Topic: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
850 posts, 261324 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Ai uitat de abonamentul de 90 minute ?
1(10) / M1 + 5 este mai logic decât un tramvai Dristor - Aeroport Băneasa.
Trebuie făcut un studiu până unde e aglomerat 330 pe Barbu Văcărescu. Mi-e frică că 330 să nu se golească în zona << Pipera >>.
Ai uitat de abonamentul de 90 minute ?
1(10) / M1 + 5 este mai logic decât un tramvai Dristor - Aeroport Băneasa.
Trebuie făcut un studiu până unde e aglomerat 330 pe Barbu Văcărescu. Mi-e frică că 330 să nu se golească în zona << Pipera >>.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
PTMZ
Înțeleg argumentul cu biletul temporizat de 90 de minute, dar relația Obor - Barbu Văcărescu, o distanță nu foarte mare, cum o acoperi altfel cu un mijloc de transport direct? 36 te lasă în inima Teiului, deci ai de luat 182 sau 282 până la Barbu Văcărescu (mai mult 282, totuși), iar până la 5 iei 1/10/M1. Ca destinație, nu mă refer la metrou la Dinamo, ci la Ceaikovski, Verdi, Floreasca... Zona intermediară, practic. Un tramvai, cel puțin, nu ai cum să-l întorci decât la Aero Băneasa sau la complex după extensie.
Hai, poate nu l-aș păstra până în Titan, dar până pe la Obor sau Iancului tot trebuie să rămână.
Înțeleg argumentul cu biletul temporizat de 90 de minute, dar relația Obor - Barbu Văcărescu, o distanță nu foarte mare, cum o acoperi altfel cu un mijloc de transport direct? 36 te lasă în inima Teiului, deci ai de luat 182 sau 282 până la Barbu Văcărescu (mai mult 282, totuși), iar până la 5 iei 1/10/M1. Ca destinație, nu mă refer la metrou la Dinamo, ci la Ceaikovski, Verdi, Floreasca... Zona intermediară, practic. Un tramvai, cel puțin, nu ai cum să-l întorci decât la Aero Băneasa sau la complex după extensie.
Hai, poate nu l-aș păstra până în Titan, dar până pe la Obor sau Iancului tot trebuie să rămână.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
Ai uitat de cand linia 5 avea traseul Granitul - Aero Baneasa prin 2004? Dar prin 2008-09 când întorcea la Obor?
Ai uitat de cand linia 5 avea traseul Granitul - Aero Baneasa prin 2004? Dar prin 2008-09 când întorcea la Obor?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
PTMZ
Nu, tocmai. 5 la Obor chiar era utilizat.
Nu, tocmai. 5 la Obor chiar era utilizat.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
Da, dar la Obor nu a fost niciodată și nici nu o sa fie capătul unei linii pentru ca acolo nu exista un terminal propriu. De fiecare data când o linie a avut ca terminal Obor a fost din cauza unei devieri a traseuluil pe termen scurt, nu definitiv. La fel și in cazul lui 5, avea capătul la Obor din cauza lucrărilor de pe Tunari, nu pentru ca au ales cei de la STB ca ar fi mai bine sa opreasca acolo.
PS
Dacă poate sa îmi răspundă cineva care știe, tramvaiele de pe 5 la Obor când o iau către Sf. Gheorghe de pe Ștefan Cel Mare pe Calea Mosilor, vatmanul mai coboară ca sa schimbe direcția macazului sau au activat macazul automat?
Da, dar la Obor nu a fost niciodată și nici nu o sa fie capătul unei linii pentru ca acolo nu exista un terminal propriu. De fiecare data când o linie a avut ca terminal Obor a fost din cauza unei devieri a traseuluil pe termen scurt, nu definitiv. La fel și in cazul lui 5, avea capătul la Obor din cauza lucrărilor de pe Tunari, nu pentru ca au ales cei de la STB ca ar fi mai bine sa opreasca acolo.
PS
Dacă poate sa îmi răspundă cineva care știe, tramvaiele de pe 5 la Obor când o iau către Sf. Gheorghe de pe Ștefan Cel Mare pe Calea Mosilor, vatmanul mai coboară ca sa schimbe direcția macazului sau au activat macazul automat?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Pentru un traseu Obor - Aeroportul Băneasa nu-ţi trebuie două capete. Ce, troleibuzele care întorc la Gară la Coloane au "cap" ? Sau tramvaiul care întoarce la Pârvan are "cap" ? Sau troleibuzele care întorc la Stadionul Naţional au "cap"? Sau etc.
