Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)

616 posts, 167949 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii bogd_an

Am trecut acum vreo 2 ore pe acolo si am reusit sa arunc o privire, in treacat, pe panoul santierului:
Data inceperii constructiei: 26.10.2010
Data finalizarii constructiei: 26.09.2013
Am mai vazut si schele pe fiecare sens, intinse pe toata lungimea pasajului.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Utilizator anonim

Dominatrix wrote:
lucianho wrote:
Sper sa se faca precum modelul celui de la Obor...ca daca linia de tramvai va ramane in continuare langa pasaj mare rezolvare nu va fi...atat ca design cat si ca fluidizare a traficului...

Imposibil sa existe configuratia "ca la Obor". Citeste tot topicul si vei intelege de ce...


S-ar putea sa fie ca la Obor, cel putin asa stiu de la cei din directia de infrastructura a PMB.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii cornel001

3 ani, sunt nebuni ? e clar ca nu doar spoiesc peretii , fac ceva si cu linia de tramvai dar chiar si asa durata nu e cam mare ?

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii 3mil

Din cate imi amintesc si la pasajul de la Obor era pus un termen de finalizare tot asa de indepartat, dar a fost gata destul de repede, un an-un an si ceva. Sa speram ca si aici va fi la fel.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Dominatrix wrote:
lucianho wrote:
Sper sa se faca precum modelul celui de la Obor...ca daca linia de tramvai va ramane in continuare langa pasaj mare rezolvare nu va fi...atat ca design cat si ca fluidizare a traficului...

Imposibil sa existe configuratia "ca la Obor". Citeste tot topicul si vei intelege de ce...


S-ar putea sa fie ca la Obor, cel putin asa stiu de la cei din directia de infrastructura a PMB.
Stai ca nu mai inteleg nimic...daca vor sa fie ca la Obor, se apuca sa coboare nivelul liniei de metrou? :shock: Asta ar insemna inchidere totala o perioada lunga de timp, ceea ce mi se pare extrem de improbabil. Daca informatia ta e corecta, cred ca mai degraba vor desfiinta accesele de la metrou existente in prezent si le vor inlocui cu unele pe lateral, care sa coboare la "nivelul 2", sub linia de metrou, si apoi sa trebuiasca sa urci din nou ca sa ajungi la peron. Distractie, nu gluma!

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii laurashgeo

Am trecut azi prin pasaj si nu mai era asa aglomerat ca ieri. Au avut bunul simt ca daca tot au montat schelele sa nu rateze startul, au mutat toate indicatoarele alea de avertizare pe care le asezase fix pe axul drumului chiar langa schele, facand posibila circulatia pe ambele benzi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Utilizator anonim

Încep lucrările de reabilitare la Pasajul Muncii. Vezi restricțiile de circulație

Primăria Capitalei demarează lucrările de reabilitare a Pasajului Muncii. Lucrările se vor finaliza în 2012 și vor impune o serie de restricții de circulație pentru șoferii bucureșteni.
Pe 7 decembrie încep lucrările la Pasajul Muncii. Potrivit proiectului, pasajul va fi hidroizolat, vor fi refăcute liniile de tramvai, carosabilul, rețeaua de contact, dar și peroanele de tramvai. De asemenea, bretelele vor fi supralărgite la 2 sau 3 benzi pe sens, în funcție de segment, trotuarele vor fi refăcute, iar în interior pasajul va fi reabilitat cu materiale estetice și fonoabsorbante, au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei pentru B365.ro.

Lucrările vor fi terminate la începutul anului 2012. Până atunci, traficul va fi restricționat. Astfel, timp de o lună de zile vor fi menținute restricțiile în pasaj, apoi se vor muta pe bretele.

Reabilitarea Pasajului Muncii ar fi trebuit începută în 2006. Costul lucrării este de 9,7 milioane de euro.

http://b365.ro/news/incep-l...a%c8%9bie/€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Utilizator anonim

lucianho wrote:
Deci foarte probabil din weeekend linia 34 va fi deviata....


