Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Metrou File de Poveste

766 posts, 270320 views
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste andrei11

Mai degrabă aş spune că e un paravan între scaun şi uşă.

 


Re: Metrou File de Poveste cris_m

Paravanul intr-adevar este acolo, dar daca te uiti la randul de pe partea opusa... pare ceva diferit. :think:

 



Re: Metrou File de Poveste cris_m

Intrebarea nu o sa apara in materialul reportajului... 30 de ani mai tarziu...  :lol:

 


Re: Metrou File de Poveste nokia2110

Dar de ce 001 şi 002 nu au supravieţuit?     :evil:

 


Re: Metrou File de Poveste ByOnu

Au fost doua seturi:

1. Prototipurile 01 si 02 care dupa efectuarea probelor inainte de inaugurare s-au intors la Arad pentru modificari / casare (se presupune ca vagonul diesel utilitar VS01 fabricat spre finalul anilor '80 ar proveni din unul dintre vagoanele ramelor 01/02).

2. Ramele 001 si 002 fabricate undeva in timpul fabricarii seriei 100, in prima jumatate a anilor '80. Acestea nu sunt epocale, sunt niste rame seria 100, doar numarul de parc facand diferenta. Dintre acestea, mai exista REM001 pastrata de Rex cel mai probabil fix pentru numarul ei - din nou, nereprezentativa istoric.

 


Re: Metrou File de Poveste nokia2110

La 001 şi 002 originale mă refeream. Păcat că nu au fost păstrate.
Da' metrourile alea vopsite în bleu de ce nu au circulat? Prea avansate pentru "Metrorex"-ul anilor '90?
Şi de ce M3 nu e M2 şi M2 nu e M3? Că M3 a apărut înainte de M2, deci conform ordinii aparaţiei magistralelor ar fi trebuit să fie M2, iar M2, fiind a 3-a apărută ar trebui să fie M3.

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Vezi că le încurci. Despre care M 3 vorbeşiti ?
Pe timpurile acelea M 1 era Republica - Semănătoarea şi Eroilor - I.R.E.M.O.A.S.

 


Re: Metrou File de Poveste nokia2110

Şi atunci când au început să fie denumite M1, M2, M3?

 


Re: Metrou File de Poveste Robert24

M2, fireste, in 1986 odata cu inaugurarea primului tronson - Piata Unirii - Dep IMGB.
M3 sub aceasta denumire a fost folosit prima data la inaugurarea tronsonului Gara de Nord - Dristor 2.

 


Re: Metrou File de Poveste Hawkuletz

Si eu imi amintesc ca atunci cand s-a deschis Gara de Nord - Dristor 2, acela  a fost numit M3 (avea si schema de culoare diferita, cu fundal portocaliu la panourile cu traseul din statii).
Apoi la un moment dat s-a contopit cu M1 (cred ca prin perioada in care magistrala de Industriilor/Preciziei a fost limitata la Eroilor), iar apoi, cand s-a dat in circulatie tronsonul spre Anghel Saligny, M3 a fost Preciziei - Anghel Saligny.

 


Re: Metrou File de Poveste messe

Daca nu gresesc, si vagoanele IVA care deserveau cele doua magistrale aveau cromatica diferita: rosii spre Crangasi si galbene spre Preciziei.

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Greşeşti.  :bere:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste GPS

Hawkuletz wrote here:
Si eu imi amintesc ca atunci cand s-a deschis Gara de Nord - Dristor 2, acela  a fost numit M3 (avea si schema de culoare diferita, cu fundal portocaliu la panourile cu traseul din statii).
Apoi la un moment dat s-a contopit cu M1 (cred ca prin perioada in care magistrala de Industriilor/Preciziei a fost limitata la Eroilor), iar apoi, cand s-a dat in circulatie tronsonul spre Anghel Saligny, M3 a fost Preciziei - Anghel Saligny.


M3 a fost utilizat și pentru tronsonul Eroilor - Industriilor (actual Preciziei) înainte de 2009.

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423814 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use