Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Linii de autobuze temporare ale STB (6XX)

818 posts, 335300 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) mastocitu

Am vazut astazi ca linia 616 s-a desfiintat Am vazut ca au fost postari ca 616 este inutila. Eu stau in Tei si pot sa va spun ca 616 era o linie foarte buna . Tramvaiul 16 nu are o fecventa foarte buna de sosire, iar in weekend este si mai rau Erau momente in timpul saptamanii in orele de virf in care 616 era atat de aglomerat pe portiunea Lizeanu -Domino incat nu puteai dacat sa stai ca o sardea in cutie. Plus ca era cald iarna si racoare vara in autobuz. O chestie buna care a fost inchisa , ca la romani.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Utilizator anonim

Cel mai probabil depoul Victoria a bagat ture in plus pe linia 16 avand in vedere ca au ramas cu surplus de parc dupa ce linia 34 a ramas mare parte la Dudesti.
Linia 616 nu avea alt scop decat sa inghita autobuze care puteau fi folosite foarte bine pe alte linii si pe viitoare linii naveta, sa nu ne chinuim cu gunoaie gen DAF si Rocar acolo cum a fost in prima zi pe 634.  :evil:

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Der Hofmeister

Linia 616 nu era chiar asa de inutila. E drept, circula in paralel cu linia 16 si nu-si justifica oarecum existenta. Insa calatori avea, fara doar si poate. Ce nu mi-a placut au fost pasele inutile intre autobaze: Pipera, apoi Floreasca, apoi Titan, apoi Nordului cu Ferentari, apoi doar Nordului, si din nou Pipera. Plus ca frecventa de circulatie nu o facea la prima vedere foarte atractiva, insa culmea, calatori chiar erau si de la Sf. Vineri la Lizeanu, autobuzele ajungeau incarcate la mai mult de jumatate din capacitate, ceea ce spune ceva. Dar, in fine...

O linie naveta inutila in forma actuala e 635. Ocolul pe la Polizu nu are nici un sens, mai ales ca nu aduce calatori in plus si nici nu ajuta la descongestionarea liniei 620, ca oricum nu ai ce descongestiona pe linia aceea, care circula mai mult goala intre Vasile Parvan si Piata Victoriei. De asemenea, nici ocolul pe Splaiul Independentei nu aduce vreun plus, insa solutia e una de compromis, data fiind situatia din terminalul de la Vasile Parvan, care e usor stramt de cand cu lucrarile. Insa, cu nitica bunavointa, s-ar putea intoarce foarte frumos in jurul scuarului triunghiular (sa ia lectii de la soferii de pe 104, daca sunt probleme  ), cu revenire prin Plevnei-Stirbei Voda-Dinicu Golescu (cu opriri la statia Piata Virgiliu) si mai departe traseul actual al liniei 635. Asadar, ori o fac cum trebuie, ori mai bine o omoara, ca si asa plimba aer degeaba in cea mai mare parte a zilei.

Linia 605 e si ea oarecum inutila, fiind dublata pe o importanta portiune de traseu de linia 112, de la Aeroportul Baneasa pana la Pasajul Aviatiei. Nu stiu care e cererea la Complex Baneasa, dar dat fiind orarul de circulatie netentant, nu cred ca dau buzna calatorii. Asadar, ar putea fi suspendata, iar turele de pe ea sa intre pe 112 (ca sa cresti capacitatea de transport pentru o transbordare facila la linia 5, concomitent cu infiintarea unei statii pe Bd. Aerogarii in zona terminalului de la Aeroport) si/sau alte trasee deficitare ale Autobazei Pipera.

Andrei, sa nu exageram: "gunoaiele" de care vorbesti si-au indeplinit demn misiunea cat timp au fost la putere in Bucuresti. DAF-urile, cel putin, au fost un exemplu de soliditate si eficienta, in special modelul Castrosua, pana cand au inceput sa cada in dizgratie. Si RdS-urile si IVECO-urile cam tot pe acolo se afla. Pana nu vom avea mai mult de 1000 de autobuze noi, sa ne bucuram ca avem cu ce salva situatia. Ca altfel...

