Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1340456 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

Mintile celor care vin cu astfel de idei sunt incinse tare de prea multa analiza, in loc sa micsoreze semicursa astfel incat sa se circule cu o viteza decenta si sa se scurteze timpul la max. 50 - 55 de minute se prefera invartitul in jurul cozii si eventual scarpinatul cu mana stanga in partea dreapta.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

fider wrote:
Rezultat: RATB este uluita ca nu incape altceva decat gluma de 47 in terminal
Problema actuala pare a fi cauzata exclusiv de graficele intinse ca stiti voi ce elastic. Daca s-ar rezolva asta, atunci cred ca ar fi OK. Sa nu uitam ca in 2003 a existat o perioada in care la Ghencea intorceau 4 linii de tramvai: 15, 32, 33 si 41. Iar frecventa combinata a liniilor 15, 32 si 33 pe Bd. Ghencea si Cal. 13 Septembrie era mai mare decat cea din prezent a lui 34 (47 nu are rost sa il punem la socotelala, mai ales daca toate turele sunt stranse la un capat, situatie care, din ce citesc aici, nu e deloc o raritate de cand cu aducerea liniei 34 in Ghencea).

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

Azi dimineata la 7.30 la Ghencea vagoanele liniei 34 erau pe linia 1 si 3 iar pe linia 2 (cea din mijloc) erau cele ale liniei 41 - 3 tramvaie (la plecare). De la Ghencea la Baba Novac am facut 60 de minute, evident cu viteza melcului. Dupa cum stim distanta se putea parcurge cam in 45 - 50 de minute. De mentionat ca linia tramvaiului era ocupata de putine masini doar pe B-dul V. Milea si la cateva intersectii pe Sos. Stefan cel Mare. Oricum se circula bine si era si mai bine daca viteza tramvaiului era mai mare.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB fider

Dominatrix wrote:
Problema actuala pare a fi cauzata exclusiv de graficele intinse ca stiti voi ce elastic. Daca s-ar rezolva asta, atunci cred ca ar fi OK. Sa nu uitam ca in 2003 a existat o perioada in care la Ghencea intorceau 4 linii de tramvai: 15, 32, 33 si 41. Iar frecventa combinata a liniilor 15, 32 si 33 pe Bd. Ghencea si Cal. 13 Septembrie era mai mare decat cea din prezent a lui 34 (47 nu are rost sa il punem la socotelala, mai ales daca toate turele sunt stranse la un capat, situatie care, din ce citesc aici, nu e deloc o raritate de cand cu aducerea liniei 34 in Ghencea).

Ar fi mai cinstit sa recunoastem ca atunci cand erau 3 linii cu capat in Ghencea fara a tine cont de 41, se circula bine doar pentru ca 15 si 33 erau mai mult de forma iar 32 a circulat foarte putin asa iar numarul de ture era redus semnificativ. Argumentul nu tine deloc pentru ca terminalul de la Ghencea, la fel ca cel de la Presei Libere putea mentine constant, in stilul exploatarii RATB, doar plecari din terminal la 6-7 minute pentru ca in ambele situatii exista doar o bucla simpla pentru acele trasee altele decat 41. Nu zic ca asta e limita fizica dar atat e capabila regia de transport sa utilizeze si aici nu are legatura cu timpul de parcurs. Problema este ca daca vrei sa nu formezi un sir de vagoane, pe o bucla simpla, si sa ramana vreunul in terminal nu poti avea interval de stationare mai lung decat cel de succedare. Oricum, desi este usor exterior discutiei 15, 32, 33 nu aveau stationare lunga in terminalul Ghencea adica taman pe dos fata de 34 astazi. Chiar si asa vagoanele nu circulau prea repede pe Bd. Ghencea asa ca nu are rost sa laudam ce nu s-a intamplat de fapt (timpul de parcurs era oricum lung si prost gandit).

