Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab

468 posts, 123048 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 34
 
 

📖 Pagination options
  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab darknight

Vad si eu acelasi lucru .Ce se intampla Marian? Vad ca tu la semnatura ai inca ziua de maine ca deschidere a tramvaielor ,pana la urma se deschide maine?

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab darknight

De marti se da drumul acum am vazut stirea pe realitatea

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Nightwolf

Din cate stiu se va da drumul OFICIAL de marti ... maine sunt programate inca niste probe si au solicitat sprijin de la ai mei pt fluenta in zona celor doua intersectii mari -- o sa fie pacatos rau cu virajul ala stanga la Giulesti/Plevnei ... sa vedem ce o sa iasa mai ales ca sapt viitoare intram pe linie dreapta cu cumparaturile de sarbatori...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab ANTENA

http://www.evz.ro/detalii/stiri/bucures ... 16141.html

EVZ anunta astazi: de marti reluarea traseului lui 11 pe calea Giulesti

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab sloppy

Am avut drum acum 10 min pe Calea Giulesti si curatau linile de tramvai si refugile  de zapada la statiile Constructorilor si George Valsan dar nici urma de vro placuta cu viitoarea linie ce urmeaza sa apara.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim

Azi si maine se vor curata liniile iar maine dupa pranz un tramvai va face cateva curse de rodaj in zona, la probe (nu am apucat inca sa incarc filmele  :( ) joi a fost foarte greu pe Giulesti din cauza liniei necuratate.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab shoppy

Cand se vor inlatura jaloanele ce despart de trafic bucata noua de linie de pe Giulesti?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim

Cand se va aduce asfaltul soselei la nivel cu cel al liniei, probabil cand demoleaza coltul ala al TF ca sa faca coborarea rampei.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab GAC

Daca linia 11 va avea doar 23 de ture, in conditiile in care o cursa are 32Km, atunci putem banui ca intervalul de succedare va fi marisor. Luand in calcul faptul ,ca de obicei la capat sta binisor cel putin un tramvai, reiese ca de fapt avem 21 de ture intinse pe 32 de Km, deci un tramvai la 1,52 Km de sina. Aparent pare bine, adica un tramvai la 3 statii, dar sa nu uitam ca Berceniul e Berceni, mai ales ca in Berceni nu e sina separata de trafic, iar la orele de varf, 1,52 Km se pot parcurge in cetava zeci de minute (in loc de 6-7 minute), la fel si in Giulesti. Deci cred ca in medie se va astepta cam 10-12 minute pentru un 11.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Gabi23

sloppy wrote:
Probe acum 10 min pe Calea Giulesti  am facut o poza la intersectia Calea Giulesti cu Bd.Constructorilor poza este facut dintr-o pozitie cam incomoda deoarece eram in autobuz (644) da se vede destul de bine .
Mai mult ca sigur Marian va reveni in orele urmatoare cu poze .Era cineva in tramvai care facea poze . :D

Poza ta sloppy banuiesc ca este facuta din 1258 (644)  :D. La probele de joi am participat si eu, dar mi-a fost lene sa fac multe poze :lol:. Eu am supravegheat operatiunea in cea mai mare parte din vagon, lasandu-l pe Utilizator anonim sa "alerge" pentru a face sesiunea foto.  
marian wrote:
Erai oricum si supravegheat [ca sa ne faci un reportaj bun]la oprirea de dupa Apaca unde curatau liniile era o masina pe dreapta cu farurile aprinse inauntru eram eu.Toata saptamina m-am plimbat de cite ori am avut ocazia prin  zona indiferent din ce directie veneam drumul spre birou trecea musai pe la Basarab.

S-ar putea sa ma insel, dar cred ca fara sa stiu, am surprins si masina in care te aflai marian  ;).
DSCF5206.JPG (683.61 KB; downloaded 2459 times)
DSCF5177.JPG (116.74 KB; downloaded 2456 times)

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Si destul de oficial se pare ca cel putin momentan sub pasaj nu va circula alta linie inafara de 11. Probabil a tipat Oprescu sa nu vada Tatra la Basarab... :lol:
Si daca tipam sa nu-l mai vedem DELOC pe Oprescu dupa 2012, nici la Basarab, nici in alta parte, ce se intampla? :twisted:

Utilizator anonim wrote:
35 la Basarab si apoi la Plevnei pe vechiul traseu si 25 suspendat, dar asta la primavara.
25 suspendat at fi o mare prostie. Mai degraba redirectionat 8 spre Basarab (in loc sa mai ajunga in Militari) si prelungit 34 la Depoul Militari in locul lui 35. N-ar mai fi nevoie nici de 12, nici de 35 in aceasta situatie.

