Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab

468 posts, 123026 views
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
...practic si-a castigat fortat calatorii, la fel cum o sa ii piarda  :roll:
...si conform logicii RATB, trebuie desfiintat. Cum spuneam mai sus:
Dominatrix wrote:
"Cu cat mai putine trasee, de preferinta gandite aiurea, cu atat mai putini calatori, si mai putina bataie de cap"
Q.E.D.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab radu73

Utilizator anonim wrote:
Totusi, 25 este o "fita" de dupa 2007, ca pana atunci nu cerea nimeni 25...practic si-a castigat fortat calatorii, la fel cum o sa ii piarda  :roll:


Cu tot respectul Marian, desi nu o folosesc linia 25 nu e o fita. Din cate stii circula si cand linia de tramvai era pe Bd. Iuliu Maniu ... .
Dar mutarea lui 35 la Giulesti e idiotenia suprema a RATB. Pentru ca la ei, temporarul devine definitiv ... si nu cred ca odata cu refacerea buclei de la V.Parvan, va mai reveni pe vechiul traseu.
Si inca odata celor din Dr. Taberei (zona Bd. Timisoara) care folosesc RATB-ul li se mai da o palma. N u ar fi prima. Din 1985 cand s-au desfiintat liniile 68 si 90 ... avem parte numai de binevoitori ...
Am cerut in repetate randuri o linie (47) directa spre P-ta Unirii ... acum una peste pasaj .... si am primit unaaa de nu ne vedem ...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab sloppy

Cand o sa dea drumu la tramvai pe pasaj ? Si se mai modifica ceva(trasee) la pasaj dupa 1 Iunie ?

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab cristapone

sloppy wrote:
Cand o sa dea drumu la tramvai pe pasaj ? Si se mai modifica ceva(trasee) la pasaj dupa 1 Iunie ?


Tramvaiul o sa circule pe pasaj cand se va deschide pasajul [3-4 iunie {probabil}], sau o zi de la deschiderea pasajului.De modificat trasee se zvoneste de desfintare lui 25.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Victor92

cristapone wrote:
sloppy wrote:
Cand o sa dea drumu la tramvai pe pasaj ? Si se mai modifica ceva(trasee) la pasaj dupa 1 Iunie ?


Tramvaiul o sa circule pe pasaj cand se va deschide pasajul [3-4 iunie {probabil}], sau o zi de la deschiderea pasajului.De modificat trasee se zvoneste de desfintare lui 25.


L-am intrebat azi pe vatmanul de pe 3319 ( schimbul 1) daca linia 25 va ramane din acest weekend. Initial, mi-a spus un " nu" hotarat, apoi s-a gandit mai bine si mi-a raspuns din nou " nu stiu ". Oricum, desfiintarea liniei 25 ar fi o aberatie mare, dar nu suntem noi cei care luam deciziile la RATB.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab bekxy

34 bănuiesc că va circula pe Milea - Timişoara - Progresului - 13 septembrie - Ghencea. Când or începe cu adevărat lucrările la metrou în Drumul Taberei, 13 septembrie o să fie un deliciu cu tot cu 34 la câteva minute...
Varianta Milea - Timişoara - Braşov - Ghencea s-ar călca pe picioare prea rău cu 41?
În orice caz, eu l-aş fi trimis pe Progresului până la... Romprim, că tot stă linia aia aproape degeaba pe Olteniţei.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Costin

bekxy wrote:
34 bănuiesc că va circula pe Milea - Timişoara - Progresului - 13 septembrie - Ghencea. Când or începe cu adevărat lucrările la metrou în Drumul Taberei, 13 septembrie o să fie un deliciu cu tot cu 34 la câteva minute...
Varianta Milea - Timişoara - Braşov - Ghencea s-ar călca pe picioare prea rău cu 41?
În orice caz, eu l-aş fi trimis pe Progresului până la... Romprim, că tot stă linia aia aproape degeaba pe Olteniţei.

Nu exista macaz pentru viraj stanga la intersectia Timisoara-Brasov...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab ANTENA

Se poate specula oricat la capitolul trasee.
Din pacate, se stie ca RATB nu are destule vehicule pentru a avea nu stiu cate linii cu traseu comun.
Pentru inceput, sa vedem ce incarcare va avea 34 si dupa aceea sa ne gandim si la alte trasee.
Nu inteleg cu ce va deranjeaza daca 35 va merge la Giulesti si 12 la Basarab? Deci, daca apare 12 ce rost mai are 25?

