Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)

1718 posts, 318099 views
 
Go to page:  1  ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Costin

Pai accesul se poate face din intersectia Giulesti-Plevnei, pe sub rampa care coboara in Calea Giulesti. Ciotul de care zici tu se putea face...
-prin demolarea Garii Basarab :!:
-prin demolarea fostului institut (actual ruina) din stanga cladirii garii + mutarea terminalului Basarab pe locul acestuia, mai spre IDM :!:
plus problema ca toata bataia de cap ar fi fost numai pentru un ciot, in interiorul zonei incercuite de tine nu poate face primaria nimic, ca e proprietate privata. Inclusiv aleea de acces/iesire in/din parcarea IDM este strada privata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) lucianxx9o

o intrbare!!!
va fi refacut partea peroanelor din urmatoarea poza... arata cam urat dupa ce au terminat asfaltarea???
Si peretele din partea stanga partea stanga va fi demolat si reamenajat mai frumos???
IMG_1308.JPG (99.01 KB; downloaded 3438 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Serban

Peroane? Ce peroane? Diferenta de culoare apare pentru ca asfaltul e proaspat turnat, in timp ce dalele sinei sunt mai vechi. Diferenta asta o sa dispara in cateva zile, nu au ce sa faca.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) lucianxx9o

Serban wrote:
Diferenta de culoare apare pentru ca asfaltul e proaspat turnat, in timp ce dalele sinei sunt mai vechi. Diferenta asta o sa dispara in cateva zile, nu au ce sa faca.


Credeam ca o sa skimbe sinele pe viitor!!!!!
Dar Peretele din partea stanga va fi demolat, vor face cv (cred ca are multi ani de cfand a fost ridicat) ????

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) elloyy

Peroanele sunt sub pod, nu mai sunt acolo pe colt.
am si eu o intrebare, din a 2a poza: ce naiba e acolo? ce e separatorul ala intre benzi? banda aia inspre tramvai e f ingusta, de ce te-ai baga pe acolo?
si un of: iar au spart trotuar nou nout :(:(:(
IMG_1305.JPG (389.51 KB; downloaded 3362 times)
IMG_1293.JPG (386.76 KB; downloaded 3399 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Costin

lucianxx9o wrote:
o intrbare!!!
va fi refacut partea peroanelor din urmatoarea poza... arata cam urat dupa ce au terminat asfaltarea???
Si peretele din partea stanga partea stanga va fi demolat si reamenajat mai frumos???

In primul rand, ai mai multa grija la ortografie, te rog. Apoi, ce zici tu nu sunt peroane, sunt liniile de tramvai, peron e locul unde astepti tramvaiul in statie. Liniile din poza sunt noi (2006), de ce sa le schimbe?... Diferenta de culoare e data de faptul ca asfaltul e... negru, iar betonul este... alb.

elloyy wrote:
am si eu o intrebare, din a 2a poza: ce naiba e acolo? ce e separatorul ala intre benzi? banda aia inspre tramvai e f ingusta, de ce te-ai baga pe acolo?

Ala pare trotuar, pentru cei care vor sa mearga spre statia de tramvai... zic eu. Probabil acolo unde se termina va fi o trecere de pietoni.
elloyy wrote:
si un of: iar au spart trotuar nou nout :(:(:(

Pai parca nu e asfaltat... asa au spart betonul si in alte zone ale santierului, inainte de asfaltare. Mai bine asa decat sa sparga asfaltul final...

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Sava6115-6315

@lucianxx9o

Fii mai  atent! Ti-am raspuns si eu la intrebarea cu peroanele pe pagina cealalta (113)si am si explicat cum "functioneaza" acestea pentru tramvaiele care vor intoarce in bucla. Si e lesne de inteles ca acele peroane vor fi folosite si de tramvaiele care doar vor tranzita zona.
Studiaza pozele postate de Utilizator anonim in sectiunea foto privind evolutia lucrarilor si vei vedea si cele doua peroane. ;)

Legat de gardul Garii, acesta e proprietatea CFR. Poate se va repara unde s-a distrus sub pod, sau se va reamenaja zona (cel mai probabil), dar , in rest, ramane intact.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) elloyy

thanks cos, da uite si aici, mie mi se pare ca tot strada se vrea, trotuarul ar fi mai inalt...

le, cred ca tocmai m-am prins, s-ar putea sa fie pentru autocarele de la autogara, sa nu faca direct dreapta din strada principala
IMG_0811.JPG (347.56 KB; downloaded 3226 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

In aceasta noapte se incheie 99% din lucrari in zona Basarab, de luni vom circula ca inainte de martie 2007.

IMG_1926.JPG (255.06 KB; downloaded 2996 times)


IMG_1936.JPG (330.71 KB; downloaded 2961 times)


IMG_1943.JPG (301.11 KB; downloaded 2960 times)


IMG_1948.JPG (258.95 KB; downloaded 2959 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) bekxy

Macaraua şi schelele pleacă şi ele w-e ăsta, sau se dau jos "sub trafic"?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Mai trebuie facut un rand de tensionari, pe weekendul urmator jos macaraua.

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Sava6115-6315

Presimt ca linia de tramvai o sa devina raiul smecherilor pe 4 roti... cel putin intre Basarab si Plevnei :evil:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Dr2005

cos wrote:
Liniile din poza sunt noi (2006), de ce sa le schimbe


Adică 1998... În acel an s-a început utilizarea şinei de tip CF acoperită cu dale de beton, soluţie utilizată, tot atunci, pe Str. Zeţarilor şi Str. Anghel Alexandru, respectiv pe Bd. 1 Decembrie 1918, între Faur, poarta 4 şi Bd. Basarabia. Tot atunci a fost reabilitat întregul tronson de linie de la intersecţia Şos. Orhideelor cu Cal. Giuleşti prin Şos. Orhideelor spre Gara Basarab şi Bd. Dinicu Golescu până la Piaţa Virgiliu, inclusiv macazele şi racordul spre Cal. Berzei (spre Piaţa Haralambie Botescu) şi bucla de la Gara Basarab.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Incepand de luni ora 04:00 se redeschide total traficul la sol in zona Gara Basarab/IDM/Dinicu Golescu cu exceptia tramvaielor.

Revin cu reportajele de joi, vineri si astazi.

 


Go to page:  1  ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422396 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use