Victor92 wrote:
Eu tot nu inteleg(sau poate s-a discutat mai sus) de ce nu se valorifica depoul Giulesti?.Stiu ca siamezele au ajuns la Victoria pentru linia 5,dar daca cei de la Victoria ar trimite aici cel putin 10 tramvaie,ar fi mai usor pentru turele liniei 11(avand accesul 5 minute de la depoul Giulesti la Cart.16 Februarie).Astfel,linia ar fi diviata in doua depouri(Alexandria si Giulesti) si ar fi mai usor pentru noi,calatorii.In situatia actuala(daca 11 va fi deservita de Alexandria),va dura ceva accesul/retragerea...
Eu nu inteleg de ce aveti voi un fetish cu parc circulant la Giulesti. Depoul ala nu are conducere proprie, e mic, inghesuit si vai de mama lui. Parc circulant propriu nu-mi amintesc sa fi avut in ultimii 25-30 de ani (poate pe vremea vagoanelor V56 si Thompson sa fi avut). Acolo stateau numai utilitarele si vagoanele scoase din uz. Si in timpurile "glorioase" cand parcul de tramvaie era mult mai mare decat cel de acum (anii '80 - '90) cand in Giulesti mergeau 3 linii (2, 11 si 44) depoul nu era folosit pentru garare, si s-au descurcat foarte bine cu vagoane de la alte depouri. Nu vad ce rost ar avea sa se complice inutil acum.

cos wrote:
Sunt curios cum se va imparti linia... Giurgiu (acces la Romprim), Alexandria (acces la Giulesti)? Alexandria ar avea un acces cam lung...
Linia 11 (si linia 2) au fost ani de zile deservite exclusiv de la Alexandria, deci nu cred sa fie o mare problema. Mai degraba, cred ca problema e cu accesul spre Romprim, fiindca nu mai exista "breteaua" directa dinspre Alexandria spre Viilor la intersectia de la Stan Tabără, asa ca trebuie sa ocoleasca pe la Filaret. Dar "problema" asta exista inca de cand s-a prabusit macaraua aia peste depoul Giurgiu, deci s-au obisnuit deja...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

GAC wrote:
Iar in legatura cu tramvaiele, sigur un tramvai important va lega Victoriei-Obor de Drumul Taberei.
De unde stii? Sigur ca astar fi o idee buna, dar s-a vazut de nu stiu cate ori ca RATB'ul prefera tot vechile legaturi de pe vremuri, chiar daca nu mai sunt neaparat folositoare publicului calator.
GAC wrote:
Acum, la inceput, nu ar fi exclus ca pasajul sa fie traversat doar de un tramvai, la interval de 7-8 minute (doar cunoastem marfa), iar mai multe tramvaie sa intoarca la bucla Basarab, sau eventual cei ce coboara la bucla Basarab sa urce podul sa ia in continuare tramvai spre centru, dar in functie de trafic, e posibil ca linia transbasarab sa fie suplimentata cu vagoane, sau eventual linia 12 (ce se presupune ca va intoarce la Basarab) sa fie prelungita dincolo de pasaj.
Ca o parere personala, mentinerea buclei de la Gara Basarab (si a celei de la Banu Manta) pe post de capete de linii dupa finalizarea tutoror lucrarilor din zona (Pasajul Basarab si Buzesti - Berzei) mi se pare dovada de exiguuitate intelectuala, ca sa nu zic altfel. Ca bucle de avarie ar fi foarte bune, dar tare mi-e teama ca cel putin bucla de la Banu Manta va deveni rapid inutilizabila din cauza masinilor parcate pe linie. E adevarat ca niste linii foarte lungi ar fi mai greu de coordonat, dar s-a vazut ca RATB'ul nu se fereste prea mult de acest lucru. Prelungirea lui 11 in Giulesti e poate cea mai buna dovada.
GAC wrote:
Oricum ar fi eu nu vad un interval de succedare foarte mic pe acea linie (transbasarabeana), gen 41, intrucat nu sunt tramvaie. Linia Dep Militari Romprim are 20 de Km deci dublu cat linia 41 si unde pui ca nu e separata de trafic, deci daca s-ar asigura un interval de 3 minute ar trebui pe putin 70 de vagoane.
Tramvaie ar trebui sa fie. Cu riscul de a ma repeta, sustin in continuare ca varianta 34 (sau 35) Romprim - Dep. Militari e perfect fezabila din punct de vedere al parcului circulant, intrucat 34 si 35 au avut intotdeauna frecvente asemanatoare. Deci parcul combinat necesar pentru o linie Romprim - Dep. Militari este mai mic decat cel necesar pentru 2 linii separate 34 si 35, oricum ai pune problema. 34 mai mult ca sigur va fi prelungit spre Grozavesti, iar un 35 spre Parvan nu stiu ce rost ar mai avea. 44 nu ar fi suficient?
   
