Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Jurnal de iarnă

459 posts, 133266 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Iarna 2011-2012 aztec

Sa vezi ce distractie era la articulate, cum serpuiau ele la plecarea din statie, daca reuseau.Si cum montau lanturi(si asta unsemna un singur lant legat cu surub) pe axa motrice.. cum sunau ele... de ziceai ca se rup masinile

 


Re: Iarna 2011-2012 Dominatrix

De pe softpedia:
de ex: anul trecut cand a fost inchisa autostrada un politist opreste un troleibuz nr. 62 tot pe la Mc si ii zice sa intoarca ca nu are voie sa intre pe autostrada. Abia dupa ce a coborat soferul si i-a aratat betele pe fir s-a convins omul ca va intoarce la lic auto si nu se duce la pitesti:))
Daca prostia ar durea....

 


Re: Iarna 2011-2012 nokia2110

Unii vatmani nu au probleme cu zăpada. Am fost ieri seară (că azi e deja luni) la o plimbare cu 14 până la Sf. Vineri şi înapoi. Vatmanul mergea numai cu peste 30 la oră. La un momendat a fost şi un 55 care a plecat înainte (clasica formaţie "trenuleţ") şi cred că şi vatmanul de pe 55 era cam disperat.  Noroc că a durat plimbarea mai puţin de obicei (nu de alta, dar am ajuns să fac duş înainte să se culce maică-mea).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 Dr2005

nokia2110 wrote:
Unii vatmani nu au probleme cu zăpada.

Probleme cu zăpada nu au fost, doar cu gheaţa de pe fir şi cu alte probleme pe care firul le poate cauza, precum contractarea firului şi smulgerea lui din clemele de prindere.

nokia2110 wrote:
nu de alta, dar am ajuns să fac duş înainte să se culce maică-mea.

Şi de ce ar trebui să ne intereseze pe noi când faci tu duş?

 


Re: Iarna 2011-2012 Chev Celios

Cateva aspecte de iarna de pe Soseaua Fundeni de astazi de dimineata.








 


Re: Iarna 2011-2012 3mil

Liniile 16 si 36 intorc la Lacul Tei cam de pe la ora 12:00 din cauza unui fir rupt spre Pipera. Revin mai tarziu cu cateva imagini.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 Utilizator anonim

Azi la intersectia Vulcanescu - Dinicu Golescu masinile si troleibuzele aveau probleme cu urcarea pantei dinspre Cotroceni. La troleibuze am observat ca singurele care nu aveau probleme au fost Irisbusurile, la Ikarus mai greu.  :roll:

DSC09318.JPG (242.29 KB; downloaded 3817 times)


DSC09319.JPG (277.58 KB; downloaded 3816 times)


DSC09321.JPG (239.74 KB; downloaded 3816 times)


DSC09322.JPG (255.7 KB; downloaded 3813 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2011-2012 Utilizator anonim

In ciuda frigului de afara unele persoane aveau calduri  :ugeek:

DSC09332.JPG (248.37 KB; downloaded 3813 times)

 


Re: Iarna 2011-2012 3mil

Cum spuneam si mai sus, din cauza unei avarii la reteaua de contact circulatia liniilor de tramvai 16 si 36 spre Pipera a fost intrerupta dimineata, in apropierea orei pranzului luandu-se decizia ca tramvaiele acestor linii sa intoarca la Lacul Tei. Calatorii afectati de aceasta deviere teoretic erau preluati de linia naveta 616 care intorcea in rond la Palatul Ghica.
IMG00763-20120206-1225.jpg (134.46 KB; downloaded 3778 times)

IMG00764-20120206-1226.jpg (109.49 KB; downloaded 3777 times)

IMG00765-20120206-1226.jpg (134.47 KB; downloaded 3777 times)

IMG00768-20120206-1312.jpg (100.84 KB; downloaded 3777 times)

IMG00769-20120206-1312.jpg (121.87 KB; downloaded 3780 times)

La un moment dat a fost reluata alimentarea retelei de contact si au inceput sa ajunga din tramvaiele ramase pe traseu.
IMG00766-20120206-1228.jpg (121.48 KB; downloaded 3776 times)

Priviti in ce conditii se lucra. :|
In acest caz a fost un dezavantaj pozitionarea liniei din cauza ca nu avea cum sa ajunga platforma masinii de intervenii acolo, iar mecanicii erau nevoiti sa urce pe scara, se agatau cu o franghie de stalp si lucrau in pozitia in care vedeti in imagine...
IMG00767-20120206-1250.jpg (140.8 KB; downloaded 3779 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

O fi adevarat?

RATB a scos mai multe mijloace de transport în comun pe străzi

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a scos mai multe mijloace de transport în comun pe străzi pentru a face față cererii crescute din cauza condițiilor meteo.

Brândușa Raeceanu, purtătorul de cuvânt al RATB, a anunţat că, luni dimineaţă, a fost suplimentat parcul de autobuze, tramvaie şi troleibuze cu 20% pentru asigurarea traficului în condiţii optime, scrie Agerpres.

Potrivit reprezentantului Regiei, pe parcursul nopţii, mijloacele de transport au circulat pe toate traseele de tramvaie şi troleibuze pentru menţinerea reţelei electrice în condiţiile optime de exploatare.