Linia 34 nu cred ca va fi afectata prea curand, momentan o sa lucreze in interior si zona centrala.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii bekxy

Momentele în care liniile actuale ale lui 34 din zona respectivă ar putea fi afectate sunt două:
- reconfigurarea carosabilului de pe bretelele de deasupra pasajului şi din giratoriu;
- "cuplarea" liniei vechi la capetele noului viaduct (sau ce-o ieşi) pe care va traversa 34 piaţa.
Cum suntem încă foarte departe de oricare dintre cele 2 evenimente (care, de altfel, cred că se vor petrece la momente apropiate), eu zic că raţionamentul lui Marian e foarte corect.

Referitor la configuraţia liniilor, eu văd două variante:
- Plasate exact ca la Obor, gurile de acces la metrou urmând a fi modificate în forma celor de la Obor (cam greu, ce-i drept). În acest caz cred că vor fi necesare coloane de susţinere pe mijlocul peronului.
- Plasate deasupra liniilor de metrou, urmând ca accesul la metrou să se facă aproximativ ca acum, între cele două linii. Nu ştiu dacă în acest caz ar fi necesare ceva coloane.
Oricum, mai mult mă îngrijorează zona mediană din capetele pasajului, care pare să fie cam îngustă (sper să cuprindă cele 2 linii)

Părerea mea este că, dincolo de reconfigurarea liniei de tramvai, la acest pasaj ar trebui refăcută şi izolaţia plafonului, deoarece sunt cîteva zone cu probleme.€

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii cornel001

"vor fi refacute liniile de tramvai, "
Pana la urma cum vor fi refacute ? Adica poate se refera a fi refacute ca pana acum, mai ales daca spun ca vor largi bretelele prin afectarea trotuarului, desi asta poate sa insemne orice. Marian, Gurule, nu aveti niscaiva "cartite" pe acolo sa ne spuna cum au de gand sa faca , adica planul final ? Ca e ceata mare..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Utilizator anonim

Va fi solutie ca la Obor, tramvai pe mijloc, modul de realizare este mai complicat.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii aztec

O stire...sa vedem ce putem extrage din ea

Pe 7 decembrie încep lucrările la Pasajul Muncii. Potrivit proiectului, pasajul va fi hidroizolat, vor fi refăcute liniile de tramvai, carosabilul, rețeaua de contact, dar și peroanele de tramvai. De asemenea, bretelele vor fi supralărgite la 2 sau 3 benzi pe sens, în funcție de segment, trotuarele vor fi refăcute, iar în interior pasajul va fi reabilitat cu materiale estetice și fonoabsorbante, au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei pentru B365.ro.

Lucrările vor fi terminate la începutul anului 2012. Până atunci, traficul va fi restricționat. Astfel, timp de o lună de zile vor fi menținute restricțiile în pasaj, apoi se vor muta pe bretele. De marți, 7 decembrie, circulația va fi blocată pe prima bandă pe ambele sensuri de mers.

Reabilitarea Pasajului Muncii ar fi trebuit începută în 2006. Costul lucrării este de 9,7 milioane de euro.€

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii aztec

La pasajul Lujerului costurile erau prevazute la 12 milioane de euro. Nu stiu cat a costat pana la urma.

La obor au fost   12 milioane de euro + 4,1 milioane de euro. (cel putin asa spun aici
http://www.gandul.info/news/dintr-o-reg ... it-4882553

Acum, daca se apuca sa il hidroizoleze ca pe cel de la lujerului.. sa vadem cat inseamna. E adevarat parametri sunt altii... dar iarasi,.. sunt doar date.
Nu stiu de ce, dar nu apare nimic oficial..

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Chev Celios

Pasajul de la Obor a fost modernizat odata cu 34.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 423094 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use