunica (cum se intampla de exemplu la Basarab, Victoriei, Eroilor), ar fi vorba de o linie simpla (un singur sens) , deci nu poate fi folosita cu calatori.
Și, in cele mai multe cazuri s-ar rata o stație. De ex se ratează Victoriei la trecerea de pe M1 pe M2 pentru ca linia de legatura începe înainte de statia Victoriei M1 si ajunge pe M2 după stația Victoriei M2. Deci orice ipotetic parcurs cu calatori ar rata statia Victoriei. Aceeași situație este la Eroilor.
Dar, repet, nu este posibil în nicio situație sa folosești o linie tehnica simpla (un sens) pentru mersul cu calatori pe ambele sensuri. Linia a fost creata cu alt scop, doar ca să poți sa muti un tren sau un utilaj de pe o magistrala pe alta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
andrei11
N-am înţeles la ce-ţi foloseste.
Şi în oricecaz D 1 este mai jos decât D 2, nu ştiu cum ai observat tu invers.
N-am înţeles la ce-ţi foloseste.
Şi în oricecaz D 1 este mai jos decât D 2, nu ştiu cum ai observat tu invers.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit
punmeister
Da, de asta are si limitare de viteza la 30 km/h, ceva in aceasta gama.
andrei11 wrote here:shoppy wrote here:
Toate M-urie din Bucuresti trec pe sub cladiri, cred ca au uitat sa-l intrebe pe guru.
Niciun M din Bucureşti nu trece pe sub nicio clădire !
A, ba da, tunelul de la Republica la Panteliomon trece pe sub colţul unei grădiniţe şi pe sub 3 sau 4 case cu parter.
Da, de asta are si limitare de viteza la 30 km/h, ceva in aceasta gama.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit
PTMZ
Pe Republica - Pantelimon limita nu era 45 km/h?
Pe Republica - Pantelimon limita nu era 45 km/h?
- shoppy
-
Posted:
-
Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
shoppy
Dar M1 intre Crangasi si Basarab?
Dar M2 de la Aviatorilor la Aurel Vlaicu?
Dar M3 de la Pacii la Preciziei?
Dar M4 la PLS Zarea?
Dar M5 intre Academai Militara si Favorit?
Am ratat vreuna?
Dar M1 intre Crangasi si Basarab?
Dar M2 de la Aviatorilor la Aurel Vlaicu?
Dar M3 de la Pacii la Preciziei?
Dar M4 la PLS Zarea?
Dar M5 intre Academai Militara si Favorit?
Am ratat vreuna?
📖 Pagination options