Oricum 35 va avea statii comune cu 34, puteti cobori la noua statie de pe pod (cand va fi gata) si apoi dedesubt e Basarabu.
Momentan, atat se poate.

Si eu mi-as fi dorit ca 46 sa se transforme in 13 si sa mearga si el la Dep.Militari ca pe vremuri, 35 mi se parea mai util in Lacul Tei, 34 mi se pare inutil - foarte lung si poti ajunge mult mai rapid cu metroul. Dar asta e, sa vedem mai intai cata lume il va utiliza pe 34, decat sa ia metroul

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dr2005

Problema e că nu există legătură între Drumul Taberei şi sudul oraşului. De fapt, nu există legături din Drumul Taberei decât spre Romană/Universitate, Gara de Nord şi Piaţa Presei. De aia 25 e full, de aia 11 era full, degeaba bagă ei n trasee de tramvai pe tronsonul aproape pustiu dintre Cal. Plevnei (Bricostore) şi Bd. Timişoara. Nu vor ajuta la nimic, cum nici pe cei din Giuleşti nu îi va ajuta încă un traseu care îi va duce nicăieri, deci tot pe 162 şi 163 vor da buzna.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab alchimistul

Numarul de potentiali calatori pe tronsonul Iuliu Maniu - Basarab a scazut vizibil in ultimii ani, in principiu datorita vesnicului santier - iar ca o parere personala, niciodata nu va mai reveni la ce a fost odata. De ce spun asta ? Pentru ca o buna parte din ei erau si clienti ai Carrefour Orhideea si mai putin IDM. O data cu deschiderea concomitenta a numeroaselor centre comerciale in zonele de sud si vest (Berceni, Militari), e evident ca si directiile de deplasare au suferit modificari. Drept urmare, eu propun urmatoarele variante :

- 25 lasat asa cum este, dar cu suplimentare de 2-3 ture de Giurgiului/Alexandria in intervalul de dupa ora 21:00. In timpul saptamanii, ultimul tramvai trece pe la Eroii Revolutiei catre Progresul la o ora cuprinsa intre 22:55 si 23:05, functie de stiulul de condus al vatmanului

- 34 cu capatul la Militari - evident asta il va face pe 35 sa devina o fita maxima si evident sa trebuiasca desfiintat

- 11 scurtat la Ghencea

- reinfiintarea lui 44 Basarab - 16 Februarie

- 8 sa fie redirectionat la Basarab, deoarece pe tronsonul Vasile Milea - Militari am avea deja 2 linii cu intervale de succedare bune


Daca se desfiinteaza intr-adevar 25 si se reinfiinteaza 12, imi imaginez ca il vor deservi si cu Tatra si cu V3A de la Alexandria. Altfel nu vad cum ii pot asigura un interval de succedare decent. In ceea ce priveste cele 3 ture de Dudesti care vor fi scoase de pe linia 7, n-au decat sa le bage in c*r, ca si asa se retrag la ora de culcare a gainilor. Cel mai firesc depou pentru linia 7 este, evident, Alexandria. Si nu cu ultima tura de la Unirii la 22:35  :evil:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dr2005

alch3mist wrote:
Daca se desfiinteaza intr-adevar 25 si se reinfiinteaza 12, imi imaginez ca il vor deservi si cu Tatra si cu V3A de la Alexandria. Altfel nu vad cum ii pot asigura un interval de succedare decent.


