Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1340723 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Iar utilitatea liniei 35 clar nu trebuie comentata, estimez ca in aproximativ o saptamana doua isi va recastiga calatorii, mai ales ca odata cu inceperea lucrarilor pe M5 liniile auto si troleibuz din Drumul Taberei vor merge mai greu spre gara.
Foarte adevarat, tocmai de aceea dupa ce se va deschide pasajul va trebui pastrata si/sau integrata in 34 daca aceasta va ajunge la Depoul Militari. 35 a fost dintotdeauna un traseu solicitat.
Si tot la fel de clar nici utilitatea liniei 25 nu trebuie comentata, care e foarte buna asa cum e. E destul de evident ca odata cu reinfiintarea liniei 35, in Militari traseul "in plus" este 8, nu 25, deci 8 ar trebui sa ajunga la Basarab, daca se tine mortis ca acolo sa intoarca 2 trasee.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Utilizator anonim wrote:
Posibil sa aiba in pauza de masa pentru ca sa nu se adune prea multe autobuze la capatul celalalt.


Cred ca e prea gol orasul si au facut semicursa mai repede decat era planificata  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Utilizator anonim wrote:
Revenind la eterna si fascinanta linie 162  :lol:

http://webtv.realitatea.net/actual/cea- ... linie-ratb


Daca as fi in locul lui Crit si in urma acetui reportaj+celui din adevarul de acum 2 saptamani, de maine de dimineata as baga Rocaruri pe 162 si 163. De unde autobuze? De la Berceni ca tot sunt destule in conservare.

P.s.: Daca celor de la Realitatea li s-a facut dor de transportul bucurestean, de ce nu fac un reportaj cu cele n autobuze trase pe dreapta in Berceni, trimise acolo din ordin peste noapte, iar calatorul, care isi plateste abonamentul luna de luna numai ca sa fie cinstit, sufera si asteapta in statii dupa autobuze ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Ba chiar pe 162 incep sa bantuie fantomele Citarourilor care vor intra de la o luna la alta dupa ce se termina carpeala strazilor dinspre magazii...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Aron

Daca se duc controlorii pe 162 si 163 inseamna ca sunt nebuni si in acelasi timp si-au semnat sentinta. Cine ar fi atat de nebun sa-i verifice pe toti tiganii aia, ca in loc de bilet unii o sa scoata ditai cutitu. Ideea cu jandarmeria pare buna dar mie ca o sa porneasca un razboi intre ei si un clan de pe acolo.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

In reportajul acela, zicea Crit de o redistribuire a personalului excendentar pe partea de control, fiindca exista un deficit de controlori. Intrebarea mea este: de unde are RATB'ul personal suplimentar? Cumva ca urmare a reducerilor de parc, si intrucat unii vatmani/soferi nu mai au unde sa isi faca orele vor fi re-calificati drept controlori?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Cati mecanici au facut cu randul cate trei luni ca controlor. Stiu cazuri de mecanici care sau si sinucis pentru ca au fost trimis la controlori.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

După marea casare, au rămas mulţi mecanici şi chiar şoferi fără obiectul muncii, ba vor mai rămâne şi din vânzătorii de bilete în curând. Deci ar fi personal pentru control.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Si daca va fi nevoie de suplimentare de parc in viitor (presupunand ca vor avea cu ce vehicule sa o faca) ce se intampla? Se redistribuie personalul din nou sau se fac angajari? Sa nu uitam ca RATB'ul ca toate institutiile de stat are posturile blocate de anul trecut, deci cel putin teoretic nu poate face angajari.
Si cum ramane cu deficitul de personal de la troleibuze de care s-a mai vorbit pe aici?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Dominatrix wrote:
Si cum ramane cu deficitul de personal de la troleibuze de care s-a mai vorbit pe aici?


Stai că încep lucrările la metrou în Drumul Taberei, automat se închide Str. Valea Ialomiţei şi cam dispar troleele de pe Ramura de Nord. Deci aşa se acoperă deficitul şi, probabil, începe casarea Ikarusurilor.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Ieri am avut ,,plăcerea" să văd cum se circulă la ultimele curse cu autobuzul...

