Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1358262 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB DocOctavius

Despre linia 35 sunt curios cât de bine va merge ținând cont de starea liniei pe Reînvierii și Maica Domnului (pe care au înlocuit niște plăci vara trecută cu un rezultat destul de dubios... măsurat în vibrațiile simțite de pe trotuar) și de eterna blocadă de la Lizeanu.
O paralelă dacă îmi permiteți: Dacă știe cineva cam care ar fi prioritatea la modernizare a acestei linii i-aș fi recunoscător pentru informație Oricum sunt sigur că după Văcărescu.€

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

de ce in loc de 12 sa nu fie dus 25 la Basarab? O sa tipe lumea ca nu e traditional; da' ce, 4 mai e traditional (de ce n-a urlat lumea ca nu circula in Colentina)? Autobuz pe pasaj e o idee, dar in practica ar fi un expres care mai face statie la Grozavesti si apoi tocmai la Banu Manta. Nu stiu cat de util e 42 la Basarab, unde vine si 105 care ajunge tot acolo - e singurul capat de tramvai in Bucuresti de felul asta - incalecat, nu putea fi unul normal, asa cum a fost inainte? Ca sa nu faca cine stie ce operatii chirurgicale pe tramvaie in Bucurestii noi, nu se poate duce o linie de acolo spre Obor (24)? Mare branza nu o sa faca metroul cu cele doua statii in plus.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Perechi de linii dublate până la 60% din traseu... ce nevoie e de 5 trasee între Grozăveşti şi Bd. Timişoara (11, 12, 34, 35, 48)?! 12 nu are ce căuta (nici nu mai au motiv să-l reînfiinţeze, 25 e foarte bun).

O soluţie mai bună ar fi fost:
11 lăsat aşa
25 lăsat aşa
47 Ghencea - Basarab
27 în Ghencea
34 dus la Depoul Militari
8 dus la CET Vest, să treacă ceva şi pe acolo

În felul ăsta, pe la Grozăveşti ar trece:
11 spre Giuleşti şi Berceni
34 spre Drumul Taberei - Militari şi spre centru
47 spre Basarab şi Ghencea

Tot în felul ăsta, Bd. Timişoara, zonă cu flux mare de călători, ar fi mai bine deservită. De asemenea, ar benefia şi Cart. Ghencea de tramvaie utile. Iar traficul pe la Răzoare ar rămâne la fel... vă daţi seama ce o să iasă când o să apară şi 34 pe acolo? Faza pentru tramvaie e o dată la 3 minute. La 34 şi la 12 o să fie tehnic imposibile intervale sunt 6 minute chiar dacă ar fi desfiinţate 8, 11, 47!

Abia aştept să îmi iau maşină.€

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Lohengrin

Pentru 11 şi 25 nu există motive de schimbare. Ambele corespund unor fluxuri bine conturate de transport. Devierea lui 12 pe Viilor - Vladimirescu+Panduri/Progresului - Timişoara - Grozăveşti/Milea - Basarab este rezultatul amputării liniilor de tramvai din Piaţa Unirii în 1986, fiind o soluţie de compromis pentru menţinerea liniei - în condiţiile existenţei unui surplus de tramvaie. Pe traseul amintit existau deja liniile 9, 11 şi 25, deci desfiinţarea lui 25 şi menţinerea lui 12 în 1987 e cel puţin bizară.
 Dacă într-un viitor va exista o Primărie dispusă să gîndească mai puţin la bărcuţe şi parapante pe Dîmboviţa şi mai mult la rezolvarea problemelor de trafic în perimetrul Timpuri Noi - Piaţa Unirii - Izvor, vom avea esplanadă cu linie de tramvai şi atunci 12 (sau 7 prelungit) va putea ajunge de la Unirii via Izvor la Basarab pe traseul tradiţional. Dar desigur că e mai uşor să se facă SF-uri pentru prelungirea magistralei M4, a cărei realizare nu o vor mai prinde nici stră-stră-nepoţii noştri.

 Marota "Toate drumurile duc la Ghencea, mai puţin cele care trebuie" face din păcate ravagii prin RATB şi PMB. Numai aşa se explică de ce a fost ales 34 pentru prelungire acolo, în ciuda fluxului mare spre Piaţa Unirii şi a problemelor de semafor de la Răzoare. Soluţia corectă: 27 la Ghencea, 34 la Depoul Militari. Cît despre 47, acesta trebuie unit cu 24 sau 42 şi dus spre Bd. Mihalache. Cu două linii (25 şi 34) la Depoul Militari, 8 e logic să ajungă la Basarab, împreună cu necesarul 44 din Giuleşti. Calculele mele arată că ar fi parc de tramvaie pentru toate mişcările amintite, chiar dacă 20 va fi menţinut.

 Cam aşa văd eu lucrurile, după mai bine de 25 de ani de utilizare intensivă a ITB-ului/RATB-ului. Cu toată politica de descurajare a călătorilor pe care Regia o practică de ceva vreme în mod făţiş, nu împărtăşesc concluzia lui Dragoş.€

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alex230ro

Utilizator anonim wrote:
Dupa cum v-am promis tot incerc sa aflu ce linii vor circula prin zona Pasaj Basarab de luna viitoare...
Ideea principala este sa nu se mai faca trasee doar de dragul de a umble placutele de pe statii, astfel pe pasaj vor circula cel mult doua linii, iar la sol 2-3 linii.

