Topic: Metrou File de Poveste
766 posts, 270320 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
cris_m
Paravanul intr-adevar este acolo, dar daca te uiti la randul de pe partea opusa... pare ceva diferit.
Paravanul intr-adevar este acolo, dar daca te uiti la randul de pe partea opusa... pare ceva diferit.
- ByOnu
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
cris_m
Intrebarea nu o sa apara in materialul reportajului... 30 de ani mai tarziu...
Intrebarea nu o sa apara in materialul reportajului... 30 de ani mai tarziu...
- nokia2110
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
ByOnu
Au fost doua seturi:
1. Prototipurile 01 si 02 care dupa efectuarea probelor inainte de inaugurare s-au intors la Arad pentru modificari / casare (se presupune ca vagonul diesel utilitar VS01 fabricat spre finalul anilor '80 ar proveni din unul dintre vagoanele ramelor 01/02).
2. Ramele 001 si 002 fabricate undeva in timpul fabricarii seriei 100, in prima jumatate a anilor '80. Acestea nu sunt epocale, sunt niste rame seria 100, doar numarul de parc facand diferenta. Dintre acestea, mai exista REM001 pastrata de Rex cel mai probabil fix pentru numarul ei - din nou, nereprezentativa istoric.
Au fost doua seturi:
1. Prototipurile 01 si 02 care dupa efectuarea probelor inainte de inaugurare s-au intors la Arad pentru modificari / casare (se presupune ca vagonul diesel utilitar VS01 fabricat spre finalul anilor '80 ar proveni din unul dintre vagoanele ramelor 01/02).
2. Ramele 001 si 002 fabricate undeva in timpul fabricarii seriei 100, in prima jumatate a anilor '80. Acestea nu sunt epocale, sunt niste rame seria 100, doar numarul de parc facand diferenta. Dintre acestea, mai exista REM001 pastrata de Rex cel mai probabil fix pentru numarul ei - din nou, nereprezentativa istoric.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
nokia2110
La 001 şi 002 originale mă refeream. Păcat că nu au fost păstrate.
Da' metrourile alea vopsite în bleu de ce nu au circulat? Prea avansate pentru "Metrorex"-ul anilor '90?
Şi de ce M3 nu e M2 şi M2 nu e M3? Că M3 a apărut înainte de M2, deci conform ordinii aparaţiei magistralelor ar fi trebuit să fie M2, iar M2, fiind a 3-a apărută ar trebui să fie M3.
La 001 şi 002 originale mă refeream. Păcat că nu au fost păstrate.
Da' metrourile alea vopsite în bleu de ce nu au circulat? Prea avansate pentru "Metrorex"-ul anilor '90?
Şi de ce M3 nu e M2 şi M2 nu e M3? Că M3 a apărut înainte de M2, deci conform ordinii aparaţiei magistralelor ar fi trebuit să fie M2, iar M2, fiind a 3-a apărută ar trebui să fie M3.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Vezi că le încurci. Despre care M 3 vorbeşiti ?
Pe timpurile acelea M 1 era Republica - Semănătoarea şi Eroilor - I.R.E.M.O.A.S.
Vezi că le încurci. Despre care M 3 vorbeşiti ?
Pe timpurile acelea M 1 era Republica - Semănătoarea şi Eroilor - I.R.E.M.O.A.S.
- nokia2110
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
Robert24
M2, fireste, in 1986 odata cu inaugurarea primului tronson - Piata Unirii - Dep IMGB.
M3 sub aceasta denumire a fost folosit prima data la inaugurarea tronsonului Gara de Nord - Dristor 2.
M2, fireste, in 1986 odata cu inaugurarea primului tronson - Piata Unirii - Dep IMGB.
M3 sub aceasta denumire a fost folosit prima data la inaugurarea tronsonului Gara de Nord - Dristor 2.
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
Hawkuletz
Si eu imi amintesc ca atunci cand s-a deschis Gara de Nord - Dristor 2, acela a fost numit M3 (avea si schema de culoare diferita, cu fundal portocaliu la panourile cu traseul din statii).
Apoi la un moment dat s-a contopit cu M1 (cred ca prin perioada in care magistrala de Industriilor/Preciziei a fost limitata la Eroilor), iar apoi, cand s-a dat in circulatie tronsonul spre Anghel Saligny, M3 a fost Preciziei - Anghel Saligny.
Si eu imi amintesc ca atunci cand s-a deschis Gara de Nord - Dristor 2, acela a fost numit M3 (avea si schema de culoare diferita, cu fundal portocaliu la panourile cu traseul din statii).
Apoi la un moment dat s-a contopit cu M1 (cred ca prin perioada in care magistrala de Industriilor/Preciziei a fost limitata la Eroilor), iar apoi, cand s-a dat in circulatie tronsonul spre Anghel Saligny, M3 a fost Preciziei - Anghel Saligny.
- messe
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
messe
Daca nu gresesc, si vagoanele IVA care deserveau cele doua magistrale aveau cromatica diferita: rosii spre Crangasi si galbene spre Preciziei.
Daca nu gresesc, si vagoanele IVA care deserveau cele doua magistrale aveau cromatica diferita: rosii spre Crangasi si galbene spre Preciziei.
- andrei11
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
GPS
M3 a fost utilizat și pentru tronsonul Eroilor - Industriilor (actual Preciziei) înainte de 2009.
Hawkuletz wrote here:
Si eu imi amintesc ca atunci cand s-a deschis Gara de Nord - Dristor 2, acela a fost numit M3 (avea si schema de culoare diferita, cu fundal portocaliu la panourile cu traseul din statii).
Apoi la un moment dat s-a contopit cu M1 (cred ca prin perioada in care magistrala de Industriilor/Preciziei a fost limitata la Eroilor), iar apoi, cand s-a dat in circulatie tronsonul spre Anghel Saligny, M3 a fost Preciziei - Anghel Saligny.
M3 a fost utilizat și pentru tronsonul Eroilor - Industriilor (actual Preciziei) înainte de 2009.
📖 Pagination options