Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1341331 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Dr2005 wrote:
DanCld wrote:
"Miscarea" asta inseamna cu o mare probabilitate faptul ca linia 25 nu va mai fi desfiintata.


Ba da... de la 1 Mai, deja anumite depouri fac presiuni să se desfiinţeze 25 ca să iasă ei pe 12. Sper din toată inima să fie doar un zvon.
Cum se impaca treaba asta cu interzisul tramvaielor Tatra pe la Basarab?

Logic, tocmai din acest motiv,  ar trebui pastrat 25. Iar daca vor musai sa mai trimita o linie la Basarab dinspre Razoare, l-ar putea trimite pe 8, in loc sa reinfiinteze linia 12. Iar in Militari ar ramane tot 2 linii principale (25 si 35, in loc de 25 si 8, cum e acum).
Dr2005 wrote:
Oricum, ultimele curse (pe toate traseele) vor fi din ce în ce mai devreme, chiar Criţ a spus că după ora 21 transportul în comun nu mai e rentabil. Plus că şoferii şi vatmanii depăşesc cele 8 ore şi trebuie plătiţi dublu.
De aceea ma bucur ca s-au taiat fondurile pentru dubele, pardon minibuzele lui Crit. Macar anul acesta nu vom asista la dubizarea RATB'ului, prin cumpararea de vehicule "mici" pentru transportul de noapte (care evident daca s-ar cumpara ar intra si pe traseele de "zi" cu frecventa redusa, eventual peste tot incepand cu orele serii). Mi-e teama ca pana la urma tot la asta se va ajunge daca ramane Crit la conducerea regiei.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Aron

Cunosc  aceasta imagine....si ma refer la Ucraina, orasul Kharkov, care a avut autobuzele pe gaz metan, dupa a venit cineva la conducere(numai stiu numele) si a bagat autobuze demici dimensiuni, cu sutele. Rezultatul: peste 60% din populatie folosea troleibuzul si metrou, 25% tramvaiul iar restul autobuzul, iar numarul de morti din accidente rutiere in care au inclus aceste autobuze a crescut ingrijorator de mult, acum exista un proiect de inlocuirea lor cu autobuze mari....

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Itinerariile si programele de masa pentru toate liniile ce intorc la Gara Basarab vor fi modificate, la fel si timpii de stationare, astazi la un moment dat erau 14 autobuze intr-un spatiu conceput sa gareze maxim 6 masini. Cei din primarie cand au venit s-au luat cu mainile de cap si au pus gand rau programelor acestor linii  :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

aici[/url:2y5sdsjk]":2y5sdsjk]Inteleg ca pe 35 nu vor circula Tatre ? Din punctul de vedere al zonei Giurgiului ar fi OK, ca raman Tatrele pentru 25.
Totusi, care e logica unei oferte asa mare de transport pe tronsonul Preciziei - Ho Si Min ? De ce Dumnezeu complica inutil treaba, atata timp cat n-au tramvaie suficiente ?
"Logica" pare a fi urmatoarea: sabotarea intentionata a liniei 25 ca sa se invoce in curand desfiintarea ei. Asa cum s-a spus in alt topic, parcul liniei 35 a fost alcatuit reducand ture pe liniile 8 si 25. Asta inseamna ca pe tronsonul Eroii Revolutiei - CFR Progresul (tronson unde este linia 25 este folosita intens de locuitorii din Giurgiului, fiindca e principala linie de transport acolo) precum si pe Trafic Greu intre Rahova si Razoare in prezent se circula mai prost, din cauza reducerii turelor.
Deci o sa se spuna: vine 25'ul mai greu acum decat inainte? Foarte bine, fiindca atunci scurtam traseul (prin redirectionarea la Gara Basarab in loc de Depoul Militari) pastrand acelasi numar de ture ca in prezent. Si uite asa reapare 12 in loc de 25. Va place? Vatmanilor de la Militari si Giurgiului care scapa de "corvoada" liniei 25 sigur le place, si asta e cel mai important.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

La prima vedere, nu pare să vină atât de greu 25ul (oricum, vine mai bine decât 35), probabil au fost reactivate din Tatre.

Apropo de Tatre, dimineaţă erau doar 2 cupluri pe 35. După-amiază sau întors bucurelele pe 8 şi au intrat Tatre pe 35, că nu mai era şefimea pe sub pod  :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB DanCld

Ochiometric: azi statia de la Liberty (spre Eroii Revolutiei adica) parea mult mai plina decat in alte zile. Iar "auditiv" au trecut mai putine tramvaie pe Trafic Greu peste incrucisarea cu linia 32  :geek:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Dr2005 wrote:
DanCld wrote:
"Miscarea" asta inseamna cu o mare probabilitate faptul ca linia 25 nu va mai fi desfiintata.


Ba da... de la 1 Mai, deja anumite depouri fac presiuni să se desfiinţeze 25 ca să iasă ei pe 12. Sper din toată inima să fie doar un zvon.

Deocamdată s-au făcut probe pe linia de sub pasaj... s-a lăsat cu m.e.t.-uri supra-încălzite din cauza contactului imperfect cu şina acoperită cu mastic (şi a rezultat şi patinaj).


Ipoteza aceasta am auzit-o si eu azi de la vatmanul de pe 3355. Mi-a zis ca la nivel de zvon, de la 1 Mai, 25 va disparea si se va reinfiinta 12.

