De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4353 posts, 894560 views
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 311
 
 

📖 Pagination options
Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

'Bestiala' e numai ignorantza...
Ai o cat de mica idee despre regulile de siguranta aeriana ce trebuie in jurul unui aeroport?
Eu stiam de exemplu ca zona de siguranta pt Baneasa se intinde dincolo de Piatza Victoriei si are forma unui trunchi de piramida intoarsa, cu baza mica la sol...
Toate bune!

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri ionescu63

andrei11 wrote:
:lol:  :lol:  :lol:  Asta cu aeroportul Baneasa e bestiala ! Nici macar helicopterele nu au drum pe acolo... Cine sta prin zona, cate helicoptere a vazut trecand prin groapa Floreasca ? Mai degraba helicopterele care aterizeaza pe stadionul Dinamo pentru spitalul de urgenta  :!:


Pe ce te bazezi? :evil:

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri DanCld

Culoarul de zbor al elicopterelor catre Dinamo trece fix pe deasupra zonei in chestiune; cand lucram la etajul 10 in cladirea fostului institut de cercetari aveam cosmaruri cu 9/11 de fiecare data cand ne survola elicopteru' la ~20 de metri deasupra cladirii  :twisted: Si urgente majore erau macar la 2 saptamani...

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Exact, pe acolo sunt culoare de zbor pentru helihoptere Dinamo ( Spitalul Floreasca ) si nu pentru aeroportul Baneasa.

ionescu63 wrote:
Pe ce te bazezi? :evil:

Olecuta zabava...
subway guru wrote:
Ai o cat de mica idee despre regulile de siguranta aeriana ce trebuie in jurul unui aeroport?

Parerea mea este ca ai confundat culoarul de zbor cu regimul cladirilor inalte din zona de siguranta. In reportaj se spunea ceva de aterizarile de la Baneasa, implicit de culoare de zbor si nu de exludere spatiu aerian sau regimul cladirilor inalte...
Ca si pentru@ionescu 63 olecuta zabava, o sa va schitez cat de curand o harta simplificata a chestiunii in discutie. Promit si nu va las fara schita, pe cuvant de onoare  ;)

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

Articolul in cauza face referire la 'aeroportul' Baneasa, nu se refera la nici un 'heliport', astea sunt 'contributziile' tale (inclusiv aia cu 'culoarele de zbor'), care n-au nici o treaba cu zona aeriana de siguranta aeroportuara din apropierea solului...
Parerea 'mea' e ca tocmai tu amesteci de-a valma notiuni diferite, aeroporturi cu heliporturi, avioane cu elicoptere, culoare de zbor cu zone de siguranta aeriana in jurul aeroporturilor, cu zone de siguranta in jurul heliporturilor, etc.
Daca ai cunostintele necesare, explica-ne cum e cu zona de siguranta a aeroportului Baneasa (pe o harta nu prea ai cum, ca e o chestie spatiala, deasupra solului, e un trunchi de piramida cu baza intoarsa asa cum am mentzionat), eventual si cate 'tzepe' de cladiri strapung acest 'volum'...punand in pericol sigurantza zborului aeronavelor...
Daca doar vrei sa ne povestesti pe unde obisnuiesc sa circule in prezent elicopterele SMURD-ului, nu te obosi degeaba, nu ne intereseaza si n-are legatura cu subiectul, elicopterul vine pe deasupra cladirilor si coboara la punct fix pe verticala (la nevoie se strecoara si printre cladiri).
Aici era vorba de aeroport si de avioane de linie, care evident nu au cum sa aterizeze pe verticala, la punct fix.
Hai pa! si nu incerca sa te dai mai 'rotund' decat e cazul...
P.S.
Repet intrebarea la care nu ai dat nici-un raspuns:
Ai o cat de mica idee despre regulile de siguranta aeriana ce trebuie in jurul unui aeroport?
Da ori Ba?
Ca sa stim si noi cu cine si despre ce stam de vorba...

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Avand in vedere ca subiectul este de "Flacara" o sa postez acolo unele consideratii personale cu privire la aspectul in cauza.  La club - pe curand.
Si ca sa revin on topic si sa inchidem oarecum discutia care nu mai are nici o legatura cu subiectul : Cladirile de la Ford nu au nici in clin nici in maneca cu aeroportul Baneasa, ci eventual cu culoarele de zbor ale helicopterelor, asta am spus si nimic mai mult. Si am mai spus ca eventul pe acolo trece un culoar de zbor pentru Spitalul Floreasca, lucru confirmat si de DanCld.
Culoarele de zbor ale helicopterelor nu m-au interesat si nu ma vor interesa, nu am treaba cu acestea. Ele sunt reglementate strict pentru fiecare obiectiv in parte.  Ok, daca spui tu confund eu lucrurile
Uite ce scrie in articolul in cauza :
Întrucât construcțiile vor fi ridicate în apropierea aeroportului Băneasa, va trebui asigurată iluminarea colțurilor clădirilor pe timp de noapte și în condiții de vreme nefavorabilă care limitează vizibilitatea. De asemenea, încălzirea clădirilor trebuie să se facă cu instalaţii şi echipamente care să nu producă perdele de fum rezultate prin arderea combustibililor.

