Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Jurnal de iarnă

459 posts, 133241 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective cristi20

Liniile 106, 421 şi 312 circulă pe trasee modificate din cauza carosabilului impracticabil din Capitală
Autobuzele 106, 421 şi 312 circulă marţi pe trasee modificate din cauza carosabilului impracticabil, a anunţat Brânduşa Raeceanu, purtător de cuvânt de la Regia Autonomă de Transport Bucureşti, pentru Mediafax.

Brânduşa Raeceanu a adăugat că nicio linie de transport în comun nu este blocată sau desfiinţată.

Linia 106 nu mai poate ajunge până la capăt, în Cartierul Roşu fiind nevoită să întoarcă la Master. Linia 421 se întoarce la Dragomireşti în loc de Zurbaua. Linia 321 întoarce la Metro Berceni în loc de Piaţa de Gros.

În timpul nopţii, potrivit Brânduşei Raeceanu, s-a circulat pe toate traseele de tramvaie şi troleibuze pentru a menţine reţeaua electrică de contact în condiţii bune de exploatare, iar angajaţii RATB au intervenit pentru curăţarea refugiilor.


Sursa: www.jurnalul.ro

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

RATB spune ca a supliementat parcul cu 20%. O fi adevarat?

Șase linii RATB au fost modificate din cauza vremii. Locuitorii Confort City rămân izolați

Marți dimineață, cinci tramvaie din parcul Regiei Autonome de Transport București (RATB) au fost blocate în Sectorul 6 al Capitalei din cauza unui alt tramvai defect. Regia anunță că șase linii de transport în comun au fost modificate din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile. Și locuitorii ansamblului rezidențial Confort City vor fi afectați de schimbarea liniilor de transport în comun.

UPDATE 13.00: Purtătorul de cuvânt al RATB, Brândușa Raeceanu, a anunțat că autobuzele de pe linia 223 nu mai ajung la ansamblul rezidențial Confort City, ci întorc la Pod Vitan. Astfel, locuitorii ansamblului Confort City care nu au autoturisme personale vor rămâne izolați, în lipsa acestor mijloace de transport în comun.

Autobuzele de pe linia 304 întorc la Pasajul Otopeni pentru că nu mai pot ajunge la terminal Laromet, iar linia 125 se încheie în intersecţia străzii Iriceanu cu Şoseaua Olteniţei.

Marți dimineață, în intervalul 7.45 – 8.00, pe Bd. Vasile Milea la intersecția cu Bd. Timișoara, din Sectorul 6, cinci tramvaie de pe liniile 1, 8, 11, 25  și 35 au fost blocate, pe sensul spre Răzoare, din cauza unui tramvai defect. Echipele de intervenție ale RATB au acționat pentru remedierea situației și au deblocat linia în 15 minute.

La ora 5.55, pe soseaua Giurgiului, în zona Luica, a fost înregistrată o avarie în rețea, care a fost remediată la 6.35. Din această cauză au fost deviate tramvaiele 7 și 25, conform Primăriei Capitalei. Potrivit aceleiași surse, începând cu ora 4.15, linia 223 a fost suspendată, întrucât Splaiul Unirii a fost inchis între Șoseaua de centură și Podul Vitan pentru intervenția utilajelor de deszăpezire.

”În momentul de față se circulă pe toate liniile, nu sunt linii blocate, nu sunt linii desființate. Din cauza carosabilului impracticabil, trei linii RATB sunt afectate. Astfel, linia 106 întoarce la terminal Master, nu mai ajunge în cartierul Roșu, 421 întoarce la Dragomirești, nu mai ajunge la Zurbaua, iar 312 întoarce la Metro Berceni, în loc de Piața de Gros. Pe timpul nopții pe toate traseele de tramvaie și troleibuze au circulat mijloace de transport în comun pentru a menține rețeaua electrică de contact în condiții bune de exploatat. De asemenea, angajații RATB au intervenit pentru curățarea tuturor refugiilor”, a declarat, pentru B365.ro, marți dimineață, Brândușa Raeceanu, purtătorul de cuvânt al Regiei.

În prezent, din cauza vremii nefavorabile, mijloacele de transport în comun RATB circulă cu o viteză scăzută, iar timpii de așteptare în stații au crescut, chiar dacă RATB a suplimentat parcul circulant cu 20% pentru a răspunde cererii.

http://b365.ro/news/5-tramv ... capitalei/

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Nu avem linii desfiintate, insa cele afectate au fost pastrate inutil pe trasee comune cu linii de baza, unde cererea oricum era suficient acoperita (106, 125) sau pe trasee unde cererea tinde la zero (223). Poate era mai bine ca autobuzele sa fie introduse direct pe traseele de baza.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 Utilizator anonim

Zilele trecute circulatia liniei 41 a fost ingreunata in zona Piata Presei din cauza unor cabluri de alimentare cu probleme, acum se sapa in zona terminalului pentru inlocuirea tuturor cablurilor cu probleme.

DSC09358.JPG (329.78 KB; downloaded 3283 times)


DSC09360.JPG (253.54 KB; downloaded 3283 times)


DSC09364.JPG (263.4 KB; downloaded 3283 times)

 


Re: Iarna 2011-2012 nokia2110

Ieri seară un tramvai a răposat la P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi (fostă Muncii)/Bariera Vergului. A trebuit s-o iau 2 staţii şi ceva pe jos  :evil:

 


Re: Iarna 2011-2012 Aron

Azi pe linia 41 a fost urmatoarea situatie:
De la capatul ghencea plecau 2 tramvaie.....unul nu oprea pentru preluarea pasagerilor...iar al doilea oprea...fiind situatia asta...statiile erau full...la Tricodava deja nu aveai cum sa urci in tramvai....Nu am inteles scopul dar trebuie sa fi fost unul bineeee gandit. :roll:

 


Re: Iarna 2011-2012 Chev Celios

Cam aceasta era imaginea de la toate liniile care treceau prin Titan.In imagini este patit 4242 de la Titan.


