Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab

468 posts, 123014 views
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab andrei11

cos wrote:
Ideea era ca atunci cand va incepe lucrarea sa se inchida numai cate un sens iar tramvaiele sa circule "la paleta"

Pai de ce cu 5 nu au procedat la fel, nu mai vorbesc de 21, 34, si altele care nu-mi vin in minte acum ?
Si cum reusesc sa faca fundatia "pe bucatele", intai un fir, apoi alt fir ? Tramvaiul nu e CFR unde poti sa ai si 5 - 6 ore cand nu circula nici un tren si poti sa-ti "dezvolti" lucrarea.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Mircea G

andrei11 wrote:
DanCld wrote:
Cred ca s-a mai discutat aici despre linia [de tramvai] de pe Vasile Milea (zona Apaca); la un moment dat va intra in reparatii capitale - inlocuire.  Intrebare intrebatoare - de ce nu s-a facut nimic in astia 5 ani cat a fost podul in constructie?

Raspuns raspunzator
A dat si Domix de nenumarate ori solutie la intebarea ta : Din lipsa cronica de tramvaie linia se va inchide, prilej cu care se mai face economie la tramvaie. Problema e ca nu stiu daca se va mai circula pe pasaj vreo cativa ani... Doar nu-ti inchipui ca vor termina Milea in 2 luni de zile.

Au avut timp si loc , puteau sa renunte la acel apendice de pe Vasilea Milea si sa corecteze traseul Basarab/Grozavesti/Geniului/Progresului , cum este firesc si logic.
Daca acum 20 de ani se justifica traseul pe Milea , acum el este fara obiect . Fabricile din zona au disparut  8-) Toate.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

cos wrote:
Ideea era ca atunci cand va incepe lucrarea sa se inchida numai cate un sens iar tramvaiele sa circule "la paleta"
Solutia asta functioneaza doar in zonele unde frecventa de trecere e suficient de redusa incat sa iti permiti sa ai in lucru un tronson suficient de lung. Nu cred ca e cazul aici, unde in varianta cea mai fericita vom avea 11, 34, 35, iar in cea mai nefericita 11, 34, 35, 12 (alta aberatie), 46. Pe de alta parte, nici o lucrare de modernizare din ultimii 8 ani nu s-a facut cu mentinerea circulatiei la paleta. Metoda s-a folosit numai la lucrarile facute de Sectia Linii.

Problema cu "siamezele" e ca nu exista decat 14 vagoane de acest tip (3001 si 3002 nu se pun la socoteala) din 23 cate erau initial.
Mircea G wrote:
Au avut timp si loc , puteau sa renunte la acel apendice de pe Vasilea Milea si sa corecteze traseul Basarab/Grozavesti/Geniului/Progresului , cum este firesc si logic.
Dar de cand se fac in Bucuresti lucrari "firesti si logice" mai ales in ceea ce priveste imbunatatirea circulatiei tramvaielor? :? Tu vrei sa deranjezi linistea cetatenilor pasnici de pe Geniului si a Palatului Cotroceni cu fiarele comuniste numite tramvaie? Te rog frumos, putin respect...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Nightwolf

mihai_tomaro wrote:
masini tunate la inaugurare?? bleah...imi vine sa-mi para rau de timpul alocat urmaririi acestei lucrari. :(


Fiecare categorie a avut locul ei acolo ... nu vad unde este problema ... da` fetitzele cu fustitze ti-au placut, nu?? ;)

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab subway guru

Bucla de la Banu Manta deja incepe 'sa incurce toata treaba'...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab autob368

Bucla incurca intr-adevar la fiecare vagon care intoarce acolo (liniile 20,24,45,46), intrucat au stationare de cca 2-3 minute (minim), iar vagoanele liniei 34 care circula pe sensul spre Dudesti "claxoneaza"... cel mai bine ar fi ca vatmanii sa isi completeze foia de parcurs si sa schimbe sensul de mers pe SAT in bucla, inainte de statie si chiar acolo sa si stationeze. Statia sa o foloseasca doar ca imbarcare (ca o statie obisnuita).

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab subway guru

Bucla a fost gandita ca terminal provizoriu doar pana la punerea in circulatzie a pasajului...
Acum i-a venit 'sorocul', nu inseamna ca trebuie desfiintzata 'fizic', ci functional...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab cristapone

subway guru wrote:
Bucla a fost gandita ca terminal provizoriu doar pana la punerea in circulatzie a pasajului...
Acum i-a venit 'sorocul', nu inseamna ca trebuie desfiintzata 'fizic', ci functional...


Pana nu o sa se termine lucrarile de pe Berzei si pana nu o sa refaca linia de la Gara de Nord, nu stiu daca ne putem gandi la desfintarea buclei de la Banu Manta.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab subway guru

Bad news...va mai incurca citculatzia mult timp de acum incolo...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim

46 va merge la CET Vest la un moment dat, se mai vorbea de intoarcerea liniilor 20 si/sau 45 in Victoria...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab rosetti61

Chiar ma gandeam la varianta asta, dar ramanand doar liniile "de Bucurestii Noi" vor negocia cu 34 si 46 - cand se va deschide circulatia pe Buzesti/Duca liniile isi vor relua traseele "de baza": 20 la Parvan, 24 si 45 la Gara, iar cu 42 mai vedem. Poate fi o bucla in flux continuu, ca la Piata Unrii, fara dispecer.
Sa vedem de maine, ce efect va avea deschiderea pasajului asupra lui 41 la orele de varf - aglomeratia se va muta pe 34 sau vor apare noi fluxuri - adica vom avea ambele linii sardea la 7.30?
S-a mai vorbit de indicatoarele de statii - cred ca nu ne procopsim in "statia de sticla" cu stalpul galben cu tabla-n varf - cat de meschin poate sa arate in statia de jos a lui 35 - daca tot se pun refugii, de ce nu se poate concepe un suport in acelasi stil pentru panoul informativ, sa arate cum trebuie.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Problema s-ar putea rezolva partial prin refacerea graficelor liniilor care intorc acolo, ca sa nu mai aiba deloc stationare la Banu Manta, ci numai la capatul opus.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dr2005

Păi nu au staţionare la Banu Manta, dar graficele sunt prea lungi şi ajung prea devreme.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab WAYNEN

Utilizator anonim wrote:
46 va merge la CET Vest la un moment dat, se mai vorbea de intoarcerea liniilor 20 si/sau 45 in Victoria...


Dar cand va fi prelungita linia 46 de la Banu Manta pe Pasajul Basarab pana la CET VEST?Sunt multi locuitori din Drumul Taberei care vor sa ajunga direct la Victoriei cu un singur mijloc de transport in comun.

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422396 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use