Legat de sistemul Spot-Utopia asteptam un punct de vedere de la Dominatrix in raport cu remarca facuta anterior. Multumesc.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB DanCld

Azi am utilizat din nou linia 34, reprezentata prin exemplarul #4024. Disperare! 25km/h cred ca a fost viteza maxima, statea la verde sa se faca rosu, dadea prioritate pe Trafic Greu celor care voiau sa intre sau sa iasa din curti... Imi venea sa il bat pe vatman, nu alta! Desi nu el e de vina in fond.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Chiar daca 34 ar fi fost dus la MIlitari, ar fi avut aceleasi probleme legate de durata cursei? Ca pentru calatori ar fi fost mai util pe Timisoara decat pe Trafic Greu (doar pentru acel microprocent de oameni care nu mai voiau sa astepte un 47 fantoma pana la Ghencea, alternativa la 385). O sa vina si 46 pe pasaj cat de curand (cand o fi "curandul" asta?) si vedem ce poate si el, care dintre cele doua linii e mai avantajoasa in raport cu durata calatoriei/zona de interes. Restul liniilor "de Bucurestii Noi" n-o sa vada hobanele ci Gara si Calea Plevnei, cand o fi sa fie, pana atunci vor stapani bucla de la Banu Manta.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

S'a mai discutat despre varianta modificarii liniei 42 catre Mezes. Daca s'ar face o asemenea modificare, ar fi utila asemenea linie?
Ca sa nu se mai spuna ca linia 42 e inutila, ar fi o idee ca un 42 sa plece dela Mezes, sa ajunga la PPL si de acolo sa plece pe linia 41, iar un alt tramvai care vine dinspre Ghencea si ajunge la PPL sa plece spre Mezes pe linia 42.
In trecut a existat o linie 4: Colentina - Stefan Cel Mare - Sevastopol - Dr.Felix - 1 Mai (Mihalache) - Turda - PPL. Ar fi utila reinfiintarea unei linii pe acest traseu (cu modificarile actuale)? Sau de exemplu vechiul 52 pana la pasajul Victoria si de acolo pe actuala linie 42?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Bogdan Ciorascu

Gabi23 wrote:
Incepand de maine 05.07.2011:
- Linia 34 NU va mai intoarce la Ghencea
- Linia 19 se suspenda
- Linia 23 nu va mai ajunge la FAUR Poarta 4


Linia 34 va avea traseu circular, prin Sos. Progresului - 11 Iunie - Pasaj Marasesti - Calea Dudesti.
Asteptam comunicatul oficial din partea RATB.


Cred ca 34 va ajunge la Romprim via Pta Sudului cu vreo 3-4 ture in plus

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Turele Depoului Dudesti de pe linia 19 vor intra pe linia 34...

 


Re: Stiri, noutati, perspective DanCld

Si cu ocazia asta vrem numarul istoric, 26. Sau aici nu se pune?

 


Re: Stiri, noutati, perspective lecter

Asta inseamna ca pe directia Sincai-Nerva Traian-Vitan nu va mai functiona nici un tramvai? Shit, eu asa ma intorceam de la munca :(

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Dr2005 wrote:
Este oficial: DE MÂINE NU MAI AVEM TRAMVAI ÎN GHENCEA pentru că îmbuibaţii din conducere merg, oricum, cu Jeep-ul!

Evident, fără hotărâre de consiliu general şi doar cu o fiţuică afiţată la cap de linie. Fără anunţuri în staţii, fără anunţuri în presă, fără anunţ pe site!


L-am vazut "pictat" pe 34 pe statii pe Viilor, si sincer, credeam ca va intoarce la Sura Mare (mai ales ca dispare si 19...). Dar se pare ca va intra in acel ac de par direct in Serban-Voda. Oare unde vor stationa? In depou la Dudesti?!? (adica in mijlocul traseului)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Pe Cal. Vitan, probabil, acolo unde e buda ecologică... nu vor mai ajunge la Dudeşti.

 


Re: Stiri, noutati, perspective DanCld

Chiar rapid...
l34_tablita.jpg (127.44 KB; downloaded 1627 times)

Desi asta e 26 toata ziua, vrem numarul 26  :!:

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421676 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use