Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1201 posts, 324705 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze cris_m

Posibil de la ce este pe linia 21 (si nu numai) care mergea ceva mai repede inainte de introducerea autobuzelor pe linie. Acum intr-adevar, se merge mai incet sau se opreste cand se apropie 2 vehicule din sensuri opuse, in unele statii se asteapta mult si bine.... si tot asa.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze punmeister

Fix de asta ma ingrijorez, ca n-as vrea ca dupa modernizare 5 sa fie la fel de lent ca inainte pentru ca sunt nu stiu cate autobuze sunt pe linie.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Costin

Trebuie facut un compromis intre a avea tramvai rapid si autobuze blocate, sau tramvai ceva mai lent si autobuze care circula cu aceeasi viteza ca tramvaiul. In cazul de fata beneficiul este relativ mare daca lasam autobuzele pe linie pentru ca nu prea exista alternative, si toate liniile sunt solicitate. Capacitatea de transport creste, iar mesajul cum ca transportul public e mai eficient decat masina personala ajunge la o audienta mai larga.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze ByOnu

Din nou:

1. In autobuze sunt tot calatori care merita transport rapid, asemenea celor din tramvai. Nu sunt mai importanti calatorii tramvaielor, decat cei ai autobuzelor. Tramvaiele si autobuzele nu sunt in concurenta, ci sunt complementare.

2. La 4-5 treceri pe ora (incomparabil cu linia 21), ar fi o risipa teribila de capacitate de transport ca autobuzele sa faca 10-15 minute per interstatie, cat timp culoarul este gol.

3. Viteza ambelor este similara. Pe linia 21 sunt dese momentele in care autobuzele asteapta dupa tramvaie, ci nu invers.

4. Nu stim daca 330 va ramane in formula asta si dupa modernizare. Mie imi pare ca acesta a aparut pe Vacarescu pentru a oferi transport accesibil in locul lui 605. Cine stie cum se vor reorganiza liniile cand va fi gata santierul.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze punmeister

Nu doar transport accesibil in locul lui 605, ci si faptul ca Aviatiei si Barbu Vacarescu au pierdut legatura directa cu mall Baneasa.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze WT_fan06

Criteriul de performanță fundamental nu este cât de repede circulă o masă restrânsă de oameni ci cât de repede circulă o masă extinsă de oameni. Așa se calculează capacitatea drumului.

Dacă ai un tramvai la 10 minute care merge repede și în același timp ai 10 de autobuze staționare în trafic, nu este mai eficient și nu vei ajuta transportul public mai mult decât dacă ai pune toate mijloacele de transport să circule pe bandă proprie.

Dacă 5 va fi modernizat, dotat și extins la Băneasa nu va mai exista niciun business case pentru 330 ca dublură a tramvaiului.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Gabi23

punmeister wrote here:
Nu doar transport accesibil in locul lui 605, ci si faptul ca Aviatiei si Barbu Vacarescu au pierdut legatura directa cu mall Baneasa.

330 ce asigură ?!

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze punmeister

Pai la asta m-am referit, legatura cu mall Baneasa a ex-605 din perioada 2017-2022.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze ByOnu





Banda aia de la Str. Academiei pana in statia troleibuzelor trebuie sa devina banda BUS odata cu disparitia lui 201.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze GPS

În stația Piața Unirii 1 craterele din asfalt se adâncesc pe zi ce trece.
IMG_3560.jpeg (1.56 MB; downloaded 806 times)

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze WT_fan06

Betonul este singura soluție serioasă pentru ca situația să nu se mai repete anual.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze shoppy

S-a mai încercat, tot prost a ieșit, soluția este mentenanță, nu există soluții magice fără mentenanță.

 



Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Costin

La majoritatea statiilor de pe marile bulevarde, undeva pe la mijlocul anilor 2000. Dupa cativa ani erau mancate si ciobite aproape toate platformele de beton. Dupa inca putin timp erau carpite cu asfalt. Apoi au disparut de tot.

 


Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2320 forum members have written 423999 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use