De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4357 posts, 900719 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 312
 
 

📖 Pagination options
Re: Clubul "Flacara Rosiatica" DanCld

In partea de vest a orasului dezvoltarea istorica a fost asa:

Crangasi-Giulesti = fosta comuna Mihai Voda
Militari = fosta comuna Militari
Dr. Taberei = campul de instructie al armatei, transformat in cartier in vremea de trista amintire
Rahova = mahala istorica a orasului; spre periferie a existat comuna Lupeasca
Ferentari = mahala post-1850 a orasului, construita ca urmare a migratiei naturale din mediul rural incepand de la gara Filaret spre periferie
Giurgiului = idem Ferentexas

De aici se intrevede o explicatie a faptului ca RFG-ul are un acces mult mai bun la oras decat cartierele din sectorul 6; in cea mai mare parte nu au fost constructii artificiale in epoca marilor progrese ci au crescut odata cu orasul  :twisted:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Basarab ar fi urmat cu siguranta - prin Noiembrie 1988 am vazut o diorama a acestui pasaj expusa la Sala Dalles. Era hobanatul pe care il cunoastem, cu statia de tramvai pe deasupra liniilor, apoi urma in continuare un pod peste Orhideelor - si cam atat, pasajul revenea la sol.
De M 4 se stia, de accea s-a ales solutia hobanatului, nu aveau unde sa puna stalpii de sustinere din cauza liniilor de cale ferata si a celor 2 magistrale de metrou din zona. Desi asa cum am inteles de la Subway guru diorama respectiva era doar o macheta, fara calcule facute, totusi niste "precalcule" fusesera efectuate cu siguranta, prea seamana hobanatul actual cu cel ce l-am vazut eu expus in 1988 toamna. Inclusiv era prezent pe plansa si pasajul subteran care faciliteaza accesul de la Gara Basarab spre statia de metrou Basarab si Titulescu.
Da, str Progresul este o str facuta artificial, ea nu exista. Palatului Cotroceni trebuia sa i se asigure o "zona de securitate" asa incat in scurt timp prin fata Palatului urma sa nu mai circule nici o masina.
Trebuia cumva "intregit" inelul de circulatie.
In schita am notat atat noua configuratie a inelului, cat si zona ce urma sa fie protejata sau exclusivista in jurul Palatului Cotroceni.
Cotroceni.jpg (168.65 KB; downloaded 3857 times)

 


Re: Despre ITB vs RATB Dominatrix

andrei11 wrote:
As vrea sa fac un mic comentariu asupra celor 2 denumiri. Se spune ca unica menire a ITB - ului era sa duca lumea din oras spre platformele industriale la lucru, evident si viceversa.
Acum vine si intrebarea mea:
RATB - ul ce face, nu acelasi lucru ? Adica sa duca oamenii dintr-un loc in altul de unde stau unde muncesc ? Observati ca nu am mai folosit expresia de "platforme industriale". Prin folosirea in mod obsesiv a expresiei de ITB legat de transportul oamenilor de si la servici se naste ideea ca la ora actala o mare masa de cetateni foloseste RATB - ul pentru a se plimba, a face vizite si de a-si pierde vremea.
Acesta a fost micul meu comentariu.
Acest aspect mi se pare unul important, mai ales in Romania anului 2011 unde transportul public este vazut numai ca potrivit pentru "amarasteni", si ca sa nu "se ingroape" aceasta discutie la off-topic, ti-am raspuns intr-un loc mai potrivit, adica aici.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

DanCld wrote:
Off topic:

subway guru wrote:
'bulangioaica'

Auuuuu, asta nu e "politically correct", e un termen ofensator la adresa minoritatilor sexuale. Desi in cazul personajului mentionat apartenenta la o astfel de minoritate nu e o chestiune cu probabilitate nula  :roll:


E sigur, tu nu te uiti la fata ei sau de ce a introdus obligatoriu din iarna viitoare a acestui an cauciucurile de iarna ?