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Astazi am mers de la un capat la altul al liniei 35 si nu am vazut decat Tatre. Deci pe sub pasaj nu exista dubii ca dorinta lui Oprescu se duce de rapa (slava Domnului).
Pe 25 am remarcat un Bucur (n-am vazut bine numarul).
Atasez programul de circulatie al liniei 35, fotografiat la Basarab. In conditiile astea, eu zic ca pastrarea lui 25 e foarte probabila. Sper ca cineva de la RATB arunca un ochi pe aici si isi da seama ca 25 e o legatura excelenta intre sudul si vestul orasului, mult mai utila decat fostul 12. Daca anumite depouri fac presiuni sa se reinfiinteze 12, solutia de compromis ar fi un 25 cu parc impartit intre Giurgiului si Militari, astfel incat sa existe traseu de retragere la ore tarzii in ambele directii si sa impace si capra si varza.
@Dr2005 : Evident ca depoul Giurgiului se redeschide cand se finalizeaza lucrarile. Intrebarea mea era orientata in alta directie - macar s-au inceput lucrarile ? Daca da, in ce stadiu se afla? Exista un termen estimativ pentru redeschidere ?
Linia 35.jpg (196.25 KB; downloaded 2157 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Am mers şi eu azi cu 35... La Bd. Vasile Milea, când au văzut vatmanul că coboară să schimbe macazul, toţi întrebau ,,Da' nu merge înainte? Nu e 25?!", ba chiar după ce se înscria vagonul în curbă mai băteau câţiva în uşa cabinei vatmanului să îi lase să coboare.

Evident, nu s-a anunţat pe nicăieri că s-a reînfiinţat 35, aşa că mulţi călători au preferat să se înghesuie ca sardelele în 105.

Să vedem şi aspecte dintr-un tramvai...

Primul vagon:
IMG_7873.jpg (571.96 KB; downloaded 2492 times)


Al 2lea:
IMG_7874.jpg (533.71 KB; downloaded 2488 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Der Hofmeister

De cand vroiam eu sa se infiinteze aceasta linie. Chiar si in aceasta configuratie de traseu (care, probabil, nu e cea mai buna), pentru mine cel putin, e mult mai utila pentru a ajunge in zona Basarab-Gara de Nord decat liniile 93 si 105.

Si avand in vedere ca au circulat Tatre, ma bucur si mai mult. Mai ales pentru nefericirea lui Oprescu si Crit, care probabil o sa sufere de dezlipire de retina cand vor vedea in poze aceste tramvaie circuland nestingherite in zona pasajului-"minune".

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

alch3mist wrote:
Atasez programul de circulatie al liniei 35, fotografiat la Basarab. In conditiile astea, eu zic ca pastrarea lui 25 e foarte probabila. Sper ca cineva de la RATB arunca un ochi pe aici si isi da seama ca 25 e o legatura excelenta intre sudul si vestul orasului, mult mai utila decat fostul 12. Daca anumite depouri fac presiuni sa se reinfiinteze 12, solutia de compromis ar fi un 25 cu parc impartit intre Giurgiului si Militari, astfel incat sa existe traseu de retragere la ore tarzii in ambele directii si sa impace si capra si varza.
Sa nu fim naivi...conformatia traseelor se face dupa criterii total paralele cu interesele reale ale publicului calator. S-au scris zeci de mesaje pe aici cu privire la utilitatea liniei 25 pe traseul actual...si ce daca? Se va desfiinta fiindca nu e pe gustul cui trebuie. Ce e asa de greu de inteles ca pe cei care gandesc aceste trasee ii doare in ***** de publicul calator deservit?
Si avand in vedere ca au circulat Tatre, ma bucur si mai mult. Mai ales pentru nefericirea lui Oprescu si Crit, care probabil o sa sufere de dezlipire de retina cand vor vedea in poze aceste tramvaie circuland nestingherite in zona pasajului-"minune".
Daca Oetker are un morcov lung si gros in posterior din cauza asta, atunci sa aloce bani pentru achizitia de tramvaie noi. Pana atunci...ciocul mic.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Tatre vor circula, azi maxim au fost 7 bucur si doua tatre, 3003 s-a retras si au ramas 6 bucur si 3 tatre. Pe 35 sunt 9 ture pe care sunt repartizate 3003-3011, practic este imposibil ca toate 9 sa fie functionale sau sa nu prinda vreun RT, deci minim 2 Tatra vom vedea pe 35.
Iar utilitatea liniei 35 clar nu trebuie comentata, estimez ca in aproximativ o saptamana doua isi va recastiga calatorii, mai ales ca odata cu inceperea lucrarilor pe M5 liniile auto si troleibuz din Drumul Taberei vor merge mai greu spre gara.

Si nu, 11 nu mai merge in Ghencea  8-)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Stie cineva de cand are linia 385 stationare si la Piata Sfanta Vineri?
Asta seara initial am crezut ca este o defectiune ceva l-am vazut stationand cu avariile puse pe 4184, apoi la fel au stationat (cateva minute) si 4725 si 4707.
Din ce stiam linia 385 nu avea stationare decat in terminalul de la Valea Oltului, la Sfanda Vineri efectuand doar statia.

DSCF5020.JPG (528.71 KB; downloaded 3276 times)

DSCF5022.JPG (562.46 KB; downloaded 3275 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Posibil sa aiba in pauza de masa pentru ca sa nu se adune prea multe autobuze la capatul celalalt.

 


Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421774 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use