Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1525 posts, 340524 views
 
Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67  ... 109
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

Ce e cu aia parcati acolo pe trotuar ? Si aici umplem trotuarele cu masini ? Unde sunt stalpisorii ? La intersectia Giulesti - Plevnei deja au aparut vreo doua masini expuse la vanzare.  :evil:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului cornel001

Parca erau niste locuri de parcare amenajate sub pasaj!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Aron

cornel001 wrote:
Parca erau niste locuri de parcare amenajate sub pasaj!

Sunt, dar sub alte parti ale pasajului dar in niciun caz cel din poza, masinile alea am inteles ca sunt ale paznicilor ce supravegheaza  statia, bineinteles ca nu toate masinile, dar stiti cum e aia cu efectul de turma :twisted: Si in orice caz tto nu au ce cauta acolo

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului rosetti61

Au inceput sa apara mazgalituri pe stalpii pasajului - spre statia lui 35 de la Plevnei (inainte era una singura sub rampa spre Giulesti), plus ca se vad scurgeri de rugina de la parapetii metalici, care varsteaza neplacut panourile decorative de pe marginile tablierului (care panouri sunt deplasate unele din ele). N-a facut un an si deja arata de parca ar avea mai multi.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

rosetti61 wrote:
Au inceput sa apara mazgalituri pe stalpii pasajului - spre statia lui 35 de la Plevnei (inainte era una singura sub rampa spre Giulesti), plus ca se vad scurgeri de rugina de la parapetii metalici, care varsteaza neplacut panourile decorative de pe marginile tablierului (care panouri sunt deplasate unele din ele). N-a facut un an si deja arata de parca ar avea mai multi.


Mai exista ceva alb in Bucuresti? :)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Goldmund

...Ce m-ar interesa sa aflu(daca se poate) cum se desfasoara circulatia in general pe Pasaj B. si special la capetele marelui pasaj, spre 'Leu' de ex. Sunt probleme ce ar trebui rezolvate, adica nevoia unor alte pasaje, respectiv tuneluri?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dr2005

Una problemă, imensă: semaforul de la Grozăveşti. Ăsta are faza principală pentru Şos. Grozăveşti (adică o străduţă pe care rar trec mai mult de 3 maşini la un ciclu semaforic, deşi e timp suficient să treacă de 10 ori mai multe), deşi majoritatea şoferilor vin din Vasile Milea. Desigur, există alternativa ocolului pe la Leul şi intrării direct pe pod din Şos, Grozăveşti, însă Piaţa Leul este mai mereu blocată, iar faza pentru viraj stânga spre Şos. Grozăveşti durează foarte puţin. Tot ce se mai poate face acum e reglarea semafoarelor de la Grozăveşti. Când am sesizat pe forum pentru prima dată această problemă, mi s-a spus că se fac studii de trafic, măsurători şi se vor regla semafoarele. S-au reglat pe dracu', că tot până sus la Apaca e coloana de maşini, în vreme ce pe Şos. Grozăveşti pot să joc şotron pe mijlocul ei fără să mă deranjeze vreun vehicul (porţiunea între rapmap de acces pe pasaj şi intersecţia cu Vasile Milea). Poate cineva citeşte şi rezolvă problema asta.

Sau poate se gândesc că, dacă va creşte traficul pe Pasajul Basarab, se va creea o gâtuire la Banu Manta? Deja se folosesc toate benzile + linia de tramvai (!) pentru mers înainte pe Banu Manta, deşi, dpdv legal, doar banda 2 e pentru aşa ceva. Dacă s-ar rezolva problema cu Grozăveştiul, o parte din traficul din Dr. Taberei şi Militari s-ar muta pe Basarab, iar intersecţia de la Banu Manta ar trebui regândită, eventual desfiinţată o parte din parcarea de pe colţ şi mutată pe acolo banda pentru viraj dreapta, astfel încât să fie 2 benzi pentru mers înainte pe Banu Manta, concomitent cu aplicarea LEGII ÎN VIGOARE şi ridicarea autoturismelor staţionate neregulamentar pe Bd. Banu Manta, cu deosebire în intersecţia acestuia cu Str. Dr. Iacob Felix şi Bd. Ion Mihalache.

