Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Știri și articole din presă

490 posts, 160447 views
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Presa despre Pasajul Basarab shoppy

Dupa ce acum cateva zile au spart trotuarul, acum au trecut la spart banda 1 in fata la Carrefour.

 



Re: Presa despre Pasajul Basarab rails

A apărut prima groapă în Pasajul Basarab

După exact o lună de la inaugurarea cu mare fast a Pasajului Basarab, prima groapă şi-a făcut apariţia în asfalt. Primăria Municipiului Bucureşti dă vina pe constructor, iar acesta tratează problema cu detaşare: "e o chestie locală".

"S-a umflat asfaltul, este foarte urât. Abia i-au dat drumul şi s-a umflat. Sunt numai gâlme în el'', a declarat un şofer de taxi pentru Realitatea TV.

Deoarece termenul de garanţie al lucrării este de 10 ani, Primăria Municipiului Bucureşti a pasat problema firmei constructoare.

"Este o chestie locală. Intervenim luni noapte, să fie gata până marţi dimineaţă. Nu ştim cauza apariţiei găurii în asfalt. Poate să fie o scurgere de motorină, că motorina îl mănâncă pe asfalt. Sau poate fi de la temperaturile mari de până la 70 de grade la nivelul solului, legată şi cu apa care a curs duminică seară mai ales'',  a spus directorul executiv al firmei constructoare, Grigore Verenciuc.

sursa: http://www.adevarul.ro/actualitate/VIDE ... 47993.html

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Serban

http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 31924.html

Ca a aparut o groapa pe pasaj, e inadmisibil....dar sa afirmi ca "e plin de gropi" e nesimtire curata

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab DanCld

Eu am mers aproape zilnic cu masina pe acolo de la o saptamana de la inaugurare; pe sensul spre Grozavesti in dreptul Carrefour am inceput deja sa simt in volan faptul ca s-au format "canale" sau "santuri" longitudinale urmand traseul rotilor masinilor care parcurg pasajul - un inceput al unei situatii similare cu ce e foarte vizibil pe centura din cauza camioanelor.

Nu exclud ca din cauza vitezei mari sa asistam in curand chiar la accidente de dat la televizor.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Dominatrix

Reporterii de la RL nu au avut nici macar bunul simt sa se informeze cu privire la perioada de garantie a lucrarii:
Romania Libera wrote:
Construcţia efectivă a podului a costat 170 milioane de euro, ceea ce înseamnă că acesta se amortizează în perioada sa de garanţie (5 ani - n.red.)"
Si o dau si in balarii:
Romania Libera wrote:
La momentul inau-gurării, Inspectoratul de Stat în Construcţii (ISC) l-a acuzat pe primarul Sorin Oprescu că încalcă legea, pentru că nu a făcut recepţia finală a construcţiei.
Cum sa faci receptia finala, din moment ce acela este ultimul document care trebuie intocmit, si se face abia la incheierea perioadei de garantie, adica peste 10 ani :!: Nici macar receptia provizorie nu avea cum sa se faca, intrucat lucrarile inca nu s-au finalizat in totalitate.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab ioan

DanCld wrote:
Eu am mers aproape zilnic cu masina pe acolo de la o saptamana de la inaugurare; pe sensul spre Grozavesti in dreptul Carrefour am inceput deja sa simt in volan faptul ca s-au format "canale" sau "santuri" longitudinale urmand traseul rotilor masinilor care parcurg pasajul - un inceput al unei situatii similare cu ce e foarte vizibil pe centura din cauza camioanelor.

Nu exclud ca din cauza vitezei mari sa asistam in curand chiar la accidente de dat la televizor.



Si eu trec zilnic pe pod si nu am simtit nici o denivelare.....se merge foarte lin cu exceptia unui rost de dilatatie care s-a ridicat cu cativa milimetri pe o latime de un metru in sensul spre Titulescu.Acele santuri se formau numai daca se stationa pe pod cu un camion foarte greu pe o caldura foarte mare...Deocamdata e ok

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab rails

Cum se vede Bucureştiul de pe pilonii pasajului Basarab

Pasajul Basarab este cea mai mare lucrare de infrastructură urbană din România şi noul simbol al oraşului Bucureşti. Iată cum se vede Capitala din cel mai înalt punct al pasajului Basarab!

Pasajul Basarab a fost finalizat după 5 ani şi patru luni de la începutul lucrărilor. Pasajul este construit de compania spaniolă FCC Construction împreună cu compania italiană Astaldi. Costurile realizării pasajului au fost estimate inițial la 60 de milioane euro, ulterior au urcat la 210 milioane euro, iar în final au ajuns în la 255 de milioane de euro.