Da' cine a zis că o să aibă interval de succedare decent? Probabil or să bage cele 5 ture de Giurgiului care sunt acum pe 25 şi mai scot ei 4 - 5 ture din 11 şi gata, au făcut 12le, că de Tatre vor să scape cât mai curând.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab alchimistul

Pai altfel n-ai cum, e linia principala de pe Giurgiului - ar fi inconstienti sa nu pastreze macar intervalul actual de succedare al lui 25. N-am pretentia sa se compare cu 32 sau 41, dar ar fi bine sa nu isi bata joc de potentiala noua linie, alminteri miroase a revolta in sud :evil:

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab rosetti61

Dupa normalizarea circulatiei tramvaielor in zona garii, Banu Manta pentru ce linie va mai fi util ? 24 si 45 se vor duce frumos la Gara, pentru 46 va fi o incovrigare inutila pe sub Piata Victoriei apoi pe deasupra, pe Buzesti. Mai ramane 42. Dincolo de pasaj, cele mai apropiate capete sunt MIlitari sau Ghencea.
Nu se face experiment cu 35 spre Lacul Tei, din cauza Tatrelor.
La CET Vest va ramane 47 pe care il vor plimba in continuare pana la Ghcencea - e chiar atat de util traseul asta sau se face mai util daca de la CET Vest sau Ghencea e indreptat la Unirii? Ce e acum e un traseu de complezenta, ajutator pentru celelalte linii; pe 27 nu vor sa-l aduca la Ghencea.
Cum o intorci, 34 tot o linie mamut va fi - si-au dorit traversare cu tramvai la Basarab, o au; nu stiu daca exista vreo cerere dinspre sud spre Bucurestii Noi - ca sa ajunga acolo au alte legaturi + metrou.
Legaturile facile peste pasaj nu pot fi decat Militari/Ghencea - Lacul Tei/Pipera/Granitul si ceea ce face acum 34 ca un 26 incomplet (avem un "covrig" de metrou, de ce n-am avea unul de tramvai) si in extremis dinspre Bucurestii Noi spre Alexandria/Ferentari.
L-au oprit pe 34 la Depoul Dudesti, cand puteau foart bine sa-l indrepte spre Sura Mare prin Traian sau chiar mai departe, spre Romprim. dar nu, comoditate sau ce, calatorii au fost lasati pe bucata Sura Mare - Dudesti la mila lui 19.
De ce sa duca 35 in  Giulesti cand poate fi dus 12 - sa se ia de mana cu 11 si de 44 nu poate fi vorba deoarece depoul Giulesti s-a transformat in garaj :D. Dar 162 si 163 pe care le tot freaca la Bricostore, nu pot fi prelungite la Gara? 162 sa ramana prin Crangasi iar 163 dus prin calea Giulesti.
De 25 nu ar trebui sa se atinga - e o coloana vertebrala intre sud si vest, ajungi comod din Giurgiului la Plaza, altfel se fac combinatii cu 220+8, dar ce sa le faci daca le arde buza dupa 12, e chiar asa de stringenta aceasta linie? Ei vor sa reconstituie traseele existente inainte de inceperea lucrarilor la pasaj, deci si 44 de care insa au uitat, lasand locuitorii Giulestiului care au nevoie la gara sa se foloseasca de 162, 163, 178 si 11. Nu poate convietui 12 si 35 la Basarab? Cum au facut cu puturile de la lifturi, si au dat jos cofrajele (nu stiu daca au apucat sa toarne si beton, asa pot sa faca si in terminal, sa sparga si sa refaca lucrarea asa cum trebuie). tramvaiele au loc destul sa stea sub pasaj, nu incomodeaza cu nimic, va fi exact situatia care era la Zetarilor cand 19 sau 23 aveau capat acolo si stateau trenulet ca nu aveau loc sa intre de 8.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dr2005

alch3mist wrote:
dar ar fi bine sa nu isi bata joc de potentiala noua linie, alminteri miroase a revolta in sud :evil:


Aşa cum a fost şi în Giuleşti când au rămas la mâna lui 162/163, cum a fost şi în Ghencea când s-a scos 11, cum a fost şi în Berceni când s-a lăsat doar 11 la Piaţa Sudului... ce  :evil: u', suntem români, înghiţim orice. Şi chiar dacă e revoltă, chiar dacă se trimit n sesizări la RATB, tot nu se va face nimic. Interesele unor şefu(tu)ţi sunt mult peste cele ale bucureştenilor.
De ce să fie Tatre la Basarab? Punem V3A, ce dacă vin la 15 - 20 minute.
Urlă ăia de pe Giuleşti că vor tramvai? Nu-i bai, îl ducem pe 35 acolo, să nu îl mai vadă Oprescu la Basarab cu Tatre şi aşa mai putem şi să scoatem câte un tur de pe 162 şi 163.
Urlă ăia de pe Ghencea că vor tramvai? Îl ducem pe 34 acolo şi să se decurce.
Urlă ăia din Drumul Taberei că vor în sud? Le mai băgăm un tur pe 173 şi dacă nu vor 173, să meargă cu 8 / 47 (că oricum astea 2 au o frecvenţă asemănătoare: 22 minute pentru 8 şi 23 de minute pentru 47) şi să-şi mute posterioarele în 11 / 12 la Răzoare. Cu ocazia asta validează şi mai multe călătorii, cresc încasările, ba le mai băgăm pe gât şi rahatul ăla de carton de unică folosinţă de 1,6 RON/bucata.

