Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 302581 views
 
Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Andrei98

In zona nu este decat un Carrefour care ai putea zice ca necesita aprovizionare cu TIR doar ca traseul lor nu ar trece prin pasaj el fiind pozitionat langa capatul Sf. Vineri. In rest nu prea au unde sa mearga acolo.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) aztec

Repet...erau 2 tiruri...mai era unul in spate.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) zapacitu

cris_m wrote here:
Or fi tranzitat orasul din nord spre sud, pe centura fiind mai aglomerat poate...

Cu siguranta asta e explicatia. Cat timp nu exista restrictii de tonaj la intrarea in oras (eu NU am vazut, de exemplu, pe DN1), cat timp pe artere nu exista semne care restrictioneaza acest lucru... de ce NU ar fi permis?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Pe toate arterele de acces exista indicatoare de ocolire a centrului pentru vehiculele grele dar nu exista indicatoare de interdictie. Probabil pentru ca exista posibilitatea accesului in zona centrala cu autorizatii speciale sau categorii limitate de vehicule.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) cris_m

Sau fac ceva pe ea de lege si intra oricum prin oras... Cat timp controalele sunt inexistente sau aproape inexistente...

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) ByOnu

La Victoriei, Romana samd sunt mai mereu echipaje. Or fi intors spatele cand au vazut convoiul...

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) aztec

Sa lămurim aspectul.
In loc nk sunt si taxele...sper ca la zi.

https://www.e-nisip.ro/harta-camioane/

Nu le am cu traficul greu..
Daca in autorizatie nu se pot indica si traseul de urmat si limitarile existente...pt ce mai acorzi autorizatii?

Rezumand.
Cu mici exceptii(ca 400euri nu merita doar sa p tai prin centru daca nu ai treaba) NU ai ce cauta cu TIR-ul in buricul târgului.
Teoretic orice echipaj ar trebui sa fie cu ochii pe camioane grele..si nu cred ca neaparat oprite, doar verificate numerele sa vada daca au autorizat accesul...

Xxxxxxxxx

In Bucuresti exista limitari de tonaj in zona A si zona B in care accesul autovehiculelor cu masa maxima autorizata mai mare de 5 tone este restrictionat si se poate face numai pe baza de autorizatie.

Sunt definite doua zone de restrictie, delimitate de perimetrele strazilor, astfel:

Zona A: Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Nerva Traian, Bd. O.Goga, Pasaj Marasesti, Bd. Marasesti, Str. Mitropolit Nifon, Bd. Libertatii, Calea 13 Septembrie, Sos. Pandurilor, Sos. Grozavesti, Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Sos. N. Titulescu, Bd. Banu Manta, Bd. I. Mihalache, Bd. Averescu, Bd. C-tin Prezan, Bd. Aviatorilor, Bd. Mircea Eliade, Str. P.I. Ceaikovski, Str. B. Vacarescu, Str. Tunari, Bd. Dacia.

Zona B: Bd. Aerogarii, Str. Alex. Serbanescu, Str. B. Vacarescu, Str. Fabrica de Glucoza, Sos. Petricani, Str. Doamna Ghica, Sos. Colentina, Sos. Fundeni, Str. Morarilor, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Str. Fizicienilor, Bd. Energeticienilor, Calea Vitan, Sos. Vitan Barzesti, Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Magurele, Str. Luica, Sos. Giurgiului, Str. Alex.Anghel, Str. Zetarilor, Prelungurea Ferentari, Calea Ferentari, Str. M. Sebastian, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, Str. Brasov, Sos. Virtutii, Calea Crangasi, Pasaj Grant, Calea Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Str. Jiului, Bd. Poligrafiei, Pasaj Jiului, Str. Baiculesti, Sos. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad.

Intre exteriorul zonei B si limita administrativa a municipiului Bucuresti accesul autovehiculelor grele nu este restrictionat.

In zona «A» se restrictioneaza accesul si circulatia celor cu masa totala maxima autorizata mai mare de 5 tone;

In zona «B» se restrictioneaza accesul si circulatia celor cu masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone.
Screenshot_2023-02-05-16-15-28-603-edit_com.android.chrome.jpg (134.53 KB; downloaded 874 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Asta ar insemna ca atat politiile locale municipale cat si politia rutiera a capitalei sa aiba acces la o baza de date unica ce sa cuprinda toate autorizatiile de exceptare valabile.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) ByOnu

Sigur macar un echipaj de pe traseu a vazut convoiul. Nu trec chiar toata ziua in interiorul inelului principal astfel de camioane. Nu s-au deranjat sa-i verifice.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană subway guru

Este o reglementare a administratiei locale deci principala sarcina de control si sanctionare revine politiei locale dar care fara un motiv bine intemeiat nu are dreptul sa te opreasca in trafic, singurul motiv serios pentru asa ceva ar fi lipsa autorizatiei speciale…parerea mea!

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

La toate intersecțiile de la inelul exterior al zonei B respectiv A, ar trebui sa existe indicatoare rutiere de interzicere acces...
In cazul asta e extrem de simplu...nerespectarea indicatoarelor rutiere .
Cred ca si rutiera si locala....

O sa ma uit mai atent...si se poate verifica pe google Earth daca sunt.

La o verificare sumara... EXISTA.
De interzicere.
Si nu trebuie sa fie la toate intersectile din interior...doar la inel...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană subway guru

Politia locala nu pune semne de circulatie, amplasarea lor se hotaraste in comisia de circulatie a primariei generale impreuna cu politia rutiera iar implementarea o face administratia strazilor. N-am habar cum e la nivel de sector dar astia au in administrare doar strazi secundare pe care clar nu incape niciun tir.
E foarte posibil sa existe si semne de interzicere dar pe acolo pe unde circul eu nu prea le-am vazut.
Oricum, ar trebui sa stea un agent de circulatie in dreptul semnului si sa opreasca orice posibil contravenient si sa-i redacteze un proces verbal de contraventie.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Nu e vorba de cine le pune...ca sunt puse.

Cine trebuie sa aplice legea daca nu sunt respectate.
Ca sa ajungi cu tirul la Universitate/ Unirii inseamna ca ai depasit indicatorul de max 7.5 t si in alta intersecție de max 5 t...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană subway guru

Daca nu-l prinzi asupra faptei in flagrant delict degeaba-l prinzi in centru, acolo poti doar sa-l amendezi pentru ca nu are autorizatia speciala de acces.
Mi-as dori reglementari mult mai stricte puse efectiv in practica dar ce te faci cu soferii turci, bulgari, greci si alti balcanici, printre care si romani sadea care n-au mama, n-au tata?
Lucrurile astea nu se rezolva decat prin campanii indelungate de combatere si sanctionare pana se invata toti minte ca pe aici nu se trece.

 


Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422385 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use