Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 302437 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

@Nightwolf scrie:
"Era o comparatie intre lucrari, scuze daca nu am fost chiar dezvoltat in exprimare, si in RO costa MULT! Mai ales UNA BUCATA!  2 km liniari de blocuri de beton aka DN1 portiunea Pasaj Baneasa - Miorita sunt estimati a costa in jur de 200 EUR/placa fara tva si fara manopera, o placa are o lungime de 0,75m asta inseamna 2667 de blocuri de beton, asta inseamna 533400 EUR la care adaugam 24% TVA = 686216 EUR si asta fara montaj, fara contract cu statul etc."

Mai bine sa vina o firma din RFG care ar fi mai ieftina....(la Praktiker sau Hornbach costa ceva peste 10 euro/bucata!)
Am auzit ca nu (mai) sunt bani, dupa ce s-au investit atatia bani in patru pasaje(de la Otopeni la intersectia de care vorbim...)No comment :roll:
@Dominatrix,
stiu si eu de proiectul ala(pasaj subteran)pe sub DN1.(nu stiu sa fie si un pasaj pietonal paralel cu tunelul) Dar acum am aflat ca nu mai sunt bani nici pentru bordurile dintre sensurile de circulatie...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dominatrix

Goldmund wrote:
@Dominatrix,
stiu si eu de proiectul ala(pasaj subteran)pe sub DN1.(nu stiu sa fie si un pasaj pietonal paralel cu tunelul) Dar acum am aflat ca nu mai sunt bani nici pentru bordurile dintre sensurile de circulatie...
Cred ca vorbim de lucruri diferite. Eu ma refeream la proiectul de pasaj subteran Sos. Nordului - str. Elena Vacarescu, cu subtraversarea caii ferate. Nu are nici o legatura cu DN1 :!:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

Dupa parerea mea pasajul subteran Soseaua Nordului - Elene Vacarescu nu se va realiza asa curind; motivul: va creste traficul pe Soseaua Nordului si "riveranii" nu prea au chef de asa ceva.

Si ar mai fi si problema cu intersectia Elena Vacarescu - si Soseaua Bucuresti Ploiesti (podul Baneasa);

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Scuze,@Domi,
pasajul de care vorbesti tu( cred ca poate fi un pasaj subteran, sub CF) este intr-adevar o alta mancare....Eu vorbeam de un pasaj subteran intre Dobrogeanu Gherea si Elena Vacarescu, paralel cu un pasaj(subteran) pietonal...Am pornit de la problematica semaforului din intersectia care blocheaza de fapt investitiile in alte patru(!) pasaje rutiere...

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana sss

Pentru ca noi, bucurestenii, ne plangem de semaforizare, hai sa va arat de ce sunt in stare e-diliii   :lol:  olteni, la Craiova.

Se vede ca soferul masinii de pe prima banda este nedumerit pe ce banda ar trebui sa fie!

In fapt, am bagat de seama ca in afara Bucurestiului, semaforizarea este absolut aberanta prin majoritatea oraselor.
10052011090.jpg (333.4 KB; downloaded 3838 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Dr2005

Stai să vezi în Satu Mare, intersecţii cu faze de roşu de 300 de secunde (!) şi verde de 15 secunde... am făcut odată greşeală să iau autobuzul o staţie... am stat de 3 ori la semafor, suficient timp cât să fi putut merge pe jos până în centru (unde aveam treabă) sau măcar staţia aia până în altă staţie de unde aş fi putut lua alt autobuz.

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Aron

Dr2005 wrote:
Stai să vezi în Satu Mare, intersecţii cu faze de roşu de 300 de secunde (!) şi verde de 15 secunde... am făcut odată greşeală să iau autobuzul o staţie... am stat de 3 ori la semafor, suficient timp cât să fi putut merge pe jos până în centru (unde aveam treabă) sau măcar staţia aia până în altă staţie de unde aş fi putut lua alt autobuz.


cam asa e la intersectia Brasov-Bd. Ghencea sens spre Valea Oltului, acolo tine cel mai putin si pentru oamenii care iau 185 e un adevarat test de rabdare. Seara cand se aglomereaza si vezi cum sta 185 de 4 chiar 5 ori la semafor te apuca spumele, la 385 s-au obisnuit soferii sa mearga pe prima banda si sa scape de toata coloana iar 122, depinde de sofer daca e in intarziere sau nu.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana sss

Problema principala in fotografia pe care am postat-o nu este temporizarea mizerabila, ci faptul ca intermitentul pentru facut la dreapta este pus in stanga semaforului pentru mers inainte, e normal sa se incadreze lumea aiurea, daca nu stie intersectia! ... ca sa vezi, am ajuns sa scriu ca este "normal" sa se intample asa o aberatie  :?

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana andrei11

Prevad probleme majore.... Mai degraba breteaua aceea nici macar nu o puneau, daca stau sa ma gandesc e cam degeaba....
5-25-2011 9-37-44 PM.jpg (144.2 KB; downloaded 4022 times)

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Dominatrix

Daca va fi o problema acolo, probabil ca se va rezolva in stil romanesc: adica se pun cateva balize sa blocheze breteaua si gata! Cine vrea pe Plevnei venind dinspre Grozavesti o va lua pe jos, in loc sa urce pe pasaj.

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana lucianxx9o

O intrebare cei care intra  pe pasaj vor avea ca smnal triunghi???

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana BuGabriel

Chiar aiurea intrarea / ieșirea aia.
Încă un aspect care aș vrea să-l semnalez apropo de semaforizare: la Piața Leul, venind dinspre pasaj, semaforul stă pe verde 4-5 secunde ... mă-ntreb dacă chiar o exista colaborare între instituții sau ne-om trezi cu ditamai dopul acolo în ziua deschiderii  :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Dr2005

Am circulat cu bicicleta pe Şos. Grozăveşti acum vreo 2 zile... m-au depăşit 2 maşini pe un sens şi 4 pe celălalt, la o oră la care Bd. Vasile Milea e FULL. Nu ştiu cine se va înghesui pe acolo, chiar dacă, teoretic, aia e direcţia principală a pasajului. Dinspre Dr. Taberei sau Militari clar va fi nerentabil să o iei pe acolo, mai ales din cauza permanentei coloane între Leul şi Bd. Vasile Milea, în care se vor înghesui şi cei care vor în Cotroceni şi cei care vor din Militari la Răzoare şi de acolo spre sudul oraşului. Desigur, Primăria a luat măsuri să forţeze cât mai mult trafic pe acolo, prin semafoarele temporizate de tot rahatul de la intersecţia Şos. Grozveşti cu Bd. Vasile Milea, unde faza principală e pentru cei care vin din aleea numită ,,şoseaua" Grozăveşti, nu de pe Bd. Vasile Milea.

Care e rostul rampei de pe Pasaj? Un nou mod de a jecmăni banul public? Un mod de a forţa traficul pe Şos. Grozăveşti? În orice caz, mulţi se vor şterge într-o anume parte a corpului cu linia continuă şi vor intra pe pod.

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana andrei11

Nu inteleg despre ce rampa vorbesti. 'Aleea Grozavesti' va deveni brusc importanta dupa cateva zile de la inaugurare, o sa vezi :idea: ...Si daca tot suntem la acest capitol,  cand se va interzice oprirea pe Sos. Titulescu ?

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422354 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use