Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord

254 posts, 82589 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord Mircea G

Si se vede utilitatea lui , sau sta mai mult gol ? :lol:

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord iliutu

Gardul e al CFR-ului, nu al primariei... Trebuie HG sa il darame (figureaza ca investitie).

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord andrei11

1) Trotuarul e mai mult gol, si merge si foarte incet.
2) Nu inteleg ce va deranjeaza gardul CFR - ului.

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord Robert24

Merge doar un pic mai incet decat merge un astfel de trotuar prin aeroporturi.

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord shoppy

Gara totusi nu e un spatiu public de promenada sa ramana deschis pe timpul noptii ca orice parc, in orasele civilizate exista o demarcatie si pe la 12-1 noaptea te da afara din gara si se incuie.

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord Goldmund

shoppy wrote:
Gara totusi nu e un spatiu public de promenada sa ramana deschis pe timpul noptii ca orice parc, in orasele civilizate exista o demarcatie si pe la 12-1 noaptea te da afara din gara si se incuie.


Nu te supara, dar o gara principala este un spatiu public si  de multe ori, daca este si moderna este in acelasi timp si un mall, iar gardul cu pricina(al CFR-ului, da) am zis ca ar trebui inlocuit cu unul 'verde', poate la fel de eficient...
Un ex.:
primaria din Stuttgart e un loc public, intra si iese cine vrea, in Romania exista pandari, corp de paza, inainte existau si militieni care pazeau(poate si azi?!), ca 'in stare de razboi' in comparatie cu Germania...Romania e o tara membra UE, trebuie 'sa se deschida'...
Alt ex.
Stadionul din Stuttgart:
un loc deschis in jurul lui, versus
in vara am dorit cu fetele mele sa vedem minunea 'Nationalului' din Bucuresti  de aproape, dar au venit pandarii, politia si ne-au oprit brutal sa nu intram pe aleile din fata stadionului(la 1km distanta de stadion!!). In Stuttgart asa ceva nu mai este cazul de cand a fost invinsa Germania Nazista...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord ADY881

Goldmund wrote:
in vara am dorit cu fetele mele sa vedem minunea 'Nationalului' din Bucuresti  de aproape, dar au venit pandarii, politia si ne-au oprit brutal sa nu intram pe aleile din fata stadionului(la 1km distanta de stadion!!).

Au dat voie la lume, vara unii alearga in jurul stadionului, altii cu bicicileta, per total  parcul din jurul stadionului a devenit o zona publica.

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord andrei11

Nu stiu ce sa spun, de cate ori am trecut pe acolo era deschis si nimeni nu m-a intrebat nimic. Iar chestia cu 1 km e o exagerare evidenta, cea mai mare distanta de excludere e pana-n 200 metri.  :cry:

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord shoppy

Da si tu un exemplu de gara din lumea civilizata unde poti sa intrii nestingherit la peron la linia 1 la ora 3 noaptea daca stii.

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord bercenicity

Munchen testata de mine. Bine primul tren e cam pe la 4 dimineata, dar ai voie sa intri si sa-ti iei bilete de la automate de pe culoarul principal (cum e la Gara de Nord culoarul cu tabela) si sa motai in sala de asteptare :)

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord shoppy

Culoarul principal e una si peronul e alta, iar la SNCF te da afara din gara la 1 noaptea si te mai lasa pe la 5.

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord vancouver

shoppy wrote:
Da si tu un exemplu de gara din lumea civilizata unde poti sa intrii nestingherit la peron la linia 1 la ora 3 noaptea daca stii.


Freiburg, Germania. Folosit de mine de mai multe ori. Peronul liniei 1 nu are absolut nimic care sa-l desparta de restul orasului. Iar peste toate liniile trece un pasaj pietonal + pentru tramvaie, cu gara pe pasaj, accesibil public. De pe pod se poate ajunge la oricare linie (cum ar fi de pe pasajul Basarab sa se poata coborâ pe toate peroanele Garii de Nord):





In poza urmatoare se poate vedea garnitura ICE trasa la linia 1 si nici un obstacol.




sursa: https://maps.google.ro/maps?q=Freiburg+im+Breisgau,+Germania&hl=ro&ie=UTF8&ll=47.996304,7.841012&spn=0.001721,0.004128&sll=45.941869,24.978284&sspn=14.593778,33.815918&oq=freiburg&hnear=Freiburg+im+Breisgau,+Freiburg,+Baden-W%C3%BCrttemberg,+Germania&t=h&z=19&layer=c&cbll=47.996304,7.841012&cbp=12,0,,0,0&photoid=po-94493401


Asemanator la noi la Predeal, cu strada, apoi autogara si apoi direct peronul pentru trenuri:



 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord shoppy

Vorbim de gara principala infundata intr-un mare oras/capitala europeana...

 


Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord Robert24

De cateva luni nu mai functioneaza...
"Minunea" a durat destul!
Paznicii inca pazesc obiectivul.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422408 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use