Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1525 posts, 343214 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 109
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ioan

O sa merg ca si pana cum...si ma voi uita frustrat la cei care respecta legea asteptand sa intre in coloana cu tramvaiul in spate si politia in intersectie; pentru ca doar ASA vom ajunge sa fim civilizati....PUNCT

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului GAC

Ca o prima impresie asupra pasajului constat:
1) viteza mica a tramvaielor, chiar si pe portiunile drepte, dar mai ales la macazurile de la grozavesti. Raman la ideea ca linia lui 34 trebuia sa mearga drept inainte si nu in abatere, asa cum se intampla acum.
2) masinile parcate pe Titulescu, care ingreuneaza traficum. Mai grav este faptul ca aceasta problema se putea rezolva foarte frumos si repede cu niste camere de luat vederi, pentru a-i amenda pe eventualii contravenienti. Astfel, decat sa puna pe pasaj zeci de camere (din 50 in 50 de metrii), mai bine ar fi distribit cateva camere pe Titulescu, unde sa si produca. Din punctul meu de vedere, sa te parchezi pe Titulescu e suprema dovada de nesimtire, mai ales ca oferta de transport public este foarte bogata in zona. Chiar trebuie sa ai niste probleme serioase (la cap, deficiente de personalitate, etc ), ca sa vii cu masina (la servici, la cumparaturi, etc) pe titulescu.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dominatrix

Nightwolf wrote:
Nu e nicio nesimtire sa folosesti linia de tramvai pe V. Milea ... cf. legii ai voie ...
Asa este, dar tot conform legii, trebuie sa o eliberezi la apropierea tramvaiului. Cum asta nu se face, e vorba de nesimtire. Punct.
sosoro wrote:
Si nu trebuie sa fortezi intrarea, eu cel putin astept, sunt oameni care te lasa, nu sunt frustrati.
Cred ca am inceput sa ma plictisesc de discutia asta. E OK sa folosesti linia de tramvai ca sa virezi stanga, de exemplu. Dar nu e OK sa fie folosita de unii care intorc pe unde li se nazare sau care schimba benzile de parca plimba vaci pe mosia lu’ tac-su, doar ca sa fie primii la semafor. Cat despre folosirea notiunii de "incadrare dinamica" in acest context, nu pot decat sa rad. Iti recomand cu incredere sa observi intr-o dimineata "incadrarea dinamica" pe Sos. Giurgiului intre Muzeul Bacovia (uneori chiar Piata Progresul) si Oltenitei, care rezulta in blocarea tramvaielor arhipline de masinile care incearca sa se "incadreze dinamic" :lol: in coloana...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Goldmund

George scrie:

"Sa mai zica cineva ca n-au dreptate aia de zic ca pasajele si alte lucrari de acest gen atrag trafic  
Pana la urma, sa nu ziceti ca nu v-am spus, cel mai mare castig pe termen lung al acestui pasaj este tramvaiul si legatura transportului in comun la transportul feroviar. Vor fi zile mai bune cand vom avea si trasee cu cap si tramvaie decente - si trenuri la fel.

Iar cozile din material nu mi se par senzationale, la Grozavesti dinspre Milea se statea chiar mai mult inainte de a incepe lucrarea la pasaj. Cat despre Geniului, sa fim seriosi, veniti zilnic pe la Razoare dinspre Eroilor - acolo iad. Azi am mers pentru prima oara dupa mult timp - am lasat bicicleta acasa - si mi-am adus aminte cat de nasol si de aberant e.
Sigur, daca mai construim vreo 7 - 8 pasaje supra si subterane si vreo 3 autostrazi suspendate circulare, totul va fi ok.
(cele de mai sus nu constituie un pamflet impotriva pasajului Basarab - 4 minute Banu Manta - Grozavesti cu tramvaiul chiar e o chestie faina)"

George,
doar acest pasaj nu rezolva problemele Bucurestiului. Sa nu uitam ca orasul are peste 1 milion de autovehicule. (Puteau sa faca un Pasaj Basarab doar pt. tramvaie..., dar ar fi fost nostim, nu-i asa?!)
Eu cred ca e nevoie de cel putin inca patru-cinci "Basarab" pentru o circulatie fluida pe Primul Inel al Capitalei. Cand va fi gata si o Centura-autostrada(sau/si  "suspendata"), atunci lucrurile vor sta si mai bine.
Ceva insa mi-e clar:
niciodata un oras nu va fi lipsit de probleme si nu se va termina munca constructorilor marelui oras, pentru ca altfel, ar fi un oras decedat...
Asadar, ne vom intalni 'pe' urmatorul mare santier :idea:
PS
Deocamdata mai sunt si multi curiosi, care nu vor frecventa pasajul zilnic, dar care in aceste zile ii fac 'proba'...cu masina.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ioan

Luni de regula este aglomerat dar astazi am facut 12 minute din Timisoara pana in P. Victoriei.Pe pasaj erau cateva masini la semaforul cu Banu Manta.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului VladG

Liber-liber de dimineata pe Podul Grant. ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului elloyy

darknight wrote:
.daca nu e pista...biciclistii mai mult incurca circulatia...cand nu e pista ...nu au ce cauta..asa ca plangeti  la oprescu sa va faca piste....

si io zic ca masinile incurca circulatia bicicletelor :D
iar decat sa ma duc la oprescu sa ma plang mai bine emigrez in canada

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului drunkenn

sosoro wrote:
De maine o sa incepi sa mergi pe linia de tramvai?
Si nu trebuie sa fortezi intrarea, eu cel putin astept, sunt oameni care te lasa, nu sunt frustrati.