Însă, în jurul orei 6.54, din cauza condiţiilor atmosferice nefavorabile care au afectat reţeaua electrică de contact, în zona Şoseaua Petricani şi Ştrandul Tei Boboc, circulaţia tramvaielor de pe liniile 16 şi 36 a fost blocată.

http://b365.ro/news/ratb-a- ... pe-strazi/

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Puteau sa scoata si tot, ca nu aveau cum sa circule fluent. Iar la tramvaie (cel putin pe 41) mergeau 2-3 curse si intrau in depou pentru schimbarea piesei de la pantograf. Au fost si vagoane care au intrat in depou cu usi defectate din cauza zapezii inghetate de pe treptele vagoanelor.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Saint666

Da da, au scos mai multe FMCC, d-aia venea 102u gradu 5 dinspre Cora la 7jumate dimineata. D-aia asteptau la Titan la 12 50-60 de persoane sa vina un autobuz, ca nu mai trecuse decat un 253 ratacit de 15 minute. Niste nenorociti, sper sa mearga si ei macar in viata cu RATB, ca plebea pe care o scuipa in ochi de fiecare data cand se duc la birou.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Da, au scos mai multe... la Cora stăteau câte 3 102-uri şi 3 104-uri, iar la CET Sud erau vreo 8 autobuze la capăt. Deci sunt mai multe... la capăt (şi atât).

Ca să nu mai comentez şi nesimţirea unor dispeceri, dar şi conducători de vehicule... de exemplu, pe 35 erau 6 din cele 7 ture prinse între Vest SA şi Depoul Militari. Credeţi că de la depou li s-a dat drumul după program? Nuuuu, au plecat 3 35-uri în trenuleţ spre Basarab, după aia un 25 şi 3 8-uri... şi după aia iar 35 şi apoi, probabil, juma' de oră pauză.

 


Re: Iarna 2011-2012 alex230ro

3mil wrote:
alex230ro wrote:
andrei11 wrote:
Prostii. In conditiile de iarna din Bucuresti se poate merge si cu anvelope de vara. E unul Titi Aur care vad ca tot iese pe posturi si debitreaza numai prostii pe care le are in cap. Nici nu stiu ce concursuri de prestigiu a castigat individul asta ca se baga in seama la fiecare 2 ore.Autobuzele noastre Mercedes circula cu colosala viteza de 500 - poate 584 mertri / minut, ceea ce este echivalentul lui Vax Albina. Se stie ca poti sa ai mama anvelopelor de iarna in dotare, aluneci pe polei la fel ca si cu cele de vara.
Mai nou vad ca lui Boiangioica îi flutura altceva prin cap, ca de la anul sa fim dotati cu anvelope cu cuie. ( Cuie de cauciuc, evident ). Parca vad ca din Noiembrie 2012 vom fi obligati sa stam la coada la Metalocasnica sa ne cumparam pioneze.
PS Cred ca si troleibuzele se invart tot in aceeasi valoare de viteze "cosmice".
Tot ce am putut afla din reclamele de la televizor - pe care vad ca le-au si retras, anvelopele de iarna reduc distanta de franare cu 5 %. Ceea ce inseamna ca un Mercedes din acesta care la 500 metri / minut franeaza in aproximativ 30 metri, se reduce distanta de franare cu aproximativ 1 metru si juma. Asta daca nu e polei, ca pe polei te duci sanie tata, fara nici o problema.

ai carnet de conducere?ai mers cu o masina RWD(cum sunt toate autobuzele de altfel) cu gume de vara iarna?si apoi cu gume de iarna?sa incerci odata si apoi mai vorbim.

http://www.youtube.com/watch?v=pSxzW2QmDpw

La autobuze nu e la fel ca la turisme... Mult mai greu patineaza un autobuz decat un autoturism din pricina greutatii, cum a punctat si DanCld. Am mers si eu cu Mercedesurile Citaro (ca si calator, evident) pe tot felul de zapada, polei, etc. si nu am vazut sa intampine nicio problema. Cand situatiile o impuneau, ABS-ul si ASR-ul isi faceau treaba cu brio. Chiar am nimerit acum o saptamana, in primele zile de ninsoare zdravana, cand carosabilul era acoperit de zapada, un sofer care mergea mai sportiv si cum accelera un pic mai brusc, intra ASR-u in drepturi si ii limita patinajul, astfel miscorandu-se probabilitatea de a intra in derapaj (lateral). Cand am coborat special m-am uitat sa vad ce cauciucuri avea, si erau Continentalurile Urban-Traffic, cu care au fost dotate autobuzele de noi. Asa ca eu unul nu vad asa un pericol neechiparea autobuzelor cu anvelope de iarna, mai ales in Bucuresti si in plus avand in vedere ca sunt limitate la colosala viteza de 50 km/h. :roll:
Sa fim seriosi, ce DAC-urile, Rocarurile, Ikarusurile, etc. au fost echipate vreodata cu anvelope de iarna? Si n-a mai murit nimeni... Nu contest utilitatea cauciucurilor de iarna, insa prea se pune problema la modul ca daca nu le ai, gata esti victima sigura, primul stalp e al tau. :|

Am condus masina cu tractiune spate (fara niciun fel de sistem electronic pe ea) pe zapada, avand gume de vara bune, cu maxima atentie, si nu a fost niciun fel de problema.

hmmm,am tot studiat Citaro cateva zile si intradevar se pare ca ai (de fapt aveti) dreptate,greutatea le ajuta destul de mult ,ideea e ca mi-au ramas in cap niste imagini memorabile cu Ikarusuri pe Vacaresti derapand intr-un mod specaculos.Totusi tehnologia a evoluat destul de mult si banuiesc ca e ceva mai usor de mers acum .

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422452 posts in 5264 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use