Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

4919 posts, 1313201 views
 
Go to page:  1  ... 338 339 340 341 342 343 344  ... 352
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente survola

Este incredibil ce se întâmplă de ceva vreme cu vehiculele noi, tramvaie si autobuze.

 


Re: Accidente / incidente Albert

Incendiu in zona motorului.

 


Re: Accidente / incidente idk_vlad

Incredibil așa ceva, în ritmul ăsta la anul rămânem cu Citaro E3/E4, Bucur LF ca cele mai noi vehicule din parcul STB… :evil:

 


Re: Accidente / incidente omirica

Să nu exagerăm.

 


Re: Accidente / incidente idk_vlad

Eram sarcastic, nu exageram.

Totodată, dacă se dorește, nu se poate comanda un întreg autobuz nou de la Otokar?

 


Re: Accidente / incidente Nenea_titi

Important este de la ce a pornit. Scurtcircuit, scurgere, preîncălzitor (am văzut autobuz care a luat foc de la preîncălzitor). Avea reviziile la zi? Autobuzul are 5 ani și probabil peste 300000 km. La așa rulaj, necesită și ele o atenție, sunt mașini de transport persoane nu deșeuri la groapă. Din păcate, observ tot mai multe Otokare pătate de motorină, după alimentare. Nu șterge nimeni motorina scursă, acolo se acumulează praf. Nu că asta ar fi sursa, dar la motor e praf, etc. Apoi și la mașinile astea la o vârstă (ani sau km) se verifică diverse ( izolații, furtune, etc).

Părerea mea e că e PA. Structura poate fi afectată de incendiu. Repararea poate să nu fie sigură.

 


Re: Accidente / incidente omirica

Nimic nu se poate comanda în afara unei proceduri de achiziții publice.

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Avand in vedere ca vehiculele sunt "servisate" de reprezentanta, sunt curios daca vor fi buni de plata.

Doar sa nu fie vorba despre ...furtune si bidoane, ca atunci se schimba povestea.

 


Re: Accidente / incidente ANTENA

Dacă sunt reviziile făcute la zi și nu a fost o mână criminală atunci sunt buni de plată, avem 8 ani de garanție

 


Re: Accidente / incidente Nenea_titi

Vinovați pot fi:
- Producătorul ( deși mașina are o vârstă și un număr de km, cum am spus , necesită ceva inspecții periodice. Dacă mașina era nouă adică se întâmpla la foarte început, atunci era de înțeles producătorul 100%).
- Service. A efectuat toate inspecțiile din cartea tehnică? Faptic nu scriptic? Dacă nu le-a efectuat, sau efectuat defectuos,e bun de plată. Trebuie anchetați și ăia.
- Autobaza. Și-a băgat nasul pe unde nu trebuie? Vorba cuiva, mâna criminală? Sabotaj?  Șoferul a făcut ciubuc și a scos furtunul să ia motorină și a pus-o repede la loc? Deși motorina se aprinde greu. Dar cu praf și vaselină și alte combinații, un incendiu e inerent.  STB nu e exemplu de mentenanță.

Apropo, parcă tot la Militari a luat foc un Citaro, mai vechi e drept, dar există precedent.

Se pare că STB oricum ar fi, nu știe să gestioneze vehicule noi. Incendii au tot fost, vezi Brăila, Galați, Brașov, Craiova dar și în lume . Dar culmea, acolo nu se face atâta caz dacă ia foc un autobuz.
Rămâne de văzut cauza.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ADK

În București foarte rar au luat foc vehicule de-a lungul timpului, mai ales în totalitate sau aproape (cât să nu mai ai ce repara, doar să iei piese), iar cele mai noi cazuri le știu acum (un troleibuz ceva mai vechi și un autobuz relativ nou). Nu includ cele câteva incendii, cum au mai existat (nu sunt însă la curent cu toate).

Cred că ultimul vehicul ars complet până la cele de acum, a fost în anii '90 un tramvai V3A de tip 1970, parcă cu numărul #123, în rest, nu știu niciunul și nici n-am auzit măcar (nici de daună-totală în urma unor accidente, cel puțin nu după anul 2000). Mai lipsește un electric și e tacâmul complet... Măcar Imperio este semi-reparabil.

 


Re: Accidente / incidente Albert

Dar eu nu știu să fi luat foc niciun Citaro. Sau a luat?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ADK

Un incendiu ceva mai minor parcă știu unui E3, dar ars în totalitate nu, în schimb daună-totală e 4661 (mai sus mă refeream la parcul vechi, că nu știu niciunul accidentat irecuperabil, dar asta nu înseamnă că nu e posibil să fi existat, doar nu "le știu eu pe toate"...).

E3-ul ăla cu reclamă lovit ceva mai rău acum mai mult timp la Rebreanu care e? Intuiesc că a fost reparat...

 


Re: Accidente / incidente idk_vlad

Din câte observ, 6490 cred că poate fi reparat. Da, va costa enorm, dar din poze deduc că îi trebuie un motor nou, toată partea din spate + o parte din acoperiş, interior nou, geamuri noi şi uşi noi. Atâta timp cât nu i-a fost afectată structura de rezistenţă şi şasiul, cred că se poate salva, deoarce aici a ars mult mai puţin faţă de 5312.

Din gama autobuzelor ireparabile mai face parte şi 4108.

 


Go to page:  1  ... 338 339 340 341 342 343 344  ... 352
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2314 forum members have written 423859 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use