Indiferent cum o dregi si o ascunzi in spatele unor legi, de cele mai multe ori ambigue, manevra respectiva denota doar nesimtire si lipsa de respect fata de ceilalti.
Indivizii care fac manevra asta nu o fac in scopul fluidizarii traficului sau pentru a debloca vreo banda sau cine stie ce alta scuza le poti gasi tu. Ei fac manevra aia pentru nu vor sa astepte la fel ca toti prostii in coloana.
Nu inteleg cum se poate face vreo "incadrare dinamica" sau cum i-ai zis tu atata timp cand coloana e stationara iar din spate vin tramvaie.
Iar oamenii aia care nu te lasa pe tine sa intri pe banda nu sunt frustrati. Daca erau frustrati depaseau coloana, eventual intrau si pe contrasens si se incadrau inapoi pe sensul lor in mijlocul intersectiei, pentru ca mai apoi sa astepte claxoanele celor din spate ca sa se dumireasca de culoarea semaforului.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sosoro

drunkenn wrote:
sosoro wrote:
De maine o sa incepi sa mergi pe linia de tramvai?
Si nu trebuie sa fortezi intrarea, eu cel putin astept, sunt oameni care te lasa, nu sunt frustrati.


Indiferent cum o dregi si o ascunzi in spatele unor legi, de cele mai multe ori ambigue, manevra respectiva denota doar nesimtire si lipsa de respect fata de ceilalti.
Indivizii care fac manevra asta nu o fac in scopul fluidizarii traficului sau pentru a debloca vreo banda sau cine stie ce alta scuza le poti gasi tu. Ei fac manevra aia pentru nu vor sa astepte la fel ca toti prostii in coloana.
Nu inteleg cum se poate face vreo "incadrare dinamica" sau cum i-ai zis tu atata timp cand coloana e stationara iar din spate vin tramvaie.
Iar oamenii aia care nu te lasa pe tine sa intri pe banda nu sunt frustrati. Daca erau frustrati depaseau coloana, eventual intrau si pe contrasens si se incadrau inapoi pe sensul lor in mijlocul intersectiei, pentru ca mai apoi sa astepte claxoanele celor din spate ca sa se dumireasca de culoarea semaforului.


Fluxul de tramvaie nu este asa de mare cum insinuezi, pana vine un tramvai, pe distanta respectiva, poti intra in coloana de foarte multe ori.
Dar nu am zis ca sunt frustrati cei care nu te lasa sa intri in coloana (mai sunt si aici cativa), ci cei care comenteaza aiurea. Se ascund in spatele unor astfel de mesaje, poate dorinta lor este de a merge pe linia de tramvai, dar nu o fac din cauza fricii de a reintra pe banda.

Da, incadrare dinamica, eu nu accelerez pe linia de tramvai ca sa pun frana inainte de statie, ci estimez cand se pun in miscare masinile, ma asigur si intru in coloana (fara sa iau fata - la limita).

Ceea ce discutam nu reprezinta o problema! Mai bine analizam modul de plecare a masinilor din coloana, 3sec x nr.de masini.. Cozi foarte mari! Ca da, cum am spus, sofatul presupune atentie, nu sa pleci de pe loc atunci cand iti aduci aminte, ci imediat!


"unor legi, de cele mai multe ori ambigue," - articolul in cazua este explicit, nu exista interpretare.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului fider

Oare de ce o fi asa de greu sa recunoastem ca regulile de circulatie sunt prost gandite. Pana si analiza logica va spune ca orice este trecut in codul rutier nu reglementeaza in nici un fel ce trebuie facut in situatia in care avem coloane de masini si trafic cvasi-stationar.

Spre dezamagirea ta, Sosoro, ideea cu "incadrarea dinamica", un nume nou pentru o elucubratie stralucita, este o mare stupizenie si ca idee in sine deoarece:
- in unele locuri se afla marcaj continuu deci intrarea peste calea de rulare a tramvaiului este interzisa
- bulevardul se ingusteaza dupa intersectie sau datorita refugiului pentru statia de tramvai deci practic ultima banda pe sensul de mers de la dreapta la stanga va dispare
- incadrare pe banda, rand se face cu 50 de m inaintea intersectiei asadar nicidecum in intersectie
- incadrarea inseamna intrarea pe o directie de circulatie si nicidecum depasirea coloanei deci cuvantul in sine "incadrare" este utilizat fara a lua in considerare logica si regulamentul rutier
- in mod evident nu ai voie sa faci slalom, adica sa intri si iesi de pe o banda pe alta dupa cum ai chef
- iesirea din banda pentru a depasi inseamna ca te vei intoarce pe banda pe care te-ai aflat pana la inceperea manevrei deci nu ai dreptul in situatii normale sa depasesti o coloana intreaga de vehicule sau sa ramai pe spatiul nedestinat expres circulatiei rutiere pe care trebuie sa il eliberezi in mod obisnuit, calea de rulare a tramvaiului
- depasirea nu se face in curba sau pe rampa unde vizibilitatea este scazuta deci de la Grozavesti venind spre Apaca este interzis sub orice forma sa intri pe calea de rulare a tramvaiului