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Dominatrix

Daca s-a suplimentat tramvaiul 16, atunci chiar nu avem de ce plange dupa autobuzul 616. In acest mod mai creste si frecventa tramvaielor spre Pipera, care si asa e cam jenanta, iar cerere ar fi la cate cladiri de birouri sunt acolo. Iar 616 oricum nu ajungea in Pipera. Singurul dezavantaj al desfiintarii liniei 616 e ca a ramas "descoperit" tronsonul intre Sf. Vineri si Sf. Gheorghe, care tronson e adevarat ca poate fi parcurs usor pe jos de multi (dar nu de toti!), dar oricum e aiurea sa trebuiasca sa mergi pe jos in conditiile in care ai o linie de tramvai aproape nou-nouta pe acest tronson care sta nefolosita...

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) mastocitu

Astazi am mers cu 16-le si toate tramvaiele pe care le-am vazut in traseu erau de la colentina, dar cum nu le-am vazut pe toate este posibil sa i-mi scapat turele de victoria si am intrebare daca 16-le o sa vina si din victoria oare o sa se dea drumul la macazul dreapta de pe stefan cel mare spre lizeanu? acum din cate i-mi dau seama nu este functional

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) 3mil

mastocitu wrote:
daca 16-le o sa vina si din victoria oare o sa se dea drumul la macazul dreapta de pe stefan cel mare spre lizeanu? acum din cate i-mi dau seama nu este functional

Vrei sa zici spre Viitorului, ca Lizeanu e la stanga.
Acel macaz este functional. Este intretinut permanent ca toate celelalte pe care se circula in mod curent pe ele. De circulat, nu stiu daca au trecut mai mult de 2-3 vagoane pe acel racord de cand este montat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Linia 635 va functiona pe un traseu prelungit, prin Bd. Banu Manta
Luni, 24 Ianuarie 2011

In vederea asigurarii unei mai bune legaturi de transport cu Gara de Nord, incepand cu data de 25.01.2011, calatorii ce utilizeaza tramvaiele din liniile 20, 24, 42 si 45 au la dispozitie linia 635.
Aceasta va functiona intre terminalul Vasile Parvan si Ghencea, pe urmatorul traseu: Str. Vasile Parvan, Bd. M. Kogalniceanu, Splaiul Independentei, Str. Berzei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, Cal. Plevnei, Sos. Orhideelor, Bd. Vasile Milea, Drumul Taberei, Str. Lt. Nicolae Gaina, Drumul Sarii, Bd. Ghencea, cu intoarcere pe Bd. Ghencea, Drumul Sarii, Str. Lt. Nicolae Gaina, Drumul Taberei, Bd. Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Barierei, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Bd. Gh. Duca, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Banu Manta, Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Str. Berzei, Str. Stirbei Voda, Cal. Plevnei.
Avand in vedere modificarea traseului liniei 635 prin Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache si Bd. Banu Manta, linia naveta de autobuze 620 se desfiinteaza.
Abonamentele eliberate pe linia 620 vor ramane valabile pana la expirare pe liniile 20 si 300, intre Clabucet si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Dr. Felix, precum si pe linia 635 intre intersectia Bd. Ion Mihalache/Bd. Banu Manta si Vasile Parvan.

Sursa: www.ratb.ro

Mama,dar cat il mai sucesc pe 635 :roll: ?!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Utilizator anonim

Azi am avut si eu ocazia sa merg cu linia 635 de la Vasile Parvan pana la Ghencea, am facut aproximativ 45 minute pe un traseu varza cu o gramada de ocoliri fara rost, in autobuz au fost la un moment dat maxim 5 calatori iar toti care au urcat in autobuz nu stiau unde merge si se lasa cu dezbateri pe baza traseului, nici eu nu stiam prea bine pe unde ajunge, pana la urma la AFI Mall am ramas singur in autobuz pana la intrarea pe Ghencea unde au urcat vreo 3 oameni care au coborat cu o statie inainte de capat. Bun traseu  8-)  :lol:

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Gabi23

635 = o inutilitate, risipite total aiurea niste autobuze Mercedes, care puteau circula pe o alta linie de la Ferentari...
Abia astept ziua ca va aparea pe siteul RATB mesajul "Linia de autobuze 635 se desfinteaza..." :evil:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Utilizator anonim

Am uitat sa precizez ca 99% din calatorii care au urcat erau din categoria celor care beneficiaza de gratuitate pe motiv de pensie sau culoare mai inchisa  :twisted:

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) linia 69

E clar ca lumina zilei ca daca RATB vrea sa demonstreze ca o linie X nu se justifica ii micsoreaza ritmicitatea. Calatorii nu o mai asteapta, vehiculele circula goale .... si gata. Mai bine ar zice verde in fata ca linia X se desfiinteaza insa probabil ca ar supara fluxurile de calatori pe cand asa nu mai are pe cine sa supere.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Dominatrix

linia 69 wrote:
E clar ca lumina zilei ca daca RATB vrea sa demonstreze ca o linie X nu se justifica ii micsoreaza ritmicitatea. Calatorii nu o mai asteapta, vehiculele circula goale .... si gata. Mai bine ar zice verde in fata ca linia X se desfiinteaza insa probabil ca ar supara fluxurile de calatori pe cand asa nu mai are pe cine sa supere.
Aceasta tehnica e aplicata cu succes de cel putin 20 de ani. Problema la RATB asa cum o vad eu sta cam asa:

-din motive populiste, pretul biletelor este cel mai mic din tara, desi calatoria medie este cea mai lunga si confortul vehiculelor este cel mai bun
- nimeni nu doreste starpirea fenomenului calatorilor fraudulosi, ba se fac greutati celor cinstiti, prin faptul ca nu au de unde cumpara bilete.

Deci iata de ce sunt "pierderi" si Crit vrea sa faca economii. Aceste "economii" sunt taman la fix, intrucat nicidecum nu se doreste atragerea de noi calatori si astfel ameliorarea starii traficului general. Acest lucru e lesne de observat intrucat  de 20 de ani asistam la o stare de continua carpeala in privinta traseelor si dimensionarii parcului circulant.

Mai mult, transportul electric a fost decimat in acesti 20 de ani fara mila, troleibuzul ajungand la nivelul anilor 60, iar tramvaiul chiar mai rau, ca lungime a traseelor si parc disponibil. Iar furtul de curse si motorina continua nestingherit pe scara larga si este incurajat de inlocuirea transportului electric cu autobuze.

Daca intr-adevar Crit ar vrea sa faca economii, ar trebui sa se uite in primul rand sectorul administrativ, care este supradimensionat, dar ineficient din cauza ca orice decizie se ia de fapt in curtea Primariei, nu a RATB, si are caracter politic. De aceea orice achizitie este supraevaluata, si nimic nu se face decat din dorinta de imbogatire nejustificata a unor firme si persoane, in timp ce interesele reale ale publicului calator sunt pe ultimul loc.

In fien, cam asta e politica de kkt a RATB si PMB.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Der Hofmeister

Utilizator anonim wrote:
Pentru preluarea călătorilor de pe liniile 14 şi 55 afectate de lucrări, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa linia navetă de autobuze 655, între “Stadionul Naţional” şi “Piaţa Unirii”, pe următorul traseu: Bulevardul Pierre de Coubertin, Şoseaua Pantelimon, Şoseaua Iancului, Bulevardul Pache Protopopescu, strada Traian, Calea Călăraşilor, Bulevardul C. Coposu, Piaţa Unirii.


Linia 655 va fi deservita de catre Autobaza Titan. Date fiind orarele de circulatie ale celor 2 linii de tramvai intr-o zi de sambata, nu cred ca va avea mai mult 3-4, maxim 5 ture.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linii de autobuze temporare ale RATB (6xx) Utilizator anonim

Odata cu inchiderea intre Grivitei si Polizu cine stie pe unde o sa il mai invarta pe saracu' 635.  :roll:

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2320 forum members have written 424028 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use