Si uite ce am spus eu :
Asta cu aeroportul Baneasa e bestiala ! Nici macar helicopterele nu au drum pe acolo... Cine sta prin zona, cate helicoptere a vazut trecand prin groapa Floreasca ? Mai degraba helicopterele care aterizeaza pe stadionul Dinamo pentru spitalul de urgenta

Aici n-am ce-ti face, ai cam confundat tu ideile.
Oricum cred ca la club e mai bine sa discutam ca pe aici suntem off.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

Nu inainte de a ne raspunde la intrebare, ca sa putem incheia discutia de aici!
Sau ti-e jena sa recunosti ca esti complet 'pe dinafara'???

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Habar nu am si nici nu ma intereseaza subiectul  regurilor  de siguranta aeriana ce trebuie (respectate - nota mea ca sa aiba sens fraza ) in jurul unui aeroport. Nu asta era problema in discutie, eu am facut o afirmatie si tu ai deviat in alta directie. Nu uita sa traci pe la club, colega.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

andrei11 wrote:
Cladirile de la Ford nu au nici in clin nici in maneca cu aeroportul Baneasa, ci eventual cu culoarele de zbor ale helicopterelor

Complet fals! Tocmai de aici a plecat 'confuzia' ta, generata de...ignorantza...
La 'Club' te duci doar tu, eu raman aici, On-topic, despre blocuri turn si 'belelele' pe care le genereaza, inclusiv in privintza functionarii in sigurantza a aeroportului Baneasa...
La buna vedere! (ca sa nu dam cu avioanele in ele!).
P.S.
N-ai facut nici-o afirmatzie, doar ai debitat o micutza-mare prostie...

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Referitor la zona de excludere aeriana a aeroportului Baneasa.
Zona de excludere aeriana este aproximativ in forma de trapez in plan, trapez care uneste aproximativ urmatoarele puncte :
In N - Comuna Chitila - comuna Afumati
In S - Nord - Estul orasului Magurele - comuna Glina
Trasati aceste puncte pe o harta si o sa vedeti ca va da aproximativ un trapez
Cat priveste inaltimea acestui trapez acesta este de la 0 (zero ) picioare pana la 17500 picioare. Un metru este aproximativ egal cu 3 picioare pentru simplificare.
Orice constructie  ce intra in interiorul acestui trapez  are un regim strict de inaltime functie de  pozitionarea  fata de pista. Orice cladire peste o anumita inaltime - care nu o cunosc si nici nu ma intereseaza cat e - trebuie sa fie semnalata cu beculete rosii.
Unele cladiri / constructii care se afla pe culoarele de zbor la aterizare a avioanelor - sau anumite rute standard ale helicopterelor - pot fi semnalizate cu becuri rosii si daca au inaltimi mult mai mici.
Cred ca am raspuns  la intrebarile rezultate la discutiile fata de blocurile turn.
Si ca sa repet - ca sa fie foarte clar  si pentru subway - Habar nu am si nici nu ma intereseaza subiectul regurilor de siguranta aeriana ce trebuie respectate  in jurul unui aeroport. In subiectul de la "blocuri" era vorba de regimul de inaltime a cladirilor si ca vezi doamne cladirile de la Ford ar fi pozitionate pe culoarul de zbor al avioanelor ce aterizeaza la Baneasa

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Subway, vad ca vrei sa ti se repete de mai multe ori, ca sa fiu on topic :
Cladirile de la Ford nu au nici in clin nici in maneca cu aeroportul Baneasa, ci eventual cu culoarele de zbor ale helicopterelor.
Si ca sa fi barbat adevarat, spune-ne tu 2 reguli care trebuie sa le respecte cladirile de la Ford  din punct  de vedere al sigurantei aeriene ca sa nu dea avioanele de la Baneasa in ele ? . Hai sa vedem ce belele genereaza turnurile astea din punct  de vedere al sigurantei aeriene ca sa nu dea avioanele de la Baneasa in ele ? .

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

Dupa ce declari ritos ca esti 'habarnist absolut pe problema', de ce tzii mortzis sa-tzi dai cu parerea si in plus sa pretinzi ca ai si dreptate???
Daca ai fi 'barbat' as putea dialoga cat de cat, dar am mari dificultatzi in a comunica in limbaj si logica 'de bizoni'...
P.S.
Indiferent de cate ori repetzi o minciuna sau o prostie, aceasta nu se va transforma nici in adevar si nici in desteptaciune...

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Ma asteptam la un raspuns din acesta care de fapt ocoleste raspunsul. O sa-ti mai repet odata pana cecos o sa ne mute intreaga discutie la "flacara" :
Cladirile de la Ford nu au nici in clin nici in maneca cu aeroportul Baneasa, ci eventual cu culoarele de zbor ale helicopterelor.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

Cartonas galben:
Nu-tzi mai modifica mesajele dupa ce tzi-am raspuns, nu e nici 'fair play' si nici conform noului regulament 'draconic'...
Risti sa te mute prietenul #cos in 'alta parte'...
P.S.
Daca declari ca nu te pricepi si nici nu te intereseaza, de ce ar trebui sa-mi bat gura degeaba???

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2289 forum members have written 421530 posts in 5251 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use