Cam asta e mentalitatea RATB. Managementul ăsta nu se ridică nici măcar la nivelul celui din Ploieşti, Timişoara, Cluj, Craiova să nu mai zic de Alba Iulia (automate de bilete în toate staţiile, orare respecate, bilet prin SMS, chiar informare vocală în staţiile mari) sau de oraşe din afara ţării. În schimb, pentru a vedea viitorul transportului bucureştean putem arunca un ochi la situaţia din Urziceni sau Alexandria. La Urziceni a dispărut complet, la Alexandria au mai rămas vreo 3 trasee, din care 2 au 3 curse/zi, iar al 3lea circulă o dată la 45 - 100 minute.

rosetti61 wrote:
La CET Vest va ramane 47 pe care il vor plimba in continuare pana la Ghcencea - e chiar atat de util traseul asta sau se face mai util daca de la CET Vest sau Ghencea e indreptat la Unirii? Ce e acum e un traseu de complezenta, ajutator pentru celelalte linii; pe 27 nu vor sa-l aduca la Ghencea.

Nu vor 27 în Ghencea, că ,,ar crea justificate nemulţumiri în rândul călătorilor de pe Str. 11 Iunie" (explicaţie oficială, venită direct de la f/relaţii cu publicul. De fapt, nu vor pentru că refuză să vadă ineficienţa celor 1000 de stele, aruncate cu generozitate peste tot, chiar dacă stau blocate în trafic, iar numărul efectiv de curse a scăzut mult, că, deh, pentru Citaro se face programul de circulaţie în aşa fel încât şi dacă merge cu 15 km/h tot ajunge timpuriu la cap de linie. Sincer, m-am săturat să fac 20 de minute de la Ghencea la Trafic Greu duminica la ora 8:30 AM că şoferul merge cu 15 km/h şi stă la semafor şi la verde şi tot ajunge timpuriu cu 10 minute la Sfânta Vineri. Cu tramvaiul, drumul ăsta durează maxim 8 minute, dacă punem la socoteală cele 23 de minute la care vine 47, poţi ieşi chiar mai avantajos ca timp dacă stai să-l aştepţi.

rosetti61 wrote:
Ei vor sa reconstituie traseele existente inainte de inceperea lucrarilor la pasaj, deci si 44 de care insa au uitat

Îşi amintesc doar ce vor ei şi ce le convine lor. Aşa-zisul terminal de la Gara Basarab nu e decât o improvizaţie grosolană, o tentativă nereuşită de cap de linie, care ar fi fost bun pentru zona CET Vest, unde vine un tramvai la 23 de minute, nu pentru o linie care circulă la 10 minute + n trasee de autobuz care au toate pauza de masă acolo. Refacerea acestui terminal ar implica recunoaşterea prostiei celor care l-au proiectat şi, mai ales, a celor care au acceptat această soluţie contructivă. El se înscrie într-o serie lungă de nereuşite în domeniul terminalelor RATB, precum:
- Mezeş, unde tramvaiul opreşte în mijlocul străzii şi vatmanul coboară şi strânge oglinda, că altfel dă cu ea în stâlp
- Helitube, unde trebuie să fi expert să reuşeşti să bagi un V3A pe linia de stocare şi să aibă loc altul pe lângă el
- Piaţa Unirii, unde nu au fost în stare să contruiască o nenorocită de diagonală, deşi s-ar fi impus
- Dep. Alexandria, unde când se retrag turele mici se face coloana până la Mărgeanului, că nu au fost în stare să facă o altă linie pe care vagoanele să aştepte comanda pentru intrare în depou

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422404 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use