Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)

1718 posts, 318116 views
 
Go to page:  1  ... 117 118 119 120 121 122 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) okay

alta chestie suparatoare: semaforul de la gara basarab este setat pe un timp foarte lung, pentru partea cu fluxul de trafic principal (dinicu golescu - orhideelor). ca acum nici macar nu sunt tramvaie, si cand o sa fie, nu o sa fie asa de dese incat sa fie stopul asa de lung. semaforul ala e pentru tramvaie in pricipal si autobuze care gareaza acolo si pentru lume care vine cu masina la gara basarab, dar, inca odata zic ca e foarte lung pentru partea cu traficul principal

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) mindmasster

@okei: Banuiesc ca sunt inca teste . La fel a fost si la Grozavesti cand erau timpi foarte scurti la cei care veneau de pe Vasilea Milea. Asta nu este o problema . Se rezolva in timp. :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) ByOnu

Dar de tzarania asta cine-i responsabil? :evil:
IMG_1913.JPG (32.21 KB; downloaded 3551 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) becs

oprescu! la absolut tot ce tine de aspect cel putin, oprescu e de vina PUNCT. nu inteleg de ce mai intrebati

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Goldmund

Pozitiv, pozitiv, pozitiv,
cum arata intreaga zona (Dinicu Golescu, in jurul IDM, Plevnei), incomparabil cu ce a fost odata acolo. Saltul calitativ e colosal!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Goldmund

@ByOnu,
doar cine nu munceste nu greseste. Intr-adevar, piciorul semnului de circulatie e pus total gresit pe trotuar.Cineva va sesiza si vor indrepta si micile "greseli"...Eu zic ca aceste mici greseli sunt inerente pe un santier urias, cu zeci de subfirme si sub presiunea termenelor de predare. Important este ca sa nu fie greseli grave  :idea:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) chevic

eu nu inteleg de ce acel semn are nevoie de doi stalpi cand exact in spatele lui este unul de care se putea prinde.

si de asemenea nu inteleg rostul stopului ce se vede mai in spate. acolo nu e o intersectie, tramvaiele si autobuzele ce vor intoarce sau vor face o bucla acolo nu cred ca aveau neaparat nevoie de stop. un semn de cedeaza trecerea bine gandit era de ajuns.

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Sava6115-6315

Dar de tzarania asta cine-i responsabil? :evil:


Nu cred ca mai conteaza cine e respnsabil. Stalpul se vede imediat in spatele indicatorului. :shock:
Oricum,  sa fim seriosi: pe cine incurca acel indicator pus aiurea? Stalpul de sustinere de pe trotuar poate are rol  de bara pentru "naspetele" care se vor instala in zona. :twisted:  :twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) elloyy

m-am 'dat' si eu azi-dimineata pe sub pasaj, de la intersectia cu plevnei la gara basarab si inapoi. La o prima (si incantata) vedere, finisajele arata f bine. Era destul de pustiu insa, clar nu s-au prins soferii ca se circula. ce a mai ramas de facut : cele 2 puncte de acces la autogara, care se termina in gard si cu o diferenta de nivel maricica , si coborarea de pe rampa spre giulesti, unde nu s-a miscat nimic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Dominatrix

okay wrote:
La "intersectia" dinicu golescu cu fluviului nu au pus semne de circulatie si probabil o sa fie un accident ceva ca se claxoneaza reciproc (cei care vin pe vechiul drum, de pe fluviului cred ca au prioritate) si cei care vin de pe dinicu golescu (strada inaugurata azi). nu este absolut niciun semn de circulatie care sa zica care are prioritate si care nu, desi e logic ca dinicu golescu are prioritate, dar pentru orice eventualitate, ar trebui sesizate echipele care se ocupa de semne de circulatie.
Imi amintesc ca in martie 2007 dupa ce s-a inchis Orhideelor intre Plevnei si Gara Basarab, au "uitat" sa modifice semaforizarea la intersectia Orhideelor cu Plevnei, desi nu mai mergea nimic spre gara Basarab si nici nu facusera semafor la intersectia caii Plevnei cu strada Fluviului, Afluentului sau cum se numesc stradutele acelea unde e capatul acela pentru autobuze in stil Harlem. In schimb, mergea semaforul de la Orhideelor, blocand pe rosu pe toata lumea pe Plevnei cand era verde dinspre marele santier, de unde iesea din an in paste cate o duba din autogara de acolo.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) lucianxx9o

chevic wrote:
eu nu inteleg de ce acel semn are nevoie de doi stalpi cand exact in spatele lui este unul de care se putea prinde.


Are neaparat nevoie de 2 stalpi.Daca era lipit numai de un stalp cand era vant putea sa se miste intro parte sau alta deci.....

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Lasand la o parte discutiile despre semnul ala (sper sa nu se umple 10 pagini pe tema aceasta) noutatile sunt ca de astazi se circula pe sub pasaj, liniile 178, 105, 635 circula pe traseu normal iar pana de Paste se deschide si terminalul de la Gara Basarab dar si circulatia tramvaielor pana la Gara Basarab.

Astazi a inceput vopsirea efectiva a pilonilor, culoarea acestora este aproximativ la fel cu cea a tablierelor.

Cel putin pana pe vineri nu se va intampla nimic vizibil pe santier datorita tensionarii hobanelor, au inceput sa fie aduse liniile de tramvai pentru pe pod si continua realizarea statiei.

Revin cu reportajul de azi...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) okay

o debandada completa in zona deschisa la sol. am spus mai sus de intersectia dinicu golescu cu fluviului. acum am vazut ca e prost semnalizata si partea cu semafoare de la gara basarab. masinile nu stiu pe unde sa o ia: unii o iau pe drumul special pentru autobuzele ratb, care acum nu intorc acolo, unii o iau pe drumul special pentru tramvai, altii o iau cum trebuie pe langa stalpul podului. este de vina proasta semnalizare, nu sunt sageti de dirijare a traficului la colturile spatiilor verzi, sau daca sunt, sunt pentru alte chestii. alta treaba, eu nu inteleg de ce in romania nu se deseneaza pe asfalt drumul masinilor in intersectii, s-ar rezolva in felul asta multe dispute dintre soferi (ba e banda mea, ba e banda aluilalt, claxoane inutile, etc.). sa se deseneze cu linii punctate benzile de mers intr-o intersectie.... ex: banda 1 o ia drept... banda 2 dispare... si tot asa.

e greu ? sau cand in strainatate o sa aibe directionarile in intersectii cu display electronic poate o sa se deseneze si la noi benzile de mers intr-o intersectie. hai ca se poate, ca nu suntem prosti, doar ignoranti.

btw, stiu ca nici nu poate sa fie vorba de a angaja pe cineva sa mearga prin oras si sa vada neregulile in trafic, de desenat pe asfalt, de semafoare care nu merg, etc. dar se poate foarte usor cu ajutorul conducatorilor auto si pietonilor, prin sesizari. problema e ca nu stii pe cine sa suni, unde, cum etc.

scuze ca am divagat de la subiect dar era un pic legat de subiect. in fiecare zi vad nereguli in trafic, si nu am unde sa sun (ex: benzi care dispar aiurea in trotuar, semafoare care nu merg, etc.)

multumesc!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

Sunt trei locuri unde poti depune 'sezisari':
- politia rutiera a capitalei;
- comisia de circulatie a PMB (directia transporturi);
- Administratia Strazilor.
Pentru 'stradute & stradele', la sector...

 


Go to page:  1  ... 117 118 119 120 121 122 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422403 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use