Pentru pe pasaj ideile sunt cam urmatoarele:
- 34 Depoul Dudesti - Ghencea
- 35 Depoul Militari - Lacul Tei sau direct la Lizeanu (25 dispare)

La zona de sol vom vedea cam urmatoarele:
- 11 Romprim - Cartier 16 Februarie
- 12 CFR Progresul - Gara Basarab (25 dispare) sau 48 CET Vest - Gara Basarab (cu mentinerea lui 25)

Odata cu deschiderea Victoriei - Plevnei ideile sunt urmatoarele:
- 45 Mezes - Gara de Nord
- 42 Piata Presei - Gara Basarab via Victoriei - Vasile Parvan (adica va face un ocol serios)
- 20 se pare ca se suspenda odata cu deschiderea M4 din vara, era vorba sa fie scoase troleibuzele dar au asul din maneca pentru ca merg pana la Straulesti iar tramvaiul se opreste la Laromet, totusi o decizie finala in cazul asta nu este luata

Se va merge pe extinderea liniei 24 spre zona de nord a orasului dinspre Damaroaia, este un studiu de fezabilitate dar mai multe detalii momentan nu am.

Cam atat despre linii, restul sunt zvonuri  ;)


cum ziceam

"Dupa care pam pam se desfiinteaza linia,acum serios vorbind cred ca troleele vor zbura primele  metrou Drumul Taberei,metrou Straulesti pac pac zboara troleele dupa aia
edit:ce zic eu aici e un scenariu apocaliptic dar nu m-ar mira deloc"

va deceda si troleul de la Straulesi cat de curand la ce flux de calatori are pe ultimele statii,de fapt totul se va clarifica dupa ce vom vedea ce succes are M4 cu noile statii  :twisted:

42-ul nu pot sa iai gaseasca alt capat decat Piata Presei?Pe tronsonul Piata Presei-Expozitiei e gol se mai umple un pic cand iese pe Ion Mihalache .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Lohengrin

A, şi încă ceva. Nu ştiu cum se va face sincronizarea dintre inaugurarea Pasajului Basarab şi reluarea circulaţiei tramvaielor prin Piaţa Victoriei - Buzeşti - Cuza - Gara de Nord, retur Calea Griviţei. Ar fi complet aiurea să avem 1-2 linii (adică 34 şi eventual 35) cu frecvenţă la 3-5 minute şi în acelaşi timp capătul de la Banu Manta sufocat cu 5 linii: 20, 24, 42, 45 şi 46, dintre care hodoronc-tronc, majoritatea mai şi virează la stînga pe Dr. Felix.

 Care va fi soarta lui 46 după inaugurare (desfiinţat, lăsat aşa, dus la Gară via Dr. Felix, inclus în 35, pus să întoarcă la Lacul Tei, altceva) ?€

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Incepand cu 1 aprilie, pe linia 601 circula din nou si autobuze Mercedes Citaro Euro 3, dupa ce in ultimele luni linia a fost deservita exclusiv cu Mercedes Citaro Euro 4. Motivul oficial este ca nu mai este necesar ca fiecare autobuz de pe aceasta linie sa aiba lcd-urile din interior.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Un sfat prietenesc din partea mea:
Nu va mai urcati in cabina la soferi/vatmani pentru ca umbla revizori dupa prima de paste...........mama lor de revizori.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Nu stiu cine s-a urcat in cabina soferilor / vatmanilor. Parerea mea este ca de dragul de a atrage atentia unii  dintre noi mai exageram un pic... Daca de exemplu am mers intr-o astfel de cabina odata pentru ca respectivul tramvai era condus de vecinul nostru de apartament, odata se face 'de doua ori' in imaginatia noastra, de doua ori de zece, apoi pe forum scriem ca noi calatorim in cabina de cate ori vor muschii nostri. Am mai intalnit astfel de exagerari si le-am 'taxat' de fiecare data. Mai acum putin timp era cineva care se plangea de BM - uri, ca de fiecare data cand a circulat in ele aveau un incident tehnic care 'bulversa' circulatia trenurilor de metrou.... Or mai fi si alte exemple, dar nu  le retin pe toate.

 


Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Nu stiu de ce te simti vinovat? Chev Celios nu a dat nume, a spus doar ca se fac controale si daca din diverse motive / ocazii calatorim in cabina soferului / vatmanului sa nu o mai facem macar in aceasta perioada. Andrei fii serios...

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Sunt cateva curse pe zi ale lui 331 care merg la Petrom City, acelea sunt 331 BIS.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Citelis5396

Incepand de azi, linia 117 si-a modificat traseul, mergand la dus spre Bacau pe soseaua Salaj, strada Bacau, si intorcandu-se spre Piata Sf. Vineri pe strada Humulesti. Vreau sa spun ca e invers decat era pana acuma. Sper ca am fost inteles. :D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB dot com

Salut! Stiam ca linia 181 nu circula in week-end, am vazut ca circula duminica. Daca circula de mult, atunci scuze, dar pentru ce circula in week-end daca aceasta linie e folosita de foarte putini oameni>
Cu respect!

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422720 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use