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

sosoro wrote:
Fluxul de tramvaie nu este asa de mare cum insinuezi, pana vine un tramvai, pe distanta respectiva, poti intra in coloana de foarte multe ori.
Dar nu am zis ca sunt frustrati cei care nu te lasa sa intri in coloana (mai sunt si aici cativa), ci cei care comenteaza aiurea. Se ascund in spatele unor astfel de mesaje, poate dorinta lor este de a merge pe linia de tramvai, dar nu o fac din cauza fricii de a reintra pe banda.

Multe 'justificari' mi-a fost dat sa aud din partea 'regilor soselelor', acei indivizi carora le-au mers bine afacerile si si-au luat o masina mai buna, iar acum fac haiducii pe strada si vor sa se dea fraieri la o parte din calea lor (ii auzi cum exclama 'I-am facut!').
Dar justificarea ca unul care depaseste coloana stationara pe linia de tramvai are CURAJUL de a reintra pe banda (ocupata)... intrece orice gandire.
Putem inlocui cuvantul CURAJ cu cuvantul NESIMTIRE.

Am auzit, din gura unor conducatori de jeepane sau mertzane care folosesc flash-urile pe autostrada, justificarea:
'banda a 2-a este banda de depasire'

Si, bineinteles, clasica justificare 'ma grabesc', de parca soferii civilizati care stau in coloana sunt in concediu si admira peisajul urban.

Mare ti-e gradina, Doamne!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului earthchild

^^
+1 fata de atitudinea unor "sosoro". Cei care gandesc asemanator contribuie masiv la lipsa de respect si civilizatie in traficul urban.

In schimb, banda a 2-a pe autostrada este intr-adevar banda de "depasire" cand banda a 1-a este ocupata. Eu nu sunt insa de acord cu comportamentul gen flash-uri insistente si lipitul de fundul masinii din fata, care se poarta numai prin Balcani si ex-CSI eventual. Decat daca banda 1 e libera si nu plina de gropi si eu merg cu 80 pe autostrada pe banda a 2-a...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ursu

Imi pare rau ca imi aduc contributia la un off-topic destul de stufos dar...

@sosoro: Iti inteleg metoda de "incadrare dinamica" si te felicit daca o folosesti. Este in regula sa depasesi folosind linia de tramvai daca masinile din coloana se afla in miscare. Cu toate acestea ne spui ca daca nu poti intra in coloana astepti linistit. Te intreb daca si tramvaiul care eventual apare in spatele tau asteapta tot linistit sau este blocat pe traseul sau de cineva care incalca legea (in cazul asta, tu).

Incadrarea dinamica despre care povestesti reprezinta poate 2% din cazurile soferilor ce merg pe linia de tramvai. Din pacate, restul de 98% depasesc coloana dovedind de cele mai multe ori o nesimtire crasa fata de cei care asteapta in coloana si fata de cei care asteapta in tramvai.

Un exemplu clasic, zic eu, al diferentei intre incadrarea dinamica si nesimtire il ai la orice coada la paine (sau plata taxelor). Daca treci pe langa un vecin care merge si el spre magazinul de paine e incadrare dinamica. Daca te bagi in fata lui cand sta la coada e nesimtire. Eu as spune ca e nesimtire chiar si cand te bagi in fata lui cand a uitat sa faca pasul inainte la inaintarea cozii, inteleg ca tu esti de alta parere.

Morala este ca toti vrem paine dar unii au impresia ca lor le e mai foame. Asta cu impresia e relativa deseori ma indoiesc ca nesimtitii isi pun vreodata problema celor din jur.

In concluzie, sosoro, la incadrare dinamica te invit in fata mea, la nesimtire nu te voi lasa sa intri chiar cu pretul vopselei aripii mele.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Serban

@danielstan sunt de acord cu tine cu absolut tot ce zici, mai putin cu banda de pe autostrada. Da, banda a 2 a este de depasire, si trebuie lasata libera. Eu daca merg pe o autostrada goala, merg pe banda 1. Daca depasesc, dupa ce am depasit, revin pe banda 1. Asa este peste tot in vest, niciodata nu o sa vezi pe cineva ca merge pe banda a2a daca nu depaseste. De aceea, o sa vezi foarte multi soferi care atunci cand merg pe autostrada pe banda a 2a, au semnalizarea pornita

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 109
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422705 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use