Pasajul Basarab are aproape 2 kilometri, iar punctul principal este podul hobanat din zona gării CFR Basarab (susținut de cabluri conectate la piloni). Pilonii care au o înălțime de 84 de metri sunt prinși de către 60 de hobane (3.000 de cabluri) care susțin un tablier cu lățimea de 44 de metri, acest lucru find un record în Europa.


Pe forumul comunităţii Metrou Uşor puteţi vedea fotografii cu oraşul văzut de sus la apusul soarelui şi pe întuneric din pilonii pasajului Basarab.

SURSA: forum.metrouusor.com

articol & poze (pe care deja le stiti :) ): http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 50529.html

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Dominatrix

Pasajul Basarab crește prețurile la terenurile din zonă

După construirea noului pasaj, zona a devenit interesantă pentru investitori. Cei care sunt deja plasați lângă pasaj, precum Carrefour Orhideea, raportează creșteri impresionante ale vânzărilor.

Dezvoltatorii de clădiri de birouri au început să caute terenuri pentru construit clădiri într-o nouă zone: în afară de CBD (Central Business District) şi Floreasca-Barbu Văcărescu, o zona căutată a devenit Basarab, după inaugurarea podului din zonă, arată reprezentanţii Colliers International România într-un raport citat de MONEY.RO.

A doua jumătate a acestui an ar putea aduce o intensificare a activităţii tranzacţionale – mai multe tranzacţii începute în 2010 s-ar putea finaliza acum. De asemenea, ne putem aştepta la o creştere a cererii, susţinută de perspectivele bune de creştere economică care au readus Romania, şi în special Bucureştiul pe agenda investitorilor, mai arată analiza.

Sursa: http://b365.ro/news/pasajul ... -din-zona/

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Basarab Dr2005

Trebuie amintit că majoritatea terenurilor din jurul podului au fost naţionalizate (cam ăsta ar fi termenul, că s-au cam luat cu japca, ca şi cele de pe Berzei) când au început lucrările la pasaj şi apoi vândute pe sume de nimic unor rechini imobiliari. Evident, aceştia au aşteptat inaugurarea măreţei ctitorii de către cel mai iubit fiu al oraşului, întâiul şi gloriosul lider al capitalei Republicii Socialiste România Tovarăşul Primar Profesor Universitar Doctor Sorin Mircea Oprescu pentru ca apoi să le pună în vânzare, la preţuri cu mult mai mari.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Dominatrix

Dr2005 wrote:
Trebuie amintit că majoritatea terenurilor din jurul podului au fost naţionalizate (cam ăsta ar fi termenul, că s-au cam luat cu japca, ca şi cele de pe Berzei) când au început lucrările la pasaj şi apoi vândute pe sume de nimic unor rechini imobiliari.
Nu ai dreptate. La Basarab s-au expropriat STRICT terenurile necesare pasajului, restul parcelelor au ramas in posesia vechilor proprietari. Nu s-a vandut nimic nimanui.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Basarab Dr2005

Mda, de aia s-a luat toată fabrica de bere şi s-au demolat toate construcţiile de pe dreapta Şos. Orhideelor (deşi acum se observă că nu deranjau cu nimic podul).

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Dominatrix

Nu m-am exprimat suficient de clar: doar terenurile si casele afectate de trama stradala si de zona "de siguranta" din jurul ei (trotuare etc.) au facut obiectul exproprierilor. Au fost cazuri la Basarab unde dintr-o casa doar camerele de la strada s-au expropriat, restul a ramas proprietarului. Pe de alta parte, daca o casa este afectata de noua strada, si din punct de vedere tehnic nu se poate demola doar partea expropriata, evident ca se va demola toata, dar terenul de sub ea, neafectat de expropriere, ramane in posesia vechilor proprietari. Asa s-a intamplat si pe Orhideelor. Cat despre fabrica de bere, poate ca s-a exagerat cu exproprierile, dar cred ca stii ca inca din 2005 productia a fost stopata, iar Brau Union Romania (filiala a Heineken) s-a mutat la Constanta.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab subway guru

Dr2005 wrote:
Mda, de aia s-a luat toată fabrica de bere şi s-au demolat toate construcţiile de pe dreapta Şos. Orhideelor (deşi acum se observă că nu deranjau cu nimic podul).

Amice esti intr-o profunda eroare, in ambele subiecte! Nu s-a luat decat 'poarta' din fabrica de bere iar exproprierile s-au facut strict pana la marginea trotuarului.
Nu mai face 'aprecieri' de genul ca 'nu deranjau cu nimic podul' pt ca dovedesti 'crasa' necunoastere sau cel putzin o grava lipsa de 'spirit de observatzie'... :(
Toate bune!

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2307 forum members have written 423131 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use