Pentru un traseu Obor - Aeroportul Băneasa nu-ţi trebuie două capete. Ce, troleibuzele care întorc la Gară la Coloane au "cap" ? Sau tramvaiul care întoarce la Pârvan are "cap" ? Sau troleibuzele care întorc la Stadionul Naţional au "cap"? Sau etc.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
PTMZ
@TrainWrecker cunosc faptul că Obor a fost un capăt temporar (am folosit frecvent traseul 5 când întorcea acolo) de aceea am și dat o alternativă, Iancului. Sau oricare alta (poftim, Dristor, să nu fie Faur). Ideea e să existe o legătură directă pe tronsonul solicitat al actualului 330, Obor - Barbu Văcărescu. Nu e distanță mare, e distanță medie (cam 3 km de la Obor la Ceaikovski), deci nu cred că ar avea rost să ne zgârcim la o astfel de linie, în ciuda abonamentului de 90 minute.
@TrainWrecker cunosc faptul că Obor a fost un capăt temporar (am folosit frecvent traseul 5 când întorcea acolo) de aceea am și dat o alternativă, Iancului. Sau oricare alta (poftim, Dristor, să nu fie Faur). Ideea e să existe o legătură directă pe tronsonul solicitat al actualului 330, Obor - Barbu Văcărescu. Nu e distanță mare, e distanță medie (cam 3 km de la Obor la Ceaikovski), deci nu cred că ar avea rost să ne zgârcim la o astfel de linie, în ciuda abonamentului de 90 minute.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
Inteles, dar oricum o dai nu vor schimba traseul lui 5 niciodata, daca vor sa faca o legatura intre Baneasa si Iancului/Dristor/Obor vor trebui sa infiinteze o linie diferita. Daca l-ar modifica pe 5 sa ajunga (de exemplu) la Obor, linia de pe Tunari va ramane nefolosita, lucru care nu se va intampla.
Inteles, dar oricum o dai nu vor schimba traseul lui 5 niciodata, daca vor sa faca o legatura intre Baneasa si Iancului/Dristor/Obor vor trebui sa infiinteze o linie diferita. Daca l-ar modifica pe 5 sa ajunga (de exemplu) la Obor, linia de pe Tunari va ramane nefolosita, lucru care nu se va intampla.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Ne omoară pur şi simplu << traseele tradiţionale >>
Ne omoară pur şi simplu << traseele tradiţionale >>
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
@andrei11 Ne omoara, dar, daca ai un segment de linie de tramvai modernizata tu ce faci cu ea? O lasi nefolosita ? Nu prea cred...
@andrei11 Ne omoara, dar, daca ai un segment de linie de tramvai modernizata tu ce faci cu ea? O lasi nefolosita ? Nu prea cred...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Şi mă încăpăţânez să o exploatez dacă nu mai foloseşte nimănui ?
Şi mă încăpăţânez să o exploatez dacă nu mai foloseşte nimănui ?
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
Pai cine ti-a zis ca nu o foloseste nimeni? Eu circul cu 5-ul si e destul de folosita, inclusiv de mine! Pai daca o luam asa desfiinteaza-l pe 24 ca am mers si cu ala si pe singura portiune dedicata liniei (Cea dintre Damaroaia si Pasaj CFR Grivita, circula gol!
Pai cine ti-a zis ca nu o foloseste nimeni? Eu circul cu 5-ul si e destul de folosita, inclusiv de mine! Pai daca o luam asa desfiinteaza-l pe 24 ca am mers si cu ala si pe singura portiune dedicata liniei (Cea dintre Damaroaia si Pasaj CFR Grivita, circula gol!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Aşa am dedus din discuţii.
Am exemplul liniei 55 care de la Iancului la Unirii ( şi viceversa ) circulă cu maxim 10 călători.
Pai cine ti-a zis ca nu o foloseste nimeni?
Aşa am dedus din discuţii.
Am exemplul liniei 55 care de la Iancului la Unirii ( şi viceversa ) circulă cu maxim 10 călători.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
PTMZ
Păi eu nici nu mi-am pus problema ca 5 să fie modificat, ci 330 să fie transformat într-o linie nouă de tramvai (33, 30, ceva de genul acesta). 5 actual e foarte util, trebuie doar refăcută infrastructura și luate tramvaie noi. Nu cred că are rost vreo modificare, alta decât o eventuală extensie la Băneasa. Cel mult vreo extensie sau comasare cu ceva din sud (deși în acest moment nu prea văd rostul).
TrainWrecker wrote here:
Inteles, dar oricum o dai nu vor schimba traseul lui 5 niciodata, daca vor sa faca o legatura intre Baneasa si Iancului/Dristor/Obor vor trebui sa infiinteze o linie diferita. Daca l-ar modifica pe 5 sa ajunga (de exemplu) la Obor, linia de pe Tunari va ramane nefolosita, lucru care nu se va intampla.
Păi eu nici nu mi-am pus problema ca 5 să fie modificat, ci 330 să fie transformat într-o linie nouă de tramvai (33, 30, ceva de genul acesta). 5 actual e foarte util, trebuie doar refăcută infrastructura și luate tramvaie noi. Nu cred că are rost vreo modificare, alta decât o eventuală extensie la Băneasa. Cel mult vreo extensie sau comasare cu ceva din sud (deși în acest moment nu prea văd rostul).
📖 Pagination options