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" DanCld

No comment  :twisted:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

.......
1-18-2011 10-42-02 AM.jpg (16.07 KB; downloaded 3783 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Mircea G

andrei11 wrote:
.... de ce a introdus obligatoriu din iarna viitoare a acestui an cauciucurile de iarna ?
Nu conteaza fata ... Important este ca eu , dupa ce , intr-un final  ;) , am realizat ce inseamna roata la masina si importanta cauciucului , am hotarit sa merg tot timpul numai cu cauciucuri de iarna , ca asa scrie la carte , CAUCIUCURI , nu PLASTICE , ca cele de vara .Deci la masina care este folosita exclusiv de mine , folosesc numai CAUCIUCURI de IARNA . Va recomand .

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Dr2005

Nu prea e bine să mergi vara cu cauciucuri de iarnă... pe lângă faptul că se uzează mai repede, creşte şi consumul (creşte frecarea între roată şi asfalt, implicit pentru a o învinge e nevoie de o putere mai mare din partea motorului).

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Der Hofmeister

La caldura, cauciucurile de iarna se incalzesc brusc si destul de puternic, rezultand si o deformare accentuata a talonului si a suprafetei de rulare a acestora, care atrage dupa sine si scaderea simtitoare a performantei la franare si o uzura accentuata. De aceea, sunt cam periculoase de folosit tot timpul anului. Indicatiile pentru folosirea pneurilor de iarna sunt temperaturi de 5 grade Celsius, maxim 10 cu foarte multa indulgenta + asfalt umed/umezit, acoperit cu gheata, zapada, polei, apa.  

Avand in vedere ce-am spus, consumul de carburant e least of your worries, pentru ca siguranta primeaza sau ar trebui sa primeze, in orice caz.
Si BTW, in unele cazuri, face mai mult un cuplu motor bun decat o putere mare irosita aiurea. ;)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Mircea G

Dr2005 wrote:
Nu prea e bine să mergi vara cu cauciucuri de iarnă... pe lângă faptul că se uzează mai repede, creşte şi consumul (creşte frecarea între roată şi asfalt, implicit pentru a o învinge e nevoie de o putere mai mare din partea motorului).

Teoretic . Practic am realizat o scadere a consumului si un confort fizic superior . Din punct de vedere functional , mult mai stabila , imi place mai mult cum " sta " acum pe strada .
Se uzeaza ? Poate , dar nu are importanta . De vara sau iarna , toate se uzeaza , ba mai mult ... Cind se folosesc doua seturi de roti , timpul , in sezoane , ani , este mult lungit si de multe ori cauciucurile ajung vechi de batrinete , nu de tocire . Si stocarea improprie este un factor de uzura .
Daca facem socoteala in bani , ajungem tot acolo sau la mai putin , folosind un singur set de iarna . Se pot cumpara primavara -vara , la pret redus , nu platim de doua ori pe an montat , echilibrat .
Si la genti , am ramas pe cele de aluminiu , nu ma mai complic , din acelasi motiv : bani de schimbat , grija la stocare . Asa folosesc doar pe cele de aluminiu , pina se fac zdrente , apoi mai vedem .
Asa ca sint pregatit pentru legea lor .
La una din masini inca mai am doua seturi , dar cind se vor termina , aplic acelasi procedeu.
PS Frecare intre cauciuc si strada ? Sa nu dea Dumnezeu sa vedeti ce inseamna sa nu ai " frecare "  ;)....
Un eveniment neplacut m-a lamurit " ce pot " aceste porcarii de vara .

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Der Hofmeister

Mircea G wrote:
Dr2005 wrote:
Un eveniment neplacut m-a lamurit " ce pot " aceste porcarii de vara .


Stai putin, cum adica porcarii? Fie tip de pneu are atuurile sale. Pe alea de vara le folosesti in perioada anului cat afara e cald si nu ninge, pe alea de iarna, le folosesti in anotimpul rece. Sa spui ca sunt porcarii mi se pare mai mult decat deplasat.

