Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022)

380 posts, 54576 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) aztec

Corecta observatia.

Ceva trebuia sa cedeze.

Ori se oprea aitocarul brusc de la 50 m in...2 cm.. dar nu cred ca avantaja niciunul din pasageri...

Ori ceda portalul...ori ceda autocarul.

Ce s-a şi intamplat

Varianta cea mai " convenabilă" era o deformare plastica a portalului si trecerea la limita a autocarului pe sub..dar...nu pt asta sunt limitatoarele...

Solutii...
Renuntarea la bara fixa si montate limitatoare flexibile, mai multe...din ce in ce mai dure pana la limita pasajului...

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) andrei11

aztec wrote:
Solutii...
Renuntarea la bara fixa si montate limitatoare flexibile, mai multe...din ce in ce mai dure pana la limita pasajului...

Da...eventual primul limitator pus la Cimitirul Bellu / Pod Mihai Bravu de la fostul Abator...
:rofl:
Cum e acum e ok, două sunt de ajuns, unul light şi unul strong.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) ByOnu

Dar un marcaj rutier din termoplast cu rezonanță care produca vibratii si sa te faca atent la situatie si indicatoare? Ca pe autostrada cand te apropii de o zona de iesire.p

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) andrei11

Exagerare, totuşi suntem în oraş,  nu pe autostradă ! Adică vrei să spui că NU vezi ditamai limitatorul cu indicatorul respectiv 3,5 m ?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) survola

aztec wrote here:
Ori se oprea aitocarul brusc de la 50 m in...2 cm.. dar nu cred ca avantaja niciunul din pasageri...
Ori ceda portalul...ori ceda autocarul.

Cred că totuși autocarul a oprit în 2 cm, cupă ce a căzut „ghilotina” pe el.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) aztec

Din toate pozele vazute NU a cazut.
S-a smuls partial dar ramas prins in beton, deformand prinderea nu si facand parghie pe acoperis...deci tot a avut  nu 2 cm..ci metrii.

Ciudat e ca citeac ca cica vor sa dea in judecata firma de turism si statul roman...

De sofer nu spun nimic.
La el merge scuza ca nu a vazut.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) survola

Ei au avut contract cu agenția, nu cu șoferul.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Mircea G

aztec wrote here:
.......cica vor sa dea in judecata firma de turism si statul roman...

Absolut normal  sa dai in judecata statul roman . Asa ceva nu trebuia sa se intimple , nu protejezi niste " nioane " de pe tavanul pasajului cu pretul vietii oamenilor. Toate sistemele de siguranta au referiri clare la protectia  pasagerilor , pina si limitatoarele de viteza din cauciuc , fac referire la disconfortul pasagerilor .
Lucrare facuta la furaciune , de niste analfabeti functionali . Primaria a mai facut si greseala sa arate o poza cu armarea fundatiei , dar tocmai aia ii acuza . In poza se vede clar ca tija filetata este de tip " bricolaj " , nu de inalta rezistenta , neagra  , si dupa cum a fost smulsa din beton , este clar ca nu a fost lucrata cum trebuie , sudata de o placa in fundatie , indoita .

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Dar cu Romania ce contract au avut?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) survola

Eu îi răspundeam lui @aztec .
Probabil agenția de turism sau asigurătorul ei se va îndrepta spre firma de autocare și/ sau spre șofer.
Cu administratorul drumului nu știu ce contract are sau nu are cineva, dar la Art.5, (6) din Codul Rutier scrie că
„În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a stării tehnice necorespunzătoare a drumului public, a nesemnalizării sau a semnalizării necorespunzătoare a acestuia, precum și a obstacolelor ori lucrărilor care se executa pe acesta, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor răspunde, după caz, administrativ, contravențional, civil sau penal, în condițiile legii.”
Acum să vedem ce va spune instanța, dacă semnalizarea a fost / este corespunzătoare sau nu.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) aztec

Vina statului roman era daca portalul avea 3.49 cm sau mai jos.

Vina statului roman e ca nu a controlat ca soferul sa conduca legal conform legii...si sa existe Soferul nr 2, pe parcurs si la intrarea in tara...

Din momentul in care soferul a condus 1 min peste regulamentul rutier cf transportului de persoane...este ceva ce deja este in afara legii...
Poate fi similar cu a te urca baut la volan si apoi sa dai vina pe drum ca a virat la dreapta si tu nu.

Restul, oricat am vrea sa dam vina pe primar...e cancan.

Sa nu uitam un lucru....dupa 13 ore la volan...plus cate a mai avut inainte...putea sa nu vada un semafor...si sa intre pe rosu in intersectie...sa loveasca alte masini...sa intre pe trotuar si sa omoare pietonii....etc.
Exista o legislație, trebuie respectata...altfel..merge si asa...el daca nu a resectat....atunci....

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) orex

Ce sa faca si penibilul ala de avocat, decat sa traga spuza pe turta soferului, ca doar de acolo ii sar banii in bozonar, nu?!
Vrea sa recupereze paguba materiala pe spezele PS4? N-are cum, in veci! Totul era semnalizat corespunzator!
Problema e, ca din prostia lui (a soferului) a murit un OM! N-a cazut ”portalul” pe autocar intempestiv, ci autocarul l-a acrosat de asemenea maniera de n-a ramas in picioare!
PS
Pana sa apara super ”portalul” la pasajul Unirii, nu erau/sunt acelasi gen la subtraverasarea cailor ferate, de cand haul si bargaul?! :yes:

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) shoppy

Daca gasesti tu in codul rutier sau normele de constructii specificatii pentru numar si diametru minim pentru buloanele de la poarta gabaritica, mult succes, sa postezi si link-ul. Cel mult o sa gasesti ca trebuie sa opreasca un vehicul care il loveste cu cel mult viteza legala de pe acel drum si ca trebuie sa se deformeze ca sa atenueze impactul, ceea ce a si facut.

Este si asta o meserie in tarile civilizate, se cheama "ambulance chaser", adica avocati care stau pe la spital sa-i convinga pe bolnavi ca o sa castige dezpagubiri daca o sa-i angajeze pe ei sa dea in judecata statul, primaria, spitalul, ambulanta, politia, pompierii, oricine.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) orex

Pentru ”dezpagubiri”, nu se baga niciun avocat stagiar!
Cum de astălaltă veche, a ramas atat timp in picioare, ca era mult mai țeapană?!


 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2316 forum members have written 423875 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use