Concret: mă aflam la Valea Oltului, era ora 23:10 şi vroiam să merg spre Str. Braşov. N-ar fi trebuit să fie o porblemă, nu? Îmi zic: e ditai terminalul, nu e foarte târziu, or mai fi 385-uri, 122-uri + multe autobuze spre autobazele Alexandria şi Ferentari care ar trebui să oprească în staţii.

Zis şi făcut, mă duc în staţia RATB, unde era postat programul liniei 105, cu ultima cursă la 22:25 (!). Da, după 22:30 (ultimul 71), nu mai e transport din Drumul Taberei spre Gara de Nord. Doar 368 mai pleacă de la Valea Oltului după ora 22:40 (ultimul fiind la 23:20), deşi ultimul 385 ar trebui să plece la 22:55 (în practică pleacă şi cu 10 minute mai devreme).

Bun... dacă nu e 385, nu e 122, sunt maşini de retragere. Da, sunt, dar, pentru a avea ce soarbe la garaj, şoferii trec cu 40 - 50 km/h prin dreptul staţiilor (unul chiar era să mă agaţe cu oglinda).
Prin urmare:
23:13 - #4315, retragere la Alexandria, s-a făcut că nu vede staţia
23:15 - #4711, afişaj stins, când m-a văzut a tras dreapta de volan, trecând razant cu roţile pe lângă bordură şi cu oglinda la vreo 2 mm de capul meu

Până la urmă, la 23:19 am urcat în #4215, retragere la Alexandria, cu afişajul pornit, SAT pe 385 şi sistemul de informare funcţional, inclusiv cu afişarea în salon a faptului că merge la garaj.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Dr2005 wrote:
Ieri am avut ,,plăcerea" să văd cum se circulă la ultimele curse cu autobuzul...

Concret: mă aflam la Valea Oltului, era ora 23:10 şi vroiam să merg spre Str. Braşov. N-ar fi trebuit să fie o porblemă, nu? Îmi zic: e ditai terminalul, nu e foarte târziu, or mai fi 385-uri, 122-uri + multe autobuze spre autobazele Alexandria şi Ferentari care ar trebui să oprească în staţii.

Zis şi făcut, mă duc în staţia RATB, unde era postat programul liniei 105, cu ultima cursă la 22:25 (!). Da, după 22:30 (ultimul 71), nu mai e transport din Drumul Taberei spre Gara de Nord. Doar 368 mai pleacă de la Valea Oltului după ora 22:40 (ultimul fiind la 23:20), deşi ultimul 385 ar trebui să plece la 22:55 (în practică pleacă şi cu 10 minute mai devreme).

Bun... dacă nu e 385, nu e 122, sunt maşini de retragere. Da, sunt, dar, pentru a avea ce soarbe la garaj, şoferii trec cu 40 - 50 km/h prin dreptul staţiilor (unul chiar era să mă agaţe cu oglinda).
Prin urmare:
23:13 - #4315, retragere la Alexandria, s-a făcut că nu vede staţia
23:15 - #4711, afişaj stins, când m-a văzut a tras dreapta de volan, trecând razant cu roţile pe lângă bordură şi cu oglinda la vreo 2 mm de capul meu

Până la urmă, la 23:19 am urcat în #4215, retragere la Alexandria, cu afişajul pornit, SAT pe 385 şi sistemul de informare funcţional, inclusiv cu afişarea în salon a faptului că merge la garaj.


Ultimul 368 pleaca la 23:25  ;)
P.S.: Pe #4711 era tot soferul acela plinutz care merge de rupe pamantul ?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

S-a actualizat pe ratb.ro programul liniei 25. In zilele lucratoare, ultima tura pleaca din Militari catre Progresul la 22:25 si nu la 22:34 ca pana acum (in practica, dupa tura de 22:34 mai pleca una la 22:55 - estimativ - deoarece l-am luat de la Calea 13 Septembrie si la 23:15). Deci s-a taiat cel putin 1 tura.
De ce ultima tura din 25 nu este deservita de Alexandria, asa cum este cea din 8 ? S-ar realiza in felul asta posibilitatea de a prinde tramvai la Pieptanari la ore mai inaintate pentru cei care vin cu metroul. Mai dureaza mult reparatiile la depoul Giurgiului, sa avem din nou tramvaie pe acces pana la miezul noptii ?

 


Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421688 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use