andrei11 wrote:
La Puisor era capatul liniei de autobuze 33. Circulara si ea. Pentru linia 26 garantez eu ca era la Leu.Situatia este alta la nivelul anului 2011 decat era acum extrem de multi ani - nici nu mai stiu cand a fost suspendata linia. Linia avea un cap ( pentru cele 2 sensuri ) la Leu, dar asta este cu totul alta poveste.
Confirm. Capatul a fost mutat la Gara Basarab cand s-a scos tramvaiul de pe Grozavesti - Geniului, cum zicea si Rosetti61.De desfiintat s-a desfiintat complet pe la inceputul anului 1989, nu in 1990.
andrei11 wrote:
Maine poate "la club" o sa desenez schema de cap de linie de la Leu, era inedita si interesanta.
Chiar te rog sa imi re-improspatezi memoria. :P

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Sava6115-6315 wrote:
Am  gasit pe youtube ceva filmulete cu  cateva linii de tramvai din Brno(Cehia)(felicitari  celui  ce a postat pe cest forum un linkcu  tramvaie bidirectionale din Brno). Am  ramas masca sa vad ce trasee lungi si  ce infrastructura au!! :shock: Paienjeni  de linii  de tramvai.Cred ca si  in Bucuresti ar fi necesare trasee lungi pt tramvaie si  independente fata de traficul  rutier.Altfel , nimeni nu  va merge cu  tramvaiul  daca are de schimbat 3  tramvaie care vin  la intervale determinate de ambuteiaje. Dar ne mai  trebuie ani lumina ca sa gandim  ca in vest.....
N-ai de ce sa ramai "masca". Cehii sunt ei slavi, deci sunt si ei un popor foarte "spiritual", dar ei au stat sute de ani sub nemti si rezultatele se vad. De aia acolo poti sa iti potrivesti ceasul dupa tramvai sau autobuz. In Brno n-au avut conducatori luminati care sa tipe ca nu vor sa vada tramvaie de-a lungul sau traversand bulevardele lor de tip nord-coreean, nici n-au inghesuit blocuri de 10 etaje pe strazi cu 2 benzi pe sens (sau mai rau) si nici nu s-au gandit ce afacere buna ar face  desfiintand tramvaiul si valorificand cuprul de inalta puritate si otelul din sine, ca sa nu mai vorbim de Sfanta Canistra de Motorina (e bine ca in Bucuresti acest ultim "simptom" nu s-a manifestat inca la scara larga, dar n-ar fi exclus sa se intample, fiindca nu degeaba dadea din gura pe tema asta un Gunoier cu aspiratii de prim-gospodar in 2008, mai ales ca deja exista alte exemple in tara). Iar datorita planurilor urbanistice facute cu capul dintre umeri, nu cu cel dintre picioare, la Brno inca de la jumatatea anilor '70 :!: , tot ce s-a construit in materie de infrastructura de tramvai s-a construit pe principiu Metrou Usor, separat complet de trafic, fara sa aseze linia de tramvai cu satisfactie pe o banda de circulatie, asa cum s-a facut la noi.
Sava6115-6315 wrote:
Legat  de linia 46,  as sugera ca aceasta linie sa fie unita cu 24 sau  42 si  dusa pana in  Damaroaia sau Piata Presei. Motivatie: 282 se descarca mereu la capatul  de tramvaie  de la Banu Manta , venind dinspre  Piata Domenii. Eu  am mers timp  de 5 ani  pe ruta Domeni -Banu Manta- Iancului si  erau  destui calatori care alergau  cot la cot cu  mine sa prinda un  34 "la primarie" sau  invers(un 282/205)chiar si  cand bucla de la Gara era folosita de 34,46.
42 asa cum e in prezent e o mare aberatie. Cred ca o idee mai buna ar fi asta:

42: PPL-Mezes.
24: unit cu 47 pe la Basarab: Cet Vest - Damaroaia. (asa am mai vedea poate si Tatre in Damaroaia, pe unde nu au mai calcat din 1975, cand stateau la Bucurestii Noi si au circulat si pe 24).
46: desfiintat si suplimentat 55 si 34 (sau unit cu 45 pe traseul Granitul - Mezes, intrucat 45 si 46 au frecvente cat de cat asemanatoare).

46+24 sau 46+42 nu cred ca ar fi o idee buna, fiindca in ambele cazuri ar insemna sa unesti 2 trasee cu frecvente foarte diferite, ceea ce ar necesita o suplimentare a parcului per ansamblu, suplimentare care de unde sa vina?
Sava6115-6315 wrote:
Totodata capatul  de la Gara Obor nu poate fi  folosit de vreunul  din tramvaiele de pe pasaj? Acolo  se afla o  autogara foarte mare(pleaca foarte multe curse) si  implicit calatori.
Bucla de la Gara Obor e de constructie relativ recenta, si de aceea a ramas. Capatul acela ar fi mult mai folositor daca venind dinspre Gara de Est, la intersectia cu str. Ziduri Mosi s-ar putea circula drept inainte spre Mihai Bravu. Ar fi o idee sa se refaca in acest mod cand vor inlocui linia pe Pantelimon, daca nu cumva vor desfiinta complet acea bucla (cred ca s-a amortizat investitia).

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab bercenicity

Azi dimineata la 8:10 Bucur LF-ul cobora incet Vasile Milea de la APACA spre Grozavesti

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422410 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use