Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1340528 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

alelanco10 wrote:
Ca nespecialist, as fi si eu de acord cu macazele de care s-a tot vorbit si nu numai pe linia 41; nu in ideea de a suprapune trasee cu 41, dar in ideea de flexibilitate in caz de evenimente nedorite. Chiar si asa, cu tramvaie normale, ar fi fost poate utile niste macaze din loc in loc, intre cele doua linii, astfel incat, in caz de defectiune/accident, alte tramvaie sa il poata "depasi" pe cel blocat.

Imposibil, atat soferul bucurestean cat si pietonul bucurestean ar fi pur si simplu bulversati cand ar vedea un tramvai venind "deandaretelea". Iti dai seama ce iese la traversarile de linii din intersectii si nu numai !

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

linia 69 wrote:
"Dr2005" : "Apropo de lungime, unii şoferi de pe linii ca 185 şi 303 se plâng că e prea scurtă cursa şi sunt prea multe curse, deşi au 30 de minute/semicursă pentru 3 km (şi 60 la pauza de masă)."

Daca asa stau lucrurile ar fi mai bine sa se uneasca cele doua linii si atunci poate nu s-ar mai plange soferii. Sau sa se desfiinteze ca si asa circula goale.


Greseala este a RATB-ului, 185 nu are nici o noima in formula actuala. In schimb, ar putea fi modificat traseul lui 126 de la Drumetul prin strada Titel Petrescu - bd. Ghencea si prelungit la Cimitirul Ghencea 3. Iar 303 ar fi util cu adevarat, chiar si cu interval de succedare de 30 de minute, daca ar fi prelungit la Facultatea de Fizica.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB bercenicity

La multe din traseele "idioate" problema e ca dispecerul si stationarea sunt la capatul "aiurea" - in speta Ghencea.

Asa ca ar trebui dispecer, cabina, etc. la Cimit. Ghencea 3 (alti bani, alta distractie), sau cu dispecerul la mijlocul traseului (ca 162/163)...  :roll:
O alta idee: cateva curse din traseele din preajma care au dispecer si la celalalt capat (105 de exemplu) sa mearga la destinatia cu cerere redusa (Cimit. Ghencea 3) - gen 331/331 BIS, si, intr-o mai mica masura (pentru ca n-au plecarile corelate), 137/138

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

Astazi pe la 17.10 pe B-dul Expozitiei in tramvaiul liniei 42 erau 5 CALATORI iar cand l-am reintalnit pe Ion Mihalache avea 0 (zero) CALATORI. Eu eram intr-un 105 cam aglomerat. Desi a venit in statia Traian Vasile cam in acelasi timp cu 105 in el nu s-a urcat nimeni iar in 105 circa 15 calatori. Ce-o fi studiat Dl Crit ..... ????? Discutii despre linia 42 au tot fost dar eu tot nu pot sa accept acest traseu !!!! Cum la fel nu pot sa-l accept pe cel al liniei 47. Voi reveni cu comentarii si in legatura cu petitia noastra unde raspunsurile date sunt asa ca sa fie ceva zis.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

linia 69 wrote:
Ce-o fi studiat Dl Crit ..... ????? Discutii despre linia 42 au tot fost dar eu tot nu pot sa accept acest traseu !!!!
Ca sa facem un pic haz de necaz, legat de linia 42 poate propunerea de modificare pe traseul Mezes - PPL ar fi fost avizata favorabil, daca mentionam ca era utila chiar pentru Crit ca sa aiba traseu direct de acasa pana in Herastrau, cand vrea sa faca miscare, dandu-si fundul jos din masina si sa isi duca nevasta la plimbare in parc (care in caz ca nu stiti, e patroana la firma care a inchiriat depoul Giulesti - frumoasa afacere, nu-i asa)?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

AAA tot ar fi fost bine pentru el, ar trebui supus la incercari (cazne) mult mai grele de exemplu o calatorie intr-un 385 la ora de varf (sa zicem dimineata intre 8 si 9) cu un autobuz fara aer conditionat. Portiunea critica - Gencea - 13 Septembrie - e numai buna pentru a elimina toxinele, sauna garantata cu transpiratie reusita  :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB fider

bercenicity wrote:
La multe din traseele "idioate" problema e ca dispecerul si stationarea sunt la capatul "aiurea" - in speta Ghencea.
Asa ca ar trebui dispecer, cabina, etc. la Cimit. Ghencea 3 (alti bani, alta distractie), sau cu dispecerul la mijlocul traseului (ca 162/163)...  :roll:
O alta idee: cateva curse din traseele din preajma care au dispecer si la celalalt capat (105 de exemplu) sa mearga la destinatia cu cerere redusa (Cimit. Ghencea 3) - gen 331/331 BIS, si, intr-o mai mica masura (pentru ca n-au plecarile corelate), 137/138

