Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1340219 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB fider

Problema cu linia preoraseneasca ce leaga zona Domnesti de Bucuresti este una foarte simpla:
- mai bine de 70% din calatori merg cu autobuzul doar pana la cimitirul Ghencea 2 sau bariera CFR a liniei de centura

De ce stau lucrurile asa, pai sa vedem:
- dincolo de Valea Oltului ajung doar autobuzele liniei 122 (care intorc la Cartierul Latin si vin relativ rar)
- nici un alt traseu nu deserveste acceptabil zona dincolo de Valea Oltului (sunt foarte multe case construite tampit si strazi inguste plus multe constructii cu PUZ-uri dubioase inclusiv blocuri inalte de locuinte)

In concluzie, explicatia este foarte simpla: asa cum 302 are cerere pana spre centura orasului ar avea cerere si un ipotetic 308 pana spre centura.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 223 - CET Sud - Glina Utilizator anonim

In ciuda faptului ca sunt ore cand in autobuze sunt 1-2 calatori am observat ca dimineata autobuzul vine plin dinspre Glina, astazi s-a golit de vreo 40 persoane la metrou la Mihai Bravu.

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi Goldmund

Arata frumos pozele astea de mai sus.Normal este ca Bucurestiul sa creasca pe orizontala prin parcuri noi si cartiere noi,insa PUZ trebuie facut de oameni normali si sa nu mai lase sub nici o forma aparitia stradutzelor pe care nu au loc Pompierii,care nu au trotuare :!: ...Nu stiu daca va mai fi un boom in constructii precum in anii 2005-2007,insa Bucurestiul se va dezvolta si peste Centura-asta cu siguranta,insa cum va fi "racordat"la bulevardele existente,la transportul in comun -asta va ramane de rezolvat de edilii Capitalei :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Traseu Cartierul Brancusi Dr2005

Goldmund wrote:
si sa nu mai lase sub nici o forma aparitia stradutzelor pe care nu au loc Pompierii,care nu au trotuare :!: :

Păi... Brâncuşi are străduţe destul de largi. Desigur, sunt blocate cu maşini parcate, ca şi trotuarele. Curios lucru pentru un cartier de locuinţe destinate strict închirierii de către tinerii căsătoriţi sub 35 de ani şi fără posibilităţi financiare care să le permită să îşi cumpere un apartament normal. În condiţiile astea... de unde au apărut atâtea maşini?€

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi Dominatrix

Cred ca intrebarea e retorica…daca singurul mijloc de transport in comun din cartier vine bine numai in timpul saptamanii, dar in weekend la 20 si ceva de minute, cum sa nu iti ei masina mica? Decat sa stai blocat in trafic in autobuz, mai bine stai blocat in trafic in masina mica. Probabil ca oamenii si-au luat masina fiindca n-au alta alternativa si nu vor renunta la ea.

Eu am o intrebare, poate stupida: de ce stau masinile parcate pe strada? Blocurile alea nu au fost gandite cu parcare la subsol? Ca daca nu au fost, atunci pozele arata in toata splendoarea lor si cretinismul indivizilor care au aprobat asa ceva intr-un oras si asa sufocat de masini si valoarea lor egala cu numele fostului primar general, fie-i metroul si bordura usoare.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Traseu Cartierul Brancusi Tom

In cel mai fericit caz, cladirile au un loc de parcare pe apartament. Apartamentele sunt pentru "tineri casatoriti sub 35 ani", adica asta inseamna 2 persoane intre 18 si 35 ani, deci cu drept de a conduce, pentru ca sunt tot mai putini care nu au carnet de conducere. Asta inseamna teoretic cate doua locuri de munca pe apartament, iar acele locuri de munca (daca (mai) exista) sunt deobicei diferite, astfel incat el si ea (desi dupa UE pot fi si el+el sau ea+ea :lol: ) pleaca in directii diferite, uneori la ore diferite. Deci, rezulta necesitatea a doua mijloace de transport diferite. Pentru ca RATB e quasi-inexistent, sau cel putin era pana acum, putem presupune ca au cate doua masini. Daca nu si le pot permite, poate le au dela serviciu. Oricum, rezulta un numar mult mai mare de masini decat de locuri de parcare.
Ce ne facem insa ceva mai departe, in afara jurisdictiei videano-opreasca, unde si-au construit vile in care intra direct din strada, iar tancurile 4x4 le parcheaza pe terenurile inca neconstruite, pentru ca: ori strada e prea ingusta si nu poate intra cu tancul in curte, ori nici nu i-a ramas loc de bagat masina in curte, la ce placinta de casa si-a facut pe un teren prea mic.
Pe de alta parte, la transportul in comun la misto practicat in Romania, nu-i poate condamna nimeni ca se chinuie cu masinile. Iar la salariile de mizerie din Romania, nu-i putem condamna ca nu folosesc macar o alta forma de transport public, taxiul.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Traseu Cartierul Brancusi Dr2005

Cine are un serviciu care îi pune la dispoziţie o maşină îşi poate permite o rată la bancă. Mă întreb pe câte pile şi şpăgi s-au dat, de fapt, apartamentele din Cart. Brâncuşi, pentru că, clar, cine are un serviciu aşa bănos nu merită locuinţă (oarecum) socială cu chirie mică.

