Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Strapungere 1 Mai - Drumul Sarii (2010 - 2011)

297 posts, 77811 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

Indiferent cum s-ar fi organizat traficul , cind se iese de pe 1 Mai ( Compozitorilor ) in Dr Sarii , ca faci dreapta sau stinga nimeresti in cele mai aglomerate intersectii din zona .
Pe harta cu negru , noua intersectie , cu rosu intersectii superaglomerate , cu portocaliu intersectii mici cu conflicte .
Privind harta se vede ca logica spune 1 Mai - Trafic Greu bulevard pe 4 benzi . Cind , cum ?  :?
Cert este ca toata zona respectiva , de la Dr Taberei la Calea Rahovei trebuie reorganizata .
Momentan , bine si atit !
Circulatie zona Dr Sarii.jpg (252.66 KB; downloaded 3189 times)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) ViitorulPrimar

Intersectia de la Sebastian nu e atat de aglomerata ca cea de la Dr Sarii.Apoi e mai bine sa treci printr-o singura intersectie aglomerata decat prin doua.
Continuarea pana la Progresul sau chiar Panduri inseamna expropieri si bani multi deoarece zonele industriale de acolo sunt proprietate privata din cate  stiu.
Exita ''strazi'' in zona industriala deci nu e necesar sa darami prea mult, insa ele nu sunt proprietatea primariei.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) LIST

D-le Mircea G.

In teorie este corect ceea ce spuneti, dar cand se va intampla acest lucru privitor la demolari?
Parintii mei au cumparat vila in care locuim cu 350 de mii euro, si platim impozit peste 1900 ron, deci sa inteleg ca sunteti  de acord ca primaria sa ma despagubeasca la aceasta suma?

Sau va trebui sa o faca abuziv pentru ca pe timpul lui Ceausescu?

Si pe langa noi mai sunt inca 280 de case...
Deci cand se va intampla, pentru ca eu sunt tanar si nu vreau sa nu ma prinda exproprierea...?

Ca de fiecare data, nu se va intampla nimic, valoarea despagubirilor nu justifica in privinta primariei, un acces ordinar catre o strada - DR. Sarii care mai are acces la 200 m in Razoare -  si la 200 m in 13 Septembrie.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

LIST wrote:
D-le Mircea G.

In teorie este corect ceea ce spuneti, dar cand se va intampla acest lucru privitor la demolari?
Parintii mei au cumparat vila in care locuim cu 350 de mii euro, si platim impozit peste 1900 ron, deci sa inteleg ca sunteti  de acord ca primaria sa ma despagubeasca la aceasta suma?

Sau va trebui sa o faca abuziv pentru ca pe timpul lui Ceausescu?

Si pe langa noi mai sunt inca 280 de case...
Deci cand se va intampla, pentru ca eu sunt tanar si nu vreau sa nu ma prinda exproprierea...?

Ca de fiecare data, nu se va intampla nimic, valoarea despagubirilor nu justifica in privinta primariei, un acces ordinar catre o strada - DR. Sarii care mai are acces la 200 m in Razoare -  si la 200 m in 13 Septembrie.

Nu inteleg care sint cele 280 de case ...
Sint de acord ca in caz de demolare sa fiti despagubiti la valoarea reala a momentului . Cit ati dat dvs pe casa , in perioada de crestere economica , nu este relevant .
Cind faci o investitie pe termen lung studiezi TOT . In cazul dvs parintii n-au studiat zona si care este viitorul ei .

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) LIST

nu doresc sa intru in polemica cu Dvs., poate aveti dreptate ca este necesar a se face exproprieri pentru asigurarea unui trafic corect si usor in oras, insa aceasta corectie nu trebuie facuta printr-o nedreptate, altfel ne indreptam catre anii 50.
inteleg ca nu am studiat la vremea respectiva..., dar ce sa studiem?, ca am cumparat o proprietate?, asa cum si Dvs aveti una...
sunteti rautacios din vreme ce nu a existat un plan de urbanism general aprobat de toate partidele politice.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) LIST

tot eu

mai intervin o data sa fac o aproximare a limitarilor suferite de cei nebagati in seama:
- eliminare a circa 70 parcari ale masinilor aferente lui Marinescu ( da la un cap la celalalt) - nu uitati de cele 2 gradinite importante din capul strazii care aduna inca 6-7 stationari);
- eliminare circa 30 parcari pe Eroina de la Jiu, ( indicator stationare interzisa)
- la intrare din 1 mai pe dreapta incepand cu farmacia( indicator stationare interzisa) circa 50 parcari - acestea erau si platite la ADP;
- viza-vi de cele de mai sus stationare interzisa circa 2o parcari;

si ce a realizat dl Oprescu?
niste parcari, nici macar in spic intr-o zona in care noaptea trebuie sa merg cu mama de mana.
sincer - de morti i-mi e frica rau...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Dr2005

