Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1344047 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 438 439 440 441 442 443 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

reiny2000 wrote here:
Numai eu nu înțeleg cum e posibil să ai o linie care circulă doar în anumite zile ale săptămânii? Având în vedere că avem table pictate, nu afișaje digitale, nu se poate întâmpla ca o persoană să aștepte troleibuzul mult și bine?

Cine astepta 79 in weekend chiar era masochist  :lol:

 


Re: Discuții despre transportul local din București BGP2597

În completarea a ce a zis colegul @PTMZ, țin să adaug că inclusiv în multe orașe din România există astfel de linii de ranforsare cu program fracționat adaptat cererii. În general acestea deservesc zone industriale unde cererea de transport este foarte punctuală la orele de început și sfârșit al programului de lucru, însă avem și exemplul Brașovului cu linii de ranforsare care deservesc 2 cartiere situate diametral opus față de centru și nu circulă în weekend și care culmea, în unele cazuri sunt fix linii de troleibuz.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Cezar210

Din cauza Festivalului "West Side Flower Fest", organizat pe Bd. Drumul Taberei, între Strada Brașov și Strada Romancierilor, autobuzele liniilor 105 și 168 nu au putut circula pe acel segment din traseul lor.
Astfel, s-a luat decizia de a devia cele două linii prin Str. Romancierilor - Bd. Timișoara - Str. Brașov, pe ambele sensuri.
Din punctul meu de vedere, total neinspirat, în zilele lucrătoare de deviere a fost "măcel", Str. Brașov și intersecția dintre Str. Brașov și Bd. Timișoara fiind blocate, autobuzele având decalaje și formându-se "trenulețe" din cauza traficului.
Dacă va mai fi nevoie, consider că ar fi mai bine ca aceste linii să fie deviate pe cealaltă ramură a "buclei", pentru evitarea ambuteiajelor.
Evident, pe plăcuțe nu apăreau cele două linii, nu fuseseră scrise.
Toate autobuzele aveau pe parbriz o hârtie pe care scria "Circulă pe Bd. Timișoara", însă nu mi se pare suficient, deoarece Bd. Timișoara se întinde de la Răzoare până la Valea Cascadelor, ar fi trebuit menționate toate arterele pe care circulă pe traseul deviat.
Câteva cadre cu unele dintre autobuzele celor două linii, în zonele pe unde au fost deviate.
Să începem cu linia 105:

Mercedes-Benz Citaro Hybrid 7028 - Bd. Timișoara (stația "Brașov")



Mercedes-Benz Citaro Hybrid 7028 - Bd. Timișoara (stația "Romancierilor")



Mercedes-Benz Citaro Hybrid 7036 - Str. Romancierilor (stația "Romancierilor")



Mercedes-Benz Citaro Hybrid 7037 - Bd. Timișoara (stația "Complex Comercial")




Acum, să urmărim și cadrele cu autobuzele din linia 168:

Mercedes-Benz Citaro Euro 3 4289 - Str. Romancierilor (stația "Romancierilor")



Otokar Kent C-12 6463 - Str. Romancierilor (stația "Romancierilor")



Otokar Kent C-12 6547 - Bd. Drumul Taberei x Str. Brașov



Otokar Kent C-12 6643 - Bd. Timișoara (stația "Romancierilor")


 


Re: Discuții despre transportul local din București Aron

Plus de asta, autobuzele au oprit doar in statii existente pe bucata de deviere. Pentru o transbordare cu 41 calatorii au fost nevoiti sa stea in coloana pe Str. Brasov, pierzand timp pretios, pana la statia de la Piata Drumul Taberei. Puteau face o o oprire pe Str. Brasov imediat cum facea dreapta de pe Bd, Timisoara (sens centru)

 


Re: Discuții despre transportul local din București Cezar210

Corect. Acolo oprea 641 (când exista), însă acum nu. Chiar nu înțeleg de ce nu s-au mutat (ori de către posesori, ori "cu forța") acele câteva mașini pentru a se putea face stație.