Nu neg importanta dispecerilor dar parca aveam un sistem fantastic si nemaivazut care permitea sa se afle oriunde pozitia unui vehicul in traseu (GPS) iar prin alt maret sistem se puteau monitoriza cursele (SAT). Probabil nici acum acest sistem nu este utilizat de fapt. Imi amintesc doar ca in urma cu cateva luni un dispecer ETE intreba prin statia radio pe un sofer de troleibuz daca a vazut unde se afla un alt vehicul de pe aceeasi linie iar situatii de felul acesta se intampla destul de des. De multe ori pare ca ne aflam intr-un univers paralel in care se cheltuiesc sume fabuloase pe tehnologie dar ea nu este niciodata folosita pentru ca "nu avem bani" inlocuieste ca mai peste tot in Romania situatia reala "nu avem materie cenusie". Ce oare o fi asa de complicat in a gestiona un amarat de parc de vehicule care si asa se subtiaza de la an la an?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Dacă s-ar folosi această tehnologie de localizare a vehiculelor, ar mai trebui să fie doar câţiva dispeceri în tot oraşul... şi ăia ar trebui să stea într-un birou cu un calculator în faţă, deci automat le trebuie mai mult de 8 clase, ba poate chiar le trebuie şi studii în ingineria traficului, deci salariu mai mare. Problema e că aşa ar dipsărea acei controlori de trafic de la cap de linie (destul de mulţi...), deci s-ar lăsa cu proteste ale sindicatului, greve ş.a.m.d..

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Odată cu reducerea de parc, s-au tăiat ture la greu din toate traseele... pe 162/163 au rămas 2 autobuze (+2 ture mici) din 5 (!), pe 47 au rămas 3 tramvaie (+1 tur mic) din 5... în plus, la 11 se va aştepta mai mult cu vreo 3 minute (de 25 nu s-au atins deocamdată), la 8 şi 25 mai mult cu 2 minute, la 91 cu 4 minute mai mult, 19 va circula la 15 minute (mai rar decât 23!!!), iar 46 circulă la 19 - 23 de minute, adică aproape la fel ca 47 (!).

S-a umblat şi la exprese, de parcă şi astea cărau doar elevi la şcoală... 30 - 60 de minute pentru 780 şi 20 - 30 de minute pentru 783.

Să vedeţi aglomeraţie la 46 odată cu prelungirea lui 34.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Mai mult ca sigur ca justificarea este ca "e program de vara, lumea e in vacante". De ce sa poti circula mai civilizat macar vara, cu parcul disponibil, care oricum e insuficient, cand poti circula in aceleasi conditii de inghesuiala ca in restul anului? Ete na, numai de grija calatorilor nu mai poate Crit sa doarma noaptea...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Cum ar fi sa-l duca pe 35 pe Pasajul Basarab si de acolo pe traseul lui 42? Cred ca ar prelua ceva din calatorii lui 105. Ar fi oarecum vechiul traseu al lui 42, cel putin la capete :twisted: Sau poate sa-l numeasca chiar 42!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Propunerea asta e prea sadica. :twisted: Avand in vedere ca 35 e de la Militari, vrei sa le cada retina lui Crit si lui Dr. Oetker daca vad Tatra pe maretul pasaj?

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Pana se si pune in practica, nu vor mai exista Tatre :evil: Sau suna prea sadic? :P

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Cu riscul de a parea insistent in ceea ce priveste linia 7, nu pot sa nu remarc faptul ca, dupa repartizarea vagoanelor de la Dudesti pe linia 34, programul de circulatie s-a modificat din rau in mai rau. In zilele lucratoare, ultimul tur pleaca de la Unirii cu circa 13 minute mai devreme (22:27 fata de 22:40), iar sambata si duminica pleaca la 22:02 fata de 22:35. Intervalul de succedare nu pare sa fi suferit modificari, insa in mod cert nu e o linie pe care sa te poti baza.

Ideea mea este sa il transforme pe 4 intr-o linie "expres", cu succedare de 5-7 minute la orele de varf pentru transbordarea rapida la metrou, mai ales dimineata, cand 25 duce tot greul pe Giurgiului. 7, in conditiile actuale, nu foloseste decat ca linie de "conjunctura" - daca se nimereste sa vina, e OK, daca nu, calatorii prefera varianta 25 + 232.

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421681 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use