Parcări s-au făcut pe noua străpungere... problema e că acolo e, practic, câmp (pe o parte câmp de instrucţie, pe partea celalată cimitir), deci nu sunt prea în siguranţă maşinile alea. Pe de altă parte, vorbim de o zonă cu case, deci nu văd motivul pentru care cei ce locuiesc acolo nu îşi ţin maşinile în propria curte.

Exproprierile de locuinţe nu sunt o soluţie. Doar la noi şi prin China şi Coreea de Nord se mai practică. Ţările civilizate au ştiut să descurajeze traficul auto în oraşe, iar unde nu s-a putut, au ştiut să introducă semafoare care să fluidizeze traficul (la noi se face exact opusul, se pune semafor la intersecţia Marinescu cu Dr. Sării, unde se va vira la dreapta, dar nu se pune la Eroina de la Jiu unde se va vira la stânga).

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Dominatrix

Dr2005 wrote:
Pe de altă parte, vorbim de o zonă cu case, deci nu văd motivul pentru care cei ce locuiesc acolo nu îşi ţin maşinile în propria curte.
Bravo Dr2005, ai pus punctul pe "i". Am fost anul trecut in vizita la cineva care sta in zona aia, care se bucura ca a luat  autorizatie pe o "placinta" de casa, iar masina si-o parca pe strada, fiindca nu mai avea loc in curte. Ca sa parafrazez: "tinem masina afara, in curte nu avem loc, ca am vrut sa facem casa cat mai mare".  Fiecare culege ceea ce seamana.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) ViitorulPrimar

Si eu care ma mut la curte tocmai ca sa imi pot parca masina in curte. :lol:

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) shoppy

E, sa ii lasam pe aia care-si cumpara apartament in vila de maxim 3 etaje, adica P + 3 + 2 M, si dupaia se trezesc ca sunt 6 familii pe 2 locuri de parcare, sa o luam altfel, am fost prevazator si am o curte mai mare, mai intind si eu o banca, o masa, o umbrela, o bucata de gradina, pe care logic platesc impozit, dupaia am masina pe care platesc impozit si acciza, deci platesc de 3 ori si, in viziunea ta ar trebuii sa consum doar o singura data, adica blocandu-mi curtea cu masina, ca altfel vii tu si imi bati obrazul ca sunt nesimtit...

Sa ajungi si tu sa iti permiti o casa pe pamant (chiar cu plata pe luna) si o sa vezi ca o sa gandesti altfel.

Sa puna primaria taxa pe parcarea din fata curtii mele ca sa o platesc pe tot anul sau sa-mi fac abonament, cu conditia sa-i ridice / amendeze pe neplatnici, ca asa ma razboiesc cu aia care vin si abandoneaza masini cum vad un loc mai neocupat, si atunci fie accept, fie bag masina in curte, altfel hai sa nu ne mai uitam cu jind din apartamentul de bloc ca asta e tactica politicienilor, dam parcari ieftine la 70ron pe an dar nu sunt destule, si asa se iau oamenii la bataie prin fata blocului.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) fider

Problema parcarilor in Bucuresti tine de un aspect foarte simplu, cel putin in Sectorul 6. Daca cineva are curiozitatea sa afle cat costa parcarea subterana din zona Favorit - Orizont, cea de la Drumetul si altele de acest fel, va observa niste valori fenomenal de mari pentru niste amarate de locuri facute in spatii ce nu au primit deloc, din ce imi aduc aminte, investitii in amenajare, modernizare sau facilitati din 1990 incoace. Pe de alta parte un anume poteras se bate cu pumnul in piept si lauda locuri de parcare facute intr-un fel de cosmelii supraetajate cu platforme motorizate ce au structura de rezistenta si actionarile fabricate in China dar sunt oferite la un pret suspect de mic cu toate ca am dubii ca in 20 de ani structura va mai fi functionala. Asadar, poliTICHIA este simpla: nu incurajam parcarile subterane ci pe cele noi tip "istet" care oricum se vad mai bine drept realizari ale primarului si pot fi excelente in viitor cand va fi vorba de "modernizari" altfel spus contracte oferite firmelor  baietilor destepti. In concluzie nu se vor amenaja prea curand parcari subterane cum se intampla in orasele civilizate ci un fel de cosmelii banoase ce se pun prin tari sarace dar care care arata pentru tot prostul ca se face CEVA.