 


Re: Iarna 2011-2012 Axel

Sunt probleme si pe stradutele din zona Regiei.
Autobuzele liniei 162 abia gasesc loc de stationare iar 163 trece la limita pe langa 162.  :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 Dr2005

Aşa e şi pe 41, 8/25...

 


Re: Iarna 2011-2012 Axel

RATB: Liniile 301, 335, 131, 780 şi 783 întorc la Piaţa Presei

Liniile de autobuze 301, 335, 131 şi liniile express 780 şi 783 vor circula după indicaţiile agenţilor de la Poliţia Rutieră şi vor întoarce la Piaţa Presei din cauza închiderii circulaţiei pe DN1 între Bucureşti şi Bărcăneşti, a declarat luni, purtătorul de cuvânt de la RATB, Brânduşa Raeceanu.
Purtătorul de cuvânt de la RATB a declarat că autobuzele care merg spre DN1 vor circula după indicaţiile agenţilor de la Brigada de Poliţie Rutieră. Astfel, liniile 301, 335, 131 şi liniile express 780 şi 783 vor întoarce la Piaţa Presei Libere.

Brânduşa Raeceanu a mai precizat că şi linia 304 va circula pe un traseu scurtat, iar liniile 261 şi 205 vor circula pe un traseu modificat, de la Piaţa Presei prin Cartierul Dămăroaia.

Purtătorul de cuvânt de la RATB a mai spus că şi linia 246 circulă pe un traseu mai scurt, fiind nevoită să întoarcă la Cora Pantelimon, neputând să mai ajungă la terminalul Granitul, linia 216 circulă prin Şoseaua Giurgiului, strada Turnu Măgurele şi strada Reşiţa, iar linia 125 întoarce în intersecţia Şoseaua Olteniţei cu strada Iriceanu.

Reprezentantul RATB a declarat că rămân în vigoare traseele scurtate pentru autobuzele de pe liniile 106, 302 şi 185.
Autobuzele de pe linia 106 întorc la Master în loc de Cartierul Roşu, cele de pe linia 302 întorc la Celofibrei în Şoseaua Alexandriei cu o staţie înainte de terminal, iar cele de pe linia 185 întorc la Valea Oltului deoarece nu se poate circula pe Drumul Cooperativei.

Traficul rutier pe Autostrada Bucureşti - Piteşti a fost închis, luni, la ora 15.30, iar circulaţia pe DN1 între Capitală şi Bărcăneşti a fost întrerupt pentru aproximativ o oră, pentru deszăpezire.

Potrivit informaţiilor Centrului Infotrafic, circulaţia pe DN1, între Bucureşti şi Bărcăneşti, va fi oprită între orele 16.00 şi 17.00, pentru facilitarea operaţiunilor de deszăpezire.

http://www.realitatea.net/ratb-liniile- ... 13412.html

Deci Cartierul Baneasa este sinistrat. :twisted:
Au uitat de linia 449 care cred ca iar este suspendata sau au uitat sa scrie si acesta linie cum este deviata. :roll:

 


Re: Iarna 2011-2012 Dominatrix

dj_exemplar wrote:
Azi pe linia 41 a fost urmatoarea situatie:
De la capatul ghencea plecau 2 tramvaie.....unul nu oprea pentru preluarea pasagerilor...iar al doilea oprea...fiind situatia asta...statiile erau full...la Tricodava deja nu aveai cum sa urci in tramvai....Nu am inteles scopul dar trebuie sa fi fost unul bineeee gandit. :roll:
Cel mai probabil era un gol pe traseu, iar unele vagoane plecau fara calatori de la capat pentru a prelua calatorii din statiile intermediare de pe traseu. Nu e solutia ideala, dar avand in vedere ca de-a lungul traseului nu exista bucle de avarie sau alta posibilitate de intoarcere, nu exista o solutie mai buna.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 Dr2005

S-a constatat ştiinţific pe 41 că dacă primul tramvai nu opreşte, la al doilea se pun oamenii pe şine  :lol:

Oricum, s-a circulat de toată jena, la 7 - 8 minute la ore de vârf (c'aşa e la RATB, pe ploaie/ninsoare se circulă mai prost, că se reduc ture). Prin restul oraşului, nu s-a curăţat niciun macaz şi în juma' de oraş am văzut doar 2 muncitori + camion Roman, care tot râcâiau de zor macazul de la Afi, care genera coloane de câte 6 - 7 tramvaie. Mai e de notat şi nesimţirea vatmanilor de pe 35, care circulau după cum îi tăia capul, #3324 nu se dezlipea de #3415 din faţă... şi mai era un grup de 4 tramvaie pe sensul celălalt (plecaseră cu o juma' de oră înainte să plec eu de la Basarab, le-am văzut când am mers la gară). Probabil al 7lea tur era defect în depou, c'aşa-i frumos. Şi pe 8 veneau trenuleţe, iar primul 25 de după ele nu a mai oprit. O să urmeze foto mai încolo.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 marian

In seara asta la Unirii a fost o problema cu 32 si cu7 singurul care venea era cine credeti:47.Cred ca in decurs de 10 minute cit am asteptat sa trec de semaforul de la 11 Iunie au venit doua.

 


Re: Iarna 2011-2012 3mil

Intre orele 20:00 si 21:00, cat am fost eu in zona, circulau pe traseele de baza autobuzele din zona Baneasa, inclusiv expresurile spre Otopeni.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422447 posts in 5263 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use