Pneurile resapate sau cele extrem de ieftine nu sunt o solutie nici intr-un caz si este foarte clar ca pot afecta major parerea despre un anumit tip de cauciuc, in anumite conditii. Nici cu firme precum Pirelli nu imi e rusine: unele modele sunt pur si simplu prost proiectate, altele mai salveaza. Dunlop, Continental, Michelin, Vredestein nu prea dau chix niciodata. Bineinteles, impresia fiecaruia in functie de satisfactia in utilizare sta la baza alegerii pneurilor. Mai ramane si varianta gumelor "all season", dar care de asemenea sunt doar o solutie intermediara si nu de multe ori buna, pentru ca e greu sa impaci si capra si varza.

Nu stiu prin ce eveniment neplacut ai trecut si nu stiu cat de mult poate fi pusa intamplarea in carca pneurilor de vara. Mie personal, cauciucurile de iarna mi se par de cosmar pe timpul verii, insa excelente pe zapada prin comparatie cu celelalte, care sunt execrabile si complet nesigure. Asa ca, din punctul meu vedere, fiecare la timpul sau. Am loc pentru stocarea cauciucurilor, nu ma omoara sa ma duc sa le schimb atunci cand trebuie si nu trebuie sa imi schimb jantele de aliaj cu unele de otel.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Mircea G

Hoffmeister wrote:
...Stai putin, cum adica porcarii? Fie tip de pneu are atuurile sale. Pe alea de vara le folosesti in perioada anului cat afara e cald si nu ninge, pe alea de iarna, le folosesti in anotimpul rece. Sa spui ca sunt porcarii mi se pare mai mult decat deplasat.

Pot sa spun asa ceva deoarece anvelopele de vara sint plastice ! au mai putin cauciuc in ele . Din cite stiu marea inventie care a revolutionat roata de masina , a fost cauciucul nu plasticul .
Faza cu " de vara " sau "de iarna " este o chestie pur comerciala de fraiereala , pt a putea vinde un rahat ( o anvelopa cu o mica cantitate de cauciuc natural ) si un numar dublu de anvelope pt acelasi parc auto . Cum nu puteau inventa masina cu opt roti , au inventat prosteala cu doua anvelope la roata ! , vind un numar mai mare de anvelope cu aceiasi cantitate de materie prima de baza .
Nu folosesc anvelope resapate , sh sau de genul acesta . Anvelopele care m-au dezamagit ( cu beleaua ) au fost Dunlop sport ( vara )in perfecta stare , deci nu uzate ; altele pe care le-am aruncat efectiv ! ( de la cealalta masina ) , Bridgestone ( vara ) care le-a avut masina de la mama ei .
Si eu am posibilitatea de depozitare a lor , dar nu cred ca este o solutie sa stau cu roti prin curte . Deja am 4 deoarece la o masina , am spus , inca am doua seturi .
Deci nu se pune problema de bani sau depozitare , ci de comportamentul celor de vara pe susea ! Nu-mi place . Imi place sa merg cu anvelope adevarate din cauciuc .

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

[OT]Babaderda in anii '60 - '70 era numele unui faimos restaurant (din acela care nu serveste mancare  ) amplasat in zona a ceea ce numim astazi intersectia bulevardelor Theodor Pallady si 1 decembrie 1918, de aici si numele intersectiei... [/OT]

Dominatrix - sau altcineva, explicati-mi si mie ce inseamna [OT]  [/OT]. Asta seamana mai mult a {b} {/b}   care stiu ce inseamna

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Dr2005

Hoffmeister wrote:
Mircea G wrote:
Dr2005 wrote:
Un eveniment neplacut m-a lamurit " ce pot " aceste porcarii de vara .


N-am zis în viaÅ£a mea aÅŸa ceva. Ai grijă la ce dai quote  :x

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 312
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422345 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use