Legat de domiciliu, ca se afla intr-o cladire de locuit individuala sau colectiva problema ar trebui sa se puna foarte simplu: locul de parcare trebuie sa fie detinut de posesorul autoturismului. Locul de parcare pe domeniul public trebuie platit daca se stationeaza pe el. Aici este insa marea mina de aur si rostul rafuielilor politice. In cartierele mari rezidentiale primaria ar fi obligata fie sa construiasca parcari subterane fie sa limiteze acordarea numerelor de inmatriculare in baza existentei unui loc de parcare. Cum prima varianta ar fi costisitoare pentru bugetul local si nu s-ar mai debita sume aiurea pentru material dendrologic si tunderea ierbii iar a doua ar revolta cetateanul care s-a obisnuit din 1990 ca face cum il taie capul, problema ramane nerezolvata. Asa-zisa solutie tine de amendarea unor papagali prinsi intamplator ca parcheaza pe bulevard, lucru ce ii face sa se simta mai bine pe cei care stiu sa parcheze ilegal pe alei si pe cei din primarie atat pentru ca incaseaza direct sau indirect o cota parte din amenzi cat si pentru ca dau impresia prostimii ca se face CEVA.

Pentru shoppy:
1) puz-uri pentru cladiri nesimtite P+3+2 M s-au dat in conditiile in care coeficientul de ocupare al suprafetei (lotului) era depasit in mod flagrant. Ca au trecut asemenea proiecte prin spaga la primarie este altceva dar ele nu trebuiau aprobate. Idem si pentru extinderea unor cladiri cu destinatie rezidentiala sau comerciala cu depasirea acestui coeficient.
2) multi dintre cetatenii care au apartament in bloc de locuinte sunt cei care au fost inainte expropriati din zone ce au fost sistematizate sau pur si simplu nu au putut sa isi cumpere o locuinta individuala datorita politicii din perioada comunista, asadar nu a fost chiar alegerea lor sa se mute acolo pentru a putea mai apoi critica pe altii.
3) dubla impozitare este o problema separata si nu merita discutata aici. Doar pentru ca oile au acceptat cand s-au introdus aceste taxe si TVA-ul nu justifica aberatia juridica in sine.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) shoppy

Atata timp cat primaria nu vrea sa rezolve problema incadrarea cauzelor nu e importanta. Primaria urla ca face pentru oricine dar asta nu inseamna pentru toti si asa fiecare se uita pe sub sprancene la ceilalti, asa si eu ii consider nesimtiti pe aia de la bloc care parcheaza pe trotuar sau pe marginea drumului si ma doare in cot ca e un loc de parcare la 5 apartamente.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) telvanni

@fider
In cartierele mari rezidentiale primaria ar fi obligata fie sa construiasca parcari subterane fie sa limiteze acordarea numerelor de inmatriculare in baza existentei unui loc de parcare.

In aceasta situatie s-ar face economii foarte mari cu functionarii din politie care lucreaza la inmatriculari/numere auto pentru ca nu va mai putea nimeni sa-si inmatriculeze masina neavand loc de parcare (sau aproape nimeni)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) George

Sunt de acord cu Dr2005 si Dominatrix, in orice tara civilizata e obligatoriu sa-ti construiesti garaj la casa si nici nu primesti autorizatie de construire fara. Chiar daca la noi s-au dat astfel de autorizatii, se subintelege ca proprietarul este obligat sa-si parcheze in curte masina (daca nu a simtit nevoia de garaj, treaba lui) si nu poate invoca niciun subterfugiu ieftin pentru a ocupa domeniul public cu masina. Este inadmisibil, mergeti in Ungaria si incercati acolo sa parcati in fata casei, sub cuvant ca in curte faceti gratar   :twisted:
Asa ca baietii de pe Marinescu Constantin sa faca bine sa parcheze in curti. Despre exproprieri, asta e deja SF, si nu prea vad sensul, cata vreme strada nu se prelungeste pana in Trafic Greu. Iar daca se prelungeste, e suficient sa nu se parcheze pe strada, bucata aia chiar nu merita o expropriere, mai ales daca se va face, intr-un final apoteotic, pasajul subteran de la Razoare.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423813 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use