Apropo de parcări, să-ţi zic răspunsul unor prieteni de familie care stau la casă şi au 3 maşini: ,,Le ţinem în faţă că în curte nu au loc, că am vrut să facem casa cât mai mare".€

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Traseu Cartierul Brancusi Tom

Pentru a nu iesi complet din topic, am de facut cateva observatii referitoare la acest cartier. Fie dela inceput s'a stiut ca locuintele sunt date pe pile, iar beneficiarii, daca au bani de spaga, au si de masini proprii, de aici rezultand lipsa (initial, apoi prezenta insuficienta) a transportului in comun, fie s'a procedat in stil mioritic: intai trantim blocurile si pe urma vedem ce mai tragem, odata apa, odata gazele, odata netul, odata telefoanele si altadata transportul. Evident ca in afara de transport, restul inseamna gauri sau fire atarnate pe stalpi.
Poate ca repet asta, dar va amintiti de filmul City Hall (Primaria) cu Al Pacino si cum niste investitori vroiau sa se puna metrou pe undeva doar ca sa creasca valoarea terenurilor? Cand vom vedea prin Mioritzlanda strada cu tot ce-i trebuie si apoi constructiile pe langa ea?
Iar in partea de off-topic, nu ma refeream la cine are 3 masini si nu-i incap in curte, ma refeream la cei carora nu le incape o singura masina in curte, iar uneori nici pe strada. Veniti pe strada aceea unde se prabusesc camioane cu tot cu canalizarea de sub strada si vedeti cateva stradute perpendiculare unde atunci cand se intalneste vidanja cu o masina care intra si una care iese, manevrele seamana a depou de tramvaie :lol:

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi Trole

Nu, blocurile nu au parcare la subsol. (Nu e Drumul Taberei, anii 70. Sic!  :D ) Nu au nici parcare cu alveole sau alt ceva. Au parcare la strada... sau pe alee... Eficient. Iar strazile sunt si cu dublu sens...

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi Dominatrix

Tom wrote:
Cand vom vedea prin Mioritzlanda strada cu tot ce-i trebuie si apoi constructiile pe langa ea?
Probabil ca atunci cand poporul nu se va mai bucura ca a scapat de mizeria din kkapitala, si nu va mai dori sa-si faca vila roz, portocalie sau galbena in niste comune conduse de primari semi-analfabeti, pentru care platesc in unele cazuri impozite astronomice, desi stau pe niste strazi care arata ca in Afghanistan si pe care ti-e frica sa mergi pe jos sa nu te faca harcea-parcea comunitarul cu 4 picioare si unde se opreste curentul sau gazele din cauza "deranjamentelor" sau "avariilor" (a se citi muncitori care care taie cablurile si sparg tevile cand lucreaza nu-stiu-unde la nu-stiu-ce ) sau unde, desi vezi la tot pasul masini luxoase, cea mai faina masina este considerata vidanja, din motive de fosa septica, sau unde singurele variante de transport in comun sunt niste vehicule ca-n Burkina Faso sau niste autobuze in care se transporta saci de cartofi sau gaini vii si in care e un miros de găinaţ sau usturoi. Scuze daca bat campii, dar cunosc pe cineva care si-a luat casa intr-o zona din asta si cam asa era pe acolo acum cativa ani, cand am fost ultima oara la ei.
Tom wrote:
Veniti pe strada aceea unde se prabusesc camioane cu tot cu canalizarea de sub strada si vedeti cateva stradute perpendiculare unde atunci cand se intalneste vidanja cu o masina care intra si una care iese, manevrele seamana a depou de tramvaie :lol:
Nu stiu cand si daca o sa ajung vreodata pe strada aia ;) , dar mi se pare foarte interesant ca primaria de acolo are bani de facut stadion cum n-a mai vazut Europa, dar n-are bani sa repare drumurile care arata ca dupa bombardament. Tare as vrea sa vad ce se intampla daca ia foc vreo casa de pe o strada din aia...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Linia 223 - CET Sud - Glina Dr2005

Cred că mai simplă ar fi unificarea lui 223 cu 124... la câte maşini sunt pe ambele trasee, intervalul ar rămâne cam la fel. Problema mare e, însă, că cele două linii sunt la două autobaze (cu 2 şefi care nu se înghit între ei), iar RATB nu vrea Rocaruri prin centru.€

 


Re: Linia 223 - CET Sud - Glina rosetti61

Este folosit 223 pe tronsonul Vitan-Energeticienilor-CET Sud? Altfel ar trebui directionat la Timpuri Noi, sau poate chiar la Unirii. Se spunea ca n-au ce cauta RDS pe acolo, dar pe 117 oare ce umbla uneori, in combinatie cu Iveco?

 


Re: Linia 223 - CET Sud - Glina DeSimon

Problema cu 124+223 este ca tocmai nu ar mai trece pe la Aisteda (sens dinspre centru), ar trece doar pe celalalt mal.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Linia 223 - CET Sud - Glina Dr2005

Dacă PMB nu e în stare să facă un pod pietonal acolo, atunci să modifice sensul de ducere (să fie ca la 124).€

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421660 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use