 


Re: Discuții despre transportul local din București sorin.niculescu_

Are cineva idee dacă există vreo linie STB care trece prin Pasajul Băneasa? Întreb asta pentru că, țin minte clar, la un moment dat eram într-un 783 și o luase prin pasaj (sens Piața Unirii 2), neefectuând stația „Aeroport Băneasa”.

 


Re: Discuții despre transportul local din București STB Spotting 21

Tin minte ca a fost o perioada.... nu mai stiu cand, acum mai mult de 1 an, cred.... in care au avut loc niste lucrari de asfaltare la suprafata, pe breteaua de pe sensul spre centru. Atunci statia respectiva a fost suspendata, toate liniile circuland prin pasaj.
De fel, nu circula nicio linie prin pasaj, pe niciun sens.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosmindaniel

sorin.niculescu_ wrote here:
Are cineva idee dacă există vreo linie STB care trece prin Pasajul Băneasa? Întreb asta pentru că, țin minte clar, la un moment dat eram într-un 783 și o luase prin pasaj (sens Piața Unirii 2), neefectuând stația „Aeroport Băneasa”.

Momentan nu exista nici una

 


Re: Discuții despre transportul local din București virgil23

Câteva cadre de astăzi cu liniile 11 și 44, deviate la Gara Basarab din cauza sărbătoririi pe Stadionul Giulești a centenarului Clubului Sportiv Rapid. Astfel, a fost utilizată după mulți ani și linia de lângă trotuar, unde staționau de regulă autobuzele liniei 133. De altfel, 44 a fost astăzi cea mai scurtă linie de tramvai din București(cred).

V3A-2010-CA #076 - Linia 44  - Terminal Gara Basarab
IMG_6874.jpg (1.6 MB; downloaded 1638 times)


V3A-93 #102 - Linia 11  - Terminal Gara Basarab
IMG_6878.jpg (1.29 MB; downloaded 1638 times)


V3A-93-CH-PPC #4014 - Linia 44  - Terminal Gara Basarab
IMG_6892.jpg (1.66 MB; downloaded 1638 times)


V3A-93 #203 - Linia 11 - Terminal Gara Basarab
IMG_6883.jpg (1.49 MB; downloaded 1638 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București BGP2597

Nu s-au călcat pe picioare tramvaiele și autobuzele azi în terminal la Basarab? E una din rarele situații (s-a mai întâmplat cândva?) ca ambele linii de la Gara Basarab să fie folosite simultan. Cred că cel mai simplu ar fi fost să fi circulat doar un 11: Zețari - Basarab - Vasile Pârvan, completat de 644 pe relația Basarab - Giulești.

 


Re: Discuții despre transportul local din București virgil23

Din câte am văzut, a fost ok, nu s-au îngrămădit, 133 staționa lângă 282, singura problema a fost cu un șofer din 196 care nu știa că tramvaiele vin și pe linia de lângă trotuar, și s-a trezit cu 151 în spatele lui. Cu siguranță era mai viabil un 11 până la Pârvan și eventual suplimentat, 44 a fost cam degeaba azi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Bineinteles ca era cel mai logic sa ai un 11 la Parvan... Dar mai mult ca sigur devierea asta e opera ITB-istilor, nu a TPBI-ului...

 


Re: Discuții despre transportul local din București Cezar210

Plus că, linia 44, cu un total pe traseu de 7 stații (plus Gara Basarab, 8) a avut alocate patru tramvaie. Nu aceasta era problema, ci că erau două câte două, dacă tot erau patru pe un traseu atât de mic, măcar de ar fi avut intervale aproximativ egale între ele.

 


Re: Discuții despre transportul local din București tramlovr

Din cauza unui eveniment de circulație produs pe Calea Giulești in zona fostului Depou Giulești, autobuzele liniei 162 au fost deviate pe Calea Giulești pe segmentul cuprins între Bulevardul Constructorilor și Pasaj Grant.
IMG_20230629_210009.jpg (1.93 MB; downloaded 1078 times)

 


Go to page:  1  ... 438 439 440 441 442 443 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422075 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use