Pasaje supraterane sau subterane în zonele centrale şi pe arterele ce duc spre centrul oraşului NU sunt necesare. De fapt, ele mai mult încurcă, crescând traficul şi ducând la ambuteiaje. În schimb, asemenea lucrări sunt EXTREM de necesare la traversările Şoselei de Centură, concomitent cu crearea unor parcări în sistem Park&Ride şi a prelungrii unor linii RATB în zonă.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Lohengrin

Legat de semafoarele de la Grozavesti si Economu Cezarescu, se vede cat de rau e ca nu s-a realizat bretea de intrare pe pasaj dinspre Bd. Milea. Da, implica demolarea unor coshmelii facute pe Bd. Milea dupa 2001 de nishte nenici "bine informatzi" - si ma intreb daca tergiversarea pusa la cale de consiglierii unui anumit partid nu a avut si scopul asta, in afara de betzele care trebuiau obligatoriu introduse in roatele primarului general de alta culoare.

 In schimb, breteaua care intra pe sens contrar dinspre Sos. Orhideelor/Bd. Regiei mi se pare cvasi-inutila - putine masini o folosesc.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dr2005

Lohengrin wrote:
Da, implica demolarea unor coshmelii facute pe Bd. Milea dupa 2001 de nishte nenici

În schimb, s-a preferat raderea caselor de pe Orhideelor, chiar dacă pasajul nu ajungea la ele.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului DanCld

O rampa de urcare de pe Milea ar fi implicat probleme de ordin tehnic; fie aveam 3 niveluri (sol + 2 tabliere suprapuse) fie aveam inca o intersectie semaforizata sus pe pasaj. Ce mi se pare suparator este modul in care au proiectat racordul la Sos. Grozavesti, curba aceea la stanga aproape in scurt pentru urcarea pe pod. Poate ar fi fost o idee mai buna renuntarea la scuar (sau micsorarea lui la minim) pentru a avea 3+3 benzi pe tot traseul de sus de la Leu - daca tot nu s-a mai mutat pe acolo linia de tramvai.

Cu demolari si amanari - sunt sigur ca discutia depaseste totusi nivelul unor speculatii gen A3/Realitatea.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului emilacke

Dr2005 wrote:
Una problemă, imensă: semaforul de la Grozăveşti. Ăsta are faza principală pentru Şos. Grozăveşti (adică o străduţă pe care rar trec mai mult de 3 maşini la un ciclu semaforic, deşi e timp suficient să treacă de 10 ori mai multe), deşi majoritatea şoferilor vin din Vasile Milea. Desigur, există alternativa ocolului pe la Leul şi intrării direct pe pod din Şos, Grozăveşti, însă Piaţa Leul este mai mereu blocată, iar faza pentru viraj stânga spre Şos. Grozăveşti durează foarte puţin. Tot ce se mai poate face acum e reglarea semafoarelor de la Grozăveşti. Când am sesizat pe forum pentru prima dată această problemă, mi s-a spus că se fac studii de trafic, măsurători şi se vor regla semafoarele. S-au reglat pe dracu', că tot până sus la Apaca e coloana de maşini, în vreme ce pe Şos. Grozăveşti pot să joc şotron pe mijlocul ei fără să mă deranjeze vreun vehicul (porţiunea între rapmap de acces pe pasaj şi intersecţia cu Vasile Milea). Poate cineva citeşte şi rezolvă problema asta.

.



Acel semafor este corelat cu semaforul de la intersectia Grozavesti cu splaiul Dambovitei. Daca verdele ar tine unde zici mai mult, s-ar bloca intersectia, iar cei care vor sa urce dinspre Regie spre Leu, pe Grozavesti, ar fi blocati.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

DanCld wrote:
O rampa de urcare de pe Milea ar fi implicat probleme de ordin tehnic; fie aveam 3 niveluri (sol + 2 tabliere suprapuse) fie aveam inca o intersectie semaforizata sus pe pasaj. Ce mi se pare suparator este modul in care au proiectat racordul la Sos. Grozavesti, curba aceea la stanga aproape in scurt pentru urcarea pe pod. Poate ar fi fost o idee mai buna renuntarea la scuar (sau micsorarea lui la minim) pentru a avea 3+3 benzi pe tot traseul de sus de la Leu - daca tot nu s-a mai mutat pe acolo linia de tramvai.

Cu demolari si amanari - sunt sigur ca discutia depaseste totusi nivelul unor speculatii gen A3/Realitatea.


'S'-ul ala in scurt e dat nu de scuar ci de ce 'se ascunde' sub scuar- teava de combustibil ce alimenteaza CET-ul... ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

Aici vi se pregateste ceva  :ugeek:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului radu73

Utilizator anonim wrote:
Aici vi se pregateste ceva  :ugeek:


Ce anume